je weet er net iets teveel van vrindquote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef erik666 het volgende:
Jonge moslima's doen aan anale sex zo kunnen ze och als maagd het huwelijk in.
En de jongens doen het ook met elkaar als er geen meisje te vinden.
Ik vind achter een toetsenbord oordelen vellen over iemand anders kennis nogal arrogant, maar goed, wat jij arrogant vindt, hoeft niet de goddelijke oordeel te zijn hé over mijn persoon, of is dat hetzelfde in jouw opvatting?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:51 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dit klinkt erg arrogant. Mag jij arrogant zijn van jouw God? Gewoon een vraag hoor, met jouw kennis van de Koran moet je die vraag zonder al te veel moeite kunnen beantwoorden. Inclusief bronvermelding.
Dat eerste heb ik vaker gehoord, het tweede overigens niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef erik666 het volgende:
Je bent hier net zo zeker van als je spelling van seks? Tevens ken ik zulke meisjes niet en ik ken heus wel mijn mensen beter dan jij, ik ga geen vergrootglas plaatsen op een enkeling en haar kwaliteiten toeschrijven aan een gehele bevolking.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef erik666 het volgende:
Abi het gebeurt, geloof me, ik denk ook niet dat hij stelt dat het een algemeen fenomeen is.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent hier net zo zeker van als je spelling van seks? Tevens ken ik zulke meisjes niet en ik ken heus wel mijn mensen beter dan jij, ik ga geen vergrootglas plaatsen op een enkeling en haar kwaliteiten toeschrijven aan een gehele bevolking.
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-1595522.html lees eens door....quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent hier net zo zeker van als je spelling van seks? Tevens ken ik zulke meisjes niet en ik ken heus wel mijn mensen beter dan jij, ik ga geen vergrootglas plaatsen op een enkeling en haar kwaliteiten toeschrijven aan een gehele bevolking.
Ja en FOK! is ook een reflectie van de maatschappij.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-1595522.html lees eens door....
Ik ken zulke meisjes ook, maar die meisjes stellen geen moslim te zijn, alleen bang van hun vader dus lopen ze rond met dat etiket.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Abi het gebeurt, geloof me, ik denk ook niet dat hij stelt dat het een algemeen fenomeen is.
Tevens zijn er ook genoeg meiden die het wel stellen te zijn, maar die hun vriendjes niet kunnen weigeren, zondaren dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ken zulke meisjes ook, maar die meisjes stellen geen moslim te zijn, alleen bang van hun vader dus lopen ze rond met dat etiket.
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef erik666 het volgende:
Het verschil in nuance is belangrijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ken zulke meisjes ook, maar die meisjes stellen geen moslim te zijn, alleen bang van hun vader dus lopen ze rond met dat etiket.
Dat artikel komt van een man die moslimhaat propageert, heb jij gekeken naar wat die imam precies zei? Nee. Heb je zijn biografie gelezen? Nee. Vel je een voortijdig oordeel? Ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef Triggershot het volgende:
Tevens de Imam heeft geen idee waar hij het over heeft, Het Westen respecteert godsdienstvrijheid en diversiteit meer dan de meeste moslimlanden tezamen, dus niet zo slap lullen.
Het zegt wel degelijk iets, die troela die het post had dat dus niet eens door, en dat geeft wel aan met wat voor domme naïeve mensen we te maken hebbenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk niets, zo zijn er wel degelijk echte foto's beschikbaar.
En dat doet de overgrote meerderheid van de moslims niet? Ondanks het feit dat ze om de haverklap te horen krijgen dat ze terug moeten rotten naar hun zandbak?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Life2.0 het volgende:
Ik voel mij niet meer verbonden met nederland dat de gemiddelde straatrat maar ik kan prima zien wat goed en kwaad is en handel daar naar.
Jij of ik?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat artikel komt van een man die moslimhaat propageert, heb jij gekeken naar wat die imam precies zei? Nee. Heb je zijn biografie gelezen? Nee. Vel je een voortijdig oordeel? Ja.
Gaat mij meer om het principe, natuurlijk kan je oprecht een fout maken of doelbewust trollen, neemt niet weg dat het gaat over een wel voorkomend probleem.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Het zegt wel degelijk iets, die troela die het post had dat dus niet eens door, en dat geeft wel aan met wat voor domme naïeve mensen we te maken hebben
Link?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij of ik?
Ik heb naar de video gekeken en gehoord dat jij het heeft over de moslimlanden vs Het westen, dus wees jij even wat geduldig met je voortijdige oordelen, goed?
Als ik het wil tegenspreken en mezelf nog wil verdedigen moet ik het filmpje zien, niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, vroegtijdig oordeel was het toch?
Dus je was al aan het oordelen over mij voor je uberhaupt het had gezienquote:Op woensdag 11 april 2012 19:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als ik het wil tegenspreken en mezelf nog wil verdedigen moet ik het filmpje zien, niet?
Volgens mij heb je nog steeds vroegtijdig een oordeel geveld. Dat is echt een man van kennis.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus je was al aan het oordelen over mij voor je uberhaupt het had gezien?
Succes het vinden van het filmpje.
Ah ok.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog steeds vroegtijdig een oordeel geveld. Dat is echt een man van kennis.
Dat is voor jou wellicht dan geen argument, maar lees zijn biografie, dat is geen dom persoon, er zal heus wel een goede redenatie achterzitten.quote:
Er zijn vlakken waarop jij ingelezen bent, zaken waarover je onwetend bent Arcadia, dat wil niet zeggen dat je dom bent, ten eerste: Nogmaals Het Westen kent meer vrijheden, ten tweede, volgens de Islam is de wereld van Allah, het land van de ongelovigen is een loosbegrip.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is voor jou wellicht dan geen argument, maar lees zijn biografie, dat is geen dom persoon, er zal heus wel een goede redenatie achterzitten.
Volgens mij willen alleen racisten, fascisten en extreem-rechtse nationalisten dat alle moslims vertrekken.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef ems. het volgende:
Zou natuurlijk prachtig zijn als alle moslims vertrekken. Helaas zullen de financiële voordelen bij het leeuwendeel uiteindelijk tóch weer iets belangrijker zijn dan hun denkbeeldige vriendje.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij willen alleen racisten, fascisten en extreem-rechtse nationalisten dat alle moslims vertrekken.
En jij weet niet of hij hierover wel of niet ingelezen is. Dat Het Westen meer vrijheden kent betekent niet dat je hier ook automatisch je geloof makkelijker kan belijden.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er zijn vlakken waarop jij ingelezen bent, zaken waarover je onwetend bent Arcadia, dat wil niet zeggen dat je dom bent, ten eerste: Nogmaals Het Westen kent meer vrijheden, ten tweede, volgens de Islam is de wereld van Allah, het land van de ongelovigen is een loosbegrip.
Nergens kan je je geloof makkelijk belijden als men niet happig is op diversiteit, toevallig weet ik wel dat NL meer open staat voor diversiteit dan Marokko.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En jij weet niet of hij hierover wel of niet ingelezen is. Dat Het Westen meer vrijheden kent betekent niet dat je hier ook automatisch je geloof makkelijker kan belijden.
Ik ga jou één vuist geven.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef Life2.0 het volgende:
Ik ook, waarom krijg ik geen hokje?RACISME
Lekker makkelijk met hokjes slingerenquote:
Nee, maar los van het feit dat het slechts om een klein groepje gaat, is dit helemaal niet relevant in deze.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:34 schreef Life2.0 het volgende:
Zijn er serieus mensen die willen ontkennen dat marokkanen stelmatig een probleem vormen bij onderlast criminaliteit?
Dat hoor je mij ook niet ontkennen....ik wil haar en iedereen er gewoon even op wijzen dat dus minstens een deel van hun "informatie" gewoon propaganda is, die het probleem nooit zal verhelpen, eerder vergrotenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gaat mij meer om het principe, natuurlijk kan je oprecht een fout maken of doelbewust trollen, neemt niet weg dat het gaat over een wel voorkomend probleem.
Niet? Me dunkt dat er godsdienstvrijheid is in het Westen. En terecht. Zou willen dat dat overal ter wereld zo was.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En jij weet niet of hij hierover wel of niet ingelezen is. Dat Het Westen meer vrijheden kent betekent niet dat je hier ook automatisch je geloof makkelijker kan belijden.
En dat gaan mensen zo ook echt van "ons" aannemen/overnemen met zo'n vijandige houding(van bijv types a la Geertje)....nee dus, dat maakt het geheel zo domquote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet? Me dunkt dat er godsdienstvrijheid is in het Westen. En terecht. Zou willen dat dat overal ter wereld zo was.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Respect verdient elk mens, ..., Zoja, dan is dat discriminerend en racistisch.
Het spijt me Trigger. Misschien is het beter als je me weer vastgeketent aan de keuken. Toen zou ik niet zo een grote mond tegen je hebben. Vergeef mijquote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken je plek, je hoort onderdrukt te zijn enzo.
dat is geen excuus om je te misdragen. In moslimlanden gebeurt hetzelfde met vrouwen en homo's maar dan 100x zo erg.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed, dit is wel wat je gaat krijgen. Als we continue worden vernederd en ons steeds maar weer wordt kenbaar gemaakt dat we niet welkom zijn in onze gewenste hoedanigheid.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |