Vitesse thuis.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:57 schreef jakees het volgende:
Wanneer hebben we voor het laatst uit een corner gescoord? Tegen Ajax uit?
Ga voor het eerst met mijn pa naar Feyenoord wel leuk, ik ga zelf een keer of 6 7 per jaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:58 schreef Das-Phantom het volgende:
Exelsior dan maar vernederen met 10-0 lijkt me goed om de kater weg te spoelen
Dat wordt echt een kutpot denk ik, al blij als we winnenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:58 schreef Das-Phantom het volgende:
Je doelsaldo gaat nu ook belangrijk worden dus als het kan......quote:Op donderdag 12 april 2012 00:58 schreef Das-Phantom het volgende:
Maar zij hebben tenminste nog die die Biercupquote:Op donderdag 12 april 2012 01:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Supportersopvang Hier
PSVérs, unite. Troost voor de boeren.
Ik moet er over vier uur uit. Gewoon geen slaap zo balen dit, vergelijkbaar met toen NL van Spanje verloor. Wat een deceptie.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:10 schreef Grifte het volgende:
Zitten jullie ook nog zo voor je uit te staren
Kan Niet slapen. Heb ik NOOIT.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:10 schreef Grifte het volgende:
Die waren tegen ons ook heel sterk. 1-1 was natuurlijk niet nodig geweest door het uittrekken van het shirt van Guidetti maar was wel verdiend.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar zij hebben tenminste nog die die Biercup![]()
Maar wat zijn die Waalwijkers goed bezig, blij dat wij er niet meer tegen hoeven.
Die wil flink cashen man, dat kunnen wij nooit betalen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:57 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop echt dat Schöne voor Feyenoord kiest.
Wij vCLquote:Op donderdag 12 april 2012 01:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar zij hebben tenminste nog die die Biercup![]()
Maar wat zijn die Waalwijkers goed bezig, blij dat wij er niet meer tegen hoeven.
Ergste is dat ajax nu kampioen lijkt te gaan worden. Na die 4-2 had je eindelijk iets om ze (tijdelijk) de bek te snoeren. Klaar nuquote:Op donderdag 12 april 2012 01:10 schreef Grifte het volgende:
Goede speler, maar voor ons speelt hij ook niet op een noodzakelijke positie. We hebben al een middenveld vol.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Die wil flink cashen man, dat kunnen wij nooit betalen.
Je had een titel verwacht? Overdrijf niet zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:11 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik moet er over vier uur uit. Gewoon geen slaap zo balen dit, vergelijkbaar met toen NL van Spanje verloor. Wat een deceptie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |