Dit is de enige en echte titel.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
Godver, ik had de titel "Happel breekt de boel af" willen maken.
Dit dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef Dekatria het volgende:
Toch geen rellen in Kerkrade he? Krijgen we dat geouwehoer weer. En ondertussen maar zeiken op de combi
1 plaatje van wat vuurwerkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef Dekatria het volgende:
Toch geen rellen in Kerkrade he? Krijgen we dat geouwehoer weer. En ondertussen maar zeiken op de combi
Je begint zelf over 'Happel breekt de boel af'quote:Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef Helpmefok het volgende:
JongensWie heeft het over rellen. Er staat één fucking rookbommetje op de foto.
Dat doet hij altijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je begint zelf over 'Happel breekt de boel af'
Komt omdat we vandaag 1 puntje komen onder landskampioenschap gozahtquote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet niet waar het vandaan komt maar ik heb echt TE veel zin in vanavond
What the fuck?quote:
Hebbie Sopcast?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef Das-Phantom het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een stream waar ik ken kijke?
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
What the fuck?Guidetti die "HMF
" post?
Nu weet ik het écht zeker: we worden kampioen en halen komend seizoen kwartfinale CL. Dat is nl. nog waarschijnlijker dan Guidetti die "HMF" post, zelfs als sarcastisch.
winnen, duh....quote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
Ja lachen toch.HAPPEL
FEIJENOORD, FEIJENOORD, WAT GAAN WE DOEN VANDAAG
Nee, moet ik dat ff downloade dan? Kijk normaal via Unibet maar me geld is op en op me rekening staat ook niks en je ken alleen kijken als je ook gaat weddenquote:
Yes, lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Nee, moet ik dat ff downloade dan?
quote:Feyenoord Rotterdam
RODA JC - FEYENOORD
Opstelling:Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; El Ahmadi, Bakkal, Clasie; Schaken, Guidetti, Cissé.
Kan niet hoor?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Nee, moet ik dat ff downloade dan? Kijk normaal via Unibet maar me geld is op en op me rekening staat ook niks en je ken alleen kijken als je ook gaat wedden
Heerlijk tochquote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef Dekatria het volgende:
Toch apart die spanning zo, doordeweeks.
Heerlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef Dekatria het volgende:
Toch apart die spanning zo, doordeweeks.
Je bent leuker als je dronken bent.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef Guidetti het volgende:
BMI maakt de winnende met een kopbal vanavond![]()
BMI![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft niet. Je bent ook maar een mens.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is illegaal?
O ik snap 'm. Sorry.
Een fles is zo leeg!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
RoséToch niet te zuipen dat spul.
Een fles bier ook!quote:
Of gewoon twee vroege goals en dan lekker achterover leunenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Dekatria het volgende:
Nu gaan we pas echt zien uit welk hout het team gesneden is. Als we winnen, zal het moeizaam zijn.
4-0 winnen, gelijkspel AZ - Twente, verlies Ajax.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Dekatria het volgende:
Nu gaan we pas echt zien uit welk hout het team gesneden is. Als we winnen, zal het moeizaam zijn.
Je weet toch dat er nog een paar wedstrijden komen? Zet maar alvast de ambulance onder speeddial voor de komende matchesquote:Op woensdag 11 april 2012 19:43 schreef Grifte het volgende:
Alsjeblieft Feyenoord, win vanavond!!!
Godver wat een zenuwen
Dude vanaf volgende week staan we gewoon eerste en dan winnen we alles en zijn we dan kampioen jaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet toch dat er nog een paar wedstrijden komen? Zet maar alvast de ambulance onder speeddial voor de komende matches
Dat is puur genietenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef zoekeenleven het volgende:
bier, tieten en voetbal op een woensdagavond, beter dan dit word het leven niet jongens.
spreek je laterquote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Mixende_match het volgende:
Tetetetereteteeeeeee Feyenooooord Feyenooooooord!!!
We gaan Zowieso winnen!! En Ajax verliezen. Haha
Ik heb mezelf helemaal opgefoktquote:Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef Niesl het volgende:
Jongens, ik was niet zenuwachtig, maar ben dat nu door jullie dus wel!
Idd. En die goal tegen Dortmund in de finale. Die kus.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Scoorde altijd tegen de jodenOntnam ze halve finale CL
![]()
Ja, godverdommequote:Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef Niesl het volgende:
Jongens, ik was niet zenuwachtig, maar ben dat nu door jullie dus wel!
Alle ingrediënten voor een typische ultieme Feyenoord-teleurstelling zijn aanwezig.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef Gert het volgende:
Lekker, die winning mood en dat gevoel dat alles mogelijk is dit seizoen.
Hopelijk is dat gevoel over twee uur nog sterker.
Teleurstellingen doet dit elftal niet aan. Lees ROnnies Twittert maar. "Dreaming is the beginning of something beautiful" ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alle ingrediënten voor een typische ultieme Feyenoord-teleurstelling zijn aanwezig.
Maar ik blijf optimistisch, we winnen gewoon vanavond.
Zo zie ik er ook gemiddeld uit bij een wedstrijdquote:
100808quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook gemiddeld uit bij een wedstrijd![]()
Wil iemand me even Sopcast channel dmen? Kan hem niet zo vinden 1,2,3
fixedquote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ga naar beneden. Alles staat klaar.
DAN IS ALLES WAT JE HOORT!
Beetje overdreven. Als iemand een standbeeld krijgt is Geel het. En Guidetti (mits landskampioen)quote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef heiden6 het volgende:
Van Geel net op EL: komst Kuijt naar de Kuip nu waarschijnlijk niet realistisch. Er is wel contact maar er is altijd contact geweest.
Het is nu of nooit, Dirk, ben je echt de clubman en wil je voor altijd de held van het legioen zijn, of wil je liever een paar miljoen meer hebben als je over een paar jaar stopt met voetbal. Ik zou het je niet kwalijk nemen, maar had dan al die jaren niet zulke praatjes gehad. En als je wel komt, ben je een fucking eindbaas en verdien je een standbeeld voor de Kuip ook al scheur je in augustus al je kruisbanden af en kun je nooit meer spelen.
Ik weet nog dat een vriendinnetje mij een keer met hele grote ogen aankeek vanuit de gang toen ze ineens heel hard hoorde schreeuwen VUILE VIEZE GORE URUGUAYAANSE KANKERRAT, STERFquote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook gemiddeld uit bij een wedstrijd![]()
Nou ja, standbeeld is natuurlijk niet letterlijk bedoeld. Maar als hij nu echt komt voor een miljoen per jaar terwijl hij ergens anders drie miljoen kan verdienen vind ik dat wel heel groots. Dan kan Kuijt voor mij niet meer stuk.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Als iemand een standbeeld krijgt is Geel het. En Guidetti (mits landskampioen)
Doe ik, dan maar even Rijnmond tot ie het doetquote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is heel druk, gewoon blijven proberen
COME ON FEIJENOORD
1000 mbit? da's netjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef Helpmefok het volgende:
Grifte, ik ben nu ingelogd met een 1000mbit lijn. Met die P2P daar heeft iedereen dus via mijn lijn een stabiele verbinding.
Ik zou zeggen: try again.
Ongeveer 7 jaar. Laatste keer was met K2 gok ikquote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Grifte het volgende:
Hoe lang hebben we eigenlijk al niet gescoord uit een corner
Een vroege goal is dit seizoen niet echt in ons voordeel geweest.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, gelijk scoren, 0-8 wegtikken die zooi, werken aan doelsaldo
Vitesse Thuisquote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Grifte het volgende:
Hoe lang hebben we eigenlijk al niet gescoord uit een corner
Bahiaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ongeveer 7 jaar. Laatste keer was met K2 gok ik
Vorig jaar vaak Vlaar, koppendquote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ongeveer 7 jaar. Laatste keer was met K2 gok ik
NAC Thuis bewees het tegendeelquote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een vroege goal is dit seizoen niet echt in ons voordeel geweest.
Zeer logisch lijkt mij.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zei toch dat er twee opties waren; Cissé/Schaken laten terugzakken OF Leerdam op laten komen.
I'mma fucking Football genius
Hij laadde uberhaupt al niet voor mij, was ie bij de 100, ging die weer bij 3 beginnen, met zwart scherm constantquote:
Tactisch staat het erg goed.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
FEIJENOORD FEIJENOORD
WAT GAAN WE DOEN VANDAAG
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:22 schreef Grifte het volgende:
WIJ GAAN WINNEN, ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG
True thatquote:Op woensdag 11 april 2012 20:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, hij heeft z'n momentje ook weer gehad. Nu alles klemvast.
AZ moet nog tegen ons en PSV dacht ik. Die komt nog wel aan de beurt.quote:
Ja precies, en mochten wij vandaag verliezen of gelijkspelen dan zie ik liever AZ kampioen worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:27 schreef satecl het volgende:
[..]
AZ moet nog tegen ons en PSV dacht ik. Die komt nog wel aan de beurt.
Beter gewoon nu gelijk, PSV en Ajax verliezen en wij winnenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:27 schreef satecl het volgende:
[..]
AZ moet nog tegen ons en PSV dacht ik. Die komt nog wel aan de beurt.
Dat wel al worden wij kampioenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja precies, en mochten wij vandaag verliezen of gelijkspelen dan zie ik liever AZ kampioen worden.
Eerst vandaag winnen dan maar.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat wel al worden wij kampioen
JEZUS wat een kopbal van Bakkal
Hadouir toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef satecl het volgende:
He daar hebben we Ramzi. Die zou toch naar Feyenoord gaan??
\beide.quote:
Gewoon Rijnmond luisteren, en zie het paar minuten later wel hoe groot de kans/goal was :pquote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
De sopcast werkt weerDSC8
loopt wel 5 minuten achter![]()
Als ze scoren laat ik het je wel weten.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
De sopcast werkt weerDSC8
loopt wel 5 minuten achter![]()
Ook handelingssnelheid is niet echt top.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Guidetti zakt terug om het middenveld beter te laten draaien. Daar gaat 't dus fout.
En het ziet er best houterig uit. Dat hakje en die (poging tot) stiftbal ging met weinig souplesse gepaard.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ook handelingssnelheid is niet echt top.
Space-time continuum jwzquote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
Op mijn laptop staat Sopcast op 39:34, op de beamer op 42:03. Wie legt dit uit?![]()
Hier nu 43:45quote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
Op mijn laptop staat Sopcast op 39:34, op de beamer op 42:03. Wie legt dit uit?![]()
Ja iddquote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
En het ziet er best houterig uit. Dat hakje en die (poging tot) stiftbal ging met weinig souplesse gepaard.
Serieus, zag je niet die actie van Guidetti net? Loopt briljant vrij en geeft een poeier op de goal waar je eng van wordt.quote:
Guyon.quote:
JAAAAAAAAAAquote:
Gvd, als Feyenoord vandaag wint en alles blijft zoals het nu is dan staan we er zo goed voor!11111quote:Op woensdag 11 april 2012 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA
NU AJAX VERLIEZEN FEIJENOORD WINNEN PSV VERLIEZEN DAAR KOMEN ZE MIJN VOORSPELLINGEN KOMEN UIT HOERENNEUKERS
gast doe eens normaal man, je staat gewoon nog 0-0 hoor. Alleen maar gunstig voor Ajaxquote:Op woensdag 11 april 2012 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA
NU AJAX VERLIEZEN FEIJENOORD WINNEN PSV VERLIEZEN DAAR KOMEN ZE MIJN VOORSPELLINGEN KOMEN UIT HOERENNEUKERS
Gast geloof me nou, wij winnen, Ajax verliest als ook PSV. IK VOEL HET TOCH GODVERDOMME.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gvd, als Feyenoord vandaag wint en alles blijft zoals het nu is dan staan we er zo goed voor!11111
Inderdaad. Eens.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
gast doe eens normaal man, je staat gewoon nog 0-0 hoor. Alleen maar gunstig voor Ajax
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
gast doe eens normaal man, je staat gewoon nog 0-0 hoor. Alleen maar gunstig voor Ajax
Daar komt zo verandering in.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:49 schreef Slobeend het volgende:
We spelen wel erg matig anders... Roda voetbalt beter.
Laten we het hopen. Dat Koeman alle andere uitslagen maar in de kleedkamer vertelt.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast geloof me nou, wij winnen, Ajax verliest als ook PSV. IK VOEL HET TOCH GODVERDOMME.
Als het niet gebeurt vandaag geen anaal met mijn chick oké.
En wie de neuk is j0rdiiiii, die DM't me dat AJax wint kijk ze hopen dan![]()
hoe oud ben je, 9 ofzo ?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast geloof me nou, wij winnen, Ajax verliest als ook PSV. IK VOEL HET TOCH GODVERDOMME.
Als het niet gebeurt vandaag geen anaal met mijn chick oké.
En wie de neuk is j0rdiiiii, die DM't me dat AJax wint kijk ze hopen dan![]()
Ja, mits winst Feyenoordquote:Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben echt mega zenuwachtig vanavond, mijn god, is 2-2 nou een goede uitslag voor ons ??
Als we winnen wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben echt mega zenuwachtig vanavond, mijn god, is 2-2 nou een goede uitslag voor ons ??
Eerst zelf winnen, dan pas rekenenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef Maver24 het volgende:
Eerst maar eens zien te winnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef Siyara het volgende:
2-2 is een mega-uitslag voor ons. 2 punten kunnen pakken op Twente en 2 punten inlopen op AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |