Oh, je hebt 't nog niet gehoord?quote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
ADO is safe, NAC niet, terwijl ze maar 1 punt verschil staan en ADO moet nog tegen PSV en Feyenoord
Moeilijk woensdag, REA-BAY of Fransje Bquote:
wel meer chicks bij Fransquote:Op zondag 22 april 2012 19:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moeilijk woensdag, REA-BAY of Fransje B
Idd, viel nogal op.quote:Op zondag 22 april 2012 19:21 schreef alors het volgende:
Hahah Arno moet nog even zeggen dat Altidore wél een goede spits is
Nee.quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgens mij is ADO twee penalties ontnomen
Verklaar je gaarne nader.quote:
Lastig, PSV heeft een fout gemaakt, daar profiteert hij nu gewoon van. Opzich heeft hij daar alle reden toe natuurlijk, maar laat ik het zo zeggen; ik kan me voorstellen dat ze in Eindhoven teleurgesteld zijn in het gebrek aan clubliefde.quote:
Clubliefde, dat is sowieso wel ver te zoeken de afgelopen jaren in Eindje.quote:Op zondag 22 april 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastig, PSV heeft een fout gemaakt, daar profiteert hij nu gewoon van. Opzich heeft hij daar alle reden toe natuurlijk, maar laat ik het zo zeggen; ik kan me voorstellen dat ze in Eindhoven teleurgesteld zijn in het gebrek aan clubliefde.
True, sowieso is het zeldzaam geworden in het voetbal.quote:Op zondag 22 april 2012 19:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Clubliefde, dat is sowieso wel ver te zoeken de afgelopen jaren in Eindje.
Voetbal is je carriëre of baan. Je verdient er geld mee. Wat die boertjes vinden kan me niets schelen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, sowieso is het zeldzaam geworden in het voetbal.
Eindje, wat een ontzettende teringafkortingquote:Op zondag 22 april 2012 19:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Clubliefde, dat is sowieso wel ver te zoeken de afgelopen jaren in Eindje.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal is je carriëre of baan. Je verdient er geld mee. Wat die boertjes vinden kan me niets schelen.
gedachtengang van labyad
quote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eindje, wat een ontzettende teringafkorting.
eerst het geld incasseren en daarna beweren dat het contract niet rechtsgeldig is omdat er een andre club is ? Niet netjes neequote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal is je carriëre of baan. Je verdient er geld mee. Wat die boertjes vinden kan me niets schelen.
gedachtengang van labyad
Suits the town, then.quote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eindje, wat een ontzettende teringafkorting.
Ja, op t laatste moment zag je telkens dat er nog een speler liep, mja, of ie daar pas net aankwam werd niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duidelijk camera standpunt ook...
Inderdaad.. toen die camera mee bewoog met de zag je dacht ik Overtoom daar nog staan die wellicht buitenspel op heften, maar niet te zien met deze camera.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duidelijk camera standpunt ook...
Was het niet een sneer naar het feit dat wij geen penalties kunnen nemen ofso?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu kan ie wel mee naar het EK volgens Arno (& Jan Roelfs)
Ook altijd roepen voordat hij er ingaat. En dan gaat die naast ofzoquote:
Ha, is me nog nooit zo opgevallen eigenlijk. En bedankt, nu ga ik er altijd op letten.quote:
Irritante kerel ja.. DE GOAL, toch niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook altijd roepen voordat hij er ingaat. En dan gaat die naast ofzo
sterf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |