Goeie vraag.. de standaard vragenlijst wilde hij wel invullen, maar aan bloedzonderzoek wil hij pertinent NIET meewerken (zijn woorden..)quote:Op woensdag 11 april 2012 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Da's idd ook vaag. Waarom zou je dat nou per se niet willen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Leandra op 11-04-2012 15:54:12 ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooie tt!
Ik heb me ook iets in de kop gezet. Ik wil een aanbouw aan de keuken
Kan ik vast nooit betalen!
dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:24 schreef moussy het volgende:
Als ik alles wereldwijd bekent wil hebben hoef ik niet te editten toch?
nou, wie weetquote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Rottdog het volgende:
Mouss echt waar, wij konden wel uit hetzelfde hout gesneden zijn. Hier ook gedonder wat betreft genetica en familieonderzoeken
nee, dat was ik ook echt niet van plan. Ik wil er eigenlijk niet voor gaan lenen...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Mooi project! Heb je al een afspraak met een bank?
kansloos?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nee, dat was ik ook echt niet van plan. Ik wil er eigenlijk niet voor gaan lenen...
Kansloos he?
Daarom willen ze niet laten testen natuurlijkquote:
Muah, ik wil het wel zo graag dat ik ook wel een lening zou afsluiten als het echt echt echt niet anders kan...quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nav een totaal overtrokken reactie op Oscar die stikte in een stuk ijs heb ik mezelf nu maar opgegven voor een cursus EHBO aan Kinderen.
Pas toen ik F en Oscar de stuipen op het lijf had gejaagd met een halfslachtige heimlich enzo bedacht ik me 'oh... ijs... dat was ook vanzelf wel gesmolten'
Maar goed, zijn tong was al blauwig toen hij het stuk doorgeslikt had, maar dat kan ook van het ijs geweest zijn.![]()
Wat klinkt dat heerlijk ouderwets gezelligquote:Op donderdag 12 april 2012 12:30 schreef Spuuglokje het volgende:
De zomervakantie is geboekt! Een week naar Kijkduin!
wil je nog een review? wij vertrekken morgen naar kijkduinquote:Op donderdag 12 april 2012 12:30 schreef Spuuglokje het volgende:
We zijn er al eerder geweest.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:36 schreef simmu het volgende:
[..]
wil je nog een review? wij vertrekken morgen naar kijkduin
nog zinvolle tips dan?quote:
Wanneer? Wanneer? Wanneer?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Vrijdag 27 juli-vrijdag 3 augustus. Uiteraard staat een bezoekje aan jullie op ons to-dolijstje.quote:
Twitterwaardig berichtquote:
Epischquote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef mignonne het volgende:
Leuk Spuug!
Mooie TT![]()
Ik kwam deze tegen op facebook. Te droog
Roompot! Vakantiepark Kijkduin heet het. Lekker pal aan zee en dicht bij Duinrell, Scheveningen, Omniversum, TF etc. Ideaal voor ons dus!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:41 schreef snoopy het volgende:
http://contacten.marktpla(...)je-grote-liefde.html
SPOILER: voor het nageslachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is zo jammer als hij verwijderd wordt.![]()
Het is wel ploeteren door alle d's en t's hoor!
Wat een enge schietverhalen zeg.Je zal er maar in de buurt zijn idd.
Spuug, wat leuk weer Kijkduin!
Gelukkig heeft BE hem gekopiëerd voor het nageslacht.... Of wilde je graag in contact komen met Marcel?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:06 schreef moussy het volgende:
arme ik, te laat...
Pagina bestaat niet
Probeer één van deze opties:
Controleer of het ingevoerde webadres juist is.
Probeer de pagina te bereiken via de sitemap.
Ga naar de homepagina.
Gebruik de zoekbox hieronder.
Heb ik al af, én het is al op.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gewonnen dat ik zo het eten mag maken.
t is hier niet te missen, ik woon er zowat naast en om de hoekquote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Kweet niet of ie al bekend was, maar het is dit weekend weer museumweekend!
Hahahahahahaha briljant. Die dame op de motor vooral, zó flauw!quote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef mignonne het volgende:
Ik kwam deze tegen op facebook. Te droog
cranberrysap of cranberrytabletten schijnen te werken als een trein.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:23 schreef Risu het volgende:
Getsie, gewoon na ruim een jaar vrij te zijn van blaasontstekingen, heb ik er nu toch weer een te pakken. En nog een heftige ook. Iemand tips om de avond door te komen? Drinken doe ik al zoveel mogelijk.
Vanmorgen voelde ik hem al aankomen, maar ik was op t werk en dan mag ik niet zomaar een flesje water de vloer op meenemen, anders was het misschien niet zo erg uitgevallen. Ben ook supermoe. Normaal gebruik ik d-mannose om t te voorkomen, die neem ik nu dus intensief. Hielp vorige keer ook super, maar zal pas echt eind van de avond resultaat beginnen te tonen, dus tips zijn zekers welkom.
En waarom im dit hier vraag, hier zitten de meeste vrouwen die ivm zwangerschappen ed waarschijnlijk ervaringsdeskundigen zijn.
Winnen doe ik ook nooit. Vanmiddag bij een winkel zo'n lotje gekregen, uiteraard niets gewonnen :-(
Domme lief. Ik vond Wicked echt heel geweldig. De kinderen hebben het er ook nog steeds overquote:Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
cranberrysap of cranberrytabletten schijnen te werken als een trein.
En winnen, wij kregen post van de postcodeloterij. Ik hoopte op een ijsprijs (:Y) ) maar het bleken kaartjes voor Wickedhoe tof! mn lief had de vlop al bijna weggemikt onder een "omg wie wil daar nou heen
"
Ik ga gewoon naar de huisartsquote:Op donderdag 12 april 2012 19:23 schreef Risu het volgende:
Getsie, gewoon na ruim een jaar vrij te zijn van blaasontstekingen, heb ik er nu toch weer een te pakken. En nog een heftige ook. Iemand tips om de avond door te komen? Drinken doe ik al zoveel mogelijk.
Vanmorgen voelde ik hem al aankomen, maar ik was op t werk en dan mag ik niet zomaar een flesje water de vloer op meenemen, anders was het misschien niet zo erg uitgevallen. Ben ook supermoe. Normaal gebruik ik d-mannose om t te voorkomen, die neem ik nu dus intensief. Hielp vorige keer ook super, maar zal pas echt eind van de avond resultaat beginnen te tonen, dus tips zijn zekers welkom.
En waarom im dit hier vraag, hier zitten de meeste vrouwen die ivm zwangerschappen ed waarschijnlijk ervaringsdeskundigen zijn.
Winnen doe ik ook nooit. Vanmiddag bij een winkel zo'n lotje gekregen, uiteraard niets gewonnen :-(
Dat was van ergens voor ik op vakantie gingquote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef mignonne het volgende:
oh ik was er vanuit gegaan dat je dat sowieso had gedaan risu![]()
gao nee! niet gezien! zo ff teruglezen
ooooh wacht, dan heb ik hem misschien nog wel gelezen? of niet? ik weet het echt niet meerquote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat was van ergens voor ik op vakantie gingmaar ze zijn wat langer, iets getailleerd, en houden mijn DD in bedwang.
Normaal zullen andermans spelfouten me m'n anus oxideren, hoor, maar bij haar kan ik het zó niet uitstaan.quote:De mini,'s van ah zijn erg leuk! Weer eens een leuke actie!
Wie ze niet wilt haha.... Ik hou me aanbevolen!
Zure sappen drinken of cranberrysap. en ik heb pilletjes voor een sterke blaas.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:23 schreef Risu het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Deze moet ik hier ff delen
http://theoatmeal.com/comics/peeing_sitting_down
Zo storend dat soort spelfouten, en sowieso, een werkwoord als "willen" niet kunnen vervoegen...quote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef -Spring het volgende:
Heuj.
Weet je nog van dat betweterige wijf dat lesgeeft op een basisschool en geen Nederlands kan?
[..]
Normaal zullen andermans spelfouten me m'n anus oxideren, hoor, maar bij haar kan ik het zó niet uitstaan.
Voor de vrouw ook handig dat een man zit bij het plassen... De bril blijft omlaag en je hoeft niet meer elke dag te dweilen. Mijn ventje is er van overtuigt dat het de kans op prostaatkanker vermindert en ik zeg gewoon dat hij gelijk heeft. Lekker makkelijk toch.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Deze moet ik hier ff delen
http://theoatmeal.com/comics/peeing_sitting_down
Ik wil in een eventueel nieuw huis gewoon een Pispot!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef Risu het volgende:
[..]
Voor de vrouw ook handig dat een man zit bij het plassen... De bril blijft omlaag en je hoeft niet meer elke dag te dweilen. Mijn ventje is er van overtuigt dat het de kans op prostaatkanker vermindert en ik zeg gewoon dat hij gelijk heeft. Lekker makkelijk toch.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef Risu het volgende:
[..]
Voor de vrouw ook handig dat een man zit bij het plassen... De bril blijft omlaag en je hoeft niet meer elke dag te dweilen. Mijn ventje is er van overtuigt dat het de kans op prostaatkanker vermindert en ik zeg gewoon dat hij gelijk heeft. Lekker makkelijk toch.
Whehehehequote:
Nou jou zal het stoerder maken.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:59 schreef Sorbootje het volgende:
Nou schiet op dan!
Isabeau liet weer even een sterk staaltje timing zien. Een wc sessie, met poep in én om de wc.Ik heb het nét op tijd opgeruimd. Ze komen als het goed is over twee minuten.
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:35 schreef Sorbootje het volgende:
Ze staat nu tegen die man "Kappen nu! Even naar mama luisteren!" te roepen
Hmmpf!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:09 schreef Sorbootje het volgende:
Poeh! Opluchting. 110 euro is beter te verstouwen dan 500. En lekker de hele ochtend nog voor me zonder gedoe. En dat op vrijdag de dertiende
Zo reken ik ook altijd!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:34 schreef Leandra het volgende:
Oeh, das lekker... dan heb je gewoon ¤ 390 extra te vershoppen
Een vrouw naar mij hart jijquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:34 schreef Leandra het volgende:
Oeh, das lekker... dan heb je gewoon ¤ 390 extra te vershoppen
ja hoor, je zorgt meteen voor vrolijke liedjes in mij hoofd!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mag ik ook eens een keertje een letter vergeten?
Druk en gaar. Maar we hebben net wel samen de helft van de zolder uitgepakt/ opgeruimdquote:
Ja, ik was je al sort of kwijt. Fijn dat er dan toch een soort schot inzit!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Druk en gaar. Maar we hebben net wel samen de helft van de zolder uitgepakt/ opgeruimd.
dan krijg ik een banquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:38 schreef phluphy het volgende:
Wat is het hier stil? Niemand iets te melden, liegen of roddelen?
nou ja, best wel maar dat doe ik lekker nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:38 schreef phluphy het volgende:
Wat is het hier stil? Niemand iets te melden, liegen of roddelen?
De popcornwaardige topics zitten op dit moment buiten OUD he?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:01 schreef Ticootje het volgende:
Ja. Dat topic is gister 2x dicht geweest. Popcorn waardig.
Ja! Gertverdemme! Hij deed t toch eerst ook met die rooie? Driewerf bah!quote:
Dat zou ik ook doen hoor.quote:
Ja. Lekker voor de onderlinge verhoudingen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Gertverdemme! Hij deed t toch eerst ook met die rooie? Driewerf bah!
Ja, lijkt me ook ja. Maar what is he thinking? En zij dan?? Ze is of heel naief of heel berekenend? Maar bah.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:35 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ja. Lekker voor de onderlinge verhoudingen.
Ja. Ik heb het heerlijk naar m'n zin zo. Gister nog even een soort harde woorden gehad met ex. Even met de neus op de feiten waarom we ook al weer gingen scheiden. Ik had gister wel ff een kutdag. Vervolgens nog een flink meningsverschil met Joene, dus m'n dag was compleet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:28 schreef Luchtbel het volgende:
Voornamelijk rot. Maar morgen godzijdank weer een paar uur met het meisje.
Bij jou? Een beetje te doen met die twee?
Die gast is rijk.quote:
Boeie? Voel je niets van?quote:
Gewoon zeggen. Beter hou je je bek, dan kan ik nog wat met m'n fantasie.quote:
Plus dat je de hele dag (ik dan) de neiging moet onderdrukken om niet *doet Samsonstem* ALLEZ GERTJE! Te roepenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe liever die rooie. Die is hot
Gert vind ik zo...bweugh
Als je klaarkomt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Plus dat je de hele dag (ik dan) de neiging moet onderdrukken om niet *doet Samsonstem* ALLEZ GERTJE! Te roepen
Die kans lijkt me, met die gedachte, eigenlijk gelijk aan nul.quote:
Dealquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Snoop, ik hoop het ook. En ik hoop echt een keer een weg te kunnen vinden in al die kutzooi want dit is echt een uitzichtloze ellende. En iedereen wordt moe.
En ik wil dat ik weer wil dat met ijskoffie ga drinken met jou en dat leuke jurke dat ik voor L. bewaard heb ga geven
ja met die rooie en ook met die andere blonde toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Gertverdemme! Hij deed t toch eerst ook met die rooie? Driewerf bah!
Cardio boksen is zo fijn!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het heerlijk naar m'n zin zo. Gister nog even een soort harde woorden gehad met ex. Even met de neus op de feiten waarom we ook al weer gingen scheiden. Ik had gister wel ff een kutdag. Vervolgens nog een flink meningsverschil met Joene, dus m'n dag was compleet.
Maar over het algemeen gaat het gewoon z'n gangetje.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:28 schreef Luchtbel het volgende:
Voornamelijk rot. Maar morgen godzijdank weer een paar uur met het meisje.
Maar het accent blijft natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:35 schreef -Spring het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Da's alleszins anders.
Klopt. Het kan inderdaad verleidelijk klinken, vind ik. Bij een vrouw.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar het accent blijft natuurlijkIk dacht dat dat het enige was waarmee we Nederlanders konden "verleiden", ons schattig accent
Oranje is een paar km bij het hart van Drente vandaan, ligt aan hetzelfde kanaal.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had via iemand anders gehoord over speelstad oranje. Vakantiepark met een soort indoor kermis. Zou zowel voor oudste als jongste leuk zijn. Ga ik ook eens bekijken
amber vond het er geweldig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had via iemand anders gehoord over speelstad oranje. Vakantiepark met een soort indoor kermis. Zou zowel voor oudste als jongste leuk zijn. Ga ik ook eens bekijken
Sterker nog, ze hadden het over een andere collega en waarom die wel of geen ontslag moest krijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:07 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens? dat je bij een kassa staat en dat kassamedewerkers onderling een heel gesprek met elkaar beginnen over privézaken en dat je er maar bij staat van
o en dat ze zo druk met elkaar aan het ratelen zijn dat ze zo je sixpack cola op je chips deponeren of je koekjes pletten?
Of dat je een plastic tasje koopt en dat vooraan op de band legt, en dat ze dan de afgebliepte boodschappen óp je plastic tasje stapelt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:07 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens? dat je bij een kassa staat en dat kassamedewerkers onderling een heel gesprek met elkaar beginnen over privézaken en dat je er maar bij staat van
o en dat ze zo druk met elkaar aan het ratelen zijn dat ze zo je sixpack cola op je chips deponeren of je koekjes pletten?
sterkte springquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef -Spring het volgende:
Ik heb trouwens een jaar of wat geleden een brief van van m'n opa gekregen die ik pas open mag maken als ie er niet meer is. En dat duurt waarschijnlijk niet zo lang meer, want hij heeft prostaatkanker.
En ik ben 'm kwijt. Heel erg kwijt.
ik heb bij de dirk al een paar keer gehad dat ze gewoon aan de kassa zaten te telefoneren terwijl ik er stond.. ook zoietsquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hadden het over een andere collega en waarom die wel of geen ontslag moest krijgen.Vreselijk onbeschoft.
En elke keer denk ik: zal ik er iets van zeggen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb bij de dirk al een paar keer gehad dat ze gewoon aan de kassa zaten te telefoneren terwijl ik er stond.. ook zoiets
idd dat denk ik dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
En elke keer denk ik: zal ik er iets van zeggen?
En elke keer denk ik vervolgens: nah, laat maar, dat gaat'm niet worden bij deze dames.
Oh dat heb ik ook meegemaakt. En dan niet dat ze zegt, ik bel je even terug. Maar dan gewoon verder gaan met kletsen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:35 schreef snoopy het volgende:
Gisteren stond ik bij de counter van ah om iets te kopen en dat meisje stond te bellen met het meisje achter de kassa. En het ging niet over werk
Welke versie? Android of iPhone?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
nou heb ik die remember the milk app op mijn telefoon staan, maar ik snap er geen biet van.
iemand een tipje hoe ik het werkend krijg?
Die ken ik zelf ook niet heel goed. Ik voeg daar alleen snel dingen toe die ik niet wil vergeten maar pas ik ze op de website of op de iPad aan omdat ik die interface makkelijker vind.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 11:16 schreef Spuuglokje het volgende:
K3 nu op tv. 'Wij eten nog even een stukje worst, tot zo!' zegt die rooie. Waarom denk ik nu aan de worst van Gert.
quote:Op zondag 15 april 2012 11:16 schreef Spuuglokje het volgende:
K3 nu op tv. 'Wij eten nog even een stukje worst, tot zo!' zegt die rooie. Waarom denk ik nu aan de worst van Gert.
bij gert moet ik altijd denken aan dat -ik moest kloppen want de bel doet het niet-kutprogramma en die vreselijke hondquote:Op zondag 15 april 2012 12:11 schreef Leandra het volgende:
Ik zag ze gisteren op TV en het viel me vooral op dat die blonde gewoon een stuk jonger is dan de andere twee.... alsof er minstens een halve generatie tussenzit.
Gert is gewoon voor een groen blaadje gegaan, maar ik snap dan weer niet wat zo'n jong ding in Gert ziet.
Nee, een gevulde bankrekening maakt het nog steeds niet begrijpelijk voor mij.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef lady-wrb het volgende:
kijk maar:
http://www.telegraaf.nl/s/11910092
Wow, ik weet niet wie jij bent, maar ik ben blij met je laatste zin, anders zou ik t toch wel een heel grove post vinden. Ik voel me nog best aangesproken ook.quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]![]()
Ik vind het ook behoorlijk goor hoor.
Gert kan je natuurlijk geen ongelijk geven, maar van Josje had ik toch iets beters verwacht. Klinkt zo grof, ik bedoel eerder: gewoon een fijne leuke kerel binnen een iets meer "aansluitendere" leeftijdscategorie.
En ergens vind ik de twee zo moeilijk te rijmen, producent van een hele reeks kinderprogramma's, heeft misschien toch ergens wel een héél klein beetje een voorbeeldrol.
Je moet nu maar een koter horen vertellen: paps, ruil jij mams straks ook in voor een jonger ding. Op den duur moet je je man verbieden te kijken ipv je kinderen, anders rent ie er vandoor met een ander
![]()
Dit bedoel ik dus als grapje hé, ben geen doorwinterde feministe ofzo
Kolere, ik merk het. Ik heb nog nooit zoveel bij te lezen gehadquote:Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, t is de week van de lange tenen
dan mag josje wel oppassen, die is al 26quote:Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Whehe Gert ruilt ze toch ook steeds in voor.jongere exemplaren
oeh kolere, ouwe taart!quote:Op zondag 15 april 2012 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan mag josje wel oppassen, die is al 26
OMG.. ik zou er slapeloze nachten van hebben!quote:Op zondag 15 april 2012 17:00 schreef OooLizaooO het volgende:
Las net bij over die kassaverhalen.
Waar ik het helemaal van krijg, zijn mensen die hun (al dan niet vette auto) op de "parkeerplaats voor gezinnen/moeders" parkeren. Want de andere plekken zijn vaak zò krap dat je je autostoeltje niet eens uit de auto gewurmd krijgt. En dan staat er zo'n cabrio op de kinderparkeerplek.
M'n ex is ooit eens uitgestapt toen een delletje van 'n jaar of 50 haar audio cabrio in een van die plekken mikte, met het vriendelijke verzoek om een ander plaatsje te kiezen. Ging ze eerst in discussie dat dat geen kinderparkeerplek was. Hallo, ze is helemaal roze en er staat een fopspeen op
.
La ma,quote:Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef moussy het volgende:
[..]
OMG.. ik zou er slapeloze nachten van hebben!
ik zeg : DOEN!quote:Op zondag 15 april 2012 17:07 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
La ma,
ik blijf vanaf nu wel lekker in de zwangerschapstopics enzo
ik kom er aan!quote:Op zondag 15 april 2012 17:07 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
La ma,
ik blijf vanaf nu wel lekker in de zwangerschapstopics enzo
quote:Op zondag 15 april 2012 17:11 schreef moussy het volgende:
[..]
schijnzwanger, al jaren,beste excuus ooit!
ik heb dr ook nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 15 april 2012 17:15 schreef moussy het volgende:
Waar zijn die roze parkeerplaatsen eigenlijks, perfect voor mijn roze hummer uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |