abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:41:10 #51
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_111460912
Wat een leuk filmpje in de OP. Heb hem net gezien op YouTube nog een paar teruggezocht. Niets moeilijk. Ze staan er voleldig op. Niet allemaal erg geloofwaardig, moet ik toegeven, maar vermakelijk is het wel.
(Un)masking for the greater good.
pi_111794151
ik geloof in geesten. soms denk ik dat m'n overleden grootmoeder in de kamer staat maar dan bleek het een droom te zijn :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  maandag 21 mei 2012 @ 13:36:09 #53
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111828261
Dus je droomt dat je overleden grootmoeder in de hoek staat ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_111836622
Dat kan even goed een soort slaap verlamming zijn.
Ура для россии
pi_111836786
Kan ook gewoon een droom zijn, ik droom ook wel eens over mn overleden broer. Daar hoef je niet gelijk iets achter te zoeken
  maandag 21 mei 2012 @ 18:07:57 #56
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111839525
Dat weet je meestal zelf het beste of het een droom was , vertrouw op je eigen gevoel .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 21 mei 2012 @ 18:31:01 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111840602
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef mousy31 het volgende:
Kan ook gewoon een droom zijn, ik droom ook wel eens over mn overleden broer. Daar hoef je niet gelijk iets achter te zoeken
Ik droom ook over allerlei dingen, nee niet alles heeft een betekenis maar ik denk dat de dromen die heel sterk zijn en je bijblijven wel iets kunnen aangeven.
The truth was in here.
pi_111841016
Dat denk ik ook wel Bastard. Maar iemand begon weer eens over slaapverlamming daarom zei ik dat.
pi_111842684
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef mousy31 het volgende:
iemand begon weer eens over slaapverlamming.
Ik lees dat ik niet de enige ben die dat denkt :)
  maandag 21 mei 2012 @ 19:31:09 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111843628
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef mousy31 het volgende:
Dat denk ik ook wel Bastard. Maar iemand begon weer eens over slaapverlamming daarom zei ik dat.
oh dat lees ik niet.
The truth was in here.
pi_111845494
Anyhow, ik heb twee weken terug voor het eerst een geest gezien.
Een bekende, en het was iemand die ik zelf begeleid heb naar het licht.
Ik herkende hem aan de vorm van z'n hoofd, en z'n lengte.
Het was 's nachts toen ik ineens wakker schoot uit m'n slaap.
Toen hij zag dat ik 'm zag ging hij rustig weg.

Twee nachten daarna heb ik er nog twee gezien, maar dat waren geen bekenden denk ik.

Tot dat moment twee weken geleden heb ik geesten alleen maar gevoeld. Als in emotie/energie/aanraken.
Voor mij een grote stap/mijlpaal, aan gezien ik altijd heb gedacht dat ik ze pas ging zien als ik er aan toe was. Stuk angst is weg dus blijkbaar :)
pi_111845706
Ik denk dat de ervaringen die ik met geesten heb, dat dat ervaringen met demonen zijn.
De dingen die ik ben tegen gekomen wilde alleen maar angst en paniek zaaien.
Godzijdank heb ik geen last van slaapverlamming, mijn moeder wel ;( :X
Twiddel
pi_111847158
quote:
17s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef summer2bird het volgende:
Ik denk dat de ervaringen die ik met geesten heb, dat dat ervaringen met demonen zijn.
De dingen die ik ben tegen gekomen wilde alleen maar angst en paniek zaaien.
Godzijdank heb ik geen last van slaapverlamming, mijn moeder wel ;( :X
Dat lijkt me erg beangstigend, Mousy :o
pi_111847282
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat lijkt me erg beangstigend, Mousy :o
Ik ben Mousy niet ;)
En ja, is wel beangstigend soms. Maar ik weet hoe ik mij er tegen kan wapenen :)
Bergkristal naast mijn bed, en vooral kalm blijven.
Als je bang wordt voelen ze dat en dan worden ze erger.
Bovendien ga je er zelf dan ook kapot aan.

Mijn moeder heeft het, ik heb het ook, mijn opa schijnt er ook last van te hebben.
Familie dingetje :')
Twiddel
pi_111847916
quote:
17s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:32 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik ben Mousy niet ;)
En ja, is wel beangstigend soms. Maar ik weet hoe ik mij er tegen kan wapenen :)
Bergkristal naast mijn bed, en vooral kalm blijven.
Als je bang wordt voelen ze dat en dan worden ze erger.
Bovendien ga je er zelf dan ook kapot aan.

Mijn moeder heeft het, ik heb het ook, mijn opa schijnt er ook last van te hebben.
Familie dingetje :')
Oh verdorie, ik zat nog met Mousy in mijn hoofd :)

Maar goed dat je ermee om kunt gaan. :)
pi_111864108
Ik heb altijd wel de indruk dat angst de foute lui aantrekt. Daarmee geef je het ook een kans.
Maar ik word zelf ook wel bang als ze beginnen te "peuteren".
pi_111866156
Wat vinden jullie van de series die steeds populairder worden als Ghost Adventures, Ghostlab, Ghost Hunters, Ghost Hunters International?

Ghostlab vond ik zelf wel een paar afleveringen leuk, maar veel verder dan EVP's en irritatie opwekkende gast als 'hoofdpersonage' heb ik dit snel links laten liggen.

Ghost Hunters hetzelfde, kon me al snel niet meer boeien.

Maar, Ghost Adventures vind ik erg gaaf. Ik betwijfel of alles wat ze meemaken 'echt' is, maar ik geloof wel dat de makers alle goede bedoelingen hebben. Laatst een episode gezien waarbij ze contact maakten met het overleden dochtertje van een man die o.a. de apparatuur ontwikkeld waar zij zelf mee werken. Erg mooi, bijzonder, hoe ze een gesprek hadden met de geest van de dochter via hun gadgets. En van het weekend een aflevering gezien waarbij ze in een oud gesloten ziekenhuis waren waar heel veel doden waren gevallen. Ze leveren echt bewijs, en de EVP's die ze soms krijgen zijn echt weerzinwekkend. De presentator, Zak, is wel af en toe lichtelijk overdreven aanwezig, maar dat is ook iets Amerikaans geloof ik, dus dat neem ik voor lief. Maar het heeft mijn interesse en visie op het bovennatuurlijke drastisch veranderd. Eerst was het een ver van mijn bed show, nu staat het zo dichtbij..

Enkele afleveringen:

Stanley Hotel, waar oa. de inspiratie voor de Shining weg is gekomen zo blijkt.

Hier gaan ze terug naar Bobby Mackey's club, waar ze eerder een aflevering hebben gehad, bizar..

Onderzoek naar de Salem Witch Trials, vind ik ook weer een bizarre aflevering.

Het ziekenhuis. Ik heb nu een stuk of 6/7 afleveringen gezien, en vond dit echt de meest enge.
pi_111866221
Ik vind het altijd een beetje storend als ze met allerlei meetapparatuur gaan werken.
Je hebt ook zo'n programma waarmee ze dingen proberen te reproduceren. Is dat Ghostlab?
pi_111866321
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:50 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het altijd een beetje storend als ze met allerlei meetapparatuur gaan werken.
Je hebt ook zo'n programma waarmee ze dingen proberen te reproduceren. Is dat Ghostlab?
Dat doen ze allemaal wel eigenlijk, Ghost Adventures wat minder. Maar ze zoeken wel altijd eerst de 'logische' verklaring. Bijvoorbeeld koude lucht: staat er ergens een raam open, ventilatie? Een 'onverklaarbaar' licht? Kan er ergens een auto langsrijden waardoor de lampen naar binnen schijnen? Lijkt me ook alleen maar goed, want anders is het te verklaren..

Waarom vind je het eigenlijk storend als ze met meet apparatuur gaan werken? :)
pi_111866387
Die bewijsdrang, ik heb er niet zo veel mee. Dat zal het hem wel zijn.
Als het op een apparaatje staat is het dan meer waar ofzo?
pi_111866523
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:55 schreef lezzer het volgende:
Die bewijsdrang, ik heb er niet zo veel mee. Dat zal het hem wel zijn.
Als het op een apparaatje staat is het dan meer waar ofzo?
Wetenschappelijk gezien wel ja. Ik zou het mooi vinden als geesten meer geaccepteerd werden, dat je niet meer raar aangekeken word als je beweert dat ze bestaan. Als men door dit soort appatuur en metingen wetenschappelijk kunnen aantonen dat er 'iets' is, graag! :)
pi_111866628
Voor mij gaat dat allemaal niet zo samen. Deze dingen moet je met je hart doen.
De wetenschap zit de echte ontwikkeling in de weg.
-vind ik-
pi_112126992
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:36 schreef Summers het volgende:
Dus je droomt dat je overleden grootmoeder in de hoek staat ?
soms.

sorry voor de late reactie :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_112129138
Geloven jullie dat een succubus uit een slaapverlamming nog iets van spirituele betekenis heeft?
Rustig aan.
pi_112622019
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')