Ken stuk beter hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is iets!, vooral doorgaan, ik ga zelf dingen van 1,5 jaar geleden(Die ondanks de sloppyness wel ok klonken) even tabben en uitbreiden
naturaquote:Op woensdag 11 april 2012 23:08 schreef The_Dean het volgende:
Zal ik doen
Jammer dat ze er niet duur voor betaalde
Ik kan Dribbel_ toch niet in natura betalen om zijn LTD dan te kopen?quote:
Ik geef iig wel toestemming.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan Dribbel_ toch niet in natura betalen om zijn LTD dan te kopen?
Ach, dat heb ik ook hoor, laatst zat ik mee te spelen met het Wilhelmus, klonk best grappig, maar om daar echt iets mee te doen.. mwehquote:Op woensdag 11 april 2012 23:08 schreef genakt het volgende:
[..]
Ken stuk beter hoor
maar zit gewoon te kloten voor de grap op gitaar
Nu alleen dribel nog zover krijgen deanquote:
Gezien, niet beantwoord. Heb ik niet, even kijken of ik iets los kan peuteren bij Rivera.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Nu alleen dribel nog zover krijgen dean
anyhow, had je me post over handleiding nog gezien? of heb ik zelf over het antwoord heen lopen lezen?
Diets, geen Duits! Als in: van het volk.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Sowieso, Wilhelmus
Nederlands volkslied waar ze luidkeels toegeven Duitser te zijn van oorsprong, maar niks van Duitsers moeten hebben
Dat dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Duitsers zijn over het algemeen super vriendelijke mensen, ik zou me eerder schamen voor die lompe Hollanders
Dit inderdaad, en Die Ludolfsquote:Op woensdag 11 april 2012 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Duitsers zijn over het algemeen super vriendelijke mensen, ik zou me eerder schamen voor die lompe Hollanders
NEP ook ja.quote:
Ja, dat vooral.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |