Ook weer zo'n miskoop van Rutten ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:49 schreef MRN89 het volgende:
Krijgt PSV eigenlijk Vukovic volgend seizoen terug ? Die zou er perfect tussen passen. Telkens als ik perongeluk zap naar Roda JC, zie ik die gozer klungelen
Die krijgt nu overal de schuld van maar was Brands er niet bij?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ook weer zo'n miskoop van Rutten ja.
Je moet inderdaad oppassen. Vukovic heeft aangegeven zijn leven voor Rutten te willen geven dus voor je het weet staat hij op je stoep.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die krijgt nu overal de schuld van maar was Brands er niet bij?
Dat idee heb ik ook heel sterk bij Toi-boy.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:41 schreef MRN89 het volgende:
Ik vind zelf Toivonen sowieso geen leider op het veld..maar ook buiten het veld..Ik zie hem veels te weinig coachen in het veld..zelf heeft hij een bepaalde houding van een watje vind ik persoonlijk..nee geef mij maar Strootman dan maar.. toen de spelersbus bijv. opgewacht werd.. waar was Toivonen ? Hij stond gewoon achteraan, terwijl spelers als Strootman en Lens voorop stonden..ondanks dat ik het niet goedkeurde wat de supporters deden, heb ik wel respect voor spelers als Strootman, die daar gewoon voorop gingen staan.
Nee, dat begrijp ik ook wel. Het was meer frustratie dat je na het verlies van zo'n beslissende wedstrijd leest: 'Morgen bij elkaar zitten'.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee dan er gewoon niets aan doenDan ben je echt een opgever.
Gewoon weer proberen volgende week en knokken. Er zit niets anders op.
Nee, was er toen nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die krijgt nu overal de schuld van maar was Brands er niet bij?
Hij heeft de dure rekening moeten betalen van de wanprestaties van de spelersgroep. Uiteindelijk blijkt dus gewoon ten onrechte. En misschien nog wel het ergste: ook de naam van Cocu als trainer raakt zo langzamerhand beschadigd.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
En hiervoor hebben ze Fredje ontslagen.
Ik blijf er bij dat de selectie van PSV nogsteeds één van de beste is van Nederland. Als je kijkt hoeveel wedstrijden Ajax gewonnen heeft met een veredeld B-elftal waarin zeker 6 van de 11 spelers minder kwaliteit en ervaring hebben dan die van PSV op een gelijke positie, kun je niet anders dan concluderen dat de spelers van PSV gewoon ondermaats presterenquote:Op donderdag 12 april 2012 02:46 schreef Caland het volgende:
Hij heeft eerder de rekening moeten betalen van de wanprestaties van Brands. Wat heeft die belachelijk slecht ingekocht voor dat geld zeg.
Iets met spelers die in een systeem passen. Wat bij PSV totaal ontbreekt.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat de selectie van PSV nogsteeds één van de beste is van Nederland. Als je kijkt hoeveel wedstrijden Ajax gewonnen heeft met een veredeld B-elftal waarin zeker 6 van de 11 spelers minder kwaliteit en ervaring hebben dan die van PSV op een gelijke positie, kun je niet anders dan concluderen dat de spelers van PSV gewoon ondermaats presteren
Bij PSV lopen bijna alleen maar internationals rond: Tython (Polen), Pieters, Strootman, Engelaar, Wijnaldum, Lens, Vennegoor, Bouma (Nederland), Mertens (België), Toivonen (Zweden), zelfs Matavz (Slovenië). Als je zulke spelers hebt en dat vergelijkt met andere teams die momenteel boven PSV staan, is het wel erg makkelijk om te zeggen: Het ligt aan het systeemquote:Op donderdag 12 april 2012 02:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets met spelers die in een systeem passen. Wat bij PSV totaal ontbreekt.
Als je dat nog steeds niet inziet moet je eens die stront uit je ogen wrijven.
Dat zou best kunnen, maar vind je zelf niet dat de spelers soms ook wel iets meer kunnen brengen? Als het gaat om mentaliteit, vechtlust, weerbaarheid, veerkracht, felheid, inzet?quote:Op donderdag 12 april 2012 02:56 schreef Caland het volgende:
Het ligt niet aan het systeem. Het ligt aan de complete selectie die totaal niet in balans is voor het systeem dat ze spelen. Schandalig slecht ingekocht dus, helemaal voor zoveel subsidiegeld. Brands heeft enorm hard gefaald en Rutten is het slachtoffer.
Dat zijn altijd van die drogredenen voor mensen die de voetbaltechnische reden erachter niet begrijpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar vind je zelf niet dat de spelers soms ook wel iets meer kunnen brengen? Als het gaat om mentaliteit, vechtlust, weerbaarheid, veerkracht, felheid, inzet?
Brands is fantastisch (voor Feyenoord): 5,5 miljoen betaald voor Wijnaldum.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:56 schreef Caland het volgende:
Het ligt niet aan het systeem. Het ligt aan de complete selectie die totaal niet in balans is voor het systeem dat ze spelen. Schandalig slecht ingekocht dus, helemaal voor zoveel subsidiegeld. Brands heeft enorm hard gefaald en Rutten is het slachtoffer.
Dat is inderdaad een afgang ja, heb je goed gezien. Enige pluspunt is dat we al de beker hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 05:57 schreef Oldie57 het volgende:
Wat een afgang, tientallen miljoenen uitgegegeven aan nieuwe spelers en toch staan jullie nu onder de jeugdploeg van Feyenoord.
't blijft wel een Amsterdammer (quote:Op donderdag 12 april 2012 10:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens de 2e keer dat Tyton's blunders de nederlaag inleiden. Isakje 2, keept soms aardig maar geeft minsten net zoveel punten weg. Miskoop nummer zoveel van het seizoen.
Lens trouwens: "Zelfs de 2e plaats komt nu in gevaar.". Nóg zijn ze zó arrogant dat ze denken dat ze nog serieus meedoen voor de 2e plaats
Doelpunt kon ie niet veel aandoen, zeker geen miskoop.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens de 2e keer dat Tyton's blunders de nederlaag inleiden. Isakje 2, keept soms aardig maar geeft minsten net zoveel punten weg. Miskoop nummer zoveel van het seizoen.
Lens trouwens: "Zelfs de 2e plaats komt nu in gevaar.". Nóg zijn ze zó arrogant dat ze denken dat ze nog serieus meedoen voor de 2e plaats
Schot van die afstand mag er nooit in, punt. Dat doelpunt van Aissati kon je nog met de mantel der liefde bedekken en afdoen als een incident maar dit is nu al de 2e keer.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doelpunt kon ie niet veel aandoen, zeker geen miskoop.
Het is een probleem van heel de selectie, in hun eigen koppie staan ze nog bovenaan en zijn ze titelfavoriet.....quote:Op donderdag 12 april 2012 10:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
't blijft wel een Amsterdammer () natuurlijk
Je mag Tyton toch wel iets meer tijd geven voor je hem als miskoop bestempeldquote:Op donderdag 12 april 2012 10:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De bal werd volgens mij van richting veranderd door Engelaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schot van die afstand mag er nooit in, punt. Dat doelpunt van Aissati kon je nog met de mantel der liefde bedekken en afdoen als een incident maar dit is nu al de 2e keer.
Tja, wat moet je anders zeggen dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:51 schreef stoeltafel het volgende:
Na de wedstrijd horen we wéér dezelfde teksten, wéér dezelfde uitspraken, wéér dezelfde nietszeggende onliners van de heren voetballers.
Ik zet even voor u op een rijtje, wat we met name na de winterstop, allemaal voor de camera’s van de Nos en Eredivsie Live gehoord hebben van een groep twintigers die maandelijks gemiddeld 40000 euro netto op de bankrekening overgemaakt krijgen. Telt u mee?
Kevin Strootman: ‘Dit mag niet gebeuren’ (6 keer)
Dries Mertens: ‘We beginnen niet goed’ (5 keer)
Erik Pieters: ‘Dit mag niet gebeuren’ (4 keer)
Wilfred Bouma: ‘Dit heb ik nog nooit meegemaakt’ (2 keer)
Kevin Strootman: ‘Iedereen speelde onder zijn kunnen’ (5 keer)
Dries Mertens: ‘Dit was PSV onwaardig’ (3 keer)
Erik Pieters: ‘We stonden er niet vandaag’ (4 keer)
Kevin Strootman en Erik Pieters: ‘We moeten gewoon vanaf nu alles winnen’ (6 keer)
Dries Mertens: ‘Ik heb er geen verklaring voor’ (4 keer)
http://www.psvultras.nl/?p=13019
3 keer bekeken in herhaling en volgens mij is daar geen sprake van. http://eredivisielive.nl/(...)kc-waalwijk-psv.htmlquote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De bal werd volgens mij van richting veranderd door Engelaar.
Nee , je hebt gelijk werd niet aangeraaktquote:Op donderdag 12 april 2012 10:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
3 keer bekeken in herhaling en volgens mij is daar geen sprake van. http://eredivisielive.nl/(...)kc-waalwijk-psv.html
laat je niet zo opnaaien man.... en commentaar geven op schelden om vervolgens zelf te gaan schelden .... dat is best grappig.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hop, meteen op de brandstapel.
Dat dat volk maar eens fatsoenlijk reageert, maar nee ho maar lekker erop los schelden.
Normaal reageren of je smoel dichthouden, en ja ik laat me lekker uit de tent lokken maar er word volgens mij geen zak gedaan tegen die miskramen hier.
Dan mag je dus van een keeper bij een topclub verwachten dat hij dat soort ballen eruit ranselt. Was het precies in de kruising geweest kan je het nog door de vingers zien maar hij kon er gewoon bij en miste gewoon de bal. Hoe vaker ik die goal bekijk hoe slechter het eruit ziet, vooral in de herhaling zie je pijnlijk duidelijk dat Tyton gewoon mis zit.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee , je hebt gelijk werd niet aangeraakt
Niets zeggen, ze moeten gewoon eens een keer op het veld laten zien wat hun intenties zijn. Want dat mislukt zo'n beetje elke wedstrijd. Mooi al die oneliners, maar als ze er vervolgens niets van waarmaken op het veld, is het gewoon een treurige bedoeling en kunnen ze beter gewoon hun mond dichthouden.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Tja, wat moet je anders zeggen dan?
Ach gister na de wedstrijd waren de modjes er wel, nu hebben ze iets beters te doenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hop, meteen op de brandstapel.
Dat dat volk maar eens fatsoenlijk reageert, maar nee ho maar lekker erop los schelden.
Normaal reageren of je smoel dichthouden, en ja ik laat me lekker uit de tent lokken maar er word volgens mij geen zak gedaan tegen die miskramen hier.
Ja bijten is dan ook wel ff iets anders hequote:Op donderdag 12 april 2012 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Te laatzacht uitgedrukt.
Suarez is ook door het slijk getrokken, bijvoorbeeld na het bijten van Bakkal. Maargoed dit is een vrij nondiscussie
Kan iemand Pietertje aan zijn verstand peuteren dat zijn blessure ons in 9/10 gevallen niets boeit, maar het #samestoryagain wel van toepassing is op het wederom falen van PSV?twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 12-04-2012 om 13:07:21Vervolg: zit nu in het gips en ik heb krukken zodat mijn voet geen belasting heeft #samestoryagain 😡 http://t.co/xm56htNo reageer retweet
Hij heeft niet eens gips in de kleuren van PSVquote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef LudoSanders het volgende:
Kan iemand Pietertje aan zijn verstand peuteren dat zijn blessure ons in 9/10 gevallen niets boeit, maar het #samestoryagain wel van toepassing is op het wederom falen van PSV?twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 12-04-2012 om 13:07:21Vervolg: zit nu in het gips en ik heb krukken zodat mijn voet geen belasting heeft #samestoryagain 😡 http://t.co/xm56htNo reageer retweet
Je kunt het natuurlijk ook op een normale manier vragenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
Oké mag ik nou SERIEUS antwoord op de vraag of er nog supporters naar de herdgang zijn geweest? ONZINmodden dit. Maar wat verwacht je van een PSV'er, totaal geen zelfreflectie.
Jonge ik stond daar gister meej munne fiets, alleen want me wijf het me verlaten, en ken geen auto betalen want 3000 euro schuld.. ik zei lamme flikkers gullie betaald volgend jaar menne seizoenkaart want ik werk wel voor men centen en gullie niet overbetaalde snotneuzen.. hier mee da geld heul gauw!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
Oké mag ik nou SERIEUS antwoord op de vraag of er nog supporters naar de herdgang zijn geweest? ONZINmodden dit. Maar wat verwacht je van een PSV'er, totaal geen zelfreflectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |