De harde waarheid. Vooral mijn liefde brengt pijn mee. Als een vuur, heter dan duizend zonnen.quote:
Shit man, je hebt me doorquote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je ben gewoon pissig dat jij niet zo'n scherpe opmerking heb gemaakt
Ja is een subforum hierquote:
BDSM subforumquote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
De harde waarheid. Vooral mijn liefde brengt pijn mee. Als een vuur, heter dan duizend zonnen.
Wat is KEL?
Dat klinkt heel intensquote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
De harde waarheid. Vooral mijn liefde brengt pijn mee. Als een vuur, heter dan duizend zonnen.
Wat is KEL?
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dat is fijne pijn. Daar doe ik niet aan.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dat is fijne pijn. Daar doe ik niet aan.
Plezier man!quote:
quote:
quote:
quote:
Anger managen, in plaats van vrijelijk laten stromen, als het bloed uit de aderen van mijn vijanden en geliefden.quote:
Ik wou AngerManagement doen... maar die bestond al ofzo....quote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Anger managen, in plaats van vrijelijk laten stromen, als het bloed uit de aderen van mijn vijanden en geliefden.
Doeiquote:Op woensdag 11 april 2012 17:21 schreef shifto het volgende:
Fuck it, ik ga naar huis lieve mensjes
Mss dat ik jullie vanavond nog even kom verblijden
verhaaltjes van soophquote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
We wachten op een verhaal van sooph.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat jullie zo een topic volkleppen.
Zulke berichtjes en dan ineens dit. Oh oh oh. Koude douche hoor.quote:
Hehequote:
quote:
Snel naar huis om pics van mijn penis te maken.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zulke berichtjes en dan ineens dit. Oh oh oh. Koude douche hoor.
Even quoten.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snel naar huis om pics van mijn penis te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Skv het volgende:
Ik heb tips voor Geerderdinges die straks een foto van zn lelijke bakkes gaat posten.
Ik doe het voor op mezelf.
Hoe maak ik van een lelijke bergtrol een Fok!Forumheld met een webcam?
Het is best simpel.
-Zet de webcam neer op een plaats die nét iets hoger is dan de bovenkant van je hoofd. Op deze wijze vallen hangwangen, onderkinnen en kwijlvlekken op je boord niet op.
-Ga kloten met de belichting tot je een soort van semi-overbelichte Sugababesfoto hebt waarbij de helft van je gezicht die vol zit met brandwonden niet meer zichtbaar is.
-Kijk altijd een beetje boos. Mensen gaan je toch wel afpissen, dan kan je dus beter preventief onvriendelijk kijken, anders vinden ze je een lief klein jongetje.
-Leen een shirt of overhemd van iemand die er geld voor heeft. Het maakt niet uit of het ding past of niet, als de kleurtjes maar een beetje staan bij de belichting die je kunstmatig in elkaar heb geknutseld.
-Als je haar kut zit, doe er iets overheen. Een pet of muts kan, maar is pauper. Iets semi-nonchalants werkt het best (zie voorbeeld).
-Zorg voor een /care houding. Ik heb dat in deze bewerkstelligd door wél een koptelefoon op te zetten, maar het kabeltje plompverloren in mijn broekzak te laten. Als je wél een kabeltje er in hebt zitten, kunnen mensen wel eens gaan denken dat je het serieus meent met je foto. Dit maakt het achteraf terugkrabbelen 'het was maar voor de gein' een stuk moeilijker.
-Als je zooi hebt liggen in de ruimte achter je, ruim dit dan op. Of, zoals in het voorbeeld, knip de my little pony-poster gewoon van je foto af. Dit kan tegelijk met het nabewerken, waarbij je allerhande onvolkomenheden als steenpuisten, extra ledematen en kwijlkorstjes weg kan poetsen. Tevens is dit het moment om een semi-nonchalant stoppelbaardje op je bakkes te tekenen. Daardoor lijk je ouder en serieus.
-Tot slot post je het geheel op Fok op een moment dat een topic goed loopt en refereer je zo vaak mogelijk aan je hosselpic door op élke reactie die je op je foto krijgt weer individueel te reageren middels een quote. Ook kan je je foto naar willekeurige onbekenden DM-en in de hoop op een date.
-Eventueel kan je terloops een briefje van 50 of 100 Euro achter je oor opfrommelen, alsof het zojuist uit je enorme stash langs kwam wapperen. Hieraan mag je best refereren onder je foto: 'oh haha er kwam net een briefje van 100 Euro langsgevlogen wat grappig die leg ik weer bij de rest zo.'
Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat er maar velen mogen volgen!
Leuke pic trouwens hoor![]()
Yep. Een relatie zonder romantiek is een no-go voor mij. Ik ben dol op romantiek. Superdol.quote:
Ik zei romantische relatie, niet passionele trio.quote:
Jij maakt altijd dezelfdequote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef Sooph het volgende:
Dankjewel voor die handleiding, Skv, nu kan ik ook een Fok! Forumheld worden
quote:
Wordt vaak gebruikt bij varkensvlees. Probeer je me iets duidelijk te maken, Crutch? Hmm?quote:
Niet hatenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Crutch het volgende:
Godverdomme zeg, kap eens met die standaard [ afbeelding ]-PI
Echt.
quote:
Doodgemarteld worden is ook erger, nou en.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet haten![]()
De duimomhoogpi is nog erger
Nee man het is fucking gay, al je kansen op copulatie verspeel je ermee.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet haten![]()
De duimomhoogpi is nog erger
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wordt vaak gebruikt bij varkensvlees. Probeer je me iets duidelijk te maken, Crutch? Hmm?
Eerst ga ik je feeden.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wordt vaak gebruikt bij varkensvlees. Probeer je me iets duidelijk te maken, Crutch? Hmm?
Dat is spijtig van zijn hoofd op mijn venusheuvel, dan. Iemand een linkje naar een kliniek waar ze tatoeages weglaseren?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]x 2
Ik denk dat je eens moet gaan inzien dat kruts een nogo is...
Ik ben ook niet direct op zoek op fokquote:Op woensdag 11 april 2012 18:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee man het is fucking gay, al je kansen op copulatie verspeel je ermee.
Helaassssss.
Je spelt 'absoluut niet' verkeerd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben ook niet direct op zoek op fok
Ow?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk mijn gelijke gevonden.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Crutch het volgende:
Godverdomme zeg, kap eens met die standaard [ afbeelding ]-PI
Echt.
Ha ha ha ha, wat hilarisch en vernieuwend. Ha ha ha.quote:
!pasquote:
Very interesting. Please, tell us more.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens er zit een heel idee achter mijn pi
bob.. nee.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens er zit een heel idee achter mijn pi
? wat (wie) moet ik me daar bij voorstellen? Klinkt als iets heel engsquote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb gehoord van wel zolang je maar voldoet aan de volgende criteria:
Blauwe ogen
Jukbeenderen
Mooie krullen
Dikke pik
Wat is daar eng aan?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
? wat (wie) moet ik me daar bij voorstellen? Klinkt als iets heel engs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |