Geen Fokkers weglokken hè?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef Vivi het volgende:
Via mijn twitterprofiel @VivienneTweet kunnen jullie 'm vinden.
dat stuk heb ik gelezen, wat is ermee?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef Vivi het volgende:
@Tink "Deborah blies haar huwelijk af". Binnenkort op mijn site
quote:wo 09 mei 2012, 14:43
Ex Wesley gaf Yolanthe compliment
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau is nog steeds dolblij met het compliment dat ze vorig jaar kreeg van Ramona Streekstra, de ex-vrouw van Wesley.
"Vorig jaar zei Ramona dat ze heel blij is met mij als stiefmoeder voor haar zoontje", vertelt Yolanthe (27) in Beau Monde. "Een van de mooiste complimenten die ik ooit kreeg. Zo ontroerend."
Yolanthe vindt het heerlijk om voor het zesjarige zoontje van Wesley en Ramona te zorgen. "Jessey is het liefste jongetje van de wereld. Om de zoveel weken is hij bij ons."
Eerder onthulde de presentatrice dat het verlangen om zelf een kindje te krijgen steeds groter wordt. Ook de kleine Jessey heeft aangegeven dat hij een broertje of zusje wel ziet zitten.
Ze is nu een internationale actrice, dus nu kan ze eindelijk gaan broedenquote:
Zal ze wel voor of na het EK aan de bak moetenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is nu een internationale actrice, dus nu kan ze eindelijk gaan broeden
quote:Moeder Sneijder rookte zich naar hartaanval door kritiek
BEWAAR
Door: redactie
11-5-12 - 13:30 bron: Nieuwe Revu
Wesley en Yolanthe.
Voetbalmoeder zijn, da's geen makkie. Weliswaar verdient zoonlief bakken met geld, vaak komt er ook negatieve aandacht bij kijken. En dat trekken moeders zich aan. Zo was de hartaanval van de moeder van Wesley Sneijder indirect te danken aan al het vervelende nieuws rondom het huwelijk van haar zoon met Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Diana Kuip
'Sneijder was ten tijde van zijn huwelijk met Yolanthe elke dag in het nieuws', citeert de Nieuwe Revu uit de mond van Diana Kuip, schrijfster van het boek Voetbalmoeders dat sinds vandaag in de winkel ligt. 'Zijn moeder ging van de stress steeds meer roken en uiteindelijk kreeg ze een hartaanval.'
Lijden
Volgens Kuip lijden de moeders behoorlijk onder de vele kritiek die de voetballers op televisie te verduren krijgen. 'De pers is natuurlijk vrij hard geworden de laatste tien jaar. Het gaat om entertainment, sensatie, en is meer gericht op de persoon. Die moeders lijden daar echt onder.'
VI-tv
Voetbal International, het RTL 7-borrelprogramma, kijken is er niet bij voor velen. 'Een deel kijkt niet uit zelfbescherming. Maar de moeder van Erwin en Ronald Koeman kijkt wél, ondanks dat ze er niet tegen kan. Ze vertelde me dat ze weleens de neiging heeft in de pen te klimmen om een boze brief te schrijven naar Johan Derksen. Dat gevoel hebben meer moeders.'
Ideale schoonzoon
'Sommigen blijven ervan verschoond', zegt de 32-jarige schrijfster. 'Die hebben een ideale zoon, zoals Edwin van der Sar, met wie het altijd goed gaat. Dan heb je geluk en blijft je een hoop bespaard.'
Eerste vanavond alquote:Gasten dit seizoen:
Woensdag 16 mei 21.20 uur: Paris Hilton en DJ Afrojack
Woensdag 23 mei 21.20 uur: Dirk Kuyt en Yes-R
Woensdag 30 mei 21.20 uur: Donatella Versace en Yolanda Foster
Woensdag 6 juni 21.20 uur: Nigel & Winona de Jong en Charlotte Heitinga
Ik had ook het idee dat ze weer iets aan haar tanden had laten doen. Ze leken weer groterquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net de herhaling van Boulevard, ik zou bijna zeggen dat Yo weer iets heeft laten doen, maar het zal de harde make-up en strakke haar wel zijn...
Enig, allemaal mensen die me geen hol interesseren, meteen kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de liefhebbers van Yolanthe (op 3):
[..]
Eerste vanavond al
Ik vond haar gezicht om de een of andere reden erg plastic overkomen. Of ze heeft een nieuwe foundation, maar voornamelijk het gebied bij de ogen en rondom de mond leek zo strak. Maar make-up kan van alles doen, dus wie weet is het alleen datquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat ze weer iets aan haar tanden had laten doen. Ze leken weer groter![]()
Misschien bevallen de opgespoten lippen niet en wil ze dat effect bereiken door die verandering aan haar tanden. Zo zonde, zo'n mooie meid
Precies dat viel me ook op laatst op tv met dat programma van haar. Er klopte ook iets niet met die bek van haar, net alsof er iets met haar tanden gebeurd was. Afijn, ze wordt er niet knapper op vind ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond haar gezicht om de een of andere reden erg plastic overkomen. Of ze heeft een nieuwe foundation, maar voornamelijk het gebied bij de ogen en rondom de mond leek zo strak. Maar make-up kan van alles doen, dus wie weet is het alleen dat
quote:Yolanthe ziet verbetering in zichzelf: Je leert elke dag
BEWAAR
ARTIKEL
4 REACTIES
Door: redactie
29-5-12 - 15:42 bron: Televizier
Yolanthe. © BRUNOPRESS.
Yolanthe Sneijder-Cabau vermoedt dat de kijkers van haar programma Yolanthe op 3 zien dat ze veel heeft geleerd van het eerste seizoen. Dat deed ze door de eerdere uitzendingen nog eens kritisch te bekijken. 'Ik denk dat ik daarvan zeker heb geleerd.'
De presentatrice krijgt veel kritiek omdat ze alleen ja en amen durft te zeggen tegen haar gasten. 'Ik heb het vorige seizoen nog eens goed bestudeerd voordat we met de opnames begonnen,' laat ze weten aan Televizier. 'Ik denk dat je elke dag een beetje leert. Vorig seizoen was al enorm geslaagd; de kijkcijfers waren goed en de recensies positief. Zelf ben ik natuurlijk kritischer en vind ik dat er bijna altijd wel iets beter kan.'
De actrice vervolgt: 'Ik hou van leren en vind het fijn om me te blijven ontwikkelen. Als een project me leuk lijkt, ga ik er helemaal voor. Door al mijn enthousiasme ben ik zowel acteren als presenteren heel serieus gaan doen. Dat heeft geleid tot een mooie carrière.'
Afgebrand
In haar show portretteert Yolanthe wekelijks vele sterren uit binnen- en buitenland. Onlangs bracht ze een bezoek aan dj Afrojack en aan Paris Hilton. De uitzending stond boven aan de trending topics op Twitter die avond.
Helaas voor de vrouw van Sneijder waren de berichten weinig lovend, integendeel zelfs. 'Ik kijk yolanthe op 3 nog geen 1 min en wil haar nu al een trap geven.. Zoo nep is zij'. En: 'Zelden zo'n ontzettend slecht interview gezien op tv tussen Yolanthe en paris Hilton. #diepgang #nooitvangehoord'. De woorden 'nep', 'dramatisch', 'slecht' en 'oppervlakkig kwamen veelvuldig voor in de tweets over de TROS-show.
Lieve reacties
De presentatrice kreeg in eigen kring gelukkig positieve reacties op haar werk. 'Wat een lieve reacties allemaal op mijn programma!', meldde ze op Twitter na de eerste aflevering. Die leverde haar een record aantal kijkers op: 624.000. Vorige week keken er minder mensen: 432.000. Dat zijn nog altijd meer dan haar seizoensgemiddelde van vorig jaar: 426.000 kijkers.
Ze lieten 'm zien als 8-jarig jochie, met een klein prijzenkastje met wat voetbalbekers. Jaren later, volgens mij ergens begin jaren '00, bezochten ze 'm weer, liet hij weer zijn prijzenkast zien. Was aardig gevuld met allerlei schalen, bekers etc. Volgende shot was van de prijzen'kast' (het was meer een schouw) bij Wesley thuis anno 2012. Met tussen de bekers evenzoveel foto's van Yo neergezet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef massy het volgende:
Op Ned 1 is een programma over Wes bezig, de Sneijder-tapes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |