Ja heb je gelijk in. Daarom hebben wij er ook eentje gekocht, je kunt hem toch nog gewoon gebruiken na je vakantie!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Had ik inderdaad gezien.
Maar als je bijna 4 weken gaat ben ik al 40 euro kwijt aan huur van dat ding.
En ach, mijn navigatie van hier is echt op sterven na dood dus dan koop ik er eentje in de usa en bij thuiskomst koop ik dan wel de europese kaarten ofzo
Een jaar geleden hebben wij een uur vantevoren nog een ticket voor Alcatraz kunnen boeken in de haven, zal toch nog wel kunnen lijkt me ?!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:25 schreef jack4ya het volgende:
Beer met haar twee welpen in Sequoia. Erg bijzonder.
Beetje jammer dat je Alcatraz minstens vijf dagen van te voren moet boeken! Die gaan we dus niet zien. Waardeloos.
En mag ik even klagen over de dollar/prijzen?125 euro! Voor een motel 6!
In juli 2011 heb in San Francisco ook iets van $ 140 per nacht betaald voor een motel: Travelodge Golden Gate (@ Lombard Street)quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:25 schreef jack4ya het volgende:
Beer met haar twee welpen in Sequoia. Erg bijzonder.
Beetje jammer dat je Alcatraz minstens vijf dagen van te voren moet boeken! Die gaan we dus niet zien. Waardeloos.
En mag ik even klagen over de dollar/prijzen?125 euro! Voor een motel 6!
Vreemd. Misschien zijn die handelaren er alleen in de zomer (juli/augustus), dunno. Jammer, Alcatraz is toch wel leuk om gezien te hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:10 schreef jack4ya het volgende:
Nouja, rondvragen leverde niets op. Was echt 5 dagen wachten.
Inmiddels in Napa... Hebben wij dat. Sluiten ze de terrassen omdat het het heet is en gevaarlijk wordt. 40 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |