Het is op dit moment overal wel gezelligquote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, Ik zit 413. Is het gezellig daar linksachter het doel?
Daarom ga ik er ook nooit aan beginnen. Lekker op losse kaarten. Kan je nog voor- en achteraf een biertje doen ook in de stad.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Combi is voor een hoop mensen toch onmogelijk
Vriend van mij is verhuisd naar Groningen voor school, ging naar Groningen-Ajax en moest eerst naar Amsterdam, dan weer naar Grunn, dan weer terug naar Amsterdam om vervolgens weer terug te gaan
Ze kunnen weer eens wat winnen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is op dit moment overal wel gezellig
Wij gaan altijd met een redelijke grote groep heen van Ajax naar de vollendammer kermis en nooit echt problemen daarquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef napoleonfour het volgende:
knap, ik ben ook eens op die kermis geweest. Een oud klasgenoot van mij kwam daar vandaan. Die gast had dus een eigen kroeg. fijne avond dat wel.
Opzich is het al het hele seizoen wel gezelligquote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook nooit aan beginnen. Lekker op losse kaarten. Kan je nog voor- en achteraf een biertje doen ook in de stad.
[..]
Ze kunnen weer eens wat winnen hoor.
ach ik had ook niet zoveel problemen toen ik er was. Onze boot ligt daar vaak in de zomerquote:Op woensdag 11 april 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij gaan altijd met een redelijke grote groep heen van Ajax naar de vollendammer kermis en nooit echt problemen daar
Vermaak me ook altijd prima
quote:Sierd de Vos is komende zomer tijdens het EK Voetbal de speciale verslaggever van RTL7 in Polen en Oekraïne. Hij zal voor VI Oranje exclusieve interviews en reportages maken over de verrichtingen van het Nederlands Elftal. Naast Sierd de Vos zijn ook Voetbal International-verslaggevers Simon Zwartkruis, Tom Knipping en Iwan van Duren te zien in VI Oranje.
RTL7-directeur Marco Louwerens in het blad Voetbal International: "Sierd de Vos lijkt me een heel goede voor het EK, net als de inbreng van de VI-verslaggevers. Zoals zij tijdens reguliere uitzendingen van Voetbal International aan de bar zitten om over hun club te praten, zo zullen zij tijdens het EK via een verbinding met Oekraïne en Polen vertellen over hun ervaringen."
Sierd de Vos werkt op dit moment als verslaggever en commentator voor Sport 1 en RTL7. Hij afficheert zichzelf graag als 'de culturele commissie van Sport 1' en laat de kijker in die hoedanigheid onder meer weten waar de beste restaurants zich bevinden. Op YouTube worden zijn beste anekdotes verzameld door SdVfan en elsierd. Ook in Voetbal International was hij al menigmaal onderwerp van gesprek, zoals bijvoorbeeld hier.
Nieteens bij het Alkmaardermeerquote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach ik had ook niet zoveel problemen toen ik er was. Onze boot ligt daar vaak in de zomer
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
Verheug mij nu al op zijn report over de Oekraïense feministen
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Sierd gaat voor ons de Poolse hoeren afbeunen
no man, het is een zeewaardige boot. Dan ga je niet pussy op alkmaardermeer tourenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nieteens bij het Alkmaardermeer
Ik hoop dat je het als Feyenoorder in elk geval over een olietanker hebt en geen girly-zeilboot...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
no man, het is een zeewaardige boot. Dan ga je niet pussy op alkmaardermeer touren. Officiële standplaats is Andijk geloof ik.
Ken nog wel een filmpje van toen Heerenveen daar in Volendam was. Dat was niet echt gezellig voor hen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij gaan altijd met een redelijke grote groep heen van Ajax naar de vollendammer kermis en nooit echt problemen daar
ken je de HMS de Tromp? Ja die bedoel ik dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het als Feyenoorder in elk geval over een olietanker hebt en geen girly-zeilboot...
Even moeten googlenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ken je de HMS de Tromp? Ja die bedoel ik dus.
ach hij gaat wel eens mee jah.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Even moeten googlen
Maar dan lift Leerdam dus vaker met jou mee?
Niks denk ik, maar het is geen olietanker.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach hij gaat wel eens mee jah.
nee maar inderdaad gewoon zeilboot. Wat is daar mis mee
najah lastig inparkeren zon tankert.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niks denk ik, maar het is geen olietanker.
die gozer die uit zo'n raam valtquote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken nog wel een filmpje van toen Heerenveen daar in Volendam was. Dat was niet echt gezellig voor hen.
Dierenbeulquote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hengelo en duiven dat is hel ja..
Sigaretten op ze gooien helpt.
menendquote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef inZanity het volgende:
Vanavond Feyenoord winnen, Real winnen, Ajax verliezen én Twente en AZ gelijk en dan komt ook nog eens FM voor Android uit vanavond.. Heerlijk avondje
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
menend. Dat is wel beter.
Ik speel nog steeds fm 2008
To Admire greatlyquote:Op woensdag 11 april 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
What the hell is "Mirrin"?
Je wil foto's?
Je wilt geen piraat worden?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alleen kut dat je bij die Google Play shop alleen met creditcard kan betalen..
Zou best als ze een nest op je balkon hebben en elke keer terug komen is dat niet tof.,quote:
Kutpaaseitjes, hoer, kutduif... het is zeker een bepaalde periode in de maand. En indien niet, dan ben je gewoon rudequote:
anders ik wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
What the hell is "Mirrin"?
Je wil foto's?
is die fm ap gratis te krijgen ja?quote:
menopauzequote:Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kutpaaseitjes, hoer, kutduif... het is zeker een bepaalde periode in de maand. En indien niet, dan ben je gewoon rude
Nou ja er zit er nu 1 op het dak de hele tijd te 'oehoeehhen'quote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hengelo en duiven dat is hel ja..
Sigaretten op ze gooien helpt.
Hoer?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kutpaaseitjes, hoer, kutduif... het is zeker een bepaalde periode in de maand. En indien niet, dan ben je gewoon rude
Jawel. Maar ik neem aan dat je die Android versie (voorlopig) nog niet als torrent zal kunnen vinden.quote:
Elk levend wezen is evenveel waard.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou best als ze een nest op je balkon hebben en elke keer terug komen is dat niet tof.,
bovendien dierenbeul? je hebt het over flying rats he dat weet je?
Mobilism Market. Ik verwacht hem er daar wel snel op.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is die fm ap gratis te krijgen ja?
zou wel heerlijk zijn dan..,
In de idiale wereld misschien., ken zelfs mensen die het leven niet waard zijn.,quote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik neem aan dat je die Android versie (voorlopig) nog niet als torrent zal kunnen vinden.
[..]
Elk levend wezen is evenveel waard.
Oh die moet ik ff onthouden danquote:Op woensdag 11 april 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mobilism Market. Ik verwacht hem er daar wel snel op.
Kan je dat op je telefoon installeren of moet ik dan steeds via samsung kies gaan lopen kutten?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mobilism Market. Ik verwacht hem er daar wel snel op.
Er is een apk van. Ik zal even voor je zoeken.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je dat op je telefoon installeren of moet ik dan steeds via samsung kies gaan lopen kutten?
Ik ook, ofja tot voor kort, nu een of andere super league database met fm 12, eigenlijk wel lachen dit, al was FM 08 1000x beterquote:Op woensdag 11 april 2012 16:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
menend. Dat is wel beter.
Ik speel nog steeds fm 2008
Schijnt tussen de 35 en 55 MB te zijn. Dus dat valt wel mee op zich. Verdere specs weet ik niet..quote:Op woensdag 11 april 2012 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
zo heb ik al veel euromannetjes bespaard. Denk alleen niet dat mijn telefoon fm zal kunnen draaien.
CM 01-02 is ongeëvenaardquote:Op woensdag 11 april 2012 16:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ook, ofja tot voor kort, nu een of andere super league database met fm 12, eigenlijk wel lachen dit, al was FM 08 1000x beter
Ok, De hoer:quote:Op woensdag 11 april 2012 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja er zit er nu 1 op het dak de hele tijd te 'oehoeehhen'
[..]
Hoer?
quote:
Vind 08 nog steeds het fijnst werken. CM04 was ook super goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ook, ofja tot voor kort, nu een of andere super league database met fm 12, eigenlijk wel lachen dit, al was FM 08 1000x beter
Ik begon met CM 02-03 dacht ik, ergens rond die tijd, al mocht ik toen nooit veel op de pc van me ouders :pquote:
Ja ik kan nooit muziek ofzo van af mijn pc op mijn mobie zetten puur omdat dat kies niet gebruiks vriendelijk is., duurt allemaal veel te lang. Zou het liever gewoon zo zien als bij een usb stick.,quote:
Ik ben nu Peterborough United. Binnen ik geloof 3 seizoenen zat ik de PLquote:Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik begon met CM 02-03 dacht ik, ergens rond die tijd, al mocht ik toen nooit veel op de pc van me ouders :p
Pas echt bij FM 08 me er ingestort, Lokomotiv Leipzig naar de top van Europa weer brengen enzo
Netjes, in Engeland ook altijd wel mooi ja, al vond ik het altijd zo kut ivm non-EU lui, en maar 5 wissels. Had zelf een carrière met Darlington, begonnen ook 4/5e niveau, stond op punt van promoveren uit Championship, toen de game crashte, en had geen backupquote:Op woensdag 11 april 2012 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben nu Peterborough United. Binnen ik geloof 3 seizoenen zat ik de PL
Dus gewoon rude...quote:Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja
Vond dat gewoon een mooie naam voor een boot
najah, ik heb alleen moeite met spelers verkopen. Ik heb nu een paar spelers die zeker voor 10+ miljoen weg kunnen maar niemand wilt ze hebben.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Netjes, in Engeland ook altijd wel mooi ja, al vond ik het altijd zo kut ivm non-EU lui, en maar 5 wissels. Had zelf een carrière met Darlington, begonnen ook 4/5e niveau, stond op punt van promoveren uit Championship, toen de game crashte, en had geen backup
Ik heb dan ook gewoon een SD card van 16G. Veel beter. Ken je ook gewoon mapjes maken enzo. En ken je gewoon in je laptop steken. Die interne geheugen gebruik ik dan gewoon enkel voor foto's en apps enz.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik kan nooit muziek ofzo van af mijn pc op mijn mobie zetten puur omdat dat kies niet gebruiks vriendelijk is., duurt allemaal veel te lang. Zou het liever gewoon zo zien als bij een usb stick.,
videos steek je in de map video., muziek in de map muziek en je kan het op je telefoon afspelen klaar.,
Dat is opzich wel raar, juist het meest irritante was altijd per dag tientallen aanbiedingen op je spelers, moest je per speler weer aanklikken onder welk bedrag automatisch afwijzen ed.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah, ik heb alleen moeite met spelers verkopen. Ik heb nu een paar spelers die zeker voor 10+ miljoen weg kunnen maar niemand wilt ze hebben.
Dat is ook een optie ja.., dan nog vind ik dat het zonder sd card en als je wel het interne geheugen gebruikt dat ook moet kunnen., dat kon altijd met alle apparaten behalve de smart phones.,quote:Op woensdag 11 april 2012 16:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb dan ook gewoon een SD card van 16G. Veel beter. Ken je ook gewoon mapjes maken enzo. En ken je gewoon in je laptop steken. Die interne geheugen gebruik ik dan gewoon enkel voor foto's en apps enz.
De gamba's waren gisteren trouwens erg smakelijk heb ik me laten vertellen, ik heb er zelf niet van gegeten --> onverwacht bezoek (en bij Surinamers betekent dat automatisch dat ze ook mee-eten). Dus vanavond een nieuwe poging met eendeborstfilet in de oven.quote:
Ik heb een knaapje van 21 oid, scoorde vorig seizoen 15x in de PL. Maar niemand wilt hem hebben terwijl hij echt op bijna elke plek 18+ is.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is opzich wel raar, juist het meest irritante was altijd per dag tientallen aanbiedingen op je spelers, moest je per speler weer aanklikken onder welk bedrag automatisch afwijzen ed.
Enige irritante aan FM 08 vond ik altijd dat gekloot met eigen jeugd, al had je al die faciliteiten zo hoog mogelijk, kreeg werkelijk nooit wat goede talenten, terwijl Barca/Bayern/Milan etc per lichting 5 lui hadden met PA 190
Heb je het geld hard nodig dan? Anders is het toch wel mooi dat er niemand voor hem komt?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb een knaapje van 21 oid, scoorde vorig seizoen 15x in de PL. Maar niemand wilt hem hebben terwijl hij echt op bijna elke plek 18+ is.
nee geld niet nodig. Had geen schuld, totdat scumbag bestuur besloot een nieuw stadion te kopenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb je het geld hard nodig dan? Anders is het toch wel mooi dat er niemand voor hem komt?
Is ook raar inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is ook een optie ja.., dan nog vind ik dat het zonder sd card en als je wel het interne geheugen gebruikt dat ook moet kunnen., dat kon altijd met alle apparaten behalve de smart phones.,
Vroeger met een mp3 speler werkte het ook zo dus het kan wel.,
Die broer van de Sultan van Brunei, die het land zowat failliet heeft laten gaan door al zijn feestjes had ook een boot met zo'n soort naamquote:Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja
Vond dat gewoon een mooie naam voor een boot
Wat eet jij vaak lekker zeg.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De gamba's waren gisteren trouwens erg smakelijk heb ik me laten vertellen, ik heb er zelf niet van gegeten --> onverwacht bezoek (en bij Surinamers betekent dat automatisch dat ze ook mee-eten). Dus vanavond een nieuwe poging met eendeborstfilet in de oven.
Ja dat heb ik nu ook, al die personferenties, opties voor hoe je de wedstrijd wil bekijken, als je gewoon op een Club klikt krijg je een halve gaar info scherm ipv het team, en een speler heeft nu ook veel te veel info op z'n pagina.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:30 schreef Happel het volgende:
Moet weer eens beginnen met FM. Dit jaar afgehaakt, omdat er teveel opties in beginnen te komen. Zie door de bomen het bos niet meer in dat spel. CM '01/'02 was in mijn ogen echt de beste versie van dat spel.
Is alleen als ik thuis kook hoor, als ik in mijn appartement ben is het vaak restaurant of takeout.quote:
Vlees/vis is voor barbarenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De gamba's waren gisteren trouwens erg smakelijk heb ik me laten vertellen, ik heb er zelf niet van gegeten --> onverwacht bezoek (en bij Surinamers betekent dat automatisch dat ze ook mee-eten). Dus vanavond een nieuwe poging met eendeborstfilet in de oven.
nou je kon je hele selectie van je b team overplaatsen naar de a selectie. je kreeg dan grijze spelers als je b team in een competitie zaten en dus niet konden spelen. Gratis goeie talenten van jaartje of 19 die zo kunnen mee draaien in je a teamquote:Op woensdag 11 april 2012 16:35 schreef Grifte het volgende:
De Grijze Spelers van Inter Milan toch? Was dacht ik zo'n verhaaltje op Man Utd forums, maar was later fixed volgens mij
Ah ok die truc kende ik zo niet, achja je kan/kon op zoveel mogelijk manieren cheaten, het is maar wat je zelf wildequote:Op woensdag 11 april 2012 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou je kon je hele selectie van je b team overplaatsen naar de a selectie. je kreeg dan grijze spelers als je b team in een competitie zaten en dus niet konden spelen. Gratis goeie talenten van jaartje of 19 die zo kunnen mee draaien in je a team.
Het enige voetbalmanagement-spel dat ik ooit heb gedaan is Hattrick, maar ik ben alweer enkele jaren van die verslaving af.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou je kon je hele selectie van je b team overplaatsen naar de a selectie. je kreeg dan grijze spelers als je b team in een competitie zaten en dus niet konden spelen. Gratis goeie talenten van jaartje of 19 die zo kunnen mee draaien in je a team.
ja het manager toevoegen trucje ken ik ook, maar nooit gebruikt. Wat was er meer dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah ok die truc kende ik zo niet, achja je kan/kon op zoveel mogelijk manieren cheaten, het is maar wat je zelf wilde
He he een beetje respect voor de man en graag enkel zijn volledige naam plaatsen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:39 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Bootnaam Tits, de reddingssloepen Niple I en Niple II
Humor had hij welJefri Bolkiah
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He he een beetje respect voor de man en graag enkel zijn volledige naam plaatsen.
His Royal Highness Pengiran Digadong Sahibul Mal Pengiran Muda Jefri Bolkiah ibni Al-Marhum Sultan Haji Omar Ali Saifuddien Sa'adul Khairi Waddien
FMM, Database aanpassen, spel herladen voor een wedstrijd, geld overpassen, tegenstander zijn, van alles.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja het manager toevoegen trucje ken ik ook, maar nooit gebruikt. Wat was er meer dan?
Hij heeft zijn gevoel voor humor duidelijk van zijn ouders jaquote:
Zou willen dat ik er het geduld voorhad maar haak echt binnen 2 wedstrijden af.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Binnekort ook maar weer eens fm spelen denk ik
Van die super tactieken waarbij je bijna altijd alles won ongeacht je team.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja het manager toevoegen trucje ken ik ook, maar nooit gebruikt. Wat was er meer dan?
Dat geldt voor mij ook, het is een wonder dat ik hier al zo lang rondhangquote:Op woensdag 11 april 2012 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou willen dat ik er het geduld voorhad maar haak echt binnen 2 wedstrijden af.
Heb die shit echt tot diep in de nacht zitten spelen en dan dagen achter elkaarquote:Op woensdag 11 april 2012 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zijn gevoel voor humor duidelijk van zijn ouders ja
[..]
Zou willen dat ik er het geduld voorhad maar haak echt binnen 2 wedstrijden af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Dat je bij game status dingen als ondergoed verschonen is ook belangerijk te zien krijgt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb die shit echt tot diep in de nacht zitten spelen en dan dagen achter elkaar
Elke keer tegen jezelf zeggen: Ahh nog 1 wedstrijdje, nog 1 wedstrijdje
Was nog net niet verslaafd eraan
iddquote:Op woensdag 11 april 2012 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je bij game status dingen als ondergoed verschonen is ook belangerijk te zien krijgt.
kan in het echt toch ook nietquote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben zelf na 11gekapt.. Die zaakwaarnemers zijn echt ratten en kon nergens een optie vinden omdat uit te zetten.
Dat is echt kut ja, wel realistisch, maar enorm kut.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben zelf na 11gekapt.. Die zaakwaarnemers zijn echt ratten en kon nergens een optie vinden omdat uit te zetten.
quote:
hm wie moet ik nou gelovenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is echt kut ja, wel realistisch, maar enorm kut.
dropbox of je gmail box.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef Grifte het volgende:
Wat is de beste site om even zo'n graphics pack van FM 08 up te loaden? (1.3 gb)
Mwa, het valt wel mee, je bent alleen wat meer tekengeld kwijt omdat je nu die gierige makelaar ook geld moet geven. En soms onderhandelen ze heel kut, dan wordt er niet gezegd wat de speler verlangt, maar moet je zelf met iets komen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
hm wie moet ik nou geloven
Was in fm11 toch ook al zo?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, het valt wel mee, je bent alleen wat meer tekengeld kwijt omdat je nu die gierige makelaar ook geld moet geven. En soms onderhandelen ze heel kut, dan wordt er niet gezegd wat de speler verlangt, maar moet je zelf met iets komen.
Ik heb het ook over fm11.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was in fm11 toch ook al zo?
Dat je zelf met een bod moet komen
ohquote:
Spelplezier is ook een ding ..quote:
Erg realistisch spel dusquote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 'm uiteindelijk veel beter gekregen. 20 voor afwerken bijvoorbeeld.
Haalde in 2017 zelfs de grens van 50 competitiegoals
Deze app is compatibel met uw telefoon.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef inZanity het volgende:
FM voor Android is zojuist uigekomen!!![]()
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sigames.fmhi
Wat een manager die Nick Parkinsonquote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Guidetti is dan ook bagger in FM.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Erg realistisch spel dus. Dat aantal haalt oppergod Guidetti zelfs niet
Neil.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een manager die Nick Parkinson
Ben je daar snel/goed in?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
Overigens maak ik altijd eigen fantasie-competities met die database-editor, dat is echt de beste toevoeging ooit.
Ach dat is nog niks. Vroeger met ultieme eindbazen als Mihalcea, Vasilyuk, To Madeira enz. enz. was 100+ goals geen uitzonderingquote:Op woensdag 11 april 2012 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Erg realistisch spel dus. Dat aantal haalt oppergod Guidetti zelfs niet
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deze app is compatibel met uw telefoon.![]()
je heet Neil?quote:
Wel aardig, snel kan je er niet in zijn, je moet dat soort dingen altijd testen enzo, komt best veel bij kijken.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben je daar snel/goed in?
Zoek al jaren naar een leuke fantasy database voor FM 08, alleen ben er zelf niet goed in, en alle download links die ik ooit vond waren al dood.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef napoleonfour het volgende:
nu maar wachten op de piratenmarket inzanity
Tik vaak maar random namen in hoor.quote:
hoi Stijnquote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tik vaak maar random namen in hoor.
Mn echte naam begint met de eerste 2 letters die jouw naam ook aanvangen
stefanquote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tik vaak maar random namen in hoor.
Mn echte naam begint met de eerste 2 letters die jouw naam ook aanvangen
Stefan dacht ik ook aan, maar hij heeft het over eerste 2 lettersquote:
Ah ok, klinkt leuk, al zullen die laatste landen wel weinig clubs op den duur afleveren op de hoogste niveau's?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel aardig, snel kan je er niet in zijn, je moet dat soort dingen altijd testen enzo, komt best veel bij kijken.
Ik heb nu Schotland, België, Nederland, Ierland, N.Ierland, Wales en Luxemburg bij elkaar gegooid.
Ben blij dat ik geen Stanislav heet. Anders was ik allang geëmigreerd naar Groenland.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
stefan
st. pieter
stefanie
stalin
stanley
stuart
stanislav
st...
quote:
st. pieter en stalin vind je wel ok dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik geen Stanislav heet. Anders was ik allang geëmigreerd naar Groenland.
Gijs van Delftquote:Op woensdag 11 april 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb morgen een gesprek met een grote man in de SCF.
Die laatste landen heb ik ook niet in de eerste divisie laten beginnen, daar zijn ze niet goed genoeg voor, maar wel grappig om te zien of sommige clubs uit die landen door kunnen stromen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah ok, klinkt leuk, al zullen die laatste landen wel weinig clubs op den duur afleveren op de hoogste niveau's?
Mocht je ooit zin en tijd hebben zo'n fantasy database te maken voor FM 08, dan houd ik me aanbevolen (en wie weet nog meer mensen hier)
Vaar met je schip de piratenbaai binnen en je hebt em zoquote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die laatste landen heb ik ook niet in de eerste divisie laten beginnen, daar zijn ze niet goed genoeg voor, maar wel grappig om te zien of sommige clubs uit die landen door kunnen stromen.
Ik heb FM08 niet, alleen 11. Anders had ik er wel een in elkaar kunnen zetten.
jonguhquote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Thijs Weberquote:
Klopt, ben zelf ook begonnen met een nietszeggende club uit Luxemburg en in de 7de divisie begonnen, kijken of het me lukt om het naar de Europese top te helpen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vaar met je schip de piratenbaai binnen en je hebt em zo
Maar inderdaad grappig, misschien aangezien de database wel een hogere ranking en alles, meer aanzien geeft, dat die clubs uit die kleine landjes ook wat betere spelers produceren etc.
ik ging altijd kijken wie er uit mijn geboorte plaats kwamquote:Op woensdag 11 april 2012 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vonden jullie het ook zo super als een van de beste spelers in de wereld jou dan als favoriet personeel had staan ? Stuurde daar echt altijd op in.. ik kocht ook als het even kon mijn.
hoi tomquote:
twanquote:
zeg het dan gewoonquote:Op woensdag 11 april 2012 17:20 schreef The_Groove het volgende:
![]()
Geloof me nou, jullie gaat het niet raden.
haha, neequote:Op woensdag 11 april 2012 17:20 schreef napoleonfour het volgende:
gezien hij bij een of andere Kroatische club speelt zal die wel een Kroatische naam hebben.
Waarom zou ik m'n volledige naam op Fok posten...quote:
Thulaniquote:Op woensdag 11 april 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat Theo het niet zou toegeven, al zou je het wel goed raden.
Theodoorquote:Op woensdag 11 april 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met zo'n naam zou ik het ook niet toegeven
Mijn oprechte excuses als je echt zo heet.
Du bist einem Turk?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef The_Groove het volgende:
Om jullie te helpen - Het is geen Nederlandse naam....
Tungayquote:Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nein, maar m'n naam zou het kunnen zijn
Klopt, ik ben namelijk door mijn voornaam zo makkelijk te googlen - en dat wil ik nietquote:
Hoe bedoel je? Ja gast, wij worden ECHT kampioen. Dat zeg ik toch verdorie al sinds September ofzo?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, Alle helpmefokkies op een stokkie. Ben je nou serieus om Feyenoord?
Zou je het erg vinden als ik je doodstook via de DM als feyenoord neit kampioen wordt?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ja gast, wij worden ECHT kampioen.
Hoe steek je iemand dood via DM?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou je het erg vinden als ik je doodstook via de DM als feyenoord neit kampioen wordt?
met scherpe argumenten en beledigingen....quote:
Pisveers maken er weer een zooitje van ?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:37 schreef eight het volgende:
ggmm is in het baggertopic aan het opruimen
En daarvoor heb ik het Ajax-topic ook opgeruimd.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:37 schreef eight het volgende:
ggmm is in het baggertopic aan het opruimen
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat hij stoken bedoelt, van het werkwoord ik stook en als in 'loop niet zo te stoken'.
Dat zou nog niet verdomd logisch zijn, maar klinkt logischer dan steken.
das hetzelfde...quote:Op woensdag 11 april 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En daarvoor heb ik het Ajax-topic ook opgeruimd.
Ik heb ze eigenlijk nog niet echt gezien vandaag, behalve geo4kant.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pisveers maken er weer een zooitje van ?
't Blijft een ajacied he, met dat spraakgebrek weet je nooit wat ze nou precies bedoelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat hij stoken bedoelt, van het werkwoord ik stook en als in 'loop niet zo te stoken'.
Dat zou nog niet verdomd logisch zijn, maar klinkt logischer dan steken.
Loop niet zo te steken.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
't Blijft een ajacied he, met dat spraakgebrek weet je nooit wat ze nou precies bedoelen.
oja hijquote:Op woensdag 11 april 2012 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk nog niet echt gezien vandaag, behalve geo4kant.
De roes van de Champions League winst KNVB-bekerwinst is uitgewerkt denk ikquote:Op woensdag 11 april 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oja hij
Hij ging vissen ofzo ipv naar psv in de bekerfinale te kijken
Is net als ajacied422 die darten gaat kijken en posten in het feyenoordtopic tijdens een wedstrijd van Ajax
Kan wezen vind hem wel het meest normaal overkomen van het stelletje. Misschien juist wel daarom.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oja hij
Is net als ajacied422 die darten gaat kijken en posten in het feyenoordtopic tijdens een wedstrijd van Ajax
422 of geo?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan wezen vind hem wel het meest normaal overkomen van het stelletje. Misschien juist wel daarom.
422 sowieso nietquote:
Geo natuurlijk die 422 En die andere kan ik toch niet uitelkaar houden.quote:
Ik ga ging niet vissenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oja hij
Ook wel is moeite meequote:Op woensdag 11 april 2012 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geo natuurlijk die 422 En die andere kan ik toch niet uitelkaar houden.
biljarten belangrijker dan voetbal vindenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga ging niet vissen
Was een biljart toernooi, dat is een keer per jaar. Nooit is de (voetbal)beker met Pasen nu wel.
Mijn broer speelde de finale dus die wilde ik natuurlijk zien maar ik heb PSV gewoon gezien, ik ben naar huis gegaan en heb het gekeken, de prijs uitreiking niet want om 20.00 was de finale.
Komt ook niet vaak voor dat ik iets doe buiten de deur, kwam nu slecht uit met PSV.
Maar ik heb gewoon gekeken dustegenover gestelde van successupporter zou ik dan zijn, bij het winnen van een prijs niet mee kijken..
Maar gewoon gezien dussaaie wedstrijd.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
biljarten belangrijker dan voetbal vinden
vanaf nu heet jij Geo4kant422
Biljarten? Ben je al 65+ dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga ging niet vissen
Was een biljart toernooi, dat is een keer per jaar. En daar doe ik altijd aan me.
Nooit is de (voetbal)beker met Pasen nu wel.
Mijn broer speelde de finale dus die wilde ik natuurlijk zien maar ik heb PSV gewoon gezien, ik ben naar huis gegaan en heb het gekeken, de prijs uitreiking niet want om 20.00 was de finale.
Komt ook niet vaak voor dat ik iets doe buiten de deur, kwam nu slecht uit met PSV.
Maar ik heb gewoon gekeken dustegenover gestelde van successupporter zou ik dan zijn, bij het winnen van een prijs niet mee kijken..
Maar gewoon gezien dussaaie wedstrijd.
Wie zegt dat het belangrijker isquote:Op woensdag 11 april 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
biljarten belangrijker dan voetbal vinden
vanaf nu heet jij Geo4kant422
Bijna goed, het woord dat u zocht: tjappiequote:Op woensdag 11 april 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie zegt dat het belangrijker isik heb het toch beide gezien, flappie
Nee, zit in de familie.quote:
Kan ookquote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bijna goed, het woord dat u zocht: tjappie
Is cool zo'n familitraditiequote:Op woensdag 11 april 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, zit in de familie.Al vind ik het niet zo super maar ik doe elk jaar mee met het toernooi, traditie.
Ah ok. Dan is het wel leuk jaquote:Op woensdag 11 april 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, zit in de familie.Al vind ik het niet zo super maar ik doe elk jaar mee met het toernooi, traditie.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee dat is niet oke
straks vinden we korfbal ook oke en accepteren we ajaciedfeyenoorderpsvoftochtwente422 ook
en het probleem is....quote:Op woensdag 11 april 2012 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan even een veel serieuzer probleem... er is hier visite en de autist die ik ben zit ik nu dus een avond lang opgesloten op mijn kamer...
1. ga naar benedenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik enkel Eredvisielife op deze castje benede
Jij bent duidelijk nog nooit op een swingerparty geweest. Ik ben bang dat porno ze eerder aanmoedigt.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1. ga naar beneden
2. doe de tv aan
3. zoek een pornokanaal op
4. switch naar voetbal zodra de visite opgerot is
Ok, uitgaande van jou voorkeuren mbt het plaatje dat je gepost had...quote:Op woensdag 11 april 2012 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit op een swingerparty geweest. Ik ben bang dat porno ze eerder aanmoedigt.
Kom nou bij voetbal hoort bier en jij weet net zo goed als ik hoe makkelijk daar een Popper in oplost.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, uitgaande van jou voorkeuren mbt het plaatje dat je gepost had...
1. doe een kurk in je reet
2. ga naar beneden
3. slik niks
4. doe de tv aan
5. kijk voetbal
6. slik niks
ghb proef je nog wel gelukkigquote:Op woensdag 11 april 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom nou bij voetbal hoort bier en jij weet net zo goed als ik hoe makkelijk daar een Popper in oplost.
die smoofie en litlerabbit zijn viezeriken hoorquote:
Heb ik ook last van, daarom kijk ik altijd een stream boven.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik enkel Eredvisielife op deze castje benede
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit op een swingerparty geweest. Ik ben bang dat porno ze eerder aanmoedigt.
http://lsdb.nl/set/25204/(...)9-09/0.html#commentsquote:
Thanks, die andere sets die je me gaf waren veel al niet te downloaden omdat megaupload neer is gehaaldquote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/set/25204/(...)9-09/0.html#comments
Gruwelijk setje, luisteren waard als je je verveeld :p
http://lsdb.nl/set/8668/h(...)ear-fm-31-12-08.htmlquote:Op woensdag 11 april 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks, die andere sets die je me gaf waren veel al niet te downloaden omdat megaupload neer is gehaald
ik hoop hetquote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
gewoon gelijk spelletje ervan maken...
no problem manquote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo richting huis en dan stream aangooien voor de 2e helft, thanks nog!
Ze hopen op Zoetquote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mag hopen dat Zoet vanavond niet PSV in de weg gaat liggen
ik ga niet meer op jou inquote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ajax verliest, AZ speelt gelijk. Hoe is dat voordelig voor ojox?
Ajax wint, Feyenoord wint, PSV wint .. AZ-Twente gelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ajax verliest, AZ speelt gelijk. Hoe is dat voordelig voor ojox?
Dus het gaat uiteindelijk tussen Ajax en Psv?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax wint, Feyenoord wint, PSV wint .. AZ-Twente gelijkzeg ik.
En Barca winnen uit bij Chelsea![]()
PSV wint, Feijenoord wint, Ajax verliest, AZ wint zeg ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax wint, Feyenoord wint, PSV wint .. AZ-Twente gelijkzeg ik.
En Barca winnen uit bij Chelsea![]()
1 puntje onder plek 1 vanavondquote:Op woensdag 11 april 2012 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zo hard lachen als feyenoord verliest vanavond he
Ajax kampioen, PSV derde (hoop 2e) .. 2e ... ik had Twente voorspeld maar realistischer is AZ nu.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus het gaat uiteindelijk tussen Ajax en Psv?
1. Ajaxquote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax kampioen, PSV derde (hoop 2e) .. 2e ... ik had Twente voorspeld maar realistischer is AZ nu.
rkc heeft het goed gedaan dit seizoenquote:
az ookquote:Op woensdag 11 april 2012 19:23 schreef mr-green het volgende:
AZ wordt gewoon kampioen man
Ajax verliest echt nog wel een keer
dat sowieso, had het niet verwacht. wel blij dat graafskippie eruit gaatquote:Op woensdag 11 april 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
rkc heeft het goed gedaan dit seizoen
mwah, van mij had excelsior eruit gemogenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat sowieso, had het niet verwacht. wel blij dat graafskippie eruit gaat
1 Feijenoordquote:Op woensdag 11 april 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
1. Ajax
2. Psv
3. Az
4. Feyenoord
5.Twente
6. Heerenveen
dit dusquote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
Valt weinig van te zeggen inderdaad, daarnaast zijn we allemaal bevooroordeeld
stiekem van mij ook welquote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mwah, van mij had excelsior eruit gemogen
nee hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
Valt weinig van te zeggen inderdaad, daarnaast zijn we allemaal bevooroordeeld
het is feyenoordquote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1 Feijenoord
2 AZ
3 Ajax
4 PSV
5 Twente
6 Heerenveen
Graafschap uit is best leuk hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stiekem van mij ook welexcelsior en graafskippie eruit. Zwolle en Spart terug ofzo
Dit is het logo van Ajax:quote:
Dit sowiesoquote:
Wilhelmina / HFC / RVV Celeritas / Feijenoord / Feyenoordquote:
ik zeik er ook niet over, dat doe jijquote:Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is het logo van Ajax:
[ afbeelding ]
I.p.v. dat klassieke ding van jou. Hoor je mij ook niet over zeiken toch?
Gewoon Feijenoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wilhelmina / HFC / RVV Celeritas / Feijenoord / Feyenoord
We hebben nogal een identiteitscrisis achter de rug...
Tegen wie moet feijeoord?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef Helpmefok het volgende:
FEIJENOORD, FEIJENOORD, WAT GAAN WE DOEN VANDAAG
Net als ado dat nou niet weet of ze ado of fc den haag willen zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wilhelmina / HFC / RVV Celeritas / Feijenoord / Feyenoord
We hebben nogal een identiteitscrisis achter de rug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |