Vitesse thuis.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:57 schreef jakees het volgende:
Wanneer hebben we voor het laatst uit een corner gescoord? Tegen Ajax uit?
Ga voor het eerst met mijn pa naar Feyenoord wel leuk, ik ga zelf een keer of 6 7 per jaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:58 schreef Das-Phantom het volgende:
Exelsior dan maar vernederen met 10-0 lijkt me goed om de kater weg te spoelen
Dat wordt echt een kutpot denk ik, al blij als we winnenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:58 schreef Das-Phantom het volgende:
Je doelsaldo gaat nu ook belangrijk worden dus als het kan......quote:Op donderdag 12 april 2012 00:58 schreef Das-Phantom het volgende:
Maar zij hebben tenminste nog die die Biercupquote:Op donderdag 12 april 2012 01:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Supportersopvang Hier
PSVérs, unite. Troost voor de boeren.
Ik moet er over vier uur uit. Gewoon geen slaap zo balen dit, vergelijkbaar met toen NL van Spanje verloor. Wat een deceptie.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:10 schreef Grifte het volgende:
Zitten jullie ook nog zo voor je uit te staren
Kan Niet slapen. Heb ik NOOIT.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:10 schreef Grifte het volgende:
Die waren tegen ons ook heel sterk. 1-1 was natuurlijk niet nodig geweest door het uittrekken van het shirt van Guidetti maar was wel verdiend.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar zij hebben tenminste nog die die Biercup![]()
Maar wat zijn die Waalwijkers goed bezig, blij dat wij er niet meer tegen hoeven.
Die wil flink cashen man, dat kunnen wij nooit betalen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:57 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop echt dat Schöne voor Feyenoord kiest.
Wij vCLquote:Op donderdag 12 april 2012 01:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar zij hebben tenminste nog die die Biercup![]()
Maar wat zijn die Waalwijkers goed bezig, blij dat wij er niet meer tegen hoeven.
Ergste is dat ajax nu kampioen lijkt te gaan worden. Na die 4-2 had je eindelijk iets om ze (tijdelijk) de bek te snoeren. Klaar nuquote:Op donderdag 12 april 2012 01:10 schreef Grifte het volgende:
Goede speler, maar voor ons speelt hij ook niet op een noodzakelijke positie. We hebben al een middenveld vol.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Die wil flink cashen man, dat kunnen wij nooit betalen.
Je had een titel verwacht? Overdrijf niet zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:11 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik moet er over vier uur uit. Gewoon geen slaap zo balen dit, vergelijkbaar met toen NL van Spanje verloor. Wat een deceptie.
Nee niet verwacht maar het voelt gewoon zo. Ik had gewoon hoop die is weg nu. Mag het?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:13 schreef Klummie het volgende:
[..]
Je had een titel verwacht? Overdrijf niet zo.
Jezus huilie. Het ergste is dat je ZELF niet meer meedoet.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:13 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Ergste is dat ajax nu kampioen lijkt te gaan worden. Na die 4-2 had je eindelijk iets om ze (tijdelijk) de bek te snoeren. Klaar nu
Was de enige gevaarlijke feyenoorder maar speelde slecht, maar lang niet zo slecht als Guidettiquote:Op donderdag 12 april 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
Oh. Titel heb ik sowieso nooit in geloofd. Maar je had die tweede plek gewoon in eigen hand kunnen hebben vanavond. De tering.
Speelde die Bakkal nou weer als een flapdrol of lag het aan mij?
Ja. Titel verwacht. ZEKER.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:13 schreef Klummie het volgende:
[..]
Je had een titel verwacht? Overdrijf niet zo.
Guidetti zal nooit klaar zijn voor de absolute top. Daar komt hij gewoon kwaliteit te kort voor.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:12 schreef OProg het volgende:
Het lijkt me onwaarschijnlijk, maar hoop dat Guidetti ook eens inziet niet klaar te zijn voor absolute top. Logisch ook gezien hoe lang hij pas bezig is, maar afgelopen serie wedstrijden zorgt bij City en dergelijke voor bank of zelfs tribune. Hij mist gewoon ervaring.
wie nietquote:
We hebben nooit serieus meegedaan. Dat is een of ander debiel verhaal dat jij de wereld in geholpen hebt en daarom zit iedereen nu extra in de rats. BEDANKTquote:Op donderdag 12 april 2012 01:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus huilie. Het ergste is dat je ZELF niet meer meedoet.
FUCK dat hele Ajax.
Tweede plek nog steeds in eigen hand man. Twente stort in. Winnen van AZ en je staat erboven.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
Oh. Titel heb ik sowieso nooit in geloofd. Maar je had die tweede plek gewoon in eigen hand kunnen hebben vanavond. De tering.
Nee lag niet aan jou, die moeten we echt niet gaan houden hier. Europees voetbal hebben we nu in eigen hand en dat is al een enorme prestatie met dit materiaal en wie weet wat er nog meer in zit aangezien de rest maar de blijft aanklooien.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
Tuurlijk mag het maar die hoopwas toch nergens op gebaseerd?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:14 schreef jakees het volgende:
[..]
Nee niet verwacht maar het voelt gewoon zo. Ik had gewoon hoop die is weg nu. Mag het?
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:16 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
We hebben nooit serieus meegedaan. Dat is een of ander debiel verhaal dat jij de wereld in geholpen hebt en daarom zit iedereen nu extra in de rats. BEDANKT
Iedereen kan wel gewoon hier voor zichzelf denken, onzin dat het door HMF komt dat iedereen hier nu zich kut voelt. Na jaren gewoon weer is dichtbij, en je verkloot het gewoon zelf, voor de zoveelste keer dit seizoen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:16 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
We hebben nooit serieus meegedaan. Dat is een of ander debiel verhaal dat jij de wereld in geholpen hebt en daarom zit iedereen nu extra in de rats. BEDANKT
Heeft Ritmo je account gehackt of zo. Er was toch hoop man. Ajax lastig uitprogramma. Dat Heerenveen al na 3 minuten er een potje van maakt tja.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:17 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tuurlijk mag het maar die hoopwas toch nergens op gebaseerd?
BULLSHIT. op het hoogtepunt stonden we 2 punten onder plek 1.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:16 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Idd leg zeker te slapen de helft van het seizoen die kerolquote:Op donderdag 12 april 2012 01:18 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dan heb je een deel van het seizoen gemist of zo?
Daar moeten we voor gaan, zou toch geweldig zijn. Alleen al voor de inkomsten.quote:
Stel die vraag eens om en voila.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:18 schreef AryaMehr het volgende:
Wat is dit voor nonsens? Hoe kan je beweren dat we nooit hebben meegedaan als we tot vandaag slechts 4 punten achter de nr.1 stonden?
Levert dat niet pas wat op als je de groepsfase haalt?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Daar moeten we voor gaan, zou toch geweldig zijn. Alleen al voor de inkomsten.
En het kan!
Wanneer was nou de laatste keer dat we zover gekomen zijn? Toen zaten we samen met Willem II in de CL.
Dat is nu niet meer voor te stellen, Willem II in de CL
Nee pannenkoek, jij loopt blij te doen om niks. Over je streaks opscheppen... Nou we hebben het gezien whahahaquote:Op donderdag 12 april 2012 01:20 schreef Helpmefok het volgende:
Die phantom en klummie zijn nog zuurder dan RITMO man. FFS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |