Doet ie altijdquote:Op donderdag 12 april 2012 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf is Tom aan het doenLegt de klemtonen wel goed.
Wel leuk hoe slecht je ploeg ook heeft gepresteerd je kunt altijd lachen om Tom zijn dyslexie.quote:
Is wel de moeite waard, paar leuke potjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga zappen naar Match of the Day.
Nee sorry vandaag nietquote:Op donderdag 12 april 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk hoe slecht je ploeg ook heeft gepresteerd je kunt altijd lachen om Tom zijn dyslexie.
Als het er op aan komt?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef kalinhos het volgende:
Sinds wanneer geeft nos tt 819 de virtuele stand ipv de normale stand?
Nou ik had het tot gisteren nog nooit gezien bij teletekst. Vind het ook knap verwarrendquote:
Nou, het is vrij duidelijkquote:Op donderdag 12 april 2012 22:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nou ik had het tot gisteren nog nooit gezien bij teletekst. Vind het ook knap verwarrend
Voor mij niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoort dat niet [ afbeelding ] te zijn?
Tom is baasquote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben ook erg onder de indruk. Mensen hebben wel eens het idee dat Sierd mijn favoriete mediapersoon is, maar eigenlijk vind ik Toms klasse ongeëvenaard.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Bonkers. het volgende:
McClaren met zn dichte deur. Wat een mongool.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Bonkers. het volgende:
kuttrainerquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Bonkers. het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:06 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Tram 7 rijdt niet naar de Kuip, en ook niet over de Brienenoord-brug..
lolquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:06 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik dacht dat de meeste feyenoorders hoopte op een gelijkspel? 2 concurrenten die dan punten verspelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rare reactie, dit was juist goed voor Feijenoord.
Had ook mooi geweest idd, maar ook dit is gewoon heel goed voor ze.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:22 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik dacht dat de meeste feyenoorders hoopte op een gelijkspel? 2 concurrenten die dan punten verspelen.
Och het is al knap dat ze weten dat Excelsior aan de andere van de maas ligt, want daar in Hilversum kijken ze niet zo heel ver over de Noordhollandse grens .quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:06 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Echt zo'n idioot is dat figuur manquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Bonkers. het volgende:
Wacht maar: AJA-VITquote:Op zondag 15 april 2012 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Wat zitten er weer troosteloos weinig mensen bij Vitesse.
Ik bedoel andersom over paar weken, VIT maakt gewoon PSV weer kampioenquote:
Lijkt ook altijd een stuk erger omdat de vakken onderin leeg blijven. Daar waar de camera op gericht staat.quote:Op zondag 15 april 2012 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Wat zitten er weer troosteloos weinig mensen bij Vitesse.
Dat is zeker waar, maar waarom doet Vitesse daar niks aan dan? Dat zijn ook juist toffe plekken, zo dichtbij het veld.quote:Op zondag 15 april 2012 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt ook altijd een stuk erger omdat de vakken onderin leeg blijven. Daar waar de camera op gericht staat.
Wat een spreekwonder voor de cameraquote:
Waarom doen ze dat eigenlijk? Je ziet ook vaak zo'n zeiltje er liggen, is toch juist mooi beetje benede dicht bij het veld te kijken, ziet er ook beter uit voor spelers/tvquote:Op zondag 15 april 2012 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt ook altijd een stuk erger omdat de vakken onderin leeg blijven. Daar waar de camera op gericht staat.
Hij kan hard rennen na een gewapende overval?quote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De Messi van de lage landen spreekt met zijn voeten
Fout in 't script denk ik.quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom laten ze nou eerst de laatste goal zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |