Goeie vraag.. de standaard vragenlijst wilde hij wel invullen, maar aan bloedzonderzoek wil hij pertinent NIET meewerken (zijn woorden..)quote:Op woensdag 11 april 2012 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Da's idd ook vaag. Waarom zou je dat nou per se niet willen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Leandra op 11-04-2012 15:54:12 ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooie tt!
Ik heb me ook iets in de kop gezet. Ik wil een aanbouw aan de keuken
Kan ik vast nooit betalen!
dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:24 schreef moussy het volgende:
Als ik alles wereldwijd bekent wil hebben hoef ik niet te editten toch?
nou, wie weetquote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Rottdog het volgende:
Mouss echt waar, wij konden wel uit hetzelfde hout gesneden zijn. Hier ook gedonder wat betreft genetica en familieonderzoeken
nee, dat was ik ook echt niet van plan. Ik wil er eigenlijk niet voor gaan lenen...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Mooi project! Heb je al een afspraak met een bank?
kansloos?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nee, dat was ik ook echt niet van plan. Ik wil er eigenlijk niet voor gaan lenen...
Kansloos he?
Daarom willen ze niet laten testen natuurlijkquote:
Muah, ik wil het wel zo graag dat ik ook wel een lening zou afsluiten als het echt echt echt niet anders kan...quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nav een totaal overtrokken reactie op Oscar die stikte in een stuk ijs heb ik mezelf nu maar opgegven voor een cursus EHBO aan Kinderen.
Pas toen ik F en Oscar de stuipen op het lijf had gejaagd met een halfslachtige heimlich enzo bedacht ik me 'oh... ijs... dat was ook vanzelf wel gesmolten'
Maar goed, zijn tong was al blauwig toen hij het stuk doorgeslikt had, maar dat kan ook van het ijs geweest zijn.![]()
Wat klinkt dat heerlijk ouderwets gezelligquote:Op donderdag 12 april 2012 12:30 schreef Spuuglokje het volgende:
De zomervakantie is geboekt! Een week naar Kijkduin!
wil je nog een review? wij vertrekken morgen naar kijkduinquote:Op donderdag 12 april 2012 12:30 schreef Spuuglokje het volgende:
We zijn er al eerder geweest.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:36 schreef simmu het volgende:
[..]
wil je nog een review? wij vertrekken morgen naar kijkduin
nog zinvolle tips dan?quote:
Wanneer? Wanneer? Wanneer?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Vrijdag 27 juli-vrijdag 3 augustus. Uiteraard staat een bezoekje aan jullie op ons to-dolijstje.quote:
Twitterwaardig berichtquote:
Epischquote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef mignonne het volgende:
Leuk Spuug!
Mooie TT![]()
Ik kwam deze tegen op facebook. Te droog
Roompot! Vakantiepark Kijkduin heet het. Lekker pal aan zee en dicht bij Duinrell, Scheveningen, Omniversum, TF etc. Ideaal voor ons dus!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:41 schreef snoopy het volgende:
http://contacten.marktpla(...)je-grote-liefde.html
SPOILER: voor het nageslachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is zo jammer als hij verwijderd wordt.![]()
Het is wel ploeteren door alle d's en t's hoor!
Wat een enge schietverhalen zeg.Je zal er maar in de buurt zijn idd.
Spuug, wat leuk weer Kijkduin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |