SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Ron Jans: 'Laat Ajax maar komen'quote:Op woensdag 11 april 2012 22:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens wel een topseizoen voor Heerenveen. Ron Jans blijft een baas.
En geen woord gelogen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ron Jans: 'Laat Ajax maar komen'
When you walk ,,,,,quote:Op woensdag 11 april 2012 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
ajax jat liedjes die twente eerst heeft gejat.
THROUGH A STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORMquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
ajax jat liedjes die twente eerst heeft gejat.
Hold your head up highquote:
Eens!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:22 schreef GGMM het volgende:
Nu mag Heerenveen traditiegetrouw nog één keer scoren.
Heerenveen won ook met 5-1 van AZquote:Op woensdag 11 april 2012 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Heerenveen - Twente 1-5
Heerenveen - PSV 1-5
PSV - Heerenveen 1-5
Ajax - Heerenveen 5-1
Heerenveen - Ajax 0-5 and counting
nicequote:Op woensdag 11 april 2012 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Heerenveen - Twente 1-5
Heerenveen - PSV 1-5
PSV - Heerenveen 1-5
Ajax - Heerenveen 5-1
Heerenveen - Ajax 0-5 and counting
quote:
Hoi Snuf.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef Snuf. het volgende:
"Ajacieden" die nu niet in het stadion zitten
Nee we zijn hier lekker aan het trollen tochquote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef Snuf. het volgende:
S-P-A-R-T-A nooit meer op het hoogste niveauquote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef Snuf. het volgende:
Dan moet je ook niet op feyenoord inzetten.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Graag eindigen in 1-5 dat ik wat terug verdien omdat ik op Feyenoord heb gewed en zij falen.![]()
Ajax winnen weer easy money.
In Friesland wil je niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef Snuf. het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:24 schreef Quisho het volgende:
[..]
Nee we zijn hier lekker aan het trollen toch
Sorry moest even trollen na meer dan een maand afwezigheid, nu kan ik weer even tot rust komenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
S-P-A-R-T-A nooit meer op het hoogste niveau
Alleen -1 .. en winnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op feyenoord inzetten.
Heb je nog een paar handicaps gepakt bij Ajax?
Nacompetitie.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef TJV het volgende:
Hoe gaat het met Sparta Snuf? Mooiste club van rotterdam jwz
10quote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoeveel punten staat Ajax nou voor op de rest?
3 op AZ, 6/7 op FEY TWE en PSVquote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Veeeeelquote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd wat minder maar komt goed, of er moet tegen Excelsior gespeeld worden in de nacompetitie, of Excelsior speelt volgend jaar in de Jupiler League met Sparta, of Excelsior degradeert en Sparta promoveertquote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef TJV het volgende:
Hoe gaat het met Sparta Snuf? Mooiste club van rotterdam jwz
virtueel of echt?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ja directe promotie lijkt me niet meer echt realistisch.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd wat minder maar komt goed, of er moet tegen Excelsior gespeeld worden in de nacompetitie, of Excelsior speelt volgend jaar in de Jupiler League met Sparta, of Excelsior degradeert en Sparta promoveertAllemaal bazen scenario's.
Gewoon 3-4-3 manquote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef Ferdii het volgende:
Jammer dat Theo niet blijft staan en Siem eruit gaat
Geeft toch wel de intenties van frank aan als ze alle drie volledig fit zijn
Is niet zo heel gek, Siem is nu eenmaal jonger dan Janssen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef Ferdii het volgende:
Gaat niet gebeuren maar goed ik zet het er toch maar tussen voor de volledigheidquote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja directe promotie lijkt me niet meer echt realistisch.
Siem heeft er toch al 3 gescoord deze wedstrijd, dan verdien je het wel om te blijven staanquote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef Ferdii het volgende:
SPOILER: Atletico-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Bedankt Snuffie! Wanneer komt jou cluppie weer eens in de ere?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HOIGefeliciteerd met jullie kampioenschap denk ik dan maar?
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:30 schreef Bombvis het volgende:
SPOILER: Atletico-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Misschien komend jaar maar ik zou er niet op rekenenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bedankt Snuffie! Wanneer komt jou cluppie weer eens in de ere?
Publieks wisselquote:Op woensdag 11 april 2012 22:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Siem heeft er toch al 3 gescoord deze wedstrijd, dan verdien je het wel om te blijven staan
Net Ajax tot voorheen dus, geef ons ruimte en we winnen. Dat we nu ook winnen van ploegen die ons geen ruimte geven toont alleen maar aan hoe geweldig we zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien komend jaar maar ik zou er niet op rekenenDe laatste wedstrijden zijn dramatisch. Maar goed Sparta speelt nou eenmaal beter tegen goede ploegen dus in de play-offs zou het zomaar kunnen lukken!
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:30 schreef Bombvis het volgende:
blijft een homofiel.SPOILER: Atletico-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan samen Sparta - Ajax kijken?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien komend jaar maar ik zou er niet op rekenenDe laatste wedstrijden zijn dramatisch. Maar goed Sparta speelt nou eenmaal beter tegen goede ploegen dus in de play-offs zou het zomaar kunnen lukken!
Je mag best een kaartje halen voor in het stadion jaquote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan samen Sparta - Ajax kijken?
Met jongens als De Roon gaat het niet lukkenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach, met Van Basten gaat Heerenveen ook meedoen om de prijzen.
No way
onterechtquote:Op woensdag 11 april 2012 22:33 schreef debeterebob het volgende:
Kwam allemaal door die onterechte rode kaart in de 3e minuut
De Graafschap en Den Bosch moet toch wel te doen zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft ook zelfbedachte, itt twente
Meest terechte rode kaart van het seizoen zo ongeveer, maar goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:33 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:33 schreef debeterebob het volgende:
Volgend jaar nog meer subsidie erin dusquote:Op woensdag 11 april 2012 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het blijkt wel dat de trainerswissel niks geholpen heeft bij PSV
Lieden met minder dan 2 woorden tellen bij voorbaat niet trouwens.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Durf te wedden dat we er meer hebben dan Ajax.
Zoals er de laatste wedstrijden gespeeld wordt nietquote:Op woensdag 11 april 2012 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
De Graafschap en Den Bosch moet toch wel te doen zijn
Dan al helemaalquote:Op woensdag 11 april 2012 22:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lieden met minder dan 2 woorden tellen bij voorbaat niet trouwens.
Laatste minuut, Guyon!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zoals er de laatste wedstrijden gespeeld wordt niet![]()
Eigenlijk hoop ik op Excelsior, dat is gewoon een prachtige uitwedstrijd.
Samen niet dus?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je mag best een kaartje halen voor in het stadion jaEr zitten bij die wel veel vervelende Ajacieden in het thuisvak altijd
hehequote:Op woensdag 11 april 2012 22:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Volgend jaar nog meer subsidie erin dus
Je kan bij me komen zittenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Samen niet dus?
Ik ben niet vervelend als ik daar ga zitten.
Fredjequote:Op woensdag 11 april 2012 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe
Fredje had ook wel gewonnen van Heracles in de beker, en misschien ook wel gewonnen van RKC
De lucht boven het stadion verkopenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Volgend jaar nog meer subsidie erin dus
Gras verkopen en er kunstgras met subsidie inleggenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De lucht boven het stadion verkopen
percentage voor sparta?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:37 schreef Snuf. het volgende:
Het wordt tijd dat PSV Strootman voor 20 miljoen aan een buitenlandse club verpatst
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gras verkopen en er kunstgras met subsidie inleggen
iddquote:Op woensdag 11 april 2012 22:37 schreef Ferdii het volgende:
Fredje ligt nu dubbel van het lachen voor zijn tv
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De lucht boven het stadion verkopen
Haha ja misschien welquote:Op woensdag 11 april 2012 22:37 schreef Ferdii het volgende:
Fredje ligt nu dubbel van het lachen voor zijn tv
Dan kan Heracles misschien ook een keer winnen van PSV uitquote:Op woensdag 11 april 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gras verkopen en er kunstgras met subsidie inleggen
En wat kost een kaartje bij Sparta?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je kan bij me komen zittenIk heb een seizoenskaart dus ik ga er wel heen.
Alleen eerste jaar he. Kromkamp speelt dan weer niet meequote:Op woensdag 11 april 2012 22:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan kan Heracles misschien ook een keer winnen van PSV uit
Haha iddquote:Op woensdag 11 april 2012 22:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen eerste jaar he. Kromkamp speelt dan weer niet mee
Momenteel tussen de 10 en de 20 euro denk ik, soms goedkoperquote:Op woensdag 11 april 2012 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En wat kost een kaartje bij Sparta?
Hij had hooguit wat extra vocht tussen zijn tanden.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fredje.. ben blij dat die slisbek weg is.
Willems verkopen, Strootman verkopen, Marvin Emnes van Boro naar Manchester United en Sparta kan er weer 2 jaar tegenaanquote:Op woensdag 11 april 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Willems 15M naar Newcastle. Zou zo maar kunnen
Dan zeg ik! Go Sparta!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Momenteel tussen de 10 en de 20 euro denk ik, soms goedkoperIn de Eredivisie wel ietsje meer.
wrm?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
Pak effe geel dan Anita en Vertonghen.
Jammer genoeg trapt de scheids er niet in.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:43 schreef Ferdii het volgende:
Anita probeerde geel te pakken door weg te lopen met de bal
Jammer genoeg snapte de commentator het ook nietquote:Op woensdag 11 april 2012 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer genoeg trapt de scheids er niet in.
Iddquote:Op woensdag 11 april 2012 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Scheids zal dat ook weten. Zou toch mooi zijn als Blom dan gewoon rood trekt.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel. Hij zei toch dat hij t wel misschien wel bewust deed.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jammer genoeg snapte de commentator het ook niet
Kreeg hij wss ingefluisterd. Duurde toch evenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel. Hij zei toch dat hij t wel misschien wel bewust deed.
Nee, volkomen logisch.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:45 schreef Bombvis het volgende:
Nu moeten ze geel pakken, maar toen Real het deed was het belachelijk en een schande voor het voetbal?
Dat kan niet vrind. Rood voor het weglopen met een bal kan niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Scheids zal dat ook weten. Zou toch mooi zijn als Blom dan gewoon rood trekt.
geel of rood pakken is al een klein verschil en het is vaak genoeg onbestraft herhaald.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:45 schreef Bombvis het volgende:
Nu moeten ze geel pakken, maar toen Real het deed was het belachelijk en een schande voor het voetbal?
jongeuhh wij hebben voetbal uitgevonden niet hatenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:45 schreef Bombvis het volgende:
als je ziet waar de scheidsrechters nog meer mee weg komenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan niet vrind. Rood voor het weglopen met een bal kan niet.
Zelfde doel, de volgende wedstrijd missenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
geel of rood pakken is al een klein verschil en het is vaak genoeg onbestraft herhaald.
Ja fouten ja maar rood voor weglopen met een bal?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
als je ziet waar de scheidsrechters nog meer mee weg komen
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Kreeg hij wss ingefluisterd. Duurde toch even
Niks ervan. Ajax nu is beter dan Psv.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja fouten ja maar rood voor weglopen met een bal?
Oh, ok. Wie heeft er dan rood gekregen voor een dergelijke actie?quote:
dankjequote:Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajaxgefeliciteerd met het kampioenschap
Nu pas? Oh jij dacht tot 5 minuten geleden dat Heerenveen nog een punt zou pakken?quote:
Thx!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajaxgefeliciteerd met het kampioenschap
Als het 1-5 werd had ik nog 75 euro gewonnen.. dag was sowieso al kut omdat PSV verloor.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nu pas? Oh jij dacht tot 5 minuten geleden dat Heerenveen nog een punt zou pakken?
Ah op die manierquote:Op woensdag 11 april 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het 1-5 werd had ik nog 75 euro gewonnen.. dag was sowieso al kut omdat PSV verloor.
Omg, ik heb deze al 200 keer gehoord, maar ik krijg er nogsteeds geen genoeg vanquote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Mertens toen tegen Feyenoord:"Dit was de kampioenswedstrijd."
Wat een windhond.²
Wat een kut gif is dit, lelijk dansje, lelijke tekst, epilepsie-minded.quote:
Wat een sukkel heh.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een windhond.²
Ja.. ik gooi het maar op 'domme Belg'quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een windhond.²
Niemand.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, ok. Wie heeft er dan rood gekregen voor een dergelijke actie?²
u mad bro?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een kut gif is dit, lelijk dansje, lelijke tekst, epilepsie-minded.
Niet te serieus, ik hoop inderdaad ook niet dat zo ver komt.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja fouten ja maar rood voor weglopen met een bal?
ja toch, hij zal niet in zijn eentje in een afgesloten hok zittenquote:
Nee echt KNJB weerquote:Op woensdag 11 april 2012 22:54 schreef Happel het volgende:
Inmiddels al 0-10?
Al afgelopen zie ik. Was die rode kaart terecht?
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een kut gif is dit, lelijk dansje, lelijke tekst, epilepsie-minded.
Ja, denk dat er geen terechtere (ja, dat is een woord bij mij) rode kaarten waren dit seizoenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:54 schreef Happel het volgende:
Inmiddels al 0-10?
Ja. Ook nog echt lelijke kleuren btw. Nee man, dat wordt helemaal niets zo.quote:
heel terechtquote:Op woensdag 11 april 2012 22:54 schreef Happel het volgende:
Inmiddels al 0-10?
quote:
Strootman is nog altijd de beste speler uit de Eredivisiequote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]Mertens
Strootman
De mannen van 12 miljoen
Jans: "Laat Ajax maar komen" .... in de anus :quote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef Scorpie het volgende:
Hard, diep en anaal. Dat zijn de woorden voor Heerenveen vandaag.
14 miljoenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]Mertens
Strootman
De mannen van 12 miljoen
Ze lieten ze inderdaad aardig komen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jans: "Laat Ajax maar komen" .... in de anus :
Whehehehehe Snuf eehm je bent een beste gast maar nou eehm doe je je zelf flink te kort. Dit komt niet echt slim over.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Strootman is nog altijd de beste speler uit de Eredivisie
Ja ach als je jongens als Willems in de basis moet zetten terwijl die zelfs bij Sparta niet altijd speeldequote:
Strootmannetjequote:Op woensdag 11 april 2012 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe Snuf eehm je bent een beste gast maar nou eehm doe je je zelf flink te kort. Dit komt niet echt slim over.
Strootman...
Tja, dat is omdat Pieters een middenvoetsbeentje had gebroken en Tamata (die nog slechter dan Willems is) een kuitbeen breuk had.. dus daar viel weinig aan te doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ach als je jongens als Willems in de basis moet zetten terwijl die zelfs bij Sparta niet altijd speelde
Daar doel ik ook op, er valt misschien weinig aan te doen maar als hij dan toch moet spelen kun je er niet vanuit gaan dat hij het fantastisch doet. Verder staan er voor zover ik weet een stuk of 3 faalhazen in de verdediging bij PSV.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, dat is omdat Pieters een middenvoetsbeentje had gebroken en Tamata (die nog slechter dan Willems is) een kuitbeen breuk had.. dus daar viel weinig aan te doen.
Wij zijn klaar voor Ajax, laat ze maar komen. Nou eehm Jans bedankt. Menig Ajaciet is gekomen door deze wedstrijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jans: "Laat Ajax maar komen" .... in de anus :
oh zo op nld3quote:Op woensdag 11 april 2012 23:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hopelijk nog samenvattingen op EL ?
23:10 op NED3quote:Op woensdag 11 april 2012 23:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hopelijk nog samenvattingen op EL ?
Tja Manolev is eruit, ik ben allanger te spreken over Hutchinson ook al is dat geen RB.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Daar doel ik ook op, er valt misschien weinig aan te doen maar als hij dan toch moet spelen kun je er niet vanuit gaan dat hij het fantastisch doet. Verder staan er voor zover ik weet een stuk of 3 faalhazen in de verdediging bij PSV.
ah dat moet je wel op kunnen lossen. ajax mist man of 5 a 6 gedurende het hele seizoen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, dat is omdat Pieters een middenvoetsbeentje had gebroken en Tamata (die nog slechter dan Willems is) een kuitbeen breuk had.. dus daar viel weinig aan te doen.
Dat hebben ze ook. Mogen blij zijn met dat troostprijsje, de beker.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat moet je wel op kunnen lossen. ajax mist man of 5 a 6 gedurende het hele seizoen.
psv heeft imo gewoon heel dom ingekocht.
waaromquote:Op woensdag 11 april 2012 23:14 schreef tochweerhenk het volgende:
He verdomme, ga je weer eens naar een voetbalwedstrijd, is de scheidsrechter omgekocht.
Blom.quote:
Niet bij overtreding op Assaidi.quote:
Je kan beter die keeper een klap geven inderdaad..quote:Op woensdag 11 april 2012 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Jans vond ik wel weer falen vandaag. Eerst Narsigh slachtofferen en vervolgens Gouweleeuw in de kleedkamer laten wat bijna wel als straf moest zijn omtrent zijn terug speel bal
Gouweleeuw speelde een draak van een eerste helft en zat al met zijn hoofd bij Ajax. Volledig terechte wissel.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Jans vond ik wel weer falen vandaag. Eerst Narsigh slachtofferen en vervolgens Gouweleeuw in de kleedkamer laten wat bijna wel als straf moest zijn omtrent zijn terugspeelbal
Inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2012 23:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gouweleeuw speelde een draak van een eerste helft en zat al met zijn hoofd bij Ajax. Volledig terechte wissel.
Wordt toch liever thuis kampioenquote:Op donderdag 12 april 2012 08:18 schreef Blik het volgende:
De wedstrijd FC Twente - Ajax gaat redelijk cruciaal worden in dit kampioenschap
Vind het wel meevallen, ajax mag daar verliezen en dan nog staan ze op kopquote:Op donderdag 12 april 2012 08:18 schreef Blik het volgende:
De wedstrijd FC Twente - Ajax gaat redelijk cruciaal worden in dit kampioenschap
Heerenveen en Trabzonsporquote:Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef Saekerhett het volgende:
PSV heeft in heel 2012 nog geen uitwedstrijd gewonnen
Klopt. Is inderdaad schandalig. Roda-uit gaan we ook niet winnen, misschien Excelsior-uit nog op de laatste dag.quote:
Jup. Als Ajax daar wint is het zo goed al kampioen. Verliezen ze bij Twente dan maakt AZ nog een hele goede kans denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:18 schreef Blik het volgende:
Mwah. Ligt eraan wat AZ zaterdag doet. En ze moeten ook nog naar de Kuip.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jup. Als Ajax daar wint is het zo goed al kampioen. Verliezen ze bij Twente dan maakt AZ nog een hele goede kans denk ik.
Az gaat wel winnen van PSV denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 10:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mwah. Ligt eraan wat AZ zaterdag doet. En ze moeten ook nog naar de Kuip.
Das waar ook, AZ moet ook nog tegen Feyenoordquote:Op donderdag 12 april 2012 10:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mwah. Ligt eraan wat AZ zaterdag doet. En ze moeten ook nog naar de Kuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |