Het is op dit moment overal wel gezelligquote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, Ik zit 413. Is het gezellig daar linksachter het doel?
Daarom ga ik er ook nooit aan beginnen. Lekker op losse kaarten. Kan je nog voor- en achteraf een biertje doen ook in de stad.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Combi is voor een hoop mensen toch onmogelijk
Vriend van mij is verhuisd naar Groningen voor school, ging naar Groningen-Ajax en moest eerst naar Amsterdam, dan weer naar Grunn, dan weer terug naar Amsterdam om vervolgens weer terug te gaan
Ze kunnen weer eens wat winnen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is op dit moment overal wel gezellig
Wij gaan altijd met een redelijke grote groep heen van Ajax naar de vollendammer kermis en nooit echt problemen daarquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef napoleonfour het volgende:
knap, ik ben ook eens op die kermis geweest. Een oud klasgenoot van mij kwam daar vandaan. Die gast had dus een eigen kroeg. fijne avond dat wel.
Opzich is het al het hele seizoen wel gezelligquote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook nooit aan beginnen. Lekker op losse kaarten. Kan je nog voor- en achteraf een biertje doen ook in de stad.
[..]
Ze kunnen weer eens wat winnen hoor.
ach ik had ook niet zoveel problemen toen ik er was. Onze boot ligt daar vaak in de zomerquote:Op woensdag 11 april 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij gaan altijd met een redelijke grote groep heen van Ajax naar de vollendammer kermis en nooit echt problemen daar
Vermaak me ook altijd prima
quote:Sierd de Vos is komende zomer tijdens het EK Voetbal de speciale verslaggever van RTL7 in Polen en Oekraïne. Hij zal voor VI Oranje exclusieve interviews en reportages maken over de verrichtingen van het Nederlands Elftal. Naast Sierd de Vos zijn ook Voetbal International-verslaggevers Simon Zwartkruis, Tom Knipping en Iwan van Duren te zien in VI Oranje.
RTL7-directeur Marco Louwerens in het blad Voetbal International: "Sierd de Vos lijkt me een heel goede voor het EK, net als de inbreng van de VI-verslaggevers. Zoals zij tijdens reguliere uitzendingen van Voetbal International aan de bar zitten om over hun club te praten, zo zullen zij tijdens het EK via een verbinding met Oekraïne en Polen vertellen over hun ervaringen."
Sierd de Vos werkt op dit moment als verslaggever en commentator voor Sport 1 en RTL7. Hij afficheert zichzelf graag als 'de culturele commissie van Sport 1' en laat de kijker in die hoedanigheid onder meer weten waar de beste restaurants zich bevinden. Op YouTube worden zijn beste anekdotes verzameld door SdVfan en elsierd. Ook in Voetbal International was hij al menigmaal onderwerp van gesprek, zoals bijvoorbeeld hier.
Nieteens bij het Alkmaardermeerquote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach ik had ook niet zoveel problemen toen ik er was. Onze boot ligt daar vaak in de zomer
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
Verheug mij nu al op zijn report over de Oekraïense feministen
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Sierd gaat voor ons de Poolse hoeren afbeunen
no man, het is een zeewaardige boot. Dan ga je niet pussy op alkmaardermeer tourenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nieteens bij het Alkmaardermeer
Ik hoop dat je het als Feyenoorder in elk geval over een olietanker hebt en geen girly-zeilboot...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
no man, het is een zeewaardige boot. Dan ga je niet pussy op alkmaardermeer touren. Officiële standplaats is Andijk geloof ik.
Ken nog wel een filmpje van toen Heerenveen daar in Volendam was. Dat was niet echt gezellig voor hen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij gaan altijd met een redelijke grote groep heen van Ajax naar de vollendammer kermis en nooit echt problemen daar
ken je de HMS de Tromp? Ja die bedoel ik dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het als Feyenoorder in elk geval over een olietanker hebt en geen girly-zeilboot...
Even moeten googlenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ken je de HMS de Tromp? Ja die bedoel ik dus.
ach hij gaat wel eens mee jah.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Even moeten googlen
Maar dan lift Leerdam dus vaker met jou mee?
Niks denk ik, maar het is geen olietanker.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach hij gaat wel eens mee jah.
nee maar inderdaad gewoon zeilboot. Wat is daar mis mee
najah lastig inparkeren zon tankert.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niks denk ik, maar het is geen olietanker.
die gozer die uit zo'n raam valtquote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken nog wel een filmpje van toen Heerenveen daar in Volendam was. Dat was niet echt gezellig voor hen.
Dierenbeulquote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hengelo en duiven dat is hel ja..
Sigaretten op ze gooien helpt.
menendquote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef inZanity het volgende:
Vanavond Feyenoord winnen, Real winnen, Ajax verliezen én Twente en AZ gelijk en dan komt ook nog eens FM voor Android uit vanavond.. Heerlijk avondje
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
menend. Dat is wel beter.
Ik speel nog steeds fm 2008
To Admire greatlyquote:Op woensdag 11 april 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
What the hell is "Mirrin"?
Je wil foto's?
Je wilt geen piraat worden?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alleen kut dat je bij die Google Play shop alleen met creditcard kan betalen..
Zou best als ze een nest op je balkon hebben en elke keer terug komen is dat niet tof.,quote:
Kutpaaseitjes, hoer, kutduif... het is zeker een bepaalde periode in de maand. En indien niet, dan ben je gewoon rudequote:
anders ik wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
What the hell is "Mirrin"?
Je wil foto's?
is die fm ap gratis te krijgen ja?quote:
menopauzequote:Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kutpaaseitjes, hoer, kutduif... het is zeker een bepaalde periode in de maand. En indien niet, dan ben je gewoon rude
Nou ja er zit er nu 1 op het dak de hele tijd te 'oehoeehhen'quote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hengelo en duiven dat is hel ja..
Sigaretten op ze gooien helpt.
Hoer?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kutpaaseitjes, hoer, kutduif... het is zeker een bepaalde periode in de maand. En indien niet, dan ben je gewoon rude
Jawel. Maar ik neem aan dat je die Android versie (voorlopig) nog niet als torrent zal kunnen vinden.quote:
Elk levend wezen is evenveel waard.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou best als ze een nest op je balkon hebben en elke keer terug komen is dat niet tof.,
bovendien dierenbeul? je hebt het over flying rats he dat weet je?
Mobilism Market. Ik verwacht hem er daar wel snel op.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is die fm ap gratis te krijgen ja?
zou wel heerlijk zijn dan..,
In de idiale wereld misschien., ken zelfs mensen die het leven niet waard zijn.,quote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik neem aan dat je die Android versie (voorlopig) nog niet als torrent zal kunnen vinden.
[..]
Elk levend wezen is evenveel waard.
Oh die moet ik ff onthouden danquote:Op woensdag 11 april 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mobilism Market. Ik verwacht hem er daar wel snel op.
Kan je dat op je telefoon installeren of moet ik dan steeds via samsung kies gaan lopen kutten?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mobilism Market. Ik verwacht hem er daar wel snel op.
Er is een apk van. Ik zal even voor je zoeken.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je dat op je telefoon installeren of moet ik dan steeds via samsung kies gaan lopen kutten?
Ik ook, ofja tot voor kort, nu een of andere super league database met fm 12, eigenlijk wel lachen dit, al was FM 08 1000x beterquote:Op woensdag 11 april 2012 16:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
menend. Dat is wel beter.
Ik speel nog steeds fm 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |