abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110219616
Overigens de 2e keer dat Tyton's blunders de nederlaag inleiden. Isakje 2, keept soms aardig maar geeft minsten net zoveel punten weg. Miskoop nummer zoveel van het seizoen.

Lens trouwens: "Zelfs de 2e plaats komt nu in gevaar.". Nóg zijn ze zó arrogant dat ze denken dat ze nog serieus meedoen voor de 2e plaats :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 12 april 2012 @ 10:09:19 #277
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_110219773
quote:
13s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens de 2e keer dat Tyton's blunders de nederlaag inleiden. Isakje 2, keept soms aardig maar geeft minsten net zoveel punten weg. Miskoop nummer zoveel van het seizoen.

Lens trouwens: "Zelfs de 2e plaats komt nu in gevaar.". Nóg zijn ze zó arrogant dat ze denken dat ze nog serieus meedoen voor de 2e plaats :')
't blijft wel een Amsterdammer ( _O_ ) natuurlijk ;)
Ik ben inmiddels overleden
pi_110219809
quote:

Doelpunt kon ie niet veel aandoen, zeker geen miskoop.
pi_110220241
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:10 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Doelpunt kon ie niet veel aandoen, zeker geen miskoop.
Schot van die afstand mag er nooit in, punt. Dat doelpunt van Aissati kon je nog met de mantel der liefde bedekken en afdoen als een incident maar dit is nu al de 2e keer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_110220266
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:09 schreef Enchanter het volgende:

[..]

't blijft wel een Amsterdammer ( _O_ ) natuurlijk ;)
Het is een probleem van heel de selectie, in hun eigen koppie staan ze nog bovenaan en zijn ze titelfavoriet.....
  donderdag 12 april 2012 @ 10:26:14 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110220270
quote:

Je mag Tyton toch wel iets meer tijd geven voor je hem als miskoop bestempeld
pi_110220281
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Schot van die afstand mag er nooit in, punt. Dat doelpunt van Aissati kon je nog met de mantel der liefde bedekken en afdoen als een incident maar dit is nu al de 2e keer.
De bal werd volgens mij van richting veranderd door Engelaar.
pi_110220294
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:51 schreef stoeltafel het volgende:
Na de wedstrijd horen we wéér dezelfde teksten, wéér dezelfde uitspraken, wéér dezelfde nietszeggende onliners van de heren voetballers.
Ik zet even voor u op een rijtje, wat we met name na de winterstop, allemaal voor de camera’s van de Nos en Eredivsie Live gehoord hebben van een groep twintigers die maandelijks gemiddeld 40000 euro netto op de bankrekening overgemaakt krijgen. Telt u mee?

Kevin Strootman: ‘Dit mag niet gebeuren’ (6 keer)
Dries Mertens: ‘We beginnen niet goed’ (5 keer)
Erik Pieters: ‘Dit mag niet gebeuren’ (4 keer)
Wilfred Bouma: ‘Dit heb ik nog nooit meegemaakt’ (2 keer)
Kevin Strootman: ‘Iedereen speelde onder zijn kunnen’ (5 keer)
Dries Mertens: ‘Dit was PSV onwaardig’ (3 keer)
Erik Pieters: ‘We stonden er niet vandaag’ (4 keer)
Kevin Strootman en Erik Pieters: ‘We moeten gewoon vanaf nu alles winnen’ (6 keer)
Dries Mertens: ‘Ik heb er geen verklaring voor’ (4 keer)

http://www.psvultras.nl/?p=13019
Tja, wat moet je anders zeggen dan?

Dat gezeik op salarissen van spelers vind ik trouwens ook altijd zo treurig. Lekker boeiend wat ze verdienen. Dat dat niet in verhouding staat met wat 'de man op straat'verdiend is al wel even duidelijk.
Het heeft ook geen reet te maken met hoe er gevoetbald wordt.
pi_110220356
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

De bal werd volgens mij van richting veranderd door Engelaar.
3 keer bekeken in herhaling en volgens mij is daar geen sprake van. http://eredivisielive.nl/(...)kc-waalwijk-psv.html
  donderdag 12 april 2012 @ 10:44:51 #285
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110220877
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

3 keer bekeken in herhaling en volgens mij is daar geen sprake van. http://eredivisielive.nl/(...)kc-waalwijk-psv.html
Nee , je hebt gelijk werd niet aangeraakt
pi_110221309
Wat was het weer genieten gisteren. Wederom is aangetoond dat psv niets voorstelt dan dat Rutten onterecht is weggestuurd. Bij psv zou men eens aan een verandering van mentaliteit moeten doen. Kijk naar Ajax, die vlogen er van minuut 1 vol op.
pi_110221320
-edit- troll

[ Bericht 74% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-04-2012 11:56:21 ]
  donderdag 12 april 2012 @ 11:29:10 #288
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_110222400
Hop, meteen op de brandstapel.
Dat dat volk maar eens fatsoenlijk reageert, maar nee ho maar lekker erop los schelden.
Normaal reageren of je smoel dichthouden, en ja ik laat me lekker uit de tent lokken maar er word volgens mij geen zak gedaan tegen die miskramen hier.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_110222591
quote:
99s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat dat volk maar eens fatsoenlijk reageert, maar nee ho maar lekker erop los schelden.
Normaal reageren of je smoel dichthouden, en ja ik laat me lekker uit de tent lokken maar er word volgens mij geen zak gedaan tegen die miskramen hier.
laat je niet zo opnaaien man.... en commentaar geven op schelden om vervolgens zelf te gaan schelden .... dat is best grappig.
pi_110222670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee , je hebt gelijk werd niet aangeraakt
Dan mag je dus van een keeper bij een topclub verwachten dat hij dat soort ballen eruit ranselt. Was het precies in de kruising geweest kan je het nog door de vingers zien maar hij kon er gewoon bij en miste gewoon de bal. Hoe vaker ik die goal bekijk hoe slechter het eruit ziet, vooral in de herhaling zie je pijnlijk duidelijk dat Tyton gewoon mis zit.

Als hij niet als miskoop bestempelt wil worden zal hij toch snel beter moeten gaan presteren. Vooralsnog gewoon een Isakje 2. Puike reddingen afgewisseld met kolderieke blunders.
  donderdag 12 april 2012 @ 11:57:24 #291
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_110223477
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Tja, wat moet je anders zeggen dan?
Niets zeggen, ze moeten gewoon eens een keer op het veld laten zien wat hun intenties zijn. Want dat mislukt zo'n beetje elke wedstrijd. Mooi al die oneliners, maar als ze er vervolgens niets van waarmaken op het veld, is het gewoon een treurige bedoeling en kunnen ze beter gewoon hun mond dichthouden.
pi_110224395
quote:
99s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach gister na de wedstrijd waren de modjes er wel, nu hebben ze iets beters te doen :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_110224704
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Te laat :D zacht uitgedrukt.

Suarez is ook door het slijk getrokken, bijvoorbeeld na het bijten van Bakkal. Maargoed dit is een vrij nondiscussie
Ja bijten is dan ook wel ff iets anders he :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_110226418
_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 12-04-2012 om 13:07:21 Vervolg: zit nu in het gips en ik heb krukken zodat mijn voet geen belasting heeft #samestoryagain 😡 http://t.co/xm56htNo reageer retweet
Kan iemand Pietertje aan zijn verstand peuteren dat zijn blessure ons in 9/10 gevallen niets boeit, maar het #samestoryagain wel van toepassing is op het wederom falen van PSV?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_110226453
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef LudoSanders het volgende:
_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 12-04-2012 om 13:07:21 Vervolg: zit nu in het gips en ik heb krukken zodat mijn voet geen belasting heeft #samestoryagain 😡 http://t.co/xm56htNo reageer retweet
Kan iemand Pietertje aan zijn verstand peuteren dat zijn blessure ons in 9/10 gevallen niets boeit, maar het #samestoryagain wel van toepassing is op het wederom falen van PSV?
Hij heeft niet eens gips in de kleuren van PSV
pi_110226564
Kappen

[ Bericht 94% gewijzigd door -_Guitarist_- op 12-04-2012 13:15:36 ]
pi_110226606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:58 schreef Tyron het volgende:
-edit- troll
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
Kappen
:N
pi_110226723
Oké mag ik nou SERIEUS antwoord op de vraag of er nog supporters naar de herdgang zijn geweest? ONZINmodden dit. Maar wat verwacht je van een PSV'er, totaal geen zelfreflectie.
pi_110226751
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
Oké mag ik nou SERIEUS antwoord op de vraag of er nog supporters naar de herdgang zijn geweest? ONZINmodden dit. Maar wat verwacht je van een PSV'er, totaal geen zelfreflectie.
Je kunt het natuurlijk ook op een normale manier vragen :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_110226909
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
Jonge ik stond daar gister meej munne fiets, alleen want me wijf het me verlaten, en ken geen auto betalen want 3000 euro schuld.. ik zei lamme flikkers gullie betaald volgend jaar menne seizoenkaart want ik werk wel voor men centen en gullie niet overbetaalde snotneuzen.. hier mee da geld heul gauw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')