Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
20k?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
El Sharaawy voor 7,5k auction opgepikt en instant verkocht voor 20k.
Lekker!
trollquote:Op donderdag 12 april 2012 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
El Sharaawy voor 7,5k auction opgepikt en instant verkocht voor 20k.
Lekker!
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Oh. En klik eens op de komma tussen 7 en 5.
Die mag ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Waarom bijvoorbeeld geen SIF Hazard?
Nasri scoort wel altijd tegen mij en is prijs/kwaliteit gezien veel beter, dus ik ga denk ik voor Nasri.quote:
Maakt niet uit, ik wil gewoon winnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:11 schreef Rijst het volgende:
Ja maar Nasri is een vieze overloper en verdient een downgrade in Fifa 13
Dat boeit echt geen fuck weet je datquote:Op donderdag 12 april 2012 01:10 schreef pascal08 het volgende:
Wat is logischer? Een verdediger met z'n sterke of zwakke been naar de as van het veld?
Dan wordt het dit:http://futhead.com/12/squad/445190quote:Op donderdag 12 april 2012 01:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik had altijd met z'n zwakke been naar de as toe, net als bij je backs. Maar in mijn huidige team werkt dat niet chemistrywise... Merk er niet zoveel van...
Wat betekent dat dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
Noem het:
La Comptine d'autre Kaassoufflé.
Goed gezien. Gelijk maar Cissokho geïmplementeerd. Vond hem echt een goede LB in m'n oude Franse team.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef DannyDeko het volgende:
Nasame haalt toch maar 7 chem dan of niet?
haha dat is bijna exact mijn teamquote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan Ibrahimovic - Luis Suárez
Ezequiel Lavezzi - Kevin Prince Boateng - Steven Gerrard - Hatem Ben Arfa
Taye Taiwo - Lucimar da Silva Ferreira - David Luiz - Micah Richards
Diego Alves
fap fap fap.
En dat slaat terug op ... ?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Het andere kaassoufflé kinderliedje.
Ken je klassiekers.quote:
Als ik voor elke speler een fapje doe, dan kom ik op 8 fapjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan Ibrahimovic - Luis Suárez
Ezequiel Lavezzi - Kevin Prince Boateng - Steven Gerrard - Hatem Ben Arfa
Taye Taiwo - Lucimar da Silva Ferreira - David Luiz - Micah Richards
Diego Alves
fap fap fap.
Er schort nog wel wat aan je Fransquote:Op donderdag 12 april 2012 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ken je klassiekers.![]()
Yann Tiersen - la comptine d'un autre ete
Que? Op wie fap je niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik voor elke speler een fapje doe, dan kom ik op 8 fapjes.
Ik zei vrij vertaald.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er schort nog wel wat aan je Frans
Boateng sowieso niet. En ik vind Gerrard ook altijd erg matig presteren als ik tegen 'm speel. Luiz mag ik gewoon niet door z'n lelijke kapsel en z'n lompe kopgoals.quote:
KPB is een held. En je schrijft het bijna als KPD.quote:
Dat komt ongetwijfeld door jouw kwaliteiten.quote:En ik vind Gerrard ook altijd erg matig presteren als ik tegen 'm speel.
De bal blijft soms hangen in zijn afro.quote:Luiz mag ik gewoon niet door z'n lelijke kapsel en z'n lompe kopgoals.
Mag ook wel voor dat geld.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef Rijst het volgende:
IF KPB begint bij mij op te bloeien.5 goals in de laatste 10 wedstrijden.
[ afbeelding ]
KPB is in RL een held, maar in met FIFA valt ie zwaar tegen. Hij blinkt nergens in uit en z'n stats zijn eigenlijk maar heel matig. Hij is alleen maar duur omdat ie bijna voor alles 80 heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
KPB is een held. En je schrijft het bijna als KPD.
[..]
Dat komt ongetwijfeld door jouw kwaliteiten.
[..]
De bal blijft soms hangen in zijn afro.
Je had tegen mij moeten spelen toen ik Gerrard nog hadquote:Op donderdag 12 april 2012 01:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En ik vind Gerrard ook altijd erg matig presteren als ik tegen 'm speel.
Heb je een alternatief? Ik moet daar een Milanees hebben hè.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
KPB is in RL een held, maar in met FIFA valt ie zwaar tegen. Hij blinkt nergens in uit en z'n stats zijn eigenlijk maar heel matig. Hij is alleen maar duur omdat ie bijna voor alles 80 heeft.
Hij is duur omdat het KPB is.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
KPB is in RL een held, maar in met FIFA valt ie zwaar tegen. Hij blinkt nergens in uit en z'n stats zijn eigenlijk maar heel matig. Hij is alleen maar duur omdat ie bijna voor alles 80 heeft.
Gast nee KPB houden man.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je een alternatief? Ik moet daar een Milanees hebben hè.
Nee, er is geen goed alternatief. Ik liep tegen hetzelfde probleem toen met m'n dure team. Sneijder vond ik wel echt een held naast KPB.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je een alternatief? Ik moet daar een Milanees hebben hè.
KPB is perfect voor een 442. Mede dankzij zijn workrates loopt hij overal. Zijn schot is alleen mehhhh en na potje is zijn fitness al 94.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
Robinho of Pato.
Nee, ik houd KPB denk ik.
Door jouw filmpje ben ik weer op die aanbevolen video's gaan klikken. Toen kwam ik dit tegen:quote:Op donderdag 12 april 2012 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ken je klassiekers.![]()
Yann Tiersen - la comptine d'un autre ete
Inderdaad! Ik dacht dat het aan mij lag.quote:
High/High workrates. Volgens mij kan je dat wel aanpassen met een custom tactic.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik dacht dat het aan mij lag.
Ik zou niet weten waarom niet..Het was alleen nooit zo makkelijk gegaan en de kans op puntverlies was uiteraard veel groter geweest.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat Ajax had gewonnen als ie geen rood gekregen zou hebben.
Dan nog is -6 fitness wel ernstigquote:Op donderdag 12 april 2012 01:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
High/High workrates. Volgens mij kan je dat wel aanpassen met een custom tactic.
Hm ik denk eens ff kijken hoe t bij mij is. Heel mijn team heeft 96 fitness maar Gerrard heeft 87:')quote:Op donderdag 12 april 2012 01:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan nog is -6 fitness wel ernstigIk dacht dat Gerrard erg was. Die zit na 1 wedstrijd op 96.
Het was ook sarcastisch bedoeld. Heerenveen speelde met samengeknepen billetjes en terecht, Ajax speelt goed de laatste tijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet..Het was alleen nooit zo makkelijk gegaan en de kans op puntverlies was uiteraard veel groter geweest.
Ik wil niet met Hart spelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
Lescott. Cheap als neuq en prima vervanger.
Skrtel + Reinaquote:Op donderdag 12 april 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
David luiz heeft rood en ik weet geen vervanger voor hem
[ afbeelding ]
Gewoon verkopen en een nieuwe terugkopen, kost je hooguit een paar coins.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
David luiz heeft rood en ik weet geen vervanger voor hem
[ afbeelding ]
De Tjenk.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:45 schreef Rijst het volgende:
Ik heb geen zin om een extra keeper te halen voor 1 potjeMaar ik weet het al.
ALEX
Alex = de Tank. Alleen ben ik van de gekke uitspraakjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je gaat me vast uitlachen. Maar deze snap ik niet
Vragen of je moeder het wil filmen met je telefoon?quote:Op donderdag 12 april 2012 02:03 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik apparatuur kopen om mn gameplay op te nemen. Wat is de goedkoopste en simpelste manier?
Dat roep je al weken/maanden johquote:Op donderdag 12 april 2012 02:03 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik apparatuur kopen om mn gameplay op te nemen. Wat is de goedkoopste en simpelste manier?
Waarom zou je?quote:Op donderdag 12 april 2012 02:03 schreef Rijst het volgende:
Okéquote:Op donderdag 12 april 2012 02:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Fok!ers vernederen in HD.
Nee het lijkt me wel vet om zo'n compilatie te maken.
Das niet waar, genoeg stumperds die streamen en met ibrahmovicvoor open goal nog zouden missen.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ken je grenzen rijstbal! je moet echt fifa kunnen voordat je het kan opnemen ...
Okidoki. Ik weet nog wel dat ik met Torres echt alles maakte. Alles vloog erin. Misschien als ik Suárez een beetje zat ben.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Suarez heeft een veel betere positionering.
Baloquote:
Geen Lukakuquote:Op donderdag 12 april 2012 08:38 schreef Toefjes het volgende:
SIF Mireillas gekocht voor 35K in 4-1-2-1-2. Vanmiddag kijken of ik SIF Hazard als CAM kan kopen in 4-1-2-1-2. En dan 2 zwarte plaatjes als ST uit de League 1
ik snap niet dat jij er niks mee kanquote:Op donderdag 12 april 2012 08:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap niet wat jullie met die Lukaku hebben hoor![]()
Wel. Groot, sterk EN snel!quote:Op donderdag 12 april 2012 09:11 schreef marcie216 het volgende:
Lukaku is ook overhyped hoor... Zo goed is hij niet.
86 pace kun je beter agbonlahor nemen man die is lekker snel en heeftwel 93 pace is veel sneller toch sturridge is ook sneller dus die is beterquote:
Kan.quote:
Is dit grappig bedoeld want dan snap ik m niet gr grquote:Op donderdag 12 april 2012 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
86 pace kun je beter agbonlahor nemen man die is lekker snel en heeftwel 93 pace is veel sneller toch sturridge is ook sneller dus die is beter
waz met jouquote:Op donderdag 12 april 2012 09:11 schreef marcie216 het volgende:
Lukaku is ook overhyped hoor... Zo goed is hij niet.
El Shaarawy sloom?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef poker4lifee het volgende:
nou zo ziet het nieuwe team er voorlopig uit:
[ afbeelding ]
Palladino want 4*
Mocht hij te sloom zijn zetten we Pasquato op CF.
en mocht Shaarawy te sloom zijn dan halen we IF Giovinco er maar bij ofzo
just sayingquote:
El Kabir is wel een held trouwensquote:Op donderdag 12 april 2012 09:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
just sayingweet niet hoe hij speelt als halve flankspeler
Jij beveelde m toch aan als LM in 4-4-1-1, of was dat iemand anders?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan.
Miralles is een echte LW die dicht bij de goal moet spelen en gaat als LM dus mislukken....
IF Giovinco vond ik drama, wat een licht mannetje is dat, misschien had ik de pech dat hij aan de flank speelde in het team dat ik na CR7 had, maar ik vond het helemaal niksquote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Palladino want 4*
ben benieuwdquote:Op donderdag 12 april 2012 09:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
El Kabir is wel een held trouwens
haha k thx, z'n strength is idd ziek laagquote:Op donderdag 12 april 2012 09:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Giovinco vond ik drama, wat een licht mannetje is dat, misschien had ik de pech dat hij aan de flank speelde in het team dat ik na CR7 had, maar ik vond het helemaal niks
Beter dan Vela.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
just sayingweet niet hoe hij speelt als halve flankspeler
haha als hij tegenvalt kan ik altijd nog het hele team omgooien tot http://futhead.com/12/squad/447328quote:
El Shaarawy sloomquote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Palladino want 4*
ja laat ik hem maar gelijk weggeven omdat ik rekening houd met bepaalde situaties.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
El Shaarawy sloom![]()
Geef hem dan gelijk weg lol. El Shaarawy is bizar goed.
Wel leuker iigquote:Op donderdag 12 april 2012 10:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja laat ik hem maar gelijk weggeven omdat ik rekening houd met bepaalde situaties.
is deze trouwens beter denk je? http://futhead.com/12/squad/447328
He wat, hybrids? http://futhead.com/12/squad/447400quote:Op donderdag 12 april 2012 10:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel leuker iigHybrids
En ja, beste silver spits Vela staat erinik zou deze doen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
He wat, hybrids? http://futhead.com/12/squad/447400
Ik vind Buttner wel lekker spelen en staat veel op de vleugel + een goed schotquote:Op donderdag 12 april 2012 10:51 schreef vandermar het volgende:
Buttner of Nelom als LB?
Dus niet Tiendalli of Van aanholt roepen.
Verdedigend wel wat minder maar veel meer stamina dan Nelom weerquote:Op donderdag 12 april 2012 10:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik vind Buttner wel lekker spelen en staat veel op de vleugel + een goed schot
Nelom wil ook aanvallen maar kan dat gewoon minder goed. Veel te lomp in de combinaties en Buttner vind ik daar wel behendig in.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verdedigend wel wat minder maar veel meer stamina dan Nelom weerik vind ze zo vreselijk gelijkwaardig maar Nelom brengt aanvallend niets en Buttner heeft een ferme knal in de poten.
Dit. En Buttnerquote:Op donderdag 12 april 2012 10:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik vind Buttner wel lekker spelen en staat veel op de vleugel + een goed schot
Poulsenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:51 schreef vandermar het volgende:
Buttner of Nelom als LB?
Dus niet Tiendalli of Van aanholt roepen.
Ja Buttner is een beetje de silver Purrel!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Nelom wil ook aanvallen maar kan dat gewoon minder goed. Veel te lomp in de combinaties en Buttner vind ik daar wel behendig in.
Er is maar één Purrel Frankelquote:Op donderdag 12 april 2012 10:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja Buttner is een beetje de silver Purrel!
Ja ben ook echt benieuwd hopelijk geeft iemand antwoord op deze levensvraag!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:46 schreef Johnbon het volgende:
Voor hoeveel gaat sif menez op de xbox?
50 a 60. Luie donderquote:Op donderdag 12 april 2012 11:07 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja ben ook echt benieuwd hopelijk geeft iemand antwoord op deze levensvraag!!!
80/100 en 170/190quote:Op donderdag 12 april 2012 11:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent. Dempsy en Arfa?
haha had die andere al gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2012 10:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel leuker iigHybrids
En ja, beste silver spits Vela staat erinik zou deze doen.
Twee dagen? Hij is er nog niet eens 24 uurquote:Op donderdag 12 april 2012 11:35 schreef Lindgren. het volgende:
IF Jovetic gaat gewoon naar 15 à 16k.
En Arfa in twee dagen tijd van 120k naar 77k gemiddeld.Hij mag nog wel iets sneller dalen van mij.
uitleg?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef laucas het volgende:
Jammer dat niemand mee wilde doen met mijn mini pricefix want ik maak nu eaaaaasy profit.
voor hoeveel gaan ze er nu uit dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef laucas het volgende:
Jammer dat niemand mee wilde doen met mijn mini pricefix want ik maak nu eaaaaasy profit.
In Form Arfa. Die is er al een tijdje.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Twee dagen? Hij is er nog niet eens 24 uur.
Ik begin nu te twijfelen. Had net dit team gemaakt: http://www.futhead.com/12/squad/447400 Alleen dan met Ramos IF CB en Guaita IF of Lopes IF op goal. Ramos is wel sneller maar zijn workrates zijn minder en hij is veel duurder. Thoughts?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:47 schreef DutchSL het volgende:
IF Bonucci is toch ook wel erg goed en hij heeft de perfecte work rate voor een CB: med/high.
Heb er al een paar verkocht voor 4-5K en ze staan er pas net op en allemaal ingekocht voor 1.3-1.7Kquote:Op donderdag 12 april 2012 12:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor hoeveel gaan ze er nu uit dan?
Welke spelerquote:Op donderdag 12 april 2012 12:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb er al een paar verkocht voor 4-5K en ze staan er pas net op.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Voor hoeveel gaat Arteta eigenlijk? Lijkt me een prima speler!
Gerrardquote:Op donderdag 12 april 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand mij helpen een team rond MOTM Gerrard te bouwen? 750K budget
4-3-2-1quote:Op donderdag 12 april 2012 12:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gerrard
En wat voor formatie / spelers die er moeten?
http://www.futhead.com/12/squad/448422quote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-3-2-1
Ik heb nu de achterhoede zo
IF Cesar
RB - Luiz - Silva - Taiwo
Aardig teamquote:Op donderdag 12 april 2012 13:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/448422
Sneijder is beest en IF Young kan ook LWquote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aardig teamJammer van Sneijder en DOwning is poep
http://futhead.com/12/squad/448441quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sneijder is beest en IF Young kan ook LW
http://www.futhead.com/12/squad/448564quote:Op donderdag 12 april 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/448441Ik probeer nu even om Gerrard als meest centrale te krijgen
http://www.futhead.com/12/squad/448570quote:Op donderdag 12 april 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/448441Ik probeer nu even om Gerrard als meest centrale te krijgen
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/448570
Ja, domquote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
Dit wordt het![]()
http://futhead.com/12/squad/448441
Gerrard moet toch 9 chem krijgen of ben ik nou dom
Met Young een dubbele hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja, dom
1 link te weinig en 0 dubbele
In 4-2-3-1 is er geen link tussen de ST en CM, dus Suarez of van Persie maakt niet uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja, dom
1 link te weinig en 0 dubbele
Dus UP Suarez op ST of Cleverley(Beast) op LCM
4-3-2-1* En ja ik dacht dat het 4-3-3 wasquote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In 4-2-3-1 is er geen link tussen de ST en CM, dus Suarez of van Persie maakt niet uit.
Potverjandriedubbeltjes zeg!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Potverdorie, ik moet een tentamen herkansenIk had 10 vragen goed waar het er 11 moesten zijn
een 5 dus
Mijn 1e die ik moet herkansen, ander vak wel gehaald
FML
zesjes-studentquote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Potverdorie, ik moet een tentamen herkansenIk had 10 vragen goed waar het er 11 moesten zijn
een 5 dus
Mijn 1e die ik moet herkansen, ander vak wel gehaald
FML
Waarom beter je best doen als het ook op die manier gaat?quote:
Op het middelbaar kan het wel ja maar een vervolgopleiding mag best iets zijn waar je in uitblinkt toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom beter je best doen als het ook op die manier gaat?
Je werkgever wilt geen middelmaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom beter je best doen als het ook op die manier gaat?
Mwa, uiteindelijk gaat het om je papiertje, niet om je cijfersquote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef laucas het volgende:
[..]
Op het middelbaar kan het wel ja maar een vervolgopleiding mag best iets zijn waar je in uitblinkt toch?
Op de uni pas hé want wil wel bij een goed advocaten kantoorquote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef laucas het volgende:
[..]
Op het middelbaar kan het wel ja maar een vervolgopleiding mag best iets zijn waar je in uitblinkt toch?
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, uiteindelijk gaat het om je papiertje, niet om je cijfers
Cijfers zeggen niet allesquote:
Juist WEL.quote:
Papiertjes staan boven alles. Vooral tegenwoordigquote:Op donderdag 12 april 2012 14:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Juist WEL.Succes met solliciteren later.
Aha..quote:Op donderdag 12 april 2012 14:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Juist WEL.Succes met solliciteren later.
Degene die het minst verdientquote:Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aha..
Dus als je twee projectleiders heb in de bouw, eentje met middelmatige cijfers en eentje met hoge cijfers. Er treedt een probleem op bij een monteur, hij weet niet hoe hij een ketel aan moet sluiten. De man van de hoge cijfers kent de theorie wel, maar als het er op de praktijk aan komt kan hij niks. De man met de middelmatige cijfers heeft veel ervaring in de praktijk en lost het probleem op zodat zijn personeel verder kan. Wie kies je?
Haahahahah!quote:
Wie kies je nou dan?quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen van beide. Je verzint een onrealistische situatie
jawel, bij die situatie haal je ineens andere factoren naar vorenquote:
Verschil tussen praktijk en theorie is er gewoonquote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jawel, bij die situatie haal je ineens andere factoren naar voren
kut voorbeeld dus
Tuurlijk dat is het eerste waar ze naar kijken. Maar iedereen die solliciteert heeft een diploma op zak. Daarom is een cijferlijst ook belangrijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Papiertjes staan boven alles. Vooral tegenwoordig
Cijfers en werkervaring wordt om gelachen..
quote:
exactlyquote:Op donderdag 12 april 2012 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De zesjesstudent en de topstudent beginnen beiden zonder ervaring, dus je vergelijking is niet eerlijk. Ja, de zesjes student met 10 jaar praktijkervaring zal het beter doen dan de topstudent die net binnen komt. Maar als jij straks een baan zoekt heb je ook geen ervaring en dan komt die topstudent makkelijker ergens binnen.
Ja maar in 8 van de 10 gevallen heb je geen kut aan je universitaire diploma bij het bedrijf waar je solliciteert.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is het eerste waar ze naar kijken. Maar iedereen die solliciteert heeft een diploma op zak. Daarom is een cijferlijst ook belangrijk.
Lekker mezelf quotenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik weet niet of ik zo tevreden ben met mijn middenveld, vooral Muller en Ozil vallen een beetje tegen... Heb alleen geen idee wie ik daar anders neer moet zetten...
Als je schweinie ook weg wil doen valt er wel wat leuks te maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker mezelf quotenMaar iemand een idee wat ik met het middenveld kan doen? Mijn budget is 0c, maar kan mijn middenveld wel verkopen.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#MdUbxBDNbdkm1
Ziek team.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker mezelf quotenMaar iemand een idee wat ik met het middenveld kan doen? Mijn budget is 0c, maar kan mijn middenveld wel verkopen.
Bedoelde meer van dat ik altijd mijn vraagtekens zet bij mensen die voor 6'jes gaan op de Uni oid. wat dan heeft te maken met of luiheid of dat ze gewoon niet op hun plek zitten en dat vind ik altijd best wel triest want ga gewoon iets doen waar je passie in zit en kies niet iets omdat je een opleiding MOET hebben, ga dan even werken ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op de uni pas hé want wil wel bij een goed advocaten kantoor
Hoeveel K?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja ik, maar ik heb nog niet met 'm gespeeld.
Ja ik heb Zwijntje er alleen staan om de rest in balans te houden. Maar eigenlijk bevalt hij nog het beste van de 3.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je schweinie ook weg wil doen valt er wel wat leuks te maken.
Het is toch lastiger dan ik dachtquote:Op donderdag 12 april 2012 14:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik heb Zwijntje er alleen staan om de rest in balans te houden. Maar eigenlijk bevalt hij nog het beste van de 3.
Haha hoezo?quote:
Ik had niet verwacht dat ie onder de 200k zou gaan en wéér ben ik erin getrapt. Ik ga nooit meer luisteren naar mensen hier. Falers!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb er zostraks een paar in mijn watchlist gezet. 187K, 189K en 197K kwamen ze op uit.
Regel nummer 1. NOOIT maar dan ook NOOIT een IF kopen op dag 1.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ie onder de 200k zou gaan en wéér ben ik erin getrapt. Ik ga nooit meer luisteren naar mensen hier. Falers!
Het was de eerste keer dat ik een IF op de eerste dag kocht. Maar goed ik ben er blij mee, want nu ga ik mensen opeten met m'n Fransen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Regel nummer 1. NOOIT maar dan ook NOOIT een IF kopen op dag 1.
Dat zei iedereen hier ook over IF Ben Arfa behalve de Econoom.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jep.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Allemaal Chiellini's en Barzagli's zeker
Rijst z'n sigquote:Op donderdag 12 april 2012 15:01 schreef marcie216 het volgende:
Iemand pricefixxen een speler op ps3. Het kan wel dus willen mensen meedoen?
Ik had IF Fer op dag 1 voor 100Kquote:Op donderdag 12 april 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:
Je kan beter je anus laten uitlepelen door een baviaan met Parkinson, dan dat je een pricefix via FOK! organiseert. Daar komt het op neer.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]Snap niet, maar wil je mee pricefixxen?
Hehe die Ancilla: "Hihi" "Hihi"quote:Op donderdag 12 april 2012 15:02 schreef pascal08 het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vi(...)-hard-in-zijn-tepel/
Jij legt ze steeds uit aan hem hequote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kan beter je anus laten uitlepelen door een baviaan met Parkinson, dan dat je een pricefix via FOK! organiseert. Daar komt het op neer.
Ooh, hoezo? Je kan het wel doen, heb hier al 2 succesvolle gezien.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kan beter je anus laten uitlepelen door een baviaan met Parkinson, dan dat je een pricefix via FOK! organiseert. Daar komt het op neer.
We kunnen ook zelf iets doen. Met z'n alle naar Eindhoven gaan en hem neerknuppelen totdat hij in het ziekenhuis ligt. Daarna gaan we hem pricefixen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:02 schreef pascal08 het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vi(...)-hard-in-zijn-tepel/
Welke dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh, hoezo? Je kan het wel doen, heb hier al 2 succesvolle gezien.
Aggresieve Rijstquote:Op donderdag 12 april 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
We kunnen ook zelf iets doen. Met z'n alle naar Eindhoven gaan en hem neerknuppelen totdat hij in het ziekenhuis ligt. Daarna gaan we hem pricefixen.
Die bronze shiny, waar de prijs 9k is, cuesta dacht ik.quote:
M'n melkquote:Op donderdag 12 april 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
We kunnen ook zelf iets doen. Met z'n alle naar Eindhoven gaan en hem neerknuppelen totdat hij in het ziekenhuis ligt. Daarna gaan we hem pricefixen.
Goed om te horen. Waarom heb je eigenlijk voor 4-3-3 gekozen en niet voor 4-3-2-1? (gewoon nieuwsgierig)quote:Op donderdag 12 april 2012 15:19 schreef WezepAFCA het volgende:
Dit is mijn team nu http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#capEVworbdkn2
Meeste indruk op mij maakt Lukaku, waarom die jongen non-shiny is snap ik echt helemaal niets van. Mirallas en Ben Arfa zijn ook super.
Wil alleen nog een 4-3-3 Bundesliga team nu, 80k te besteden. Iemand tips?
Klopt, Lindgren en ik hebben ook een goede fix gemaakt, ik ben de mijne bijna allemaal kwijt nu. zo'n 30K winst gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2012 15:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die bronze shiny, waar de prijs 9k is, cuesta dacht ik.
En iemand zij dat hij die speler kocht voor 1.3k en verkocht voor 3k. En al aantal had verkocht
Weet ik niet precies, vindt 4-3-3 gewoon het fijnste spelenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goed om te horen. Waarom heb je eigenlijk voor 4-3-3 gekozen en niet voor 4-3-2-1? (gewoon nieuwsgierig)
Geef je vaak voorzetten? Ik kan me voorstellen dat Lukaku superieur is in de lucht.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, vindt 4-3-3 gewoon het fijnste spelen
Met 433 is het niet alleen voorzetten. De vleugelspelers kunnen vaker naar binnen trekken dan dat je denktquote:Op donderdag 12 april 2012 15:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geef je vaak voorzetten? Ik kan me voorstellen dat Lukaku superieur is in de lucht.
Wissel het wel vaak af, ene keer voorzet en dan naar binnen uittikken of op goal schieten. Zodat de tegenstander niet weet wat ik nu ga doen ipv elke keer alleen maar schieten of voorzetten.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geef je vaak voorzetten? Ik kan me voorstellen dat Lukaku superieur is in de lucht.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met 433 is het niet alleen voorzetten. De vleugelspelers kunnen vaker naar binnen trekken dan dat je denkt
Ik heb nu al zin om met SIF Ribery - SIF Benzema - SIF Ben Arfa te spelen. En als het dan ff niet lukt met voorzetten, dan gooi ik SIF Giroud erin.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:26 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wissel het wel vaak af, ene keer voorzet en dan naar binnen uittikken of op goal schieten. Zodat de tegenstander niet weet wat ik nu ga doen ipv elke keer alleen maar schieten of voorzetten.
Benzema is nog niet erg succesvol! ?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 12 april 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met 433 is het niet alleen voorzetten. De vleugelspelers kunnen vaker naar binnen trekken dan dat je denkt
Die ga ik maken denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
ZEVEN 5* skillers.http://www.futhead.com/12/squad/174617 onder de 30k.
Ziet er slick uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
ZEVEN 5* skillers.http://www.futhead.com/12/squad/174617 onder de 30k.
Nee joh, vind skillen wel leuk mits mijn tegenstander niet sweaty isquote:Op donderdag 12 april 2012 15:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
En dan 1 trucje per wedstrijd en dan voor de rest alleen LB+Y'en he.
Verdedigend zeer sterk.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/438976
Wat vinden jullie hiervan?
Ik denk dat ik Neymar daar neerzet. Eduardo kan ook ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:40 schreef poker4lifee het volgende:
wel grappig team Lindgren maar Eduardo>>Lucas
Meh zou hem zelf niet in mijn team willen omdat hij maar 2*skills heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:40 schreef pascal08 het volgende:
Gaan we nog lobbyen voor SIF De Jong?
wedden van nietquote:
Alleen ze zijn zwaar negatief over Neymar, is die Sobis beter?quote:
Dit.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lukaku is de beste spits in het spel
Ik had er voor vannacht 2 opgezet voor 4k. Vanmiddag startte ik FIFA op en toen zag ik een rood 1'tje. Bleek dat er juist 1 voor 9k was gekocht.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen ze zijn zwaar negatief over Neymar, is die Sobis beter?
Weet ik niet, ze zeggen dat die Neymar heel slap isquote:
Hij is overpowered als neuq.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze zeggen dat die Neymar heel slap is
Je moet 'm ook niet in een 4-3-3 of 4-3-2-1 team willen. Hij moet echt op CF, anders is ie bagger.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Meh zou hem zelf niet in mijn team willen omdat hij maar 2*skills heeft.
'ze'quote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze zeggen dat die Neymar heel slap is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |