SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Nee, ik denk dat ze er vrede mee heeft.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat komt omdat S. me anders gaat slaan.
VERTELquote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef Muisraket het volgende:
Ik wist hem weer, maar hij is wel heel slecht en komt door een oud liedje wat bdh laatst gepost heeft, dus dan kun je het wel raden.
Ik ben een vrouw, ik spreek Vrouws, behalve als ik de desbetreffende dame zelf leuk vind. Aangezien ik geen crush heb op S., gaan mijn vertaalskills er vanuit dat ze je wel ziet zitten, hooguit dat ze een beetje twijfelt.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze er vrede mee heeft.
Omg wat is dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
http://www.twitvid.com/Y9BIN
wtf
wtf
wtf
wtf
wt
f
wtfw
wtf
wtwf
my mind is full with fak
what the fucking fuck
Bijdehand, bijdehand, pak je vriendje Bijdehand. Of desnoods nog een komma voor de laatste bijdehand als subtiele verwijzing naar jouw romance met DJ.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wtf
wtf
wtf
wtf
wt
f
wtfw
wtf
wtwf
my mind is full with fak
what the fucking fuck
Titel lezen en meteen wegklikken, want echt wtf, dit hoef ik niet te zien.quote:
AAAAAARGH!!!!! Ik weet het allemaal niet pretraketquote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik spreek Vrouws, behalve als ik de desbetreffende dame zelf leuk vind. Aangezien ik geen crush heb op S., gaan mijn vertaalskills er vanuit dat ze je wel ziet zitten, hooguit dat ze een beetje twijfelt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bijdehand, bijdehand, pak je vriendje Bijdehand. Of desnoods nog een komma voor de laatste bijdehand als subtiele verwijzing naar jouw romance met DJ.
Komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
AAAAAARGH!!!!! Ik weet het allemaal niet pretraketEn ze zal er vrede mee hebben omdat ze dan niet meer hoeft te twijfelen
Wat een lelijk, vies, goedkoop glas.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.
[ afbeelding ]
Het water moet je er even zelf bij denken.
Zon vieze thee mok van je omaquote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat een lelijk, vies, goedkoop glas.
Daar drink ik op dit moment ook een fijn bakje thee uit, hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zon vieze thee mok van je oma
Ja inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zon vieze thee mok van je oma
Klinkt heel erg kruiskampquote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ken je trouwens ook van die potten mosterd die je, als je ze wast, als drinkglas kunt gebruiken?
Echt hè @ die oma glazen. En die mosterdpotjes ken ik niet, wel Nutellaglazen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ken je trouwens ook van die potten mosterd die je, als je ze wast, als drinkglas kunt gebruiken?
LOL!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Geen draaidop, handvat. AWESOME
Ik ookquote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]Ik moest grinniken
Jeugdverpesters. Ze moeten van oude series en films gewoon afblijven.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]Ik moest grinniken
Nah, Jeroom is soms geweldig maar soms ook echt meh, zoals nu.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef bijdehand het volgende:
Die van Jeroom is nog beter![]()
[ afbeelding ]
Zo slecht dat ie grappig isquote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef bijdehand het volgende:
Die van Jeroom is nog beter![]()
[ afbeelding ]
Jeroomquote:
5 seconden wachten, dan zie je het wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal
Serieus, tm, serieus?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja die blije vent zit in die machine, en die vent die kut kijkt zit aan een konijn
Whut teh fuckquote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wtf
wtf
wtf
wtf
wt
f
wtfw
wtf
wtwf
my mind is full with fak
what the fucking fuck
Als ze dan al geen zelfmoord heeft gepleegd ja..quote:Op woensdag 11 april 2012 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Whut teh fuck
Behalve dat het achterlijk is.. Kan je nou echt niet bedenken dat als iemand het filmt, het hoogstwaarschijnlijk wel ergens op internet komt.. Lekker om over 10 jaar nog een filmpje van jezelf tegen te komen waarin je dat doet
Je bent wel echt gefascineerd door die gast ofniet?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
OM HET EVEN OP TE VROLIJKEN
Oke wel waar.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Sowieso is heel die meme gewoon baas
Welterustenquote:
Ben je moe?quote:
Ging die gaap over mijn voetbalopmerking?quote:
Neen, ik kijk Married with Children en nu is het reclamequote:Op donderdag 12 april 2012 00:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ging die gaap over mijn voetbalopmerking?
Lachband... zo jammerquote:Op donderdag 12 april 2012 00:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen, ik kijk Married with Children en nu is het reclame
Ja bij die serie kan ik t hebbenquote:
Fap ze morgenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef DeJori het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen wel wakker zijn om les te kunnen geven
quote:
a2? Ging nergens overquote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
zo, dat was weer 12km file op weg naar het werk
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
zo, dat was weer 12km file op weg naar het werk
A2 inderdaad..quote:Op donderdag 12 april 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
[..]
a2? Ging nergens over3 kwartier gedaan over 5km a2 ofzo
Erg is dat hequote:Op donderdag 12 april 2012 09:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een beetje mist, en half nederland is meteen vergeten hoe ze moeten autorijden
Ja inderdaad, ben blij dat ik er van zaltbommel af mocht. (ben wel stiekem even via de Lucht gegaanquote:Op donderdag 12 april 2012 09:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
A2 inderdaad..
Reed zo ongeveer meteen bij den bosch al de file in.. En die duurde dus nog helemaal tot aan utrecht..
Treinquote:Op donderdag 12 april 2012 10:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ikz at er ook aan te denken om bij Geldermalsen eraf te gaan.. Maar ik heb geen idee of via allemaal kleine rotweggetjes naar utrecht rijden echt tijdwinst op zou leveren..
Dan kan ze toch niet naar school?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, volgens mij was MR ook de klos vanochtend hoor (als ze vroeg moest beginnen that is).
Hoorde op de radio/nu.nl dat er tot 9u geent reinverkeer was tussen DB en geldermalsen/utrecht..
DJquote:
Jawel, alleen nog een verstopte neus en wat hoesten, maar ik leef.quote:
Naar Utrecht?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
FietsEn wind mee!
Mogguh, lieve Bosschenaren!
Oh, valt mee dus!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jawel, alleen nog een verstopte neus en wat hoesten, maar ik leef.
Jup. Hoe is het mijn mijn favoriete hand?quote:
Je rechter?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup. Hoe is het mijn mijn favoriete hand?
Hoe foutquote:Op donderdag 12 april 2012 10:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup. Hoe is het mijn mijn favoriete hand?
Soms, soms links. Ik heb ooit een tijd met m'n pols in het gips gezeten.quote:
Sorry daarvoorquote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Soms, soms links. Ik heb ooit een tijd met m'n pols in het gips gezeten.
Dat was niet toenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sorry daarvoorMaar daardoor zijn we wel vrienden geworden
_!
Oh ik dacht dat je toen wel in het gips zatquote:Op donderdag 12 april 2012 10:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat was niet toenToen was 'ie alleen gekneusd. Ik heb m'n pols ooit gebroken door een jackass actie op skeelers
Dat is inderdaad wel wat ver, in ieder geval wel als je daarna nog moet werken..quote:Op donderdag 12 april 2012 10:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Naar Utrecht?Het is wel lekker weer, misschien ga ik wel fietsen vandaag
Op een racefiets toch wel? Of heb je dan ook de hele dag de tijd genomen??quote:Op donderdag 12 april 2012 10:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel wat ver, in ieder geval wel als je daarna nog moet werken..
Gewoon een keertje naar Utrecht fietsen (mits mooi weer en niet perse terug moeten) lijtk me prima te doen.
Toen ik nog in Amsterdam woonde ook wel een paar keer naar den helder gefietst. Toch een fijne 100km, dat voel je daarna wel aardig in je benen
Fietste er geloof ik een uur of 4 over. Dus echt diehard fietsen was het ook weer niet. Ook geen racefiets dus, daarvoor fiets ik te weinig afstanden. Wel gewoon een goede fiets met een berg versnellingen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op een racefiets toch wel? Of heb je dan ook de hele dag de tijd genomen??
Privéjet. Je weet waar ze woont hequote:Op donderdag 12 april 2012 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
MR post trouwens niet, dus dan zal ze idd wel bij college zitten.
Vraag me af hoe ze dan toch in amsterdam is gekomen... Zeker contacten bij de NS..
Dacht ik dus ookquote:
En ja ok, valt wel mee. 25 km/u is ook niet zo heel erg snel he? Moet alleen wel af en toe rusten denk ik, anders voel je je benen niet meerquote:Op donderdag 12 april 2012 10:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Fietste er geloof ik een uur of 4 over. Dus echt diehard fietsen was het ook weer niet. Ook geen racefiets dus, daarvoor fiets ik te weinig afstanden. Wel gewoon een goede fiets met een berg versnellingen.
Is in principe niet zo heel snel nee, maar na een paar uur lang dat tempo fietsen begin je het wel te voelen hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 10:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook
[..]
En ja ok, valt wel mee. 25 km/u is ook niet zo heel erg snel he? Moet alleen wel af en toe rusten denk ik, anders voel je je benen niet meer
Daar heb je een goed punt..quote:
Geloof me, dat weet ikquote:Op donderdag 12 april 2012 11:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is in principe niet zo heel snel nee, maar na een paar uur lang dat tempo fietsen begin je het wel te voelen hoor
Echt he?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt..
Ik vond 'r ook altijd al zo kakkerig over komen
Ik dacht dat jij geen gevoelszenuwen in je benen had?quote:
Ja ze woont in zo'n kasteeltjequote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Echt he?Dikke villa langs de helvoirtseweg.
Niet als je er tegenaan schopt. Ze kunnen echter wel moe worden na een tijdje hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen gevoelszenuwen in je benen had?
Whehe, she wishedquote:
Ze is wel gewoon geblevenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Whehe, she wished
Maar inderdaad, beetje zo'n omhooggevallen rijke Vughtenaar he?
Dat kan je inderdaad wel gevoelloos trainen, zowel je schenen als je onderarmen.. Maar jij bent blijkbaar al zo'n killingmachine dat je benen tdat toch al zijn?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:06 schreef bijdehand het volgende:
Niet als je er tegenaan schopt. Ze kunnen echter wel moe worden na een tijdje hoor
Ok, daar moet ik je gelijk in gevenquote:
Echt he?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ok, daar moet ik je gelijk in geven
Hoewel, zeggen dat MR maar 'gewoontjes' is, doet dr toch ook niet helemaal recht
10 jaar elke dag 18 km fietsen maken je benen wel gevoelloos hoor. Heb ook hele lelijke benen door het fietsenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan je inderdaad wel gevoelloos trainen, zowel je schenen als je onderarmen.. Maar jij bent blijkbaar al zo'n killingmachine dat je benen tdat toch al zijn?
Nee, maar dat maakt haar ook zo awesome toch?quote:[..]
Ok, daar moet ik je gelijk in geven
Hoewel, zeggen dat MR maar 'gewoontjes' is, doet dr toch ook niet helemaal recht
De brouwerij heeft ze ook al enzoquote:Op donderdag 12 april 2012 11:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Echt he?
"Ik betaal dit rondje wel."
"Bitch please, ik kan deze kroeg kopen als ik wil."
Tell me about it, woonde in een dorp 10km van de middelbare afquote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
10 jaar elke dag 18 km fietsen maken je benen wel gevoelloos hoor. Heb ook hele lelijke benen door het fietsen_!
Ik denk ook dat fietsen de enige reden is dat ik geen Peter Griffin/shifto benquote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tell me about it, woonde in een dorp 10km van de middelbare af.
En dan natuurlijk de heerlijke zeewind, die altijd tegen is.. Ach, dat fietsen is wel altijd goed voor je conditie
Dikke mensen die denken dat ze dun zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk ook dat fietsen de enige reden is dat ik geen Peter Griffin/shifto ben
Dat kan ik alleen maar beamenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef bijdehand het volgende:
Nee, maar dat maakt haar ook zo awesome toch?
[..]
De brouwerij heeft ze ook al enzo
Er zit iets tussen dik en Peter Griffin hequote:Op donderdag 12 april 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Dikke mensen die denken dat ze dun zijn
Muisbier, eigenlijk is het limonade maar dat zeggen we niet tegen onze vriendenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen
En de brouwerij.. Muis-Bier, voor vrouwen die geen bier lusten?
Alle gradaties van dikheid zijn verzonnen door dikke mensen om zich beter te voelen dan andere dikke mensen. Dik is dikquote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zit iets tussen dik en Peter Griffin he
Nah, je kan ook niet zeggen dat mager hetzelfde is als dunquote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Alle gradaties van dikheid zijn verzonnen door dikke mensen om zich beter te voelen dan andere dikke mensen. Dik is dik(Monsterlijk amerikaans massief vet even daargelaten..)
Zonder de extremen zijn er gewoon 3 gradaties.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah, je kan ook niet zeggen dat mager hetzelfde is als dun
Bearmodequote:
Je bedoelt 'breekt'quote:Op donderdag 12 april 2012 11:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd wtf, die kerel breek je zo door de middenno joke!
Volgens mij doen bodybuilders vooral heel kort heel zwaar, terwijl gewichtheffers langere tijd dat gewicht omhoog houdenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef DeJori het volgende:
Bodybuilders zijn over het algemeen ook niet zo sterk. Kijk maar naar olympische gewichtheffers, die zijn altijd aan de dikke kant.
Een oud collega van mij was body builer, helemaal afgetraind enzo maar won het niet met armpje drukkenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef DeJori het volgende:
Bodybuilders zijn over het algemeen ook niet zo sterk. Kijk maar naar olympische gewichtheffers, die zijn altijd aan de dikke kant.
Grappig is dat hequote:Op donderdag 12 april 2012 11:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Een oud collega van mij was body builer, helemaal afgetraind enzo maar won het niet met armpje drukkenDat is inderdaad meer show dan power. Maar sterkste man van Nederland enzo, dat zijn allemaal van bearmodes
Zijn borsthaar, zijn kinnen... DUDE DAT BEN IK OVER 10 JAAR!quote:
Nee joh zit er toch allemaal al!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Grappig is dat heDus eigenlijk hoeven we alleen nog maar te trainen
Blufquote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee joh zit er toch allemaal al!Je ziet het alleen niet omdat we altijd normale kleren aanhebben
quote:
Beste. Avond. Ooit. Wat moesten we lachenquote:
Ben jij dat?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beste. Avond. Ooit. Wat moesten we lachen
Fuck, NEEquote:
OMGquote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fuck, NEEWe gebruikten dat filmpje voor chatroulette.
Zo rollen wij.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muisbier, eigenlijk is het limonade maar dat zeggen we niet tegen onze vrienden
Awesome.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef bijdehand het volgende:
Mysterieuze knop 'voor meer drama' zet plein op stelten
Nope, want ik pak nooit de rechtstreekse trein naar Schiphol.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, volgens mij was MR ook de klos vanochtend hoor (als ze vroeg moest beginnen that is).
Hoorde op de radio/nu.nl dat er tot 9u geent reinverkeer was tussen DB en geldermalsen/utrecht..
Je weet dat ik in een verkapte volksbuurt woon waarvan een aanzienlijk deel laag opgeleid is en/of allochtoon?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Echt he?Dikke villa langs de helvoirtseweg.
Geef maar zijn naam en adres, handje fixed je problemen wel. Is wel vervelend voor je hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef Muisraket het volgende:
Je weet dat ik in een verkapte volksbuurt woon waarvan een aanzienlijk deel laag opgeleid is en/of allochtoon?
Oh en @ Muisbier.
En dat filmpje van die dramaknop!Oh en KUTTEAMLEIDER, plant hij me nu al weken elke keer op een hele vervelende tijd in op zaterdag, waardoor ik dubbel verdienen misloop en ik zaterdag nooit weg kan, word er echt een beetje moe van. Helaas zie ik hem nooit, waardoor ik het er niet echt met hem over kan hebben...
Tja ik heb natuurlijk weinig te willen, maar de afspraak was zaterdag en zondag om en om en deze tijden heb ik ook pas sinds kort, zonder dat hij het laat weten en zonder een contractwijziging (andere uren) of een verjaardag (= duurdere arbeidskracht), dus ik snap het niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geef maar zijn naam en adres, handje fixed je problemen wel. Is wel vervelend voor je hoor![]()
En dat van die volksbuurt: dat maakt het extra grappig toch
Kan je niet een keer bellen of langsgaan? Geloof me, ik weet er alles van als zo iemand zo tegen je gaat doen hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tja ik heb natuurlijk weinig te willen, maar de afspraak was zaterdag en zondag om en om en deze tijden heb ik ook pas sinds kort, zonder dat hij het laat weten en zonder een contractwijziging (andere uren) of een verjaardag (= duurdere arbeidskracht), dus ik snap het niet.
Ben vandaag langsgeweest maar was het vergeten, echt dom. Ik ga proberen om het aan te kaarten bij een andere teamleider denk ik, want bellen is bij de AH niet altijd een optie. Ter illustratie: ik heb nooit geweten dat er serieus een automatisch bericht is als een telefoon wel aan staat, maar niet opgenomen en niet weggedrukt wordt, totdat ik de AH belde.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan je niet een keer bellen of langsgaan? Geloof me, ik weet er alles van als zo iemand zo tegen je gaat doen hoor
Hahaquote:Op donderdag 12 april 2012 14:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben vandaag langsgeweest maar was het vergeten, echt dom. Ik ga proberen om het aan te kaarten bij een andere teamleider denk ik, want bellen is bij de AH niet altijd een optie. Ter illustratie: ik heb nooit geweten dat er serieus een automatisch bericht is als een telefoon wel aan staat, maar niet opgenomen en niet weggedrukt wordt, totdat ik de AH belde.
Mr. Awesome zal die teamleider wel even een lesje leren?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geef maar zijn naam en adres, handje fixed je problemen wel. Is wel vervelend voor je hoor![]()
En dat van die volksbuurt: dat maakt het extra grappig toch
Dat is idd één van de redenen dat ik baal. Komt ook door afspraken met anderen die dan niet door kunnen gaan (probeer nu al tijden een etentje te plannen met een vriendinquote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
HahaJa, je moet gewoon bellen zodat wij een keer fatsoenlijk kunnen afspreken op een dag dat jij moet werken
Ja hoor. Voor mr doe ik alles.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mr. Awesome zal die teamleider wel even een lesje leren?
Haha bdh kijk de bijnaam blijft hangen!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mr. Awesome zal die teamleider wel even een lesje leren?
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha bdh kijk de bijnaam blijft hangen!
Álles?quote:
Ik snap wat je bedoelt hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is idd één van de redenen dat ik baal. Komt ook door afspraken met anderen die dan niet door kunnen gaan (probeer nu al tijden een etentje te plannen met een vriendin), naar de stad moeten etc.
Dankjequote:Op donderdag 12 april 2012 14:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha bdh kijk de bijnaam blijft hangen!
Ja. Test mequote:
No way, niet op zaterdag. xD Maar niet van 5 uur of half 6 tot kwart voor 9, aangezien ik dan net geen pauze heb waardoor ik tussen 4 en 5 moet avondeten en 's avonds vaak niet meer weg kan.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoorBeter is het om 's ochtends te werken he?
[..]
Dankje
Nee, dat is gemeen, want ik kan echt zieke dingen verzinnen, vooral als ik DJ inschakel om mee te helpen met brainstormen.quote:
Tussen bdh en S. ja, bdh zit alleen een beetje in de ontkenningfase.quote:
Nja, ok. Ik werkte het liefst op zaterdagochtend omdat ik daarna nog een hele dag heb. Uitslapen doe ik doordeweeks welquote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
No way, niet op zaterdag. xD Maar niet van 5 uur of half 6 tot kwart voor 9, aangezien ik dan net geen pauze heb waardoor ik tussen 4 en 5 moet avondeten en 's avonds vaak niet meer weg kan.
Jaquote:
Zoals?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat is gemeen, want ik kan echt zieke dingen verzinnen, vooral als ik DJ inschakel om mee te helpen met brainstormen.
Ja, draai het maar weer naar bdh en S.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tussen bdh en S. ja, bdh zit alleen een beetje in de ontkenningfase.
Zucht... ik ga zaterdag toch mijn move maken?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tussen bdh en S. ja, bdh zit alleen een beetje in de ontkenningfase.
Ik eerst ook van 3 tot kwart voor 9, werkt veel fijner.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
wat een korte werktijden eigenlijk voor een zaterdag ook..
Ik werd altijd voor minstens 6u achter elkaar ingepland in het weekend.
Jij hebt het te makkelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, ok. Ik werkte het liefst op zaterdagochtend omdat ik daarna nog een hele dag heb. Uitslapen doe ik doordeweeks wel
bdh en S(uperlievemuisraket).quote:Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, draai het maar weer naar bdh en S.
True, true.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht... ik ga zaterdag toch mijn move maken?
Ik vind dat helemaal niet fijn.quote:
quote:
quote:
Zaterdag afspreken?quote:
Beter dan doordeweeks 5,5 uur slapen.quote:
Nee, want je gaat je move maken (!) en ik moet werken, slimpie.quote:
Al is het maar vijf minuutjes, ik moet je iets laten zienquote:Op donderdag 12 april 2012 14:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, want je gaat je move maken (!) en ik moet werken, slimpie.
Ga je stiekem gewoon je move bij MR makenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Al is het maar vijf minuutjes, ik moet je iets laten zien
Stiekem?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ga je stiekem gewoon je move bij MR maken
Ik doe niet aan bloemen. En mr is niet degene die mijn slachtoffer isquote:Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, de grote bos bloemen is al in huis? Alleen moet je nog kijken welke naam je op het kaartje schrijft?
Je deed toch aan chocolade rozen..?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bloemen. En mr is niet degene die mijn slachtoffer is
Ja maar die label ik onder het kopje 'snoep'. Tevens zit er ghb in die rozen.quote:
Voor jou maakt hij een uitzondering.quote:
We aanbidden jou, dat snap je toch..quote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb wel veel Echte Liefdein dit topic he.
Laat dit VV maar niet horen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
We aanbidden jou, dat snap je toch..
Onze Grote Leider, Mr Awesome
Helaas kan ik geen Hitlersnorretje laten staan, anders zou ik dat wel doen hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
We aanbidden jou, dat snap je toch..
Onze Grote Leider, Mr Awesome
Fair enough.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
VV die zou zich kapot lachen
Hoe Vrouwen Weg Te Jagen, Tip #1.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Helaas kan ik geen Hitlersnorretje laten staan, anders zou ik dat wel doen hoor
Voor Tip #2, hou zaterdag bdh in de gatenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe Vrouwen Weg Te Jagen, Tip #1.
Tip #2: onzekerheid.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor Tip #2, hou zaterdag bdh in de gaten
Tip #3: teveel verwachtingenquote:
3? Tenzij je iemand op een eerste date al meteen een trouwring aanbiedt of als je na een week al begint over sparen voor jullie huis later (true story uit mijn omgeving!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tip #3: teveel verwachtingen
Tip #4: onzekerheid.
Ja dat viel me ook al opquote:Op donderdag 12 april 2012 15:48 schreef Muisraket het volgende:
Btw handje, had je gezien dat bijna al die reacties op dat artikel over de extreem ouderwetse naam van het jongste kind van Angela Schijf afkomstig zijn van mensen die zélf een vreemde naam hebben?
We'll seequote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
3? Tenzij je iemand op een eerste date al meteen een trouwring aanbiedt of als je na een week al begint over sparen voor jullie huis later (true story uit mijn omgeving!), zal het geen groot probleem zijn.
Groot gelijk tochquote:Op donderdag 12 april 2012 15:53 schreef Muisraket het volgende:
Herinnert me eraan dat mijn broertje vroeger zijn kinderen later namen wilde geven van Pokémon._!
Ik van Final Fantasyquote:Op donderdag 12 april 2012 15:53 schreef Muisraket het volgende:
Herinnert me eraan dat mijn broertje vroeger zijn kinderen later namen wilde geven van Pokémon._!
Dat dacht ik serieus al!quote:
quote:
Whut?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
of als je na een week al begint over sparen voor jullie huis later (true story uit mijn omgeving!),
Ook te gebruiken als je een dochter krijgt.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
Mijn eerste zoon heet later Jori.
Zij ook praktisch. Ook al was hij 15 of zo, dit ging echt te ver. xDquote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Whut?
Ik zou gillend weggerend zijn
Nee, dat nietquote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook te gebruiken als je een dochter krijgt.
Ik ookquote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Whut?
Ik zou gillend weggerend zijn
Een ex van me had ook al een paar kratten met uitzet op dr kamer staan.. Want dat was zo lekker makkelijk om dat allemaal al in huis te hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zij ook praktisch. Ook al was hij 15 of zo, dit ging echt te ver. xD
Wow beetje raar inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Een ex van me had ook al een paar kratten met uitzet op dr kamer staan.. Want dat was zo lekker makkelijk om dat allemaal al in huis te hebben.
En dan ook allemaal spullen die aangeschaft waren voordat wij uberhaupt een relatie hadden, of daarna werden aangeschaft als ze met dr moeder ging shoppen
Blij dat dat uiteindelijk nooit zover is gekomen
Zo had ik ook een ex ja, die kocht altijd alvast dingen voor haar uitzet. Ze was 16-17quote:Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Een ex van me had ook al een paar kratten met uitzet op dr kamer staan.. Want dat was zo lekker makkelijk om dat allemaal al in huis te hebben.
En dan ook allemaal spullen die aangeschaft waren voordat wij uberhaupt een relatie hadden, of daarna werden aangeschaft als ze met dr moeder ging shoppen
Je woordenschatquote:Op donderdag 12 april 2012 16:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wow beetje raar inderdaad.Moest trouwens opzoeken wat 'uitzet' was, is het een typisch woord uit Den Helder, of ligt het aan mijn gebrekkige woordenschat?
Ik ken ook van dat soort mensen. Die hebben zelfs oude banken en stoelen op zolder staan, complete sets bestek, servies en weet ik veel wat nog meerquote:Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is een normaal woordquote:Op donderdag 12 april 2012 16:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wow beetje raar inderdaad.Moest trouwens opzoeken wat 'uitzet' was, is het een typisch woord uit Den Helder, of ligt het aan mijn gebrekkige woordenschat?
Uitzet heeft niks te maken met relaties, maar mensen hebben dat alleen voor als ze uit huis gaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:27 schreef Muisraket het volgende:
Slecht smoesje: ik heb nooit een relatie gehad en de mensen in mijn directe omgeving alleen maar puberrelaties van 3 weken of extreme dramarelaties waar wel ergere 'problemen' waren dan uitzet.
Samenwonen dan. (Oké, je hebt gelijk, maar de meeste mensen die ik ken wonen nog thuis.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uitzet heeft niks te maken met relaties, maar mensen hebben dat alleen voor als ze uit huis gaan.
Pfieuw, dacht toch even dat ik vreemde woorden gebruiktequote:
Ook niet met samen wonen. Het is bedoeld voor als je uit huis gaat je al bijna al je spullen hebt. Mensen die nog bij hun ouders wonen hebben dat somsquote:Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Samenwonen dan. (Oké, je hebt gelijk, maar de meeste mensen die ik ken wonen nog thuis.*Slecht smoesje nr 2)
Oké, je hebt volledig gelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook niet met samen wonen. Het is bedoeld voor als je uit huis gaat je al bijna al je spullen hebt. Mensen die nog bij hun ouders wonen hebben dat soms
Gaat het me niet om hoorquote:
Pics or GTFOquote:Op donderdag 12 april 2012 16:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Iemand toevallig net langs de Kapelaan Koopmansplein gereden? Daar op dat hoekje ligt een of andere zwerver/junk op de grond.
Helaas geen foto'squote:Op donderdag 12 april 2012 16:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gaat het me niet om hoorMaar uitzet is echt volledig nutteloos vind ik.
[..]
Pics or GTFO
Inderdaad..quote:Op donderdag 12 april 2012 16:26 schreef bijdehand het volgende:
Ik ken ook van dat soort mensen. Die hebben zelfs oude banken en stoelen op zolder staan, complete sets bestek, servies en weet ik veel wat nog meerKan je net zo goed het geld sparen en het samen aanschaffen, kan je wss veel beter spul kopen.
Ik wil pas op mezelf als ik klaar ben met studeren. Als het goed is kunnen S. en ik dan gewoon mooi, goede spullen kopen voor ons huisjequote:Op donderdag 12 april 2012 16:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad..
En dan koop je allemaal dingen die je op je 16e keileuk (ik zei kei) vindt.. En als je dan uiteindelijk op je 22e (ofzo) uit huis gaat vind je het ondertussen echt walgelijk wat je gekocht hebt. Lekkere manier van je geld investeren
Nou denk ik misschien wel makkelijk over op jezelf wonen, want ik ging gewoon op kamers toen ik 18 was. Berg tweedehans spullen en de rest van Ikea, hoppa, klaar is kees, ehm, Thijs
Ons appartement is bijna volledig Ikeaquote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil pas op mezelf als ik klaar ben met studeren. Als het goed is kunnen S. en ik dan gewoon mooi, goede spullen kopen voor ons huisje
Zo irritant dat ze hier alleen maar S. heet.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil pas op mezelf als ik klaar ben met studeren. Als het goed is kunnen S. en ik dan gewoon mooi, goede spullen kopen voor ons huisje
Ik kan me herinneren dat het onder de naam van bdh in je dm's staat.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo irritant dat ze hier alleen maar S. heet.
Ergens ben ik bijna vrouwelijk nieuwsgierig naar wie het eigenlijk is..
Hoezo? Heb je een ex met die naam?quote:
Lol, is dat zo..?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het onder de naam van bdh in je dm's staat.
Oei, heeft bdh een tweedehandsje van Shifto te pakken?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je een ex met die naam?
Even bdh lief aankijken dan.quote:
Ik neem aan van niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oei, heeft bdh een tweedehandsje van Shifto te pakken?
Ik stuur wel linkje via dmquote:Op donderdag 12 april 2012 16:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo irritant dat ze hier alleen maar S. heet.
Ergens ben ik bijna vrouwelijk nieuwsgierig naar wie het eigenlijk is..
Durf te zweren dat zij het niet is nee.quote:
Ook niet voor mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:03 schreef Muisraket het volgende:
Ik neem aan van niet.De Sanne uit bdh's lijst lijkt me niet echt een type voor shifto.
Fuck ik heb echt een déjà vu moment nu, maar zou niet weten waarom!quote:
?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Fuck ik heb echt een déjà vu moment nu, maar zou niet weten waarom!
Jaquote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je een ex met die naam?
Niet al mijn exen zijn mijn typequote:Op donderdag 12 april 2012 17:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet.De Sanne uit bdh's lijst lijkt me niet echt een type voor shifto.
Nah, ze is daar sowieso te jong voor hoor. En no way dat je haar kentquote:Op donderdag 12 april 2012 17:07 schreef shifto het volgende:
[..]
JaEn die noemde ik (en iedereen) altijd S dus vandaar
Maar niet toevallig een bestuurskunde studentje? Nee wacht, die moet ondertussen alweer een paar jaar klaar zijn met haar school.
Nja maar als ik af moet gaan op foto's van jou exen en zijn het alle drie compleet andere meisjes qua uiterlijk en zo.quote:
'Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen'quote:Op donderdag 12 april 2012 17:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nja maar als ik af moet gaan op foto's van jou exen en zijn het alle drie compleet andere meisjes qua uiterlijk en zo.
Jouw nepquotes.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen'
Shifto, 2012
Nja sommige zijn wel een beetje gelijk, maar andere zijn ook totaal anders idd. Ach ja, zo weet je wel na een tijdje wat je wel en niet zoekt in een damequote:Op donderdag 12 april 2012 17:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nja maar als ik af moet gaan op foto's van jou exen en zijn het alle drie compleet andere meisjes qua uiterlijk en zo.
Ik bedoel in vergelijking met S.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Nja sommige zijn wel een beetje gelijk, maar andere zijn ook totaal anders idd. Ach ja, zo weet je wel na een tijdje wat je wel en niet zoekt in een dame
1 woord:quote:Op donderdag 12 april 2012 17:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen'
Shifto, 2012
Je bent jong en je wilt wat.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:11 schreef shifto het volgende:
[..]
1 woord:
Supertuxxx, ik heb nog nooit zon lelijke chick gedaan
Ik weet zeker dat de nuance hem niet zit in het willen, maar het kunnenquote:
In het allebei. Je bent jong, je wil wat en je kan het krijgen. En is een gezegde niet: pakken wat je pakken kan?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de nuance hem niet zit in het willen, maar het kunnen
Ach ik kan het hem niet kwalijk nemen, als ik kijk waar ik vroeger op viel, waar vriendinnen relaties mee hebben gehad en zo... Als je op je 35e nog Tuxxx zou doen, dán pas heb je een probleem.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de nuance hem niet zit in het willen, maar het kunnen
Even dit tussendoor: ik viel NIET op haar, NIET. Dat is heel belangrijk om te weten en je moet het ook niet denken. Op je 19e (en later ook nog wel) is een gat een gat hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ach ik kan het hem niet kwalijk nemen, als ik kijk waar ik vroeger op viel, waar vriendinnen relaties mee hebben gehad en zo... Als je op je 35e nog Tuxxx zou doen, dán pas heb je een probleem.
Die quote is van Jeroomquote:Op donderdag 12 april 2012 17:16 schreef shifto het volgende:
Ja ik heb ook echt niet alleen fotomodellen gehad hoor. Maar het ging mij om die quote en dat BDH dat nou net moest verzinnen.
Niet dat ik BDH niet snap, echt wel hoor, maar ik had denk ik zelf andere keuzes gemaakt.
Duh, dat weet ik ook wel. Punt is dat als je zo jong bent het niet zo erg is als je 'pakt wat je pakken kan' (behalve wanneer het onvrijwillig is etc. etc.).quote:Op donderdag 12 april 2012 17:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Even dit tussendoor: ik viel NIET op haar, NIET. Dat is heel belangrijk om te weten en je moet het ook niet denken. Op je 19e (en later ook nog wel) is een gat een gat hoor
Ik ben 19 en zo denk ik toch echt niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Even dit tussendoor: ik viel NIET op haar, NIET. Dat is heel belangrijk om te weten en je moet het ook niet denken. Op je 19e (en later ook nog wel) is een gat een gat hoor
Oke toen TM dit een tijdje geleden zei, gingen jullie daar gelijk dik tegenin.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelf zou je het ook doen in een wanhopige bui. Genoeg over haar.
Jarenlange fapervaring dus? Wil je een gouden medaille? Anyway: het scheelt ook nogal of je veel vriendinnetjes gehad hebt, denk ik. Als je langer droog staat is het een ander verhaal dan wanneer je net uit een relatie komt.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:19 schreef shifto het volgende:
[..]___________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier heb je het mis. Nouja, of niet, maar ik ben in ieder geval nog nooit ZO wanhopig geweest. Dan trek ik hem er nog liever af(Ik kan toch beter fappen dan meeste wijven kunnen neuken
)
Jij bent een meisje, dat is anders.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Duh, dat weet ik ook wel. Punt is dat als je zo jong bent het niet zo erg is als je 'pakt wat je pakken kan' (behalve wanneer het onvrijwillig is etc. etc.).
[..]
Ik ben 19 en zo denk ik toch echt niet.Maar goed, daar ben ik dan misschien een meisje voor.
Ik heb toch ook ooit 15 jaar droog gestaanquote:Op donderdag 12 april 2012 17:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jarenlange fapervaring dus? Wil je een gouden medaille? Anyway: het scheelt ook nogal of je veel vriendinnetjes gehad hebt, denk ik. Als je langer droog staat is het een ander verhaal dan wanneer je net uit een relatie komt.
Mss een goed ideequote:Op donderdag 12 april 2012 17:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, dat is anders.
En ik ga het niet meer over haar hebben, doeg
Lolwhutquote:Op donderdag 12 april 2012 17:19 schreef shifto het volgende:
[..]
(Ik kan toch beter fappen dan meeste wijven kunnen neuken)
Als je niet weet wat je mist, schijnt het enorm mee te vallen, heb ik gehoord.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb toch ook ooit 15 jaar droog gestaan
[..]
Mss een goed ideeVoor ons allemaal
Exactlyquote:Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En daarom zijn het ook exen uiteindelijk
Of ik kan enorm goed fappenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lolwhut![]()
Dan heb je toch de verkeerde vrouwen uitgezocht hoor
Ja dat scheelt wel denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je mist, schijnt het enorm mee te vallen, heb ik gehoord.Dus ik mag mezelf gelukkig prijzen.
![]()
En dat is dan wel weer waar..quote:Op donderdag 12 april 2012 17:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op je 19e (en later ook nog wel) is een gat een gat hoor
Neenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dat is dan wel weer waar..
Ach, je moet alle vormen en kleurtjes een keer geprobeerd hebben toch?
Hij heeft warme, vochtige handen die raar ruiken.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lolwhut![]()
Dan heb je toch de verkeerde vrouwen uitgezocht hoor
Waarom zeg je dit soort dingen over mij?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij heeft warme, vochtige handen die raar ruiken.
Zeg ik over shiftoquote:Op donderdag 12 april 2012 18:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit soort dingen over mij?
Dan is het goed, want ik stalk je wel, maar ik ben niet homoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan is het goed, want ik stalk je wel, maar ik ben niet homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Presentquote:
Dat was ook een verwijzing voor mij. Tip voor een nieuwe TT?quote:
Verkapte ik-wil-in-de-nieuwe-TT postquote:Op donderdag 12 april 2012 19:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat was ook een verwijzing voor mij. Tip voor een nieuwe TT?
Jij mag 'm ook hebben hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-in-de-nieuwe-TT post
Alsof er nu iets is waardoor ik in de TT kan.quote:
Doe maar moeilijk. Je lijkt wel een vrouw.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof er nu iets is waardoor ik in de TT kan.
Ik doe juist niet moeilijk. Jij lijkt wel een vrouwquote:Op donderdag 12 april 2012 19:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doe maar moeilijk. Je lijkt wel een vrouw.
IK BEN GODVERDOMME NIET ONGESTELD.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe juist niet moeilijk. Jij lijkt wel een vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME NIET ONGESTELD.Why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Moet je maar niet moeilijk doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |