Ken stuk beter hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is iets!, vooral doorgaan, ik ga zelf dingen van 1,5 jaar geleden(Die ondanks de sloppyness wel ok klonken) even tabben en uitbreiden
naturaquote:Op woensdag 11 april 2012 23:08 schreef The_Dean het volgende:
Zal ik doen
Jammer dat ze er niet duur voor betaalde
Ik kan Dribbel_ toch niet in natura betalen om zijn LTD dan te kopen?quote:
Ik geef iig wel toestemming.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan Dribbel_ toch niet in natura betalen om zijn LTD dan te kopen?
Ach, dat heb ik ook hoor, laatst zat ik mee te spelen met het Wilhelmus, klonk best grappig, maar om daar echt iets mee te doen.. mwehquote:Op woensdag 11 april 2012 23:08 schreef genakt het volgende:
[..]
Ken stuk beter hoor
maar zit gewoon te kloten voor de grap op gitaar
Nu alleen dribel nog zover krijgen deanquote:
Gezien, niet beantwoord. Heb ik niet, even kijken of ik iets los kan peuteren bij Rivera.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Nu alleen dribel nog zover krijgen dean
anyhow, had je me post over handleiding nog gezien? of heb ik zelf over het antwoord heen lopen lezen?
Diets, geen Duits! Als in: van het volk.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Sowieso, Wilhelmus
Nederlands volkslied waar ze luidkeels toegeven Duitser te zijn van oorsprong, maar niks van Duitsers moeten hebben
Dat dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Duitsers zijn over het algemeen super vriendelijke mensen, ik zou me eerder schamen voor die lompe Hollanders
Dit inderdaad, en Die Ludolfsquote:Op woensdag 11 april 2012 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Duitsers zijn over het algemeen super vriendelijke mensen, ik zou me eerder schamen voor die lompe Hollanders
NEP ook ja.quote:
Ja, dat vooral.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Vraag je geld terug en zoek een andere reparateur, niet normaal dat als ie iets afstelt dat het dan een nog kutter geluid geeftquote:Op donderdag 12 april 2012 00:09 schreef Rnnz het volgende:
Een Amerikaanse Fender, dus geen kut gitaar. Of ja, over het algemeen niet.
Dat is een bekend probleem van Fender gitaren, de hals heeft een bepaalde radius dus loopt neit helemaal plat. Dus als je de snaar te hoog opdrukt dan krijg je dat. Dan heeft die gast hem nu goed voor je afgesteld, maar als je dat probleem wilt oplossen moet je de actie drastisch omhoog zetten, wat het speelcomfort weer benadeeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef Rnnz het volgende:
De meeste tonen klinken wel helder als ik ze normaal aanslaat, op een enkeling na (nog steeds de 14e fret van de A-snaar waar het destijds ook over ging). Maar dus vooral tijdens het benden ja.
*Zucht*quote:Op donderdag 12 april 2012 01:00 schreef guitarist het volgende:
Als ik 'm mocht openen had ik 'm Menno Fantopic genoemd. Helaasch.
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:00 schreef guitarist het volgende:
Als ik 'm mocht openen had ik 'm Menno Fantopic genoemd. Helaasch.
Wordt het grote google raadplegen dusquote:Op woensdag 11 april 2012 23:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gezien, niet beantwoord. Heb ik niet, even kijken of ik iets los kan peuteren bij Rivera.
Deze was het toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 07:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Wordt het grote google raadplegen dus
Ja, diequote:Op donderdag 12 april 2012 07:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze was het toch?
http://www.rivera.com/index.php/manuals/269-headmaster-manual
dank je wel oh grote googlequote:Op donderdag 12 april 2012 07:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze was het toch?
http://www.rivera.com/index.php/manuals/269-headmaster-manual
Wat voor stijl speel je/wil je gaan spelen?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik ben ooit begonnen op elektrisch, maar na enkele maanden overgestapt naar akoestisch. Akoestisch heeft nog altijd mijn voorkeur maar voor de afwisseling wil ik ook elektrisch kunnen afwisselen
stel dat ik 300 euro heb om te spenderen aan een leuke elektrische gitaar + versterker, wat raden jullie aan?
Ik denk dat ik tweedehands ga kijken, want nieuw krijg je voor 300 toch niet veel soeps, maar 2e hands is misschien iets leuks te vinden.
Gitaar moet vooral een goed geluid hebben en goed speelbaar zijn.
tips?
Ja, dat is sowieso een goede en enorm veelzijdige versterker.quote:
Heb het laatst iemand om raad gevraagd, een goede kennis die een gouden stem heeft, en die raadde me aan om gewoon elke dag te oefenen, na verloop van tijd groeit je stem gewoon, ik dacht ik zangles te nemen maar dat vond hij niet nodig. Nou ja, hij raadde me wel aan om veel op te nemen, terug te luisteren en aan de hand daarvan zelf te verbeteren.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Besloten om wat zangles te nemen. Benieuwd wat daarvan te maken is
True wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |