Lekker lelijk Chinees of Portugees blad heb je dan jaquote:Op donderdag 12 april 2012 15:02 schreef blomke het volgende:
Voor 1000¤ heb je een heel aardig granieten keukenblad, hoor. 1/2 meter uitbreiden en je kan je Blokkerkoker kwijt. Die van ons doet 't al > 10 jaar perfect.
Ja, wat dat is dan ook de enige reden dat ik een quooker wil.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef blomke het volgende:
Mensen met een kleine keuken...zo klein dat je je waterkoker weg wilt doen
![]()
Zal ik eens eerlijk (heel eerlijk) zijn? Ik had nog niet eens ooit gehoord van het bestaan van een Quooker. Pas toen ik dit topic las, begreep ik waar en wat het ding is en doet. En m'n mond viel open van verbazing.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, iets zegt me dat jij spijt hebt dat je hem zelf niet hebt laten installeren in je prachtige vrijstaande huis met keuken met kookeiland met daarop een plastic blokker waterkoker...
Zegt de trol met de grootste bek en de kleinste penis.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef blomke het volgende:
Mensen met een kleine keuken...zo klein dat je je waterkoker weg wilt doen
![]()
Woo! Stop de persen! Blomke gaat eens eerlijk (heel eerlijk) zijn!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef blomke het volgende:
Zal ik eens eerlijk (heel eerlijk) zijn?
Pas maar op dat niet alle vuiligheid uit je bek loopt.quote:Ik had nog niet eens ooit gehoord van het bestaan van een Quooker. Pas toen ik dit topic las, begreep ik waar en wat het ding is en doet. En m'n mond viel open van verbazing.
Je klinkt wel enorm getraumatiseerd zeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
Pas maar op dat niet alle vuiligheid uit je bek loopt.
Gefrustreerd.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je klinkt wel enorm getraumatiseerd zeg.
Dat zeg ik, je baalt als een stekker dat jouw keukenboer je niet op deze mogelijkheid gewezen heeft zodat jij je plastic waterkokertje niet pontificaal in het zicht hoeft te hebben op je kookeiland.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef blomke het volgende:
[..]
Zal ik eens eerlijk (heel eerlijk) zijn? Ik had nog niet eens ooit gehoord van het bestaan van een Quooker. Pas toen ik dit topic las, begreep ik waar en wat het ding is en doet. En m'n mond viel open van verbazing.
Zo een oordeel hebben en niet eens ooit gehoord hebben van een Quooker.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef blomke het volgende:
[..]
Zal ik eens eerlijk (heel eerlijk) zijn? Ik had nog niet eens ooit gehoord van het bestaan van een Quooker. Pas toen ik dit topic las, begreep ik waar en wat het ding is en doet. En m'n mond viel open van verbazing.
Nou... dat is dan toch iets van de laatste jarenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef Sant. het volgende:
[..]
Zo een oordeel hebben en niet eens ooit gehoord hebben van een Quooker.
Bij IEDER verkoopgesprek van een beetje een grote keuken keuken komt een Quooker ter sprake.
-edit: Dit geldt natuurlijk niet voor je grote opstelling met kookeiland die je ergens bij een budgetzaak op de kop hebt getikt. ZONDER werkblad uiteraard, want voor 1000 euro koop je ook nog een fatsoenlijk stenen werkblad.
Ja, als je zo je keuken bij elkaar sprokkelt, vergeet je wel eens wat..
Wat een giller!
Tegenwoordig krijg je bij een beetje auto de optie om je kont te laten masseren tijdens het rijden, alsof dat van vitaal belang is tijdens het autorijden, dus wat is nu eigenlijk je puntquote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef Sant. het volgende:
[..]
Bij IEDER verkoopgesprek van een beetje een grote keuken keuken komt een Quooker ter sprake.
-edit: Dit geldt natuurlijk niet voor je grote opstelling met kookeiland die je ergens bij een budgetzaak op de kop hebt getikt. ZONDER werkblad uiteraard, want voor 1000 euro koop je ook nog een fatsoenlijk stenen werkblad.
Ja, als je zo je keuken bij elkaar sprokkelt, vergeet je wel eens wat..
Wat een giller!
Meestal probeer ik zoveel mogelijk mods af te zeiken, maar voor bovenstaande maak ik een diepe buiging.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zeg ik, je baalt als een stekker dat jouw keukenboer je niet op deze mogelijkheid gewezen heeft zodat jij je plastic waterkokertje niet pontificaal in het zicht hoeft te hebben op je kookeiland.
Vind ik persoonlijk best slecht eigenlijk dus ik snap je frustratie volledig.
Nee hoor. Geamuseerd, dat welquote:Op donderdag 12 april 2012 15:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je klinkt wel enorm getraumatiseerd zeg.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zeg ik, je baalt als een stekker dat jouw keukenboer je niet op deze mogelijkheid gewezen heeft zodat jij je plastic waterkokertje niet pontificaal in het zicht hoeft te hebben op je kookeiland.
Vind ik persoonlijk best slecht eigenlijk dus ik snap je frustratie volledig.
Mijn punt is dat Blomke zegt over een fikse keuken te bezitten compleet voorzien van eiland.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je bij een beetje auto de optie om je kont te laten masseren tijdens het rijden, alsof dat van vitaal belang is tijdens het autorijden, dus wat is nu eigenlijk je punt
Ik oordeel niet (opdat ik niet geoordeeld worde....), ik las over de Quooker in dit topic, en pas daarna gaf ik alle voors en tegens van de Quooker tov de waterkoker (van 10¤). Da's toch niet verkeerd?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef Sant. het volgende:
Spoelbakblad en kookeilandblad zijn thuis twee heel aparte bladen. Dus dit is niet aan de orde,.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:47 schreef Sant. het volgende:
Wanneer je de spoelbak dan in het kookeiland plaatst, wil je niet allerhande pongel op je blad hebben.
Ze bestaan sinds 1992, maar zoals bij alle nieuwigheden was dat nog niet je van het.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef blomke het volgende:
Blij dat de keukenverkoper het er niet over heeft gehad. Bestonden ze trouwens 10 jaar geleden ook al?
Dat verklaart... ik heb mijn keuken in 2003 gekochtquote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ze bestaan sinds 1992, maar zoals bij alle nieuwigheden was dat nog niet je van het.
Sinds 2004 in de 'huidige vorm' en sinds dat jaar werd het ook "hot"in keukenland.
Dit jaar tikt de verkoop van Quooker (andere merken weet ik niet) 300.000 stuks aan
Maar je hebt gelijk, dat zijn allemaal mongolen
Het is dus gewoon een hebbedingetje.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ze bestaan sinds 1992, maar zoals bij alle nieuwigheden was dat nog niet je van het.
Sinds 2004 in de 'huidige vorm' en sinds dat jaar werd het ook "hot"in keukenland.
Dit jaar tikt de verkoop van Quooker (andere merken weet ik niet) 300.000 stuks aan
Maar je hebt gelijk, dat zijn allemaal mongolen
Nee inderdaad, want een kookeiland getuigd van een sobere manier van levenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:52 schreef blomke het volgende:
Dan zal die budgetzaak waar onze keuken vandaan komt, er wel nooit van gehoord hebben in 2002.
"Zalig de armen van Geest" blijkt eens te meer. Wat fijn om zonder luxe te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |