Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
20k?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
El Sharaawy voor 7,5k auction opgepikt en instant verkocht voor 20k.
Lekker!
trollquote:Op donderdag 12 april 2012 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
El Sharaawy voor 7,5k auction opgepikt en instant verkocht voor 20k.
Lekker!
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Oh. En klik eens op de komma tussen 7 en 5.
Die mag ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Waarom bijvoorbeeld geen SIF Hazard?
Nasri scoort wel altijd tegen mij en is prijs/kwaliteit gezien veel beter, dus ik ga denk ik voor Nasri.quote:
Maakt niet uit, ik wil gewoon winnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:11 schreef Rijst het volgende:
Ja maar Nasri is een vieze overloper en verdient een downgrade in Fifa 13
Dat boeit echt geen fuck weet je datquote:Op donderdag 12 april 2012 01:10 schreef pascal08 het volgende:
Wat is logischer? Een verdediger met z'n sterke of zwakke been naar de as van het veld?
Dan wordt het dit:http://futhead.com/12/squad/445190quote:Op donderdag 12 april 2012 01:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik had altijd met z'n zwakke been naar de as toe, net als bij je backs. Maar in mijn huidige team werkt dat niet chemistrywise... Merk er niet zoveel van...
Wat betekent dat dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
Noem het:
La Comptine d'autre Kaassoufflé.
Goed gezien. Gelijk maar Cissokho geïmplementeerd. Vond hem echt een goede LB in m'n oude Franse team.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef DannyDeko het volgende:
Nasame haalt toch maar 7 chem dan of niet?
haha dat is bijna exact mijn teamquote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan Ibrahimovic - Luis Suárez
Ezequiel Lavezzi - Kevin Prince Boateng - Steven Gerrard - Hatem Ben Arfa
Taye Taiwo - Lucimar da Silva Ferreira - David Luiz - Micah Richards
Diego Alves
fap fap fap.
En dat slaat terug op ... ?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Het andere kaassoufflé kinderliedje.
Ken je klassiekers.quote:
Als ik voor elke speler een fapje doe, dan kom ik op 8 fapjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan Ibrahimovic - Luis Suárez
Ezequiel Lavezzi - Kevin Prince Boateng - Steven Gerrard - Hatem Ben Arfa
Taye Taiwo - Lucimar da Silva Ferreira - David Luiz - Micah Richards
Diego Alves
fap fap fap.
Er schort nog wel wat aan je Fransquote:Op donderdag 12 april 2012 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ken je klassiekers.![]()
Yann Tiersen - la comptine d'un autre ete
Que? Op wie fap je niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik voor elke speler een fapje doe, dan kom ik op 8 fapjes.
Ik zei vrij vertaald.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er schort nog wel wat aan je Frans
Boateng sowieso niet. En ik vind Gerrard ook altijd erg matig presteren als ik tegen 'm speel. Luiz mag ik gewoon niet door z'n lelijke kapsel en z'n lompe kopgoals.quote:
KPB is een held. En je schrijft het bijna als KPD.quote:
Dat komt ongetwijfeld door jouw kwaliteiten.quote:En ik vind Gerrard ook altijd erg matig presteren als ik tegen 'm speel.
De bal blijft soms hangen in zijn afro.quote:Luiz mag ik gewoon niet door z'n lelijke kapsel en z'n lompe kopgoals.
Mag ook wel voor dat geld.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef Rijst het volgende:
IF KPB begint bij mij op te bloeien.5 goals in de laatste 10 wedstrijden.
[ afbeelding ]
KPB is in RL een held, maar in met FIFA valt ie zwaar tegen. Hij blinkt nergens in uit en z'n stats zijn eigenlijk maar heel matig. Hij is alleen maar duur omdat ie bijna voor alles 80 heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
KPB is een held. En je schrijft het bijna als KPD.
[..]
Dat komt ongetwijfeld door jouw kwaliteiten.
[..]
De bal blijft soms hangen in zijn afro.
Je had tegen mij moeten spelen toen ik Gerrard nog hadquote:Op donderdag 12 april 2012 01:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En ik vind Gerrard ook altijd erg matig presteren als ik tegen 'm speel.
Heb je een alternatief? Ik moet daar een Milanees hebben hè.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
KPB is in RL een held, maar in met FIFA valt ie zwaar tegen. Hij blinkt nergens in uit en z'n stats zijn eigenlijk maar heel matig. Hij is alleen maar duur omdat ie bijna voor alles 80 heeft.
Hij is duur omdat het KPB is.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
KPB is in RL een held, maar in met FIFA valt ie zwaar tegen. Hij blinkt nergens in uit en z'n stats zijn eigenlijk maar heel matig. Hij is alleen maar duur omdat ie bijna voor alles 80 heeft.
Gast nee KPB houden man.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je een alternatief? Ik moet daar een Milanees hebben hè.
Nee, er is geen goed alternatief. Ik liep tegen hetzelfde probleem toen met m'n dure team. Sneijder vond ik wel echt een held naast KPB.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je een alternatief? Ik moet daar een Milanees hebben hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |