De harde waarheid. Vooral mijn liefde brengt pijn mee. Als een vuur, heter dan duizend zonnen.quote:
Shit man, je hebt me doorquote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je ben gewoon pissig dat jij niet zo'n scherpe opmerking heb gemaakt
Ja is een subforum hierquote:
BDSM subforumquote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
De harde waarheid. Vooral mijn liefde brengt pijn mee. Als een vuur, heter dan duizend zonnen.
Wat is KEL?
Dat klinkt heel intensquote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
De harde waarheid. Vooral mijn liefde brengt pijn mee. Als een vuur, heter dan duizend zonnen.
Wat is KEL?
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dat is fijne pijn. Daar doe ik niet aan.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dat is fijne pijn. Daar doe ik niet aan.
Plezier man!quote:
quote:
quote:
quote:
Anger managen, in plaats van vrijelijk laten stromen, als het bloed uit de aderen van mijn vijanden en geliefden.quote:
Ik wou AngerManagement doen... maar die bestond al ofzo....quote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Anger managen, in plaats van vrijelijk laten stromen, als het bloed uit de aderen van mijn vijanden en geliefden.
Doeiquote:Op woensdag 11 april 2012 17:21 schreef shifto het volgende:
Fuck it, ik ga naar huis lieve mensjes
Mss dat ik jullie vanavond nog even kom verblijden
verhaaltjes van soophquote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
We wachten op een verhaal van sooph.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat jullie zo een topic volkleppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |