De harde waarheid. Vooral mijn liefde brengt pijn mee. Als een vuur, heter dan duizend zonnen.quote:
Shit man, je hebt me doorquote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je ben gewoon pissig dat jij niet zo'n scherpe opmerking heb gemaakt
Ja is een subforum hierquote:
BDSM subforumquote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
De harde waarheid. Vooral mijn liefde brengt pijn mee. Als een vuur, heter dan duizend zonnen.
Wat is KEL?
Dat klinkt heel intensquote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
De harde waarheid. Vooral mijn liefde brengt pijn mee. Als een vuur, heter dan duizend zonnen.
Wat is KEL?
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dat is fijne pijn. Daar doe ik niet aan.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dat is fijne pijn. Daar doe ik niet aan.
Plezier man!quote:
quote:
quote:
quote:
Anger managen, in plaats van vrijelijk laten stromen, als het bloed uit de aderen van mijn vijanden en geliefden.quote:
Ik wou AngerManagement doen... maar die bestond al ofzo....quote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Anger managen, in plaats van vrijelijk laten stromen, als het bloed uit de aderen van mijn vijanden en geliefden.
Doeiquote:Op woensdag 11 april 2012 17:21 schreef shifto het volgende:
Fuck it, ik ga naar huis lieve mensjes
Mss dat ik jullie vanavond nog even kom verblijden
verhaaltjes van soophquote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
We wachten op een verhaal van sooph.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat jullie zo een topic volkleppen.
Zulke berichtjes en dan ineens dit. Oh oh oh. Koude douche hoor.quote:
Hehequote:
quote:
Snel naar huis om pics van mijn penis te maken.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zulke berichtjes en dan ineens dit. Oh oh oh. Koude douche hoor.
Even quoten.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snel naar huis om pics van mijn penis te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Skv het volgende:
Ik heb tips voor Geerderdinges die straks een foto van zn lelijke bakkes gaat posten.
Ik doe het voor op mezelf.
Hoe maak ik van een lelijke bergtrol een Fok!Forumheld met een webcam?
Het is best simpel.
-Zet de webcam neer op een plaats die nét iets hoger is dan de bovenkant van je hoofd. Op deze wijze vallen hangwangen, onderkinnen en kwijlvlekken op je boord niet op.
-Ga kloten met de belichting tot je een soort van semi-overbelichte Sugababesfoto hebt waarbij de helft van je gezicht die vol zit met brandwonden niet meer zichtbaar is.
-Kijk altijd een beetje boos. Mensen gaan je toch wel afpissen, dan kan je dus beter preventief onvriendelijk kijken, anders vinden ze je een lief klein jongetje.
-Leen een shirt of overhemd van iemand die er geld voor heeft. Het maakt niet uit of het ding past of niet, als de kleurtjes maar een beetje staan bij de belichting die je kunstmatig in elkaar heb geknutseld.
-Als je haar kut zit, doe er iets overheen. Een pet of muts kan, maar is pauper. Iets semi-nonchalants werkt het best (zie voorbeeld).
-Zorg voor een /care houding. Ik heb dat in deze bewerkstelligd door wél een koptelefoon op te zetten, maar het kabeltje plompverloren in mijn broekzak te laten. Als je wél een kabeltje er in hebt zitten, kunnen mensen wel eens gaan denken dat je het serieus meent met je foto. Dit maakt het achteraf terugkrabbelen 'het was maar voor de gein' een stuk moeilijker.
-Als je zooi hebt liggen in de ruimte achter je, ruim dit dan op. Of, zoals in het voorbeeld, knip de my little pony-poster gewoon van je foto af. Dit kan tegelijk met het nabewerken, waarbij je allerhande onvolkomenheden als steenpuisten, extra ledematen en kwijlkorstjes weg kan poetsen. Tevens is dit het moment om een semi-nonchalant stoppelbaardje op je bakkes te tekenen. Daardoor lijk je ouder en serieus.
-Tot slot post je het geheel op Fok op een moment dat een topic goed loopt en refereer je zo vaak mogelijk aan je hosselpic door op élke reactie die je op je foto krijgt weer individueel te reageren middels een quote. Ook kan je je foto naar willekeurige onbekenden DM-en in de hoop op een date.
-Eventueel kan je terloops een briefje van 50 of 100 Euro achter je oor opfrommelen, alsof het zojuist uit je enorme stash langs kwam wapperen. Hieraan mag je best refereren onder je foto: 'oh haha er kwam net een briefje van 100 Euro langsgevlogen wat grappig die leg ik weer bij de rest zo.'
Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat er maar velen mogen volgen!
Leuke pic trouwens hoor![]()
Yep. Een relatie zonder romantiek is een no-go voor mij. Ik ben dol op romantiek. Superdol.quote:
Ik zei romantische relatie, niet passionele trio.quote:
Jij maakt altijd dezelfdequote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef Sooph het volgende:
Dankjewel voor die handleiding, Skv, nu kan ik ook een Fok! Forumheld worden
quote:
Wordt vaak gebruikt bij varkensvlees. Probeer je me iets duidelijk te maken, Crutch? Hmm?quote:
Niet hatenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Crutch het volgende:
Godverdomme zeg, kap eens met die standaard [ afbeelding ]-PI
Echt.
quote:
Doodgemarteld worden is ook erger, nou en.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet haten![]()
De duimomhoogpi is nog erger
Nee man het is fucking gay, al je kansen op copulatie verspeel je ermee.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet haten![]()
De duimomhoogpi is nog erger
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wordt vaak gebruikt bij varkensvlees. Probeer je me iets duidelijk te maken, Crutch? Hmm?
Eerst ga ik je feeden.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wordt vaak gebruikt bij varkensvlees. Probeer je me iets duidelijk te maken, Crutch? Hmm?
Dat is spijtig van zijn hoofd op mijn venusheuvel, dan. Iemand een linkje naar een kliniek waar ze tatoeages weglaseren?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]x 2
Ik denk dat je eens moet gaan inzien dat kruts een nogo is...
Ik ben ook niet direct op zoek op fokquote:Op woensdag 11 april 2012 18:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee man het is fucking gay, al je kansen op copulatie verspeel je ermee.
Helaassssss.
Je spelt 'absoluut niet' verkeerd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben ook niet direct op zoek op fok
Ow?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk mijn gelijke gevonden.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Crutch het volgende:
Godverdomme zeg, kap eens met die standaard [ afbeelding ]-PI
Echt.
Ha ha ha ha, wat hilarisch en vernieuwend. Ha ha ha.quote:
!pasquote:
Very interesting. Please, tell us more.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens er zit een heel idee achter mijn pi
bob.. nee.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens er zit een heel idee achter mijn pi
? wat (wie) moet ik me daar bij voorstellen? Klinkt als iets heel engsquote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb gehoord van wel zolang je maar voldoet aan de volgende criteria:
Blauwe ogen
Jukbeenderen
Mooie krullen
Dikke pik
Wat is daar eng aan?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
? wat (wie) moet ik me daar bij voorstellen? Klinkt als iets heel engs
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
Blauwe ogen CHECK
Jukbeenderen CHECK
Mooie krullen CHECK
Dikke pik CHECK (Als je een tarzan geval ding mee rekent)
jukbeenderen zijn toch meer voor vrouwen?quote:
Hebben ze van die pilletjes voor norrit genaamdquote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef Crutch het volgende:
Ik krijg spontaan diarree van die hartjes.
wie heeft er geen jukbeenderen?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
Blauwe ogen
Jukbeenderen
Mooie krullen
Dikke pik
Crutch schijt er vast wel opquote:
Moeten wel mooi aansluiten he, vraag maar aan schenkie hoe het niet moetquote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wie heeft er geen jukbeenderen?
Wat een heerlijk eenvoudig wereldbeeld heb jij.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:18 schreef debeterebob het volgende:
Nou al die hartjes zijn gewon extreem handig om denigrerende posts bij voorbaat minder kracht bij te zetten. Je komt blij over, met als neveneffect dat je beetje ga overkomt en Crutch je posts wat minder waardeert. En ik probeerde toen ik hem als eerst gebruikte van KLB-kleuter over te gaan op R&P-goeroe. Dat is in ieder geval gefaald.
Omdat ik op een gegeven moment alleen maar denigrerend was en daar moest wat aan gedaan wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zou je denigrerende posts minder kracht willen geven? What's the point dan?
nnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 11 april 2012 19:21 schreef ovoxo het volgende:
M'n haar is kort. Te kort.
* ovoxo is depressief
Picsquote:Op woensdag 11 april 2012 19:21 schreef ovoxo het volgende:
* ovoxo is depressief
Je mag altijd naar mijn foto van mijn weelderige lange lokken kijken,quote:Op woensdag 11 april 2012 19:21 schreef ovoxo het volgende:
* ovoxo is depressief
Doe dan wat aan wat je zegt, niet je PI. Dafuq is wrong with youquote:Op woensdag 11 april 2012 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat ik op een gegeven moment alleen maar denigrerend was en daar moest wat aan gedaan worden
Wat is je punt?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een heerlijk eenvoudig wereldbeeld heb jij.
Nee. Maar tegenwoordig ben ik wel oke op fok. Laatste ban/note is echt al lang geleden.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe dan wat aan wat je zegt, niet je PI. Dafuq is wrong with you
Pics.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:21 schreef ovoxo het volgende:
* ovoxo is depressief
Ik probeerde mijn opmerking in hartjes te verpakken, maar helpt niet echt he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn opmerking in hartjes te verpakken, maar helpt niet echt he?Je kwam wel bijzonder positief over, ondanks je denigrerende opmerking. Dus mijn verhaal kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij jou ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kwam wel bijzonder positief over, ondanks je denigrerende opmerking. Dus mijn verhaal klopt
Let me google this for you.quote:
Neen, dat ligt echt aan jouw capaciteiten. Of the lack of.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kwam wel bijzonder positief over, ondanks je denigrerende opmerking. Dus mijn verhaal klopt
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, dat ligt echt aan jouw capaciteiten. Of the lack of.
Wat is "tè kort"?quote:
Tofquote:Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk mijn gelijke gevonden.
Ik heb heul wel capaciteitenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, dat ligt echt aan jouw capaciteiten. Of the lack of.
Doe eens even een fotoquote:
Drama.quote:
iets onder m'n oren, echt heel kort.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat is "tè kort"?Dit is misschien een dealbreaker hoor lieverd
Lang haar
![]()
![]()
![]()
DM maar een pic anders
Morgen ofzoquote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Sooph het volgende:
[..]
Doe eens even een fotoen haar groeit weer aan, dat scheelt.
Voorlopig met een kek petje op rondlopen tot ie weer langer is geworden...quote:
Als soort kankerpatientje?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Voorlopig met een kek petje op rondlopen tot ie weer langer is geworden...
Waarom zo kort?quote:
Ben jij een vrouw of nietquote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Sooph het volgende:
[..]
Doe eens even een fotoen haar groeit weer aan, dat scheelt.
Ze knipte er 3 cm te veel vanaf ofzo, bitch.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw of niet't Is keierg als ze er teveel afknippen.
Hoi, ben je zo blij om mij te zien ja?quote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Schoppen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ze knipte er 3 cm te veel vanaf ofzo, bitch.
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi, ben je zo blij om mij te zien ja?
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ze knipte er 3 cm te veel vanaf ofzo, bitch.
Oh nee god, niet zo. Hahaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie nu iets als dit voor meFkn lelijk
Kloptquote:
Je plaatje ook.quote:
Gelukkigquote:
Echt hè. Mijn whatsapp doet ook fucking dom laatste tijd. Beetje geen geluid maken bij nieuwe berichten 'n shit.quote:
quote:
Typisch vrouwelijk, je had je scheur open moeten doenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik keek d'r boos aan, maar ze zei niks.![]()
Daarom is hij ook trager van begripquote:Op woensdag 11 april 2012 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik deed er toch een slowpoke bij, jezus.
Ik zeg van te voren hoeveel ik eraf wil, vraag eventueel haar mening en dan maak ik haar goed duidelijk dat ik super pissed word als ze er meer afhaalt.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik keek d'r boos aan, maar ze zei niks.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik deed er toch een slowpoke bij, jezus.
Jij wil niet weten hoe we snelchattenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef Mickeys het volgende:
SC kan beter speedchat worden genoemd ipv slowchat
Dat deed ik ook en ze zei: 'Oke, ik knip er een beetje van af en dan kijken we verder'. Ik zat zo te kijken, knipte ze er te veel van af en ik zei van: 'Nee, niet zo veel!' en toen zei ze van: 'Nu moet ik het wel op dezelfde lengte knippen'. Boh, kutwijf.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg van te voren hoeveel ik eraf wil, vraag eventueel haar mening en dan maak ik haar goed duidelijk dat ik super pissed word als ze er meer afhaalt.
Works like a charm.
Ook bij een man is dat vreselijk. Klote kappers.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op naar de volgende kapster!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat deed ik ook en ze zei: 'Oke, ik knip er een beetje van af en dan kijken we verder'. Ik zat zo te kijken, knipte ze er te veel van af en ik zei van: 'Nee, niet zo veel!' en toen zei ze van: 'Nu moet ik het wel op dezelfde lengte knippen'. Boh, kutwijf.
Teefquote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat deed ik ook en ze zei: 'Oke, ik knip er een beetje van af en dan kijken we verder'. Ik zat zo te kijken, knipte ze er te veel van af en ik zei van: 'Nee, niet zo veel!' en toen zei ze van: 'Nu moet ik het wel op dezelfde lengte knippen'. Boh, kutwijf.
Goed hoor, hoe is het met je jou, afzonderlijk van je haar dramatiek.quote:
Dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook bij een man is dat vreselijk. Klote kappers.
new girlquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef shifto het volgende:
ik zeg altijd
KNIP ER MAAR EEN STUKJE BIJ!~!~!@!@@!1!!1!1einz!!
Ok ik ga new girl kijken
Elke keer weer he denk ik dat je over een vrouwenblad hebt,....quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef shifto het volgende:
ik zeg altijd
KNIP ER MAAR EEN STUKJE BIJ!~!~!@!@@!1!!1!1einz!!
Ok ik ga new girl kijken
Ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Elke keer weer he denk ik dat je over een vrouwenblad hebt,....
Topickillerquote:
Kamers shoppenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef WasMachinator het volgende:
pff zus wilt gtst kijken.. dus dan maar kamers gaan checken op kamernet
Kamernet .. men dat is lang geledenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef WasMachinator het volgende:
pff zus wilt gtst kijken.. dus dan maar kamers gaan checken op kamernet
Echt héquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Elke keer weer he denk ik dat je over een vrouwenblad hebt,....
Ja om diezelfde reden wilde ik het eerst ook niet kijkenquote:
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen. Maar in het begin was het nog gratis? of super goedkoop. En later gewoon vet staan betalenquote:
Ow dat ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt héGeweldig toch! Ik vond het altijd fantastisch en richtte iedere kamer (vooral die waarvoor ik never in aanmerking kwam) al 3x in voordat ik reageerde
Ik ben te vaak afgewezenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen. Maar in het begin was het nog gratis? of super goedkoop. En later gewoon vet staan betalen
Bazenplaatjequote:
Ow dat is kutquote:Op woensdag 11 april 2012 20:13 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben te vaak afgewezenGing allemaal maar moeizaam
Broekkie!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef WasMachinator het volgende:
voor mij begint die ellende nu dus..
In 3 jaar tijd een stuk of 7 keer afgewezenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat is kut
Bij mij was het beetje 50/50. Vaak genoeg zelf de kamer afgewezen. Maar had redelijk snel wel een kamer, ondanks ik toen nog niet zo tof was als nu
Ow dat is niks johquote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In 3 jaar tijd een stuk of 7 keer afgewezenNu een prima huis, dus wel tevreden. Dus hoef niet meer zo op zoek naar iets beters.
Gewoon geluk hebben. Daarnaast heb je als je eenmaal -ook al is het extreem kut- iets hebt een goede uitvalsbasis en hoor je veel sneller iets via via.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef WasMachinator het volgende:
voor mij begint die ellende nu dus..
Zijn dan de kamers waar ik echt langs ben geweest. Maar je hebt op zich wel gelijk hoorquote:
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef debeterebob het volgende:
Zijn dan de kamers waar ik echt langs ben geweest. Maar je hebt op zich wel gelijk hoorHet kan nog veel erger. Ik woon in een stad waar de kamernood nog een beetje meevalt
Ik wil geen kamer meerquote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon in zo'n grote nerdflat gaan hospiteren, dan nemen ze je aan omdat je een meisje bent
Ach tis beetje vleeskeuring, beetje persoonlijkheidskeuring. En als je er tussen past is het klusje zo geklaardquote:
Stoer.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mijn bazenactie:
Fles Berenburg wedden om wie het eerste wat met de huisgenote zou doen die een vriend had.
Hij smaakte prima die fles Berenburg
Altijd van die verhalen die ik niet voor waar aan neem...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mijn bazenactie:
Fles Berenburg wedden om wie het eerste wat met de huisgenote zou doen die een vriend had.
Hij smaakte prima die fles Berenburg
Jealousquote:
Och waarom niet? Zo moeilijk is het niet om een bezet iemand te krijgen. Of een huisgenoot.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:26 schreef debeterebob het volgende:
Altijd van die verhalen die ik niet voor waar aan neem...
Toch is het zo....quote:Op woensdag 11 april 2012 20:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Altijd van die verhalen die ik niet voor waar aan neem...
Eens....quote:Op woensdag 11 april 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kansloos om wat met een meisje te doen dat een vriend heeft. Flikkertje.
Coole boy.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Toch is het zo....
op cherso...
ik: "ik geef je 1000 euro als je met me schuurt"
meisje: "jij hebt geen 1000 euro"
ik: pak me credit card
meisje: "oh kom maar mee hihi"
ik: "je moet je dood schamen, wat moet je vader wel niet van je denken man, donder op"
tja shit happens
gevoelig puntje, I get it ;-)quote:
Eh ? Fucking kansloos wat je doet.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
gevoelig puntje, I get it ;-)
Nee, maar om stoer te gaan doen dat een meisje vreemdgaat met jou, zie je niet hoe kansloos dat is?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
gevoelig puntje, I get it ;-)
Nou echt super garpig man.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
* ManageTheAnger schud zijn hoofd.... geen humor.... geen humor....
Kansloos misschien wel, maar ach niet zijn fout toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef Murdera het volgende:
Nee, maar om stoer te gaan doen dat een meisje vreemdgaat met jou, zie je niet hoe kansloos dat is?
Dat is de verantwoordelijkheid van degene met de relatie, ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kansloos misschien wel, maar ach niet zijn fout toch?
ooit 1x gehad tijdens het uitgaan dat ik een oud bekende zag en 1 ding was zeker. Ik moest hem krijgen die avond. Is uiteindeljk ook gelukt, maar had ook een vriendin.
Ben nog altijd van mening dat dat zijn verantwoordelijkheid is.
Wedden om met wie ze vreemd gaat, niet omdat je haar echt leuk vind, maar gewoon om dat het kan, en opscheppen dat het gelukt is?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ooit 1x gehad tijdens het uitgaan dat ik een oud bekende zag en 1 ding was zeker. Ik moest hem krijgen die avond. Is uiteindeljk ook gelukt, maar had ook een vriendin.
Shit, ik heb geen humorquote:Op woensdag 11 april 2012 20:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
* ManageTheAnger schud zijn hoofd.... geen humor.... geen humor....
Het verdiend niet de schoonheidsprijs. Maar komop. hij is/was jong, dergelijke zaken gebeuren.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:33 schreef Murdera het volgende:
Wedden om met wie ze vreemd gaat, niet omdat je haar echt leuk vind, maar gewoon om dat het kan, en opscheppen dat het gelukt is?
Nouja, dan mag ik best zeggen dat het zwaar kansloos is.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het verdiend niet de schoonheidsprijs. Maar komop. hij is/was jong, dergelijke zaken gebeuren.
Kan me er niet echt druk om maken. En zo te horen dat meisje ook niet
Nee hoor, wedden om wie een hertje kan krijgen is inderdaad kansloos, maar ach, dat is gewoon mijn ding nietquote:Op woensdag 11 april 2012 20:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wedden om met wie ze vreemd gaat, niet omdat je haar echt leuk vind, maar gewoon om dat het kan, en opscheppen dat het gelukt is?
Dat dat meisje dan de kuthoer is maakt het verhaal niet minder kansloos.
Sowieso wedden om wie een chick in bed kan krijgen.
Maar ik zal dan wel een zeikerd zijn.
danku.....quote:Op woensdag 11 april 2012 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
most probably gay, I sayquote:Op woensdag 11 april 2012 20:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wedden om een Fles berenburg... das heel wat andersquote:Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef Sooph het volgende:
[..]
Nee hoor, wedden om wie een hertje kan krijgen is inderdaad kansloos, maar ach, dat is gewoon mijn ding niet
Oh, excuusquote:Op woensdag 11 april 2012 20:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wedden om een Fles berenburg... das heel wat anders
Hier nog een zeikerd dan, hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 20:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dat meisje dan de kuthoer is maakt het verhaal niet minder kansloos.
Sowieso wedden om wie een chick in bed kan krijgen.
Aber natürlich.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
Gaat het alweer over seks, neuken, batsen en doorsmeren?
kan niet andersquote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
Gaat het alweer over seks, neuken, batsen en doorsmeren?
quote:
Ohquote:
Mouthgasm?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ohdie ijssmaak is zo lekker, net seks
Het ijs zelf is saai.. maar die stukjes deegquote:Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ohdie ijssmaak is zo lekker, net seks
Wat een bazenantwoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:15 schreef Kloonhommel het volgende:
De smaak van ijs te vergelijken met sex? Right.... nu weet ik het zeker, vrouwen genieten heel anders van sex dan mannen. Wij kunnen sex met helemaal niets vergelijken.
Hmm, ik eet er nu eenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het ijs zelf is saai.. maar die stukjes deeg![]()
![]()
![]()
Zoietsquote:
Ja, die stukjesquote:Op woensdag 11 april 2012 21:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het ijs zelf is saai.. maar die stukjes deeg![]()
![]()
![]()
Het hoeft niet altijd over seks te gaan, puber.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef shifto het volgende:
Je weet dat er teveel vrouwen online zijn als het over Ben & Jerry's gaat en niet over geyle neuqsekx
Uiteraard. En dan heb ik weer zin in seks en ben ik weer heteroquote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef ovoxo het volgende:
Dus als je geen zin hebt in seks, ben je gay?
Die twee dingen kunnen best gecombineerd wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef shifto het volgende:
Je weet dat er teveel vrouwen online zijn als het over Ben & Jerry's gaat en niet over geyle neuqsekx
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef ovoxo het volgende:
Hoe dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:20 schreef Sooph het volgende:
[..]
Die twee dingen kunnen best gecombineerd worden
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Uiteraard. En dan heb ik weer zin in seks en ben ik weer hetero
FOK! logica.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef ovoxo het volgende:
Jullie kunnen het over geile neukseks hebben en wij over Ben & Jerry'squote:
Whatsapp je rechterhand even en het is wegquote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef WasMachinator het volgende:
heb sterk de neiging om mijn ex te whatsappen, must resist.
Veel minder spectaculair dan ik dachtquote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Sooph het volgende:
[..]
Jullie kunnen het over geile neukseks hebben en wij over Ben & Jerry's
Of ijs van een tepel likken ofzo, lijkt me niet heel fijn tho.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Sooph het volgende:
[..]
Jullie kunnen het over geile neukseks hebben en wij over Ben & Jerry's
Koudquote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Of ijs van een tepel likken ofzo, lijkt me niet heel fijn tho.
Dit was je laatste post he? Tot over een paar maanden dan maar weer...quote:
Ik heb hetzelfde. Wees net zo sterk als ikquote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef WasMachinator het volgende:
heb sterk de neiging om mijn ex te whatsappen, must resist.
Koude mond om je piemolquote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Of ijs van een tepel likken ofzo, lijkt me niet heel fijn tho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |