Dat zou, gezien het witte appartement mijn tweede gok geweest zijn.quote:
En die bloedvlekken op het shirt geven het ook wel een beetje wegquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat zou, gezien het witte appartement mijn tweede gok geweest zijn.
Gisteravond voor de derde keer gezien, maar ik vind het nog steeds lastig om een mening over de film te vormen. De sfeer is iig goed neergezet en de situaties lekker mafquote:
quote:Donal Logue reinjured his jaw in the scene where he is struggling with N'Bushe Wright in the hospital. He had originally broken his jaw in a motorcycle accident years before.
quote:A great many handheld shots were accomplished with a special anamorphic-lens camera that also had single-unit sound - the only one of its kind in the world.
quote:When the film was first being developed, David Fincher was supposed to direct. He later dropped out to pursue other projects.
quote:became attached to the project because he was in discussions with Marvel Comics to be Black Panther, a project that is still pending as of 2005.
Haha, bij Blade Runner was dat wel zo! Maar Blade komt door Communityquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij heeft Intre zich door mijn vraag laten inspireren en is het Blade
Wesley Snipes
Kris Kristofferson
Stephen Norrington
Ah, nieuwe aflevering vanavond maar even kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Haha, bij Blade Runner was dat wel zo! Maar Blade komt door Community
asap+1quote:
Het is vrijdag hequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dopekoe en dragon laten zich makkelijk misleiden
Dragon heeft nog nooit van bankok dangerous gehoord en leaving las vegas nooit gezien..quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dopekoe en dragon laten zich makkelijk misleiden
Troost je met de gedachte dat je totaal niks mist aan Bangkok Dangerousquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dragon heeft nog nooit van bankok dangerous gehoord en leaving las vegas nooit gezien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |