Doet ie altijdquote:Op donderdag 12 april 2012 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf is Tom aan het doenLegt de klemtonen wel goed.
Wel leuk hoe slecht je ploeg ook heeft gepresteerd je kunt altijd lachen om Tom zijn dyslexie.quote:
Is wel de moeite waard, paar leuke potjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga zappen naar Match of the Day.
Nee sorry vandaag nietquote:Op donderdag 12 april 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk hoe slecht je ploeg ook heeft gepresteerd je kunt altijd lachen om Tom zijn dyslexie.
Als het er op aan komt?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef kalinhos het volgende:
Sinds wanneer geeft nos tt 819 de virtuele stand ipv de normale stand?
Nou ik had het tot gisteren nog nooit gezien bij teletekst. Vind het ook knap verwarrendquote:
Nou, het is vrij duidelijkquote:Op donderdag 12 april 2012 22:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nou ik had het tot gisteren nog nooit gezien bij teletekst. Vind het ook knap verwarrend
Voor mij niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoort dat niet [ afbeelding ] te zijn?
Tom is baasquote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben ook erg onder de indruk. Mensen hebben wel eens het idee dat Sierd mijn favoriete mediapersoon is, maar eigenlijk vind ik Toms klasse ongeëvenaard.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Bonkers. het volgende:
McClaren met zn dichte deur. Wat een mongool.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Bonkers. het volgende:
kuttrainerquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Bonkers. het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:06 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Tram 7 rijdt niet naar de Kuip, en ook niet over de Brienenoord-brug..
lolquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:06 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik dacht dat de meeste feyenoorders hoopte op een gelijkspel? 2 concurrenten die dan punten verspelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rare reactie, dit was juist goed voor Feijenoord.
Had ook mooi geweest idd, maar ook dit is gewoon heel goed voor ze.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:22 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik dacht dat de meeste feyenoorders hoopte op een gelijkspel? 2 concurrenten die dan punten verspelen.
Och het is al knap dat ze weten dat Excelsior aan de andere van de maas ligt, want daar in Hilversum kijken ze niet zo heel ver over de Noordhollandse grens .quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:06 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Echt zo'n idioot is dat figuur manquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Bonkers. het volgende:
Wacht maar: AJA-VITquote:Op zondag 15 april 2012 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Wat zitten er weer troosteloos weinig mensen bij Vitesse.
Ik bedoel andersom over paar weken, VIT maakt gewoon PSV weer kampioenquote:
Lijkt ook altijd een stuk erger omdat de vakken onderin leeg blijven. Daar waar de camera op gericht staat.quote:Op zondag 15 april 2012 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Wat zitten er weer troosteloos weinig mensen bij Vitesse.
Dat is zeker waar, maar waarom doet Vitesse daar niks aan dan? Dat zijn ook juist toffe plekken, zo dichtbij het veld.quote:Op zondag 15 april 2012 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt ook altijd een stuk erger omdat de vakken onderin leeg blijven. Daar waar de camera op gericht staat.
Wat een spreekwonder voor de cameraquote:
Waarom doen ze dat eigenlijk? Je ziet ook vaak zo'n zeiltje er liggen, is toch juist mooi beetje benede dicht bij het veld te kijken, ziet er ook beter uit voor spelers/tvquote:Op zondag 15 april 2012 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt ook altijd een stuk erger omdat de vakken onderin leeg blijven. Daar waar de camera op gericht staat.
Hij kan hard rennen na een gewapende overval?quote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De Messi van de lage landen spreekt met zijn voeten
Fout in 't script denk ik.quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom laten ze nou eerst de laatste goal zien
Oh, je hebt 't nog niet gehoord?quote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
ADO is safe, NAC niet, terwijl ze maar 1 punt verschil staan en ADO moet nog tegen PSV en Feyenoord
Moeilijk woensdag, REA-BAY of Fransje Bquote:
wel meer chicks bij Fransquote:Op zondag 22 april 2012 19:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moeilijk woensdag, REA-BAY of Fransje B
Idd, viel nogal op.quote:Op zondag 22 april 2012 19:21 schreef alors het volgende:
Hahah Arno moet nog even zeggen dat Altidore wél een goede spits is
Nee.quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgens mij is ADO twee penalties ontnomen
Verklaar je gaarne nader.quote:
Lastig, PSV heeft een fout gemaakt, daar profiteert hij nu gewoon van. Opzich heeft hij daar alle reden toe natuurlijk, maar laat ik het zo zeggen; ik kan me voorstellen dat ze in Eindhoven teleurgesteld zijn in het gebrek aan clubliefde.quote:
Clubliefde, dat is sowieso wel ver te zoeken de afgelopen jaren in Eindje.quote:Op zondag 22 april 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastig, PSV heeft een fout gemaakt, daar profiteert hij nu gewoon van. Opzich heeft hij daar alle reden toe natuurlijk, maar laat ik het zo zeggen; ik kan me voorstellen dat ze in Eindhoven teleurgesteld zijn in het gebrek aan clubliefde.
True, sowieso is het zeldzaam geworden in het voetbal.quote:Op zondag 22 april 2012 19:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Clubliefde, dat is sowieso wel ver te zoeken de afgelopen jaren in Eindje.
Voetbal is je carriëre of baan. Je verdient er geld mee. Wat die boertjes vinden kan me niets schelen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, sowieso is het zeldzaam geworden in het voetbal.
Eindje, wat een ontzettende teringafkortingquote:Op zondag 22 april 2012 19:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Clubliefde, dat is sowieso wel ver te zoeken de afgelopen jaren in Eindje.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal is je carriëre of baan. Je verdient er geld mee. Wat die boertjes vinden kan me niets schelen.
gedachtengang van labyad
quote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eindje, wat een ontzettende teringafkorting.
eerst het geld incasseren en daarna beweren dat het contract niet rechtsgeldig is omdat er een andre club is ? Niet netjes neequote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal is je carriëre of baan. Je verdient er geld mee. Wat die boertjes vinden kan me niets schelen.
gedachtengang van labyad
Suits the town, then.quote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eindje, wat een ontzettende teringafkorting.
Ja, op t laatste moment zag je telkens dat er nog een speler liep, mja, of ie daar pas net aankwam werd niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duidelijk camera standpunt ook...
Inderdaad.. toen die camera mee bewoog met de zag je dacht ik Overtoom daar nog staan die wellicht buitenspel op heften, maar niet te zien met deze camera.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duidelijk camera standpunt ook...
Was het niet een sneer naar het feit dat wij geen penalties kunnen nemen ofso?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu kan ie wel mee naar het EK volgens Arno (& Jan Roelfs)
Ook altijd roepen voordat hij er ingaat. En dan gaat die naast ofzoquote:
Ha, is me nog nooit zo opgevallen eigenlijk. En bedankt, nu ga ik er altijd op letten.quote:
Irritante kerel ja.. DE GOAL, toch niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook altijd roepen voordat hij er ingaat. En dan gaat die naast ofzo
sterf
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand die sirene uitzetten....
Kzal even kijken, ik woon wel in Utrecht.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar je wil alsnog dat NAC wint?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kzal even kijken, ik woon wel in Utrecht.
Ja, zie hierboven. En ik woon nog niet zo lang in Utrecht, studeer er.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je wil alsnog dat NAC wint?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee? Ik ben er anders wel regelmatig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb jou nog nooit in VBL gezien egel.
Ik wel eens. Maar zelden, dat welquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik wel, hier in het NOS topic volgens mij en ook in CL wedstrijd topic.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Jep. En ik kijk veel voetbal. Maar aangezien ik een arme student ben kijk ik veel via streams, waardoor ik niet mee kan kletsen in live-topics.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wel, hier in het NOS topic volgens mij en ook in CL wedstrijd topic.
Net als een goede barbecue moet ook de VBL gangbang meet wat variatie hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Oh, hoe meer hoe beter, viel me alleen op
Voor welke club ben je?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep. En ik kijk veel voetbal. Maar aangezien ik een arme student ben kijk ik veel via streams, waardoor ik niet mee kan kletsen in live-topics.
Die 17euro kan je echt niet missen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep. En ik kijk veel voetbal. Maar aangezien ik een arme student ben kijk ik veel via streams, waardoor ik niet mee kan kletsen in live-topics.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als een goede barbecue moet ook de VBL gangbang meet wat variatie hebben.
N.E.C., maar ik bezoek ook soms wedstrijden van Feijenoord, aangezien mijn vriend daar fan van is.quote:
En dat zeg je terwijl we Ado kijken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als een goede barbecue moet ook de VBL gangbang meet wat variatie hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En dat zeg je terwijl we Ado kijken.Wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Kvind het zelf dan jammer dat ik al lees wat er bij mij nog moet gebeuren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook niet altijd beschikking over EL als student, hangt er ook vanaf waar ik ben, thuis wel EL, maar in de livetopics valt dat echt totaal niet op.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En dat zeg je terwijl we Ado kijken.S. PostmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik heb zoveel inzicht dat ik een goal anderhalve minuut van tevoren aan zie komen, dus ik heb nergens last vanquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kvind het zelf dan jammer dat ik al lees wat er bij mij nog moet gebeuren.
Ow nice. Moet je iets mee doen. Werken bij astro-tv ofzo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zoveel inzicht dat ik een goal anderhalve minuut van tevoren aan zie komen, dus ik heb nergens last van
John de Jong?quote:
Marcel de Jongquote:
Jerryquote:
Ziet er uit als een 50 jarige .. ben benieuwd hoe hij er over 20 jaar uitziet.quote:Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef alors het volgende:
Ik vind dat gezicht van Theo nu wel een beetje eng, zo met die ingevallen wangetjes... Gewoon weer naar de Mac, Theo.
Mja, ik ben niet zo van die neon kleurtjesquote:Op zondag 29 april 2012 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Shirtje is wel mooier dan de oude uitshirt. Broekje![]()
Klopt, ik ook niet.quote:Op zondag 29 april 2012 19:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet zo van die neon kleurtjes
Leuk broekje om in te zwemmenquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 19:13 schreef Ties02 het volgende:
Oeh spannend, zou Ajax nu al kampioen worden???
we gaan het zien...
Ja, as if...quote:Op zondag 29 april 2012 19:13 schreef Ties02 het volgende:
Oeh spannend, zou Ajax nu al kampioen worden???
we gaan het zien...
Soms zit alles mee, soms zit alles tegenquote:Op zondag 29 april 2012 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou het nou vermoeidheid zijn Verbeek?
Volgens onderzoek wel.quote:Op zondag 29 april 2012 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou het nou vermoeidheid zijn Verbeek?
Verbeek is wel van onderzoekjes, maar toch ontkent hij het.quote:
Daar weet ik alles van ja.quote:Op zondag 29 april 2012 19:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Soms zit alles mee, soms zit alles tegen
http://nos.nl/video/365888-ajax-onterecht-kampioen-in-2011.htmlquote:Op zondag 29 april 2012 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verbeek is wel van onderzoekjes, maar toch ontkent hij het.
[..]
Daar weet ik alles van ja.![]()
Jep, ik weet het. Kwam ook langs bij VI.quote:Op zondag 29 april 2012 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/365888-ajax-onterecht-kampioen-in-2011.html
Ja, dat jankverhaal heb ik gelezen. Is al 50 jaar zo dat clubs in de Uefa-cup een dag minder rust hebben, maar je moet wat om in de media te komen he.quote:Op zondag 29 april 2012 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/365888-ajax-onterecht-kampioen-in-2011.html
Houdt Matavz wel uit de basis.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 19:37 schreef Ties02 het volgende:
Ja had ik toch iets anders van verwacht Matavz
misschien niet meer mensen van Groningen kopen. Berg was ook al zo'n succes
Suuuuaaarezzz Oho!quote:Op zondag 29 april 2012 19:37 schreef Ties02 het volgende:
Ja had ik toch iets anders van verwacht Matavz
misschien niet meer mensen van Groningen kopen. Berg was ook al zo'n succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |