Ja dat is wat hij verdiend!!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef MissJ het volgende:
het zou toch prachtig zijn als zowel zijn vrouw als zijn vriendin hem per omgaande dumpen zodat hij op straat staat!!!!
Ik vraag me ook wel af hoe het zo ver heeft kunnen komen...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:47 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag haar echt niet. "Hij laat 2 kindjes achter * Dramaface en voice*". Ik denk inderdaad dat het beter is voor die kinderen om in deze situatie te leven
Zat ik ook al te denkenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef MissJ het volgende:
het zou toch prachtig zijn als zowel zijn vrouw als zijn vriendin hem per omgaande dumpen zodat hij op straat staat!!!!
Zoals ze zei, hij is haar alles, ze durft niet alleen te zijn en zou hem nog de moord van hun eigen kindjes vergeven, is wat ze zegt.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoe het zo ver heeft kunnen komen...
Het is inderdaad echt te genant voor TV dit, maar wel mooi leedvermaakquote:Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef Jester65 het volgende:
Moet dan echt alles op TV tegenwoordig?
Zei ze dat letterlijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zoals ze zei, hij is haar alles, ze durft niet alleen te zijn en zou hem nog de moord van hun eigen kindjes vergeven, is wat ze zegt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef Jester65 het volgende:
Moet dan echt alles op TV tegenwoordig?
Dit, ze doen het zelf, ga ik ook schaamteloos ernaar kijkenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt te genant voor TV dit, maar wel mooi leedvermaak
Goede vraag, ik ben heel nieuwsgierig naar die vriendin.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wát is er nou aantrekkelijk aan die man dan...
jaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Oh was dat haar? Die net in het restaurant?
Shitttt gemist, of was dat een stukje dat zometeen nog moet komen?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Oh was dat haar? Die net in het restaurant?
Was heel even in een flits.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Shitttt gemist, of was dat een stukje dat zometeen nog moet komen?
Komt zo nog denk als 'eind goed al goed'' stukje ofzoquote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Shitttt gemist, of was dat een stukje dat zometeen nog moet komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |