abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110191833
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Bedoel je: Naar onze westerse maatstaven pedofiel, analfabeet en warlord?
Nee, want dat was hij geen van allen. Veel mensen weten niet wat voor revolutionaire ingrepen hij heeft gedaan voor de rechten van de vrouw op het Arabisch schiereiland van die tijd. Meisjes werden levend begraven om geen rijkdom te hoeven verdelen met de aangetrouwde familie, en Mohammed heeft hier een halt toe geroepen, om een voorbeeld te noemen. Hij heeft zijn vrouwen nooit beschimpt, luid toegesproken of geslagen. Hij stond op wanneer zijn dochter de kamer binnenkwam en kuste haar op haar voorhoofd om de Arabieren, die dat niet gewend waren, bij te brengen van het respect dat meisjes verdienden.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:14:19 #92
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110191856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mwoaw, ik kan je honderden fotos laten zien

Hiermede wil ik geenszins zeggen dat het overal gebeurt maar het is wel iets wat vaker voorkomt in islamitische landen.
Tja, zo kunnen we ook de heksenverbranding van vrouwen in Europa in de Middeleeuwen erbij halen. Om maar niet te spreken over de vele familiedrama's in Nederland. Het is hier ook niet allemaal koek en ei.

Nederland is een land die vele littekens heeft opgelopen in haar geschiedenis. Ik kan hier een betoog over gaan houden. Die zal ik je besparen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 11-04-2012 20:35:25 ]
pi_110191883
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

En strengere politie- en strafapparaat. In Nederland zijn agenten simpelweg pussies en de straffen stellen 99,9% van de gevallen weinig tot niks voor.
Straffen zijn gerelateerd aan de welvaart in een land. Is er veel welvaart, dan volstaat een korte straf om iemand's welvaart onherstelbaar schade aan te doen. Heeft je land geen welvaart, dan zul je op andere manieren moeten zorgen dat ze het voelen.

Vandaar ook dat mensen die zelf geen welvaart hebben, maar wel in een welvaartsland wonen, ook altijd roepen dat de straffen te laag zijn.

Leer hieruit: als je vindt dat de straffen te laag zijn, is een oplossing ook om er voor te zorgen dat je meer welvaart krijgt.

Meer welvaart komt jezelf ten goede en verder niemand ten kwade. Zwaardere straffen komt niet alleen de dader ten kwade, maar iedereen. Voor je het weet doe je zelf iets wat niet mag en wordt je onevenredig zwaar gestraft.
pi_110191906
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mwoaw, ik kan je honderden fotos laten zien ]
Dus als ik zuur in jouw gezicht gooi heb ik een Islamitisch daad verricht, zeg me aub dat je dat niet denkt / vindt.

quote:
Hiermede wil ik geenszins zeggen dat het overal gebeurt maar het is wel iets wat vaker voorkomt in islamitische landen.
Mja wat zegt dat, ik kan jou net zoveel voorbeelden geven van vrouwenmishandeling in NL / Het Westen, plus steniging is niet behoud tot de vrouw, ook de man.

[ Bericht 12% gewijzigd door Frutsel op 11-04-2012 20:35:36 ]
pi_110191929
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:14 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Tja, zo kunnen we ook de heksenverbranding van vrouwen in Europa in de Middeleeuwen erbij halen. Om maar niet te spreken over de vele familiedrama's in Nederland. Het is hier ook niet allemaal koek en ei.

Nederland is een land die vele littekens heeft opgelopen in de geschiedenis. Ik kan hier een betoog over gaan houden. Die zal ik je besparen.
Hoeft niet eens middeleeuwen, jaarlijks worden er tienduizenden autochtonen vrouwen mishandeld in het Westen.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:16:34 #96
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_110191934
Kunnen we het dan eens hebben over de effecten die het zou het hebben op nederland wanneer de islam uit nederland/europa zou vertrekken?

Ik moet als atheist natuurlijk zonder meer zeggen dat enkele vorm van religie die vertrekt altijd een pluspunt is voor de samenleving maar ik zet vraagtekens bij het effect dat het op de jongeren zal hebben, in hoeverre speelt de islam nog een controlerende fucntie? Ik heb ik verschillende zwarte wijken gewoond maar natuurlijk dus niet in een islamitische wijk..

WIe denkt er mee?
pi_110191945
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:14 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Tja, zo kunnen we ook de heksenverbranding van vrouwen in Europa in de Middeleeuwen erbij halen.
Dat kan je ja, maar dat was in de middeleeuwen, Sja, eigenlijk zeg je nu dat de islam nog in de middeleeuwen zit.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:17:33 #98
3542 Gia
User under construction
pi_110191980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Triggershot het volgende:

Jij bent een moeder hé?
So?
quote:
Uithuwelijken is btw strikt verboden in de Islam. :')
Man en vrouw moeten elkaar seksuele behoeftes tegemoetkomen, de man MOET zijn vrouw plezieren en de vrouwen van Mohammed waren handelaren en aanwezig ten tijde van oorlog, wtf heb jij het over? :')
De vrouwen van Mohammed waren handelaren? Waarom mogen veel moslima's in Nederland dan niet buitenshuis werken?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Wat bedoel je met deze post?
blootvieren is geen Nederlands woord.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:18:16 #99
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110192005
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat kan je ja, maar dat was in de middeleeuwen, Sja, eigenlijk zeg je nu dat de islam nog in de middeleeuwen zit.
Ik zeg helemaal niks. Jij maakt dat ervan. Maar er zijn ook genoeg hedendaagse voorbeelden. We kunnen daar genoeg artikelen over vinden. Je hoeft alleen te knikken en ik post dit hele topic vol met zulke artikelen.

Daarnaast wat hebben die foto's te maken met de islam. De daden van mensen moet je niet op het bordje van een religie gooien en er een hele gemeenschap op aankijken. Zoek het bij de mensen die die vrouwen mishandelen.
pi_110192024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dus als ik zuur in jouw gezicht gooi heb ik een Islamitisch daad verricht, zeg me aub dat je dat niet denkt / vindt.

[..]
Dat zeg ik niet. Wat ik zeg is dat het in islamitische landen nogal regelmatig voorkomt.
quote:
Mja wat zegt dat, ik kan jou net zoveel voorbeelden geven van vrouwenmishandeling in NL / Het Westen, plus steniging is niet behoud tot de vrouw, ook de man.
Geef eens wat voorbeelden?
  woensdag 11 april 2012 @ 18:19:44 #101
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_110192056
"De vrouwen van Mohammed waren handelaren? Waarom mogen veel moslima's in Nederland dan niet buitenshuis werken?"

Omdat mannen van macht houden.
pi_110192088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:17 schreef Gia het volgende:

[..]

So?

So, volgens Mohammed zit het paradijs onder de voeten van de moeder, alleen als je moeder gunstig over jou is mag je het paradijs in, na zij haar moederlijke taken is nagekomen, de moeder is een stuk of 5-6 x belangrijker dan de vader in de Islam, de beste mens onder de mannen is volgens Mohammed hij die zijn vrouw het beste behandeld etc, wil je de hadiths, prima, laat maar weten.

quote:
De vrouwen van Mohammed waren handelaren? Waarom mogen veel moslima's in Nederland dan niet buitenshuis werken?
Sterker nog, Mohammed werkte voor zijn vrouw, zijn vrouw was zijn baas en werkgever. Dat heeft alles met cultuur te maken en niets met religie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 18:25:01 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 18:20:42 #103
3542 Gia
User under construction
pi_110192099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:13 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Nee, want dat was hij geen van allen. Veel mensen weten niet wat voor revolutionaire ingrepen hij heeft gedaan voor de rechten van de vrouw op het Arabisch schiereiland van die tijd. Meisjes werden levend begraven om geen rijkdom te hoeven verdelen met de aangetrouwde familie, en Mohammed heeft hier een halt toe geroepen, om een voorbeeld te noemen. Hij heeft zijn vrouwen nooit beschimpt, luid toegesproken of geslagen. Hij stond op wanneer zijn dochter de kamer binnenkwam en kuste haar op haar voorhoofd om de Arabieren, die dat niet gewend waren, bij te brengen van het respect dat meisjes verdienden.
Dat hij een eind heeft gemaakt aan een aantal wantoestanden wil nog niet zeggen dat vrouwen in de islam gelijk zijn aan mannen. Dat meisjes dezelfde vrijheden hebben als jongens.

Waarom zie je wel jongens van een jaar of 15 op straat hangen, maar geen of nauwelijks meisjes? Om maar een voorbeeld te noemen. Waarom mogen die niet met hun vriendinnen naar de disco, bijvoorbeeld en waarom mogen jongens dat wel?
pi_110192136
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het begint allemaal bij de opvoeding en de vrouw als gelijk zien aan de man.
Het begint allemaal met 'niet hypocriet zijn'. Vrouwen zijn anders dan mannen. Prima.

Maar dat is geen reden om vrouwen te onderdrukken.

Het hypocriete aan die onderdrukking is dat moslim mannen het niet als 'onderdrukking' zien, maar als 'bescherming' van de vrouw. Des te minder rechten ze heeft, des te minder keuzes ze kan maken, des te minder fouten kan ze maken, en des te beter de man haar kan beschermen. Het is voor haar eigen bestwil.

Een moslim kan deze redenering niet als hypocriet zien, anders gaat 'ie rechtstreeks naar de Hel.

Wij kunnen dit wel als hypocriet zien sinds de vrouwenemancipatie zo'n 100 jaar geleden. En daarom lijken alle moslims voor ons hypocriet.

Dat komt niet meer goed, want wij WETEN dat het hypocriet is om vrouwen hun rechten af te nemen. Vrouwen zijn prima in staat om voor zichzelf te zorgen. Als er iets is wat wij Nederlanders wel hebben bewezen is dat vrouwen zichzelf best kunnen redden, als de maatschapij ze maar gelijke rechten geeft.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:23:13 #105
3542 Gia
User under construction
pi_110192195
Overigens vind ik het normaal dat mijn man mij niet beschimpt, luid toespreekt of slaat. Zou hij dat wel doen, dan kon hij eruit.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:23:33 #106
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110192208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef RetepV het volgende:

[..]

Het begint allemaal met 'niet hypocriet zijn'. Vrouwen zijn anders dan mannen. Prima.

Maar dat is geen reden om vrouwen te onderdrukken.

Het hypocriete aan die onderdrukking is dat moslim mannen het niet als 'onderdrukking' zien, maar als 'bescherming' van de vrouw. Des te minder rechten ze heeft, des te minder keuzes ze kan maken, des te minder fouten kan ze maken, en des te beter de man haar kan beschermen. Het is voor haar eigen bestwil.

Een moslim kan deze redenering niet als hypocriet zien, anders gaat 'ie rechtstreeks naar de Hel.

Wij kunnen dit wel als hypocriet zien sinds de vrouwenemancipatie zo'n 100 jaar geleden. En daarom lijken alle moslims voor ons hypocriet.

Dat komt niet meer goed, want wij WETEN dat het hypocriet is om vrouwen hun rechten af te nemen. Vrouwen zijn prima in staat om voor zichzelf te zorgen. Als er iets is wat wij Nederlanders wel hebben bewezen is dat vrouwen zichzelf best kunnen redden, als de maatschapij ze maar gelijke rechten geeft.
Wat een goede post. Ik heb inderdaad ook moderne jonge tantes en kan dus beamen dat vrouwen inderdaad heel goed voor zichzelf kunnen zorgen. ^O^
pi_110192211
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat hij een eind heeft gemaakt aan een aantal wantoestanden wil nog niet zeggen dat vrouwen in de islam gelijk zijn aan mannen. Dat meisjes dezelfde vrijheden hebben als jongens.

Waarom zie je wel jongens van een jaar of 15 op straat hangen, maar geen of nauwelijks meisjes? Om maar een voorbeeld te noemen. Waarom mogen die niet met hun vriendinnen naar de disco, bijvoorbeeld en waarom mogen jongens dat wel?
Dat is helaas cultureel zo bepaald. Om precies te zijn mogen die jongens vanuit islamitisch oogpunt ook niet naar de disco en mogen ze ook niet alles uitflikken met meisjes tot ze getrouwd zijn. Meisjes horen bepaalde delen van hun lichaam te bedekken, maar hetzelfde geldt voor jongens. Enzovoort.
pi_110192234
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Wat ik zeg is dat het in islamitische landen nogal regelmatig voorkomt.

Plastisch chirurgie komt ook extreem veel voor in de Islamitische landen, ben je voor één moment geneigd om het Islamitisch te noemen?

quote:
Geef eens wat voorbeelden?
http://www.112nederland.n(...)en-veghel-video.html

en willekeurig : http://www.google.nl/sear(...)f88&biw=1280&bih=628

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 18:26:41 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 18:25:30 #109
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110192275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:23 schreef Gia het volgende:
Overigens vind ik het normaal dat mijn man mij niet beschimpt, luid toespreekt of slaat. Zou hij dat wel doen, dan kon hij eruit.
Dat is niet meer dan normaal. Slaan is uit den boze.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:25:55 #110
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_110192288
Of je je dochter uberhaupt zo op straat zou willen laten hangen moet je je ook afvragen..
pi_110192292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:18 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niks. Jij maakt dat ervan. Maar er zijn ook genoeg hedendaagse voorbeelden. We kunnen daar genoeg artikelen over vinden. Je hoeft alleen te knikken en ik post dit hele topic vol met zulke artikelen.

Daarnaast wat hebben die foto's te maken met de islam. De daden van mensen moet je niet op het bordje van een religie gooien en er een hele gemeenschap op aankijken. Zoek het bij de mensen die die vrouwen mishandelen.
Komkom, het valt mij steeds weer op zo gauw er misdaden worden gedaan door gasten die zelf roepen dat ze islamieten zijn dit weer door anderen als "dat zijn geen islamieten" wordt gedownplayed.
Zou je hetzelfde van Breivik kunnen zeggen over zijn moorden, nee hij was geen extreemrechtse maar eigenlijk een lieve jongen.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:26:26 #112
3542 Gia
User under construction
pi_110192310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:24 schreef Triggershot het volgende:
Plastisch chirurgie komt ook extreem veel voor in de Islamitische landen, ben je voor één moment geneigd om het Islamitisch te noemen?

Maagdenvliesreparaties?

Ja dat noem ik wel tamelijk islamitisch.
pi_110192331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Sure, zolang ze maar binnenshuis blijft, zich laat uithuwelijken en met de benen wijd gaat als manlief zin heeft.
Zo werkt dat helaas niet. Dit is compleet onjuist.
pi_110192337
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Maagdenvliesreparaties?

Ja dat noem ik wel tamelijk islamitisch.
Want dit is iets wat Mohammed en Allah hebben opgeroepen om te doen?
  woensdag 11 april 2012 @ 18:28:09 #115
3542 Gia
User under construction
pi_110192363
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dat is helaas cultureel zo bepaald. Om precies te zijn mogen die jongens vanuit islamitisch oogpunt ook niet naar de disco en mogen ze ook niet alles uitflikken met meisjes tot ze getrouwd zijn. Meisjes horen bepaalde delen van hun lichaam te bedekken, maar hetzelfde geldt voor jongens. Enzovoort.
Och, ik heb een keer een imam op tv horen zeggen, een imam in Marokko nog wel, dat het niet erg is als jongens seks hebben voor het huwelijk, omdat er aan hun ding niets veranderd. Het is niet te zien. Dus daarom minder erg.

Voor meisjes is het erger, omdat het maagdenvlies dan scheurt....
pi_110192397
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, ik heb een keer een imam op tv horen zeggen, een imam in Marokko nog wel, dat het niet erg is als jongens seks hebben voor het huwelijk, omdat er aan hun ding niets veranderd. Het is niet te zien. Dus daarom minder erg.

Dan zat die 'Imam' zijn eigen mening te verkondigen en niet de wetten van Allah, volgens de Koran maakt het namelijk geen reet uit wie seks voor het huwelijk heeft, man of vrouw.
pi_110192401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Deze man is totaal incorrect, omdat het er duidelijk instaat dat het niet mag voor beide partijen. En aangezien je het toch gezien hebt, wil ik een bron zien, want volgens mij bestaat dit niet.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:29:21 #118
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_110192405
"Zou je hetzelfde van Breivik kunnen zeggen over zijn moorden, nee hij was geen extreemrechtse maar eigenlijk een lieve jongen. "

Extreem rechts is/hoort ook geen ideologie van het uitmoorden van iedereen anders dan jouzelf te zijn maar een politieke stroming, dat er paranoide blonde jongens zijn doet daar niets aan af, ik kan mij dan ook wel druk maken om figuren die claimen dat hij geesteziek was ed :N
  woensdag 11 april 2012 @ 18:29:32 #119
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_110192409
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:23 schreef Gia het volgende:
Maar volgens sommigen heb jij helemaal niets te willen en moeten we die andersdenkenden respecteren.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:29:37 #120
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110192415
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Komkom, het valt mij steeds weer op zo gauw er misdaden worden gedaan door gasten die zelf roepen dat ze islamieten zijn dit weer door anderen als "dat zijn geen islamieten" wordt gedownplayed.
Zou je hetzelfde van Breivik kunnen zeggen over zijn moorden, nee hij was geen extreemrechtse maar eigenlijk een lieve jongen.
Dat wereldje ken ik zoveel beter dan jou. Ik heb er in gezeten en kan je tot in de details van info voorzien. Die jongens zijn geen moslims. Heel veel allochtonen noemen zich moslim. Maar ze houden zich totaal niet aan de vijf zuilen. De belangrijkste zuil is 5x per dag bidden. Ik ken gozers die hebben in jaren niet eens een gebed gedaan.

Deze gozers hebben zo'n hoge eigendunk. Die krijg je in 90% van de gevallen niet meer gemakkelijk op het rechte pad. Heeft totaal niks te maken met religie. Behalve dat ze zich moslims noemen wat ze totaal niet zijn.

Ik keur kattekwaad en criminaliteit ten zeerste af. Daarom heb ik deze wereldje al snel verlaten. Gelukkig ben ik nooit verder gegaan dan belletje rinkelen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')