Ik heb tips voor Geerderdinges die straks een foto van zn lelijke bakkes gaat posten.
Ik doe het voor op mezelf.
Hoe maak ik van een lelijke bergtrol een Fok!Forumheld met een webcam?Het is best simpel.
• Zet de webcam neer op een plaats die nét iets hoger is dan de bovenkant van je hoofd. Op deze wijze vallen hangwangen, onderkinnen en kwijlvlekken op je boord niet op.
• Ga kloten met de belichting tot je een soort van semi-overbelichte Sugababesfoto hebt waarbij de helft van je gezicht die vol zit met brandwonden niet meer zichtbaar is.
• Kijk altijd boos. Mensen gaan je toch wel afpissen, dan kan je dus beter preventief onvriendelijk kijken, anders vinden ze je een lief klein jongetje.
• Leen een shirt of overhemd van iemand die er geld voor heeft. Het maakt niet uit of het ding past of niet, als de kleurtjes maar een beetje staan bij de belichting die je kunstmatig in elkaar heb geknutseld.
• Als je haar kut zit, doe er iets overheen. Een pet of muts kan, maar is pauper. Iets semi-nonchalants werkt het best (zie voorbeeld). En natuurlijk knip je de helft van je kapsel van de foto af.
• Zorg voor een /care houding. Ik heb dat in deze bewerkstelligd door wél een koptelefoon op te zetten, maar het kabeltje plompverloren in mijn broekzak te laten. Als je wél een kabeltje er in hebt zitten, kunnen mensen wel eens gaan denken dat je het serieus meent met je foto. Dit maakt het achteraf terugkrabbelen 'het was maar voor de gein' een stuk moeilijker.
• Als je zooi hebt liggen in de ruimte achter je, ruim dit dan op. Of, zoals in het voorbeeld, knip de my little pony-poster gewoon van je foto af. Dit kan tegelijk met het nabewerken, waarbij je allerhande onvolkomenheden als steenpuisten, extra ledematen en kwijlkorstjes weg kan poetsen. Tevens is dit het moment om een semi-nonchalant stoppelbaardje op je bakkes te tekenen. Daardoor lijk je ouder en serieus.
• Tot slot post je het geheel op Fok op een moment dat een topic goed loopt en refereer je zo vaak mogelijk aan je hosselpic door op élke reactie die je op je foto krijgt weer individueel te reageren middels een quote. Ook kan je je foto naar willekeurige onbekenden DM-en in de hoop op een date.
• Eventueel kan je terloops een briefje van 50 of 100 Euro achter je oor opfrommelen, alsof het zojuist uit je enorme stash langs kwam wapperen. Hieraan mag je best refereren onder je foto: 'oh haha er kwam net een briefje van 100 Euro langsgevlogen wat grappig die leg ik weer bij de rest zo.'
Succes!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.