Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
20k?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
El Sharaawy voor 7,5k auction opgepikt en instant verkocht voor 20k.
Lekker!
trollquote:Op donderdag 12 april 2012 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
El Sharaawy voor 7,5k auction opgepikt en instant verkocht voor 20k.
Lekker!
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Oh. En klik eens op de komma tussen 7 en 5.
Die mag ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Waarom bijvoorbeeld geen SIF Hazard?
Nasri scoort wel altijd tegen mij en is prijs/kwaliteit gezien veel beter, dus ik ga denk ik voor Nasri.quote:
Maakt niet uit, ik wil gewoon winnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:11 schreef Rijst het volgende:
Ja maar Nasri is een vieze overloper en verdient een downgrade in Fifa 13
Dat boeit echt geen fuck weet je datquote:Op donderdag 12 april 2012 01:10 schreef pascal08 het volgende:
Wat is logischer? Een verdediger met z'n sterke of zwakke been naar de as van het veld?
Dan wordt het dit:http://futhead.com/12/squad/445190quote:Op donderdag 12 april 2012 01:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik had altijd met z'n zwakke been naar de as toe, net als bij je backs. Maar in mijn huidige team werkt dat niet chemistrywise... Merk er niet zoveel van...
Wat betekent dat dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
Noem het:
La Comptine d'autre Kaassoufflé.
Goed gezien. Gelijk maar Cissokho geïmplementeerd. Vond hem echt een goede LB in m'n oude Franse team.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef DannyDeko het volgende:
Nasame haalt toch maar 7 chem dan of niet?
haha dat is bijna exact mijn teamquote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan Ibrahimovic - Luis Suárez
Ezequiel Lavezzi - Kevin Prince Boateng - Steven Gerrard - Hatem Ben Arfa
Taye Taiwo - Lucimar da Silva Ferreira - David Luiz - Micah Richards
Diego Alves
fap fap fap.
En dat slaat terug op ... ?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Het andere kaassoufflé kinderliedje.
Ken je klassiekers.quote:
Als ik voor elke speler een fapje doe, dan kom ik op 8 fapjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan Ibrahimovic - Luis Suárez
Ezequiel Lavezzi - Kevin Prince Boateng - Steven Gerrard - Hatem Ben Arfa
Taye Taiwo - Lucimar da Silva Ferreira - David Luiz - Micah Richards
Diego Alves
fap fap fap.
Er schort nog wel wat aan je Fransquote:Op donderdag 12 april 2012 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ken je klassiekers.![]()
Yann Tiersen - la comptine d'un autre ete
Que? Op wie fap je niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik voor elke speler een fapje doe, dan kom ik op 8 fapjes.
Ik zei vrij vertaald.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er schort nog wel wat aan je Frans
Boateng sowieso niet. En ik vind Gerrard ook altijd erg matig presteren als ik tegen 'm speel. Luiz mag ik gewoon niet door z'n lelijke kapsel en z'n lompe kopgoals.quote:
KPB is een held. En je schrijft het bijna als KPD.quote:
Dat komt ongetwijfeld door jouw kwaliteiten.quote:En ik vind Gerrard ook altijd erg matig presteren als ik tegen 'm speel.
De bal blijft soms hangen in zijn afro.quote:Luiz mag ik gewoon niet door z'n lelijke kapsel en z'n lompe kopgoals.
Mag ook wel voor dat geld.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef Rijst het volgende:
IF KPB begint bij mij op te bloeien.5 goals in de laatste 10 wedstrijden.
[ afbeelding ]
KPB is in RL een held, maar in met FIFA valt ie zwaar tegen. Hij blinkt nergens in uit en z'n stats zijn eigenlijk maar heel matig. Hij is alleen maar duur omdat ie bijna voor alles 80 heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
KPB is een held. En je schrijft het bijna als KPD.
[..]
Dat komt ongetwijfeld door jouw kwaliteiten.
[..]
De bal blijft soms hangen in zijn afro.
Je had tegen mij moeten spelen toen ik Gerrard nog hadquote:Op donderdag 12 april 2012 01:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En ik vind Gerrard ook altijd erg matig presteren als ik tegen 'm speel.
Heb je een alternatief? Ik moet daar een Milanees hebben hè.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
KPB is in RL een held, maar in met FIFA valt ie zwaar tegen. Hij blinkt nergens in uit en z'n stats zijn eigenlijk maar heel matig. Hij is alleen maar duur omdat ie bijna voor alles 80 heeft.
Hij is duur omdat het KPB is.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
KPB is in RL een held, maar in met FIFA valt ie zwaar tegen. Hij blinkt nergens in uit en z'n stats zijn eigenlijk maar heel matig. Hij is alleen maar duur omdat ie bijna voor alles 80 heeft.
Gast nee KPB houden man.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je een alternatief? Ik moet daar een Milanees hebben hè.
Nee, er is geen goed alternatief. Ik liep tegen hetzelfde probleem toen met m'n dure team. Sneijder vond ik wel echt een held naast KPB.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je een alternatief? Ik moet daar een Milanees hebben hè.
KPB is perfect voor een 442. Mede dankzij zijn workrates loopt hij overal. Zijn schot is alleen mehhhh en na potje is zijn fitness al 94.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
Robinho of Pato.
Nee, ik houd KPB denk ik.
Door jouw filmpje ben ik weer op die aanbevolen video's gaan klikken. Toen kwam ik dit tegen:quote:Op donderdag 12 april 2012 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ken je klassiekers.![]()
Yann Tiersen - la comptine d'un autre ete
Inderdaad! Ik dacht dat het aan mij lag.quote:
High/High workrates. Volgens mij kan je dat wel aanpassen met een custom tactic.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik dacht dat het aan mij lag.
Ik zou niet weten waarom niet..Het was alleen nooit zo makkelijk gegaan en de kans op puntverlies was uiteraard veel groter geweest.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat Ajax had gewonnen als ie geen rood gekregen zou hebben.
Dan nog is -6 fitness wel ernstigquote:Op donderdag 12 april 2012 01:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
High/High workrates. Volgens mij kan je dat wel aanpassen met een custom tactic.
Hm ik denk eens ff kijken hoe t bij mij is. Heel mijn team heeft 96 fitness maar Gerrard heeft 87:')quote:Op donderdag 12 april 2012 01:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan nog is -6 fitness wel ernstigIk dacht dat Gerrard erg was. Die zit na 1 wedstrijd op 96.
Het was ook sarcastisch bedoeld. Heerenveen speelde met samengeknepen billetjes en terecht, Ajax speelt goed de laatste tijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet..Het was alleen nooit zo makkelijk gegaan en de kans op puntverlies was uiteraard veel groter geweest.
Ik wil niet met Hart spelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
Lescott. Cheap als neuq en prima vervanger.
Skrtel + Reinaquote:Op donderdag 12 april 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
David luiz heeft rood en ik weet geen vervanger voor hem
[ afbeelding ]
Gewoon verkopen en een nieuwe terugkopen, kost je hooguit een paar coins.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
David luiz heeft rood en ik weet geen vervanger voor hem
[ afbeelding ]
De Tjenk.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:45 schreef Rijst het volgende:
Ik heb geen zin om een extra keeper te halen voor 1 potjeMaar ik weet het al.
ALEX
Alex = de Tank. Alleen ben ik van de gekke uitspraakjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je gaat me vast uitlachen. Maar deze snap ik niet
Vragen of je moeder het wil filmen met je telefoon?quote:Op donderdag 12 april 2012 02:03 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik apparatuur kopen om mn gameplay op te nemen. Wat is de goedkoopste en simpelste manier?
Dat roep je al weken/maanden johquote:Op donderdag 12 april 2012 02:03 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik apparatuur kopen om mn gameplay op te nemen. Wat is de goedkoopste en simpelste manier?
Waarom zou je?quote:Op donderdag 12 april 2012 02:03 schreef Rijst het volgende:
Okéquote:Op donderdag 12 april 2012 02:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Fok!ers vernederen in HD.
Nee het lijkt me wel vet om zo'n compilatie te maken.
Das niet waar, genoeg stumperds die streamen en met ibrahmovicvoor open goal nog zouden missen.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ken je grenzen rijstbal! je moet echt fifa kunnen voordat je het kan opnemen ...
Okidoki. Ik weet nog wel dat ik met Torres echt alles maakte. Alles vloog erin. Misschien als ik Suárez een beetje zat ben.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Suarez heeft een veel betere positionering.
Baloquote:
Geen Lukakuquote:Op donderdag 12 april 2012 08:38 schreef Toefjes het volgende:
SIF Mireillas gekocht voor 35K in 4-1-2-1-2. Vanmiddag kijken of ik SIF Hazard als CAM kan kopen in 4-1-2-1-2. En dan 2 zwarte plaatjes als ST uit de League 1
ik snap niet dat jij er niks mee kanquote:Op donderdag 12 april 2012 08:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap niet wat jullie met die Lukaku hebben hoor![]()
Wel. Groot, sterk EN snel!quote:Op donderdag 12 april 2012 09:11 schreef marcie216 het volgende:
Lukaku is ook overhyped hoor... Zo goed is hij niet.
86 pace kun je beter agbonlahor nemen man die is lekker snel en heeftwel 93 pace is veel sneller toch sturridge is ook sneller dus die is beterquote:
Kan.quote:
Is dit grappig bedoeld want dan snap ik m niet gr grquote:Op donderdag 12 april 2012 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
86 pace kun je beter agbonlahor nemen man die is lekker snel en heeftwel 93 pace is veel sneller toch sturridge is ook sneller dus die is beter
waz met jouquote:Op donderdag 12 april 2012 09:11 schreef marcie216 het volgende:
Lukaku is ook overhyped hoor... Zo goed is hij niet.
El Shaarawy sloom?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef poker4lifee het volgende:
nou zo ziet het nieuwe team er voorlopig uit:
[ afbeelding ]
Palladino want 4*
Mocht hij te sloom zijn zetten we Pasquato op CF.
en mocht Shaarawy te sloom zijn dan halen we IF Giovinco er maar bij ofzo
just sayingquote:
El Kabir is wel een held trouwensquote:Op donderdag 12 april 2012 09:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
just sayingweet niet hoe hij speelt als halve flankspeler
Jij beveelde m toch aan als LM in 4-4-1-1, of was dat iemand anders?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan.
Miralles is een echte LW die dicht bij de goal moet spelen en gaat als LM dus mislukken....
IF Giovinco vond ik drama, wat een licht mannetje is dat, misschien had ik de pech dat hij aan de flank speelde in het team dat ik na CR7 had, maar ik vond het helemaal niksquote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Palladino want 4*
ben benieuwdquote:Op donderdag 12 april 2012 09:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
El Kabir is wel een held trouwens
haha k thx, z'n strength is idd ziek laagquote:Op donderdag 12 april 2012 09:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Giovinco vond ik drama, wat een licht mannetje is dat, misschien had ik de pech dat hij aan de flank speelde in het team dat ik na CR7 had, maar ik vond het helemaal niks
Beter dan Vela.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
just sayingweet niet hoe hij speelt als halve flankspeler
haha als hij tegenvalt kan ik altijd nog het hele team omgooien tot http://futhead.com/12/squad/447328quote:
El Shaarawy sloomquote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Palladino want 4*
ja laat ik hem maar gelijk weggeven omdat ik rekening houd met bepaalde situaties.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
El Shaarawy sloom![]()
Geef hem dan gelijk weg lol. El Shaarawy is bizar goed.
Wel leuker iigquote:Op donderdag 12 april 2012 10:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja laat ik hem maar gelijk weggeven omdat ik rekening houd met bepaalde situaties.
is deze trouwens beter denk je? http://futhead.com/12/squad/447328
He wat, hybrids? http://futhead.com/12/squad/447400quote:Op donderdag 12 april 2012 10:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel leuker iigHybrids
En ja, beste silver spits Vela staat erinik zou deze doen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
He wat, hybrids? http://futhead.com/12/squad/447400
Ik vind Buttner wel lekker spelen en staat veel op de vleugel + een goed schotquote:Op donderdag 12 april 2012 10:51 schreef vandermar het volgende:
Buttner of Nelom als LB?
Dus niet Tiendalli of Van aanholt roepen.
Verdedigend wel wat minder maar veel meer stamina dan Nelom weerquote:Op donderdag 12 april 2012 10:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik vind Buttner wel lekker spelen en staat veel op de vleugel + een goed schot
Nelom wil ook aanvallen maar kan dat gewoon minder goed. Veel te lomp in de combinaties en Buttner vind ik daar wel behendig in.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verdedigend wel wat minder maar veel meer stamina dan Nelom weerik vind ze zo vreselijk gelijkwaardig maar Nelom brengt aanvallend niets en Buttner heeft een ferme knal in de poten.
Dit. En Buttnerquote:Op donderdag 12 april 2012 10:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik vind Buttner wel lekker spelen en staat veel op de vleugel + een goed schot
Poulsenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:51 schreef vandermar het volgende:
Buttner of Nelom als LB?
Dus niet Tiendalli of Van aanholt roepen.
Ja Buttner is een beetje de silver Purrel!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Nelom wil ook aanvallen maar kan dat gewoon minder goed. Veel te lomp in de combinaties en Buttner vind ik daar wel behendig in.
Er is maar één Purrel Frankelquote:Op donderdag 12 april 2012 10:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja Buttner is een beetje de silver Purrel!
Ja ben ook echt benieuwd hopelijk geeft iemand antwoord op deze levensvraag!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:46 schreef Johnbon het volgende:
Voor hoeveel gaat sif menez op de xbox?
50 a 60. Luie donderquote:Op donderdag 12 april 2012 11:07 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja ben ook echt benieuwd hopelijk geeft iemand antwoord op deze levensvraag!!!
80/100 en 170/190quote:Op donderdag 12 april 2012 11:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent. Dempsy en Arfa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |