Dit is de enige en echte titel.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
Godver, ik had de titel "Happel breekt de boel af" willen maken.
Dit dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef Dekatria het volgende:
Toch geen rellen in Kerkrade he? Krijgen we dat geouwehoer weer. En ondertussen maar zeiken op de combi
1 plaatje van wat vuurwerkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef Dekatria het volgende:
Toch geen rellen in Kerkrade he? Krijgen we dat geouwehoer weer. En ondertussen maar zeiken op de combi
Je begint zelf over 'Happel breekt de boel af'quote:Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef Helpmefok het volgende:
JongensWie heeft het over rellen. Er staat één fucking rookbommetje op de foto.
Dat doet hij altijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je begint zelf over 'Happel breekt de boel af'
Komt omdat we vandaag 1 puntje komen onder landskampioenschap gozahtquote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet niet waar het vandaan komt maar ik heb echt TE veel zin in vanavond
What the fuck?quote:
Hebbie Sopcast?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef Das-Phantom het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een stream waar ik ken kijke?
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
What the fuck?Guidetti die "HMF
" post?
Nu weet ik het écht zeker: we worden kampioen en halen komend seizoen kwartfinale CL. Dat is nl. nog waarschijnlijker dan Guidetti die "HMF" post, zelfs als sarcastisch.
winnen, duh....quote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
Ja lachen toch.HAPPEL
FEIJENOORD, FEIJENOORD, WAT GAAN WE DOEN VANDAAG
Nee, moet ik dat ff downloade dan? Kijk normaal via Unibet maar me geld is op en op me rekening staat ook niks en je ken alleen kijken als je ook gaat weddenquote:
Yes, lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Nee, moet ik dat ff downloade dan?
quote:Feyenoord Rotterdam
RODA JC - FEYENOORD
Opstelling:Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; El Ahmadi, Bakkal, Clasie; Schaken, Guidetti, Cissé.
Kan niet hoor?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Nee, moet ik dat ff downloade dan? Kijk normaal via Unibet maar me geld is op en op me rekening staat ook niks en je ken alleen kijken als je ook gaat wedden
Heerlijk tochquote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef Dekatria het volgende:
Toch apart die spanning zo, doordeweeks.
Heerlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef Dekatria het volgende:
Toch apart die spanning zo, doordeweeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |