Ik ben een paar weken terug voor het eerst in mijn jonge leven in Volendam geweest. En meteen met de neus in de paling: Nick, Simon en die kasthomo die er altijd omheen hangt op een rijtje op het terras.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:53 schreef Noek het volgende:
Afgezien van de foto vind ik Wesley wel te doen eigenlijk. Ga ik nu naar de hel? Of naar Volendam?
Kees Tolquote:Op zondag 10 juni 2012 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken terug voor het eerst in mijn jonge leven in Volendam geweest. En meteen met de neus in de paling: Nick, Simon en die kasthomo die er altijd omheen hangt op een rijtje op het terras.
Heb je ook een foto in klederdracht laten maken?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken terug voor het eerst in mijn jonge leven in Volendam geweest. En meteen met de neus in de paling: Nick, Simon en die kasthomo die er altijd omheen hangt op een rijtje op het terras.
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan The Borrowers:
Of aan Pinkeltje.
Die ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef alors het volgende:
Kees Tolbaas is dat
En die zit allang niet meer in de kast hoor
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
En ik liep langs de tijdschriften vanochtend, en Yo staat op een zwart-wit gids (Mikro? Avro?), met haar oude koppie nog, daar zie je goed dat ze eerst alleen die 2 grote voortanden had en kleine in de hoek. Nu heeft ze echt een veel te grote mond vol met lange tanden![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:09 schreef agentstarling het volgende:
Yo is verkozen als lekkerste voetbalchick van het EK.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
Yolanthe en Yolanda Foster heb ik ook net even gekeken.... komt Yolanthe voor wie het niet groot of duur genoeg kan zijn in een afgetrapte huur-Chevrolet aanrijden![]()
Echt, niemand in de buurt van Hollywood neemt je serieus als je daar in rondrijdt, en helemaal niet als je een voetbalvrouw claimt te zijn.
Maar het het grappigste was eigenlijk haar verbazing over kennelijk zoveel meer rijkdom dan ze gewend is... de helicopter op de boot en meer van dat soort momenten. Ik had soms het gevoel dat ik naar een slanke Dawn French zat te kijken die speelt dat ze een nitwit interviewster van de sterren is.
Als Yolanthe zichzelf niet zo serieus zou nemen dan zou het bijna comedy zijn.
Wat een zelfverheerlijking weer.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Mylene het volgende:
De rest uit Vrouw Magazine.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef Cynix ® het volgende:
Best pedant als je je man publiekelijk vraagt vanaf wanneer jij voor hem de ware was.
Kees, dat vind ik zo mogelijk de leukste van het hele stelquote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Kees Tolbaas is dat
En die zit allang niet meer in de kast hoor
Jeetje, ik geloof niet dat ik ooit zoiets genants heb gelezenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Mylene het volgende:
De rest uit Vrouw Magazine.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar is dit dan gebruikelijk dat ze zulke interviews doen of is Yo gast-redactrice? Ik heb het even gemistquote:
Op stráát ook ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een zelfverheerlijking weer.
Wesje die moet laten weten dat ie in de ghetto van Utrecht is opgegroeidvandaar zijn badass (lelijke) tattoos.
volgens mij was dit de enige 'vrouw' die alleen over yolanthe ging (ik mag het toch hopen, want ik vind het normaal best een leuk en gevarieerd blaadje, maar dit keer was ik er in een halve minuut doorheen. yolanthe, yolanthe, de zus van yolanthe, kledingadvies van yolanthe, de man van yolanthequote:Op maandag 11 juni 2012 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is dit dan gebruikelijk dat ze zulke interviews doen of is Yo gast-redactrice? Ik heb het even gemist
Ah op die manier, stom dat had ik kunnen bedenkenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij was dit de enige 'vrouw' die alleen over yolanthe ging
Vind ik juist totaal niet. Zo krijg je een kritiekloos wauwelverhaaltje. Zeker met deze twee nitwitjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zijn wel slim, op deze manier krijg je veel meer info, als een bekende je gaat interviewen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |