Flikker opquote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd Ajacied422, Stevenmac26 en elke andere toffe Ajacied
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd Ajacied422, Stevenmac26 en elke andere toffe Ajacied
Ongelofelijk dat gewoon 5 teams het laten afwetenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef Saekerhett het volgende:
AZ, Twente, PSV, Feyenoord en Heerenveen:
BEDANKT!![]()
![]()
Niet echt 5 hoor, heereveen speelt tegen onsquote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat gewoon 5 teams het laten afweten
Die laten het toch ook afweten?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet echt 5 hoor, heereveen speelt tegen ons
Eens, 4quote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet echt 5 hoor, heereveen speelt tegen ons
Dank! Gefeli met de beker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Nog niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef HighVolume het volgende:
2jaar op rijkampioen na zolang droog te hebben gestaan. heerlijk
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dank! Gefeli met de beker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dank! Gefeli met de beker!Beste gifbeker :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
Als ik hem was zou ik dat zeker doen. Of Bas Dost een vies tikkie geven, daar is hij wel goed in.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal Vertonghen nog tijd gaan rekken voor zijn gele kaart?
Ik hoop het, of scoren en zijn shirt uittrekken. En Anita ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
ik hoop het, dan kunnen we volgende week met van rhijn en vd wiel spelenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Tegen de Graafschap welteverstaan. Dat zou in principe nog met 9 man moeten kunnen lukkenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik hoop het, dan kunnen we volgende week met van rhijn en vd wiel spelen
gewoon uit het niks, hoeft niet te scoren, gewoon shirt uitrekken nadat hij een corner heeft versierd of een bal heeft gespeeldquote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoop het, of scoren en zijn shirt uittrekken. En Anita ook.
Zou hilarisch zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon uit het niks, hoeft niet te scoren, gewoon shirt uitrekken nadat hij een corner heeft versierd of een bal heeft gespeeld
ligt er aan of Ted van de Pavert speeltquote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen de Graafschap welteverstaan. Dat zou in principe nog met 9 man moeten kunnen lukken
Waarom moest ik lachen?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon uit het niks, hoeft niet te scoren, gewoon shirt uitrekken nadat hij een corner heeft versierd of een bal heeft gespeeld
Je moet er wel een beetje voorzichtig mee zijn, anders kan de KNVB er nog een hogere straf voor gevenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Frusti PSV'er alert.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef zerokil het volgende:
Nieuw OP plaatje voor jullie:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Hé hé, kalm aan over de Graafschap!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen de Graafschap welteverstaan. Dat zou in principe nog met 9 man moeten kunnen lukken
Jij bent snel terug uit waalwijk???quote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Mobiel internet?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent snel terug uit waalwijk???
Kneusje
tuuuuurlijk knulquote:Op woensdag 11 april 2012 22:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mobiel internet?
Uberkneuszwervertje
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mobiel internet?
Uberkneuszwervertje
Jij kijkt zeker alleen maar lekker naar buiten tijdens de rit?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga ook altijd wanneer ik bij een uitwedstrijd topics op fok openen en plaatjes posten in het psv of feyenoord topic met mijn mobiel
Meestal wel jaquote:Op woensdag 11 april 2012 22:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen maar lekker naar buiten tijdens de rit?
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
quote:
jij bent zeker die dikke kerel van voetbalfans met dat stadionverbod ?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Fijne terugreis nog hèquote:Op woensdag 11 april 2012 22:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAquote:Voordat je reageert
Discussieer hier verder over de crisis bij Ajax.
quote:
quote:
Zit ie hier te doen alsof ie stoer aan het trollen is, terwijl hij zwaar gefrustreerd is na vanavond, het straalt er wel weer van afquote:
Nog even wachten en jullie zien dit:quote:
quote:Discussieer hier over eventuele faillissement bij PSV
Ze zijn weer in de beste categorie.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog even wachten en jullie zien dit:
[..]
Ja dat is niet zo vreemd met opeens 40 miljoen er bij. Dan heb je geen schulden meer.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze zijn weer in de beste categorie.
Fixed.quote:Discussieer hier over het onafwendbare sportieve en financiele faillissement bij PSV
Dat geloof je toch zelf ook niet, dat komt alleen door die eenmalige geld injectie. Als ze CL mislopen gaan ze volgend jaar gewoon weer net zo hard failliet. Ze hebben niet eens een sluitende begrotingquote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze zijn weer in de beste categorie.
Dat is ook z'n positie, eigenlijk. Stond alleen maar op rechts vanwege Van der Wiel z'n afwezigheid.quote:
I know. Maar heeft hij al centraal gestaan voor Ajax 1?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook z'n positie, eigenlijk. Stond alleen maar op rechts vanwege Van der Wiel z'n afwezigheid.
Yup, zo is hij begonnen en dat is zn natuurlijke positiequote:Op woensdag 11 april 2012 22:24 schreef Olep het volgende:
[..]
I know. Maar heeft hij al centraal gestaan voor Ajax 1?
Tegen Faaldo toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:24 schreef Olep het volgende:
[..]
I know. Maar heeft hij al centraal gestaan voor Ajax 1?
Volgens mij niet hoor. Niet in Ajax 1.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yup, zo is hij begonnen en dat is zn natuurlijke positie
Dat zijn oefenpotjes die tellen nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |