ach, 9gag is een soort van ebaums world van 7 jaar geleden.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou eerlijk is eerlijk. Hij staat er goed op.
[..]
Eigenlijk best fucked up dat mensen "you mad bro?" direct met memes associėren. Dat is pas echt oud.
dat 'BAM' vind ik anders ook behoorlijk belachelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of andersom: je zit normaal te discussiėren, roept iemand ineens dat je aan het trollen bent. Bam, je word niet meer serieus genomen, wat je daarna ook zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef Robophatt het volgende:
]Ja ja, verwijder haar dan. Maar soms is het fijn om mensen op FB te hebben die je niet moet. Heb je iets om op te haten
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef Robophatt het volgende:
Terechte klacht wel. Het zijn ook van die typische mensen die dat doen. Een collegaatje van mij post ook alleen nog maar in die achterlijke taal op FB. Ze was al gruwelijk irritant, maar dit maakt het echt nog erger.
Het wordt ook gewoon allemaal verkeerd gebruikt en helemaal uitgemolken. Die Nokia3310 grap bijvoorbeeldCollegaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Ja als ik collega zeg heb ik het gevoel alsof ik over een enigszins volwassen persoon praat. Zo kan ik haar niet noemen.quote:
Aha, op die manier. Ik dacht even dat jij een van die bijzonder irritante figuren was die overal tje achter moeten zetten.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als ik collega zeg heb ik het gevoel alsof ik over een enigszins volwassen persoon praat. Zo kan ik haar niet noemen.
Nee over het algemeen verafschuw ik het gebruik van verkleinwoorden. Maar soms is het handig om een soort kinderachtige/irritante draai aan een woord of zin te geven. Al komt dat bij mij beter over dan bij de ontvangerquote:Op donderdag 12 april 2012 18:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, op die manier. Ik dacht even dat jij een van die bijzonder irritante figuren was die overal tje achter moeten zetten.
Dan is het goedquote:Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee over het algemeen verafschuw ik het gebruik van verkleinwoorden. Maar soms is het handig om een soort kinderachtige/irritante draai aan een woord of zin te geven. Al komt dat bij mij beter over dan bij de ontvanger
Het is een normaal woord hoor. Het is waar je je druk om maakt.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat 'BAM' vind ik anders ook behoorlijk belachelijk.
Op mij toch nietquote:Op donderdag 12 april 2012 18:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het goedDacht even dat ik kwaad moest worden
Heuujquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Zet je eigen hersenen eens aan het werk en bedenk iets inhoudelijks zeg![]()
Mensen die in plaatjes denken
Niet meer hetzelfde als vroeger neequote:Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef Jirdo het volgende:
Het zijn juist de normalere mensen die op 9fag zitten en memes flink overusen. Bovendien: denken dat 4chan hetzelfde is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |