quote:
2quote:
7quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef Asap het volgende:
Robin & Marian
Zardoz
Time Bandits
The Man Who Would be King
Outland
The Green Knight
In the name of the Rose
Rising Sun
Inderdaad niet bijster sterk neequote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
daar ga ik niet op antwoorden.. volgens mij is dit een film die ik ook gevraagd heb en ik tot nu toe 1 van de slechtste films ooit vond...
Slechte film idd...quote:
Ik weet dat het de laatste tijd wel erg regelmatig gebeurt, maar ik doe het echt niet expresquote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Intre, waarom nou? Je wist zeker dat je de vraag goed zou hebben en toch stel je dan geen nieuwe vraag...
Geen van beide. Al dacht ik in het begin ook even dat het Maria Bello was.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:28 schreef wyccie het volgende:
Is dat Maria Bello? Of Mary McCormack? Die twee lijken te veel op elkaar.
Goed gegoktquote:
Dat is Sam, maar niet in een komedie.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:55 schreef Gillingham het volgende:
Dit is Sam Neill. Geen idee welke film. Lijkt een hele flauwe komedie te zijn.
Heeft niks met King te maken.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zag king staan, ik zie honden staan dus zeg maar : Pett cemetary? (ken de film niet dus weet niet of ik nou onzin neertyp)
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:16 schreef DragonFodder het volgende:
Into the mouth of madness (of zoiets)
Omdat het lang genoeg heeft geduurd neem ik genoegen met 2 namen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:18 schreef DragonFodder het volgende:
John carpenter.Verhaal van Clive Barker?
keywords van welke film?quote:Year 1966
Hanging
Police Car Siren
Subjective Camera
Vomit
Night
Tunnel
Nopequote:
quote:
Welke film?quote:: I am not a foreman in one of your mills that you can command. I am your fiancée.
: My fian... my fiancée! Yes, you are, and my wife. My wife in practice if not yet by law, so you will honor me. You will honor me the way a wife is required to honor a husband. Because I will not be made a fool,
. Is this in any way unclear?
Whateva....quote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef DragonFodder het volgende:
Robin Hood: men in tights.
Bitch, please
Kan die film wel dromenquote:
En nu?quote:
quote:: That's one of the good things about Paris: lots of girls willing to take their clothes off.
quote:
quote:(shows
her engagement ring]
: God! Look at that thing! You would've gone straight to the bottom.
quote:: I don't see what all of the fuss is about. It doesn't look any bigger than the Mauritania.
: You can be blasé about some things,
, but not about [....]. It's over a hundred feet longer than the Mauritania and far more luxurious.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat klinkt zo slecht, dat is vast Titanic
quote:
uit Europa.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:17 schreef Dopekoe het volgende:
Lijkt me wel een alternatieve sci fi film....
Ik denk inderdaad niet dat dit een film voor jou isquote:Op donderdag 12 april 2012 12:24 schreef Gillingham het volgende:
Lijkt me wel een ontzettende baggerfilm.
En toch scoor je het puntquote:
19 april op het imagine filmfestival...quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als het niet Avatar is dan gok ik op Lucas' Attack of the Clones![]()
Ridley Scottquote:Op donderdag 12 april 2012 12:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Doe er even een naam bij, Dragon.
Stand april 2012:quote:
Film?quote:All of the shirts that Danny wears in the film have a picture of The Sex Pistols bassist Sid Vicious on them.
neuquote:
quote:It took three puppeteers to operate thepuppet. Kevin Clash performs the puppet while the facial expressions are remote controlled by another puppeteer and the arms are controlled by the puppeteer who works along with Kevin during the performances of the puppet.
Ouderquote:
quote:According to the audio commentary on the German version of the DVD the movie was originally planned to be made and released before the cartoon was on the air. The movie was intended to be a direct comic book adaption in the mid 1980s, but no studio or country (except France and Germany) wanted to invest in the project.
quote:The yellow raincoat the April wears in the beginning of the movie is a play on the yellow jumpsuit that she wears in the comics
Te subtiel?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef Dopekoe het volgende:
Teenage Mutant Ninja Turtles, moet dan haast wel
Stand april 2012:quote:
Gefixedquote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik had al vier punten
Noem zes films met Seann William Scott, geen sequels!
hornage +1quote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef hornage het volgende:
American Pie
Bulletproof Munk
Old School
Jay And Silent Bob Strike Back
Dude Where's Your Car
Mr Woodcock
Transformers 2: Revenge of the fallen ?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef hornage het volgende:
Quote uit welke film?: Agent Mulder was right!
: Agent Mulder was my idea!
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Transformers 2: Revenge of the fallen ?
quote:
Helemaal mee eensquote:
Volgens mij heb je hem echt wel gezienquote:Op donderdag 12 april 2012 14:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
En dit zegt me dan weer helemaal niks
quote:
The Big apple ?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:14 schreef Asap het volgende:
Graag 10 films met een fruitsoort in de titel
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
The Big apple ?
A clockwork Orange
Herbie goes bananas, geen vervolgen
Lemony Snickett: a series of unfortunate events ?
The pineapple express, al genoemd
Fried green Tomatoes
Whats eating Gilbert Grape, al genoemd
Attack of the killer tomatoes
Orange County
Tot nu toe 9, dus nog 1quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
A Clockwork Orange, al genoemd
The Grapes of Wrath
Pineapple Express, al genoemd
Attack of the Killer Tomatoes, al genoemd
Herbie Goes Bananas, al genoemd
quote:
Ik heb hem al opgezocht maar had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef Michelangelo2 het volgende:
Genoeg tips gegeven, hij moet te doen zijn.
Schaam jequote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb hem al opgezocht maar had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord
Tssk.... jij kende zombieland niet eensquote:
Mijn lange termijn geheugen slaat alleen uitgebreide info op van goede filmsquote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Tssk.... jij kende zombieland niet eens
Grappig, dat heb ik met mijn korte termijn geheugen met oude filmsquote:Op donderdag 12 april 2012 16:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mijn lange termijn geheugen slaat alleen uitgebreide info op van goede films
Zijn er ook goede?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:47 schreef Michelangelo2 het volgende:
Die slechte Koreaanse monsterfilm.
Geen idee of het goed is, maar het heeft weer lang genoeg geduurdquote:
dragon+1quote:
Sam +1quote:
asap+1quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef Asap het volgende:
Mutant Chronicles
In the name of the Rose
In the name of the King, Dungeon Siege
quote:
hornage +1quote:
Dat zou, gezien het witte appartement mijn tweede gok geweest zijn.quote:
En die bloedvlekken op het shirt geven het ook wel een beetje wegquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat zou, gezien het witte appartement mijn tweede gok geweest zijn.
Gisteravond voor de derde keer gezien, maar ik vind het nog steeds lastig om een mening over de film te vormen. De sfeer is iig goed neergezet en de situaties lekker mafquote:
quote:Donal Logue reinjured his jaw in the scene where he is struggling with N'Bushe Wright in the hospital. He had originally broken his jaw in a motorcycle accident years before.
quote:A great many handheld shots were accomplished with a special anamorphic-lens camera that also had single-unit sound - the only one of its kind in the world.
quote:When the film was first being developed, David Fincher was supposed to direct. He later dropped out to pursue other projects.
quote:became attached to the project because he was in discussions with Marvel Comics to be Black Panther, a project that is still pending as of 2005.
Haha, bij Blade Runner was dat wel zo! Maar Blade komt door Communityquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij heeft Intre zich door mijn vraag laten inspireren en is het Blade
Wesley Snipes
Kris Kristofferson
Stephen Norrington
Ah, nieuwe aflevering vanavond maar even kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Haha, bij Blade Runner was dat wel zo! Maar Blade komt door Community
asap+1quote:
Het is vrijdag hequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dopekoe en dragon laten zich makkelijk misleiden
Dragon heeft nog nooit van bankok dangerous gehoord en leaving las vegas nooit gezien..quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dopekoe en dragon laten zich makkelijk misleiden
Troost je met de gedachte dat je totaal niks mist aan Bangkok Dangerousquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dragon heeft nog nooit van bankok dangerous gehoord en leaving las vegas nooit gezien..
Ah damn idd...vergeten..quote:
Jawelquote:
we moeten 7 films hebben... je geeft er maar 3 en er was er pas 1 goed gerekend...quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef Dopekoe het volgende:
omdat ik vrij zeker ben:
Doe maar de 5 films met Ed Harris met meer dan 100.000 votes
ZVJZ?=VMR!
-edit-
Whiiee.... vervroegd weekend
Tot maandag !
Enemy at the gatesquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef Dopekoe het volgende:
omdat ik vrij zeker ben:
Doe maar de 5 films met Ed Harris met meer dan 100.000 votes
ZVJZ?=VMR!
-edit-
Whiiee.... vervroegd weekend
Tot maandag !
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Suspiria
Bloodrayne?
In the Name of the King?
Op vier?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
De teller van Udo staat op vier.
Bij Ed Harris staan we op twee.
Handig, twee vragen door elkaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef Asap het volgende:
[..]
Op vier?
Iron sky
Blade
Feardotcom
Armageddon
Barb Wire
End of days
Suspiria
Bloodrayne
Maakt al 8?
| Forum Opties | |