Neem gewoon een Ford Mustang, is dé amerikaanse bak en kost niet eens zoveel meer. Over verbruik hoef je je geen zorgen maken, een liter benzine kost daar omgerekend nog geen 70 cent (als ik het goed heb).quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef lekzzz het volgende:
We zijn aan het zoeken naar een cabrio van 2 juni tot 23 juni van en naar Las Vegas, wil ook dat het verbruik en de prijs een beetje leuk blijft. We willen ook de kilometers inclusief natuurlijk
Via deze site kwamen we uit op een
Chrysler Sebring Cabrio of Soortgelijk
Automatisch transmission en Airconditioning
Deuren: 2 Zitplaatsen: 4
Algemene Voorwaarden
TOTAAL TE BETALEN 748,16 ¤
Is die mustang een cabrio dan? Zo ja weet je een leuke prijs?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Neem gewoon een Ford Mustang, is dé amerikaanse bak en kost niet eens zoveel meer. Over verbruik hoef je je geen zorgen maken, een liter benzine kost daar omgerekend nog geen 70 cent (als ik het goed heb).
[ afbeelding ]
Ergens bij Yosemite park met 30 graden en sneeuw langs de wegen.
[ afbeelding ]
Of neem deze, zoals 1 van onze groep had, maar die is wel 5x zo duur ofzo, dat is wel zonde, maar wel een gruwelijke bak
[ afbeelding ]
Deel van de groep
[ afbeelding ]
Oja, ook lekker trouwens, 50 graden, alsof er een fohn in je gezicht blaast non-stop, benieuwd hoe warm het is op andere tijden van het jaar.
Was via Hertz, ja zijn allemaal cabrio's, we waren met een groep, hadden 4 Mustang Cabrio's en 4 GMC Yukon's.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:46 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Is die mustang een cabrio dan? Zo ja weet je een leuke prijs?
pfff kom wel op hele hoge prijzen uit voor een Mustang Cabrio $2300,-quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Was via Hertz, ja zijn allemaal cabrio's, we waren met een groep, hadden 4 Mustang Cabrio's en 4 GMC Yukon's.
Die Dodge Challenger hoorde toch ook bij je groep?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Was via Hertz, ja zijn allemaal cabrio's, we waren met een groep, hadden 4 Mustang Cabrio's en 4 GMC Yukon's.
Blijkt Dollar Car Rental... met veel matige reviews. Voornamelijk over hard selling de verzekering ed. Kennelijk moeten we even goed uitzoeken hoe het met verzekeringen zit ed...quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef lekzzz het volgende:
We zijn aan het zoeken naar een cabrio van 2 juni tot 23 juni van en naar Las Vegas, wil ook dat het verbruik en de prijs een beetje leuk blijft. We willen ook de kilometers inclusief natuurlijk
Via deze site kwamen we uit op een
Chrysler Sebring Cabrio of Soortgelijk
Automatisch transmission en Airconditioning
Deuren: 2 Zitplaatsen: 4
Algemene Voorwaarden
TOTAAL TE BETALEN 748,16 ¤
Met die verzekeringen heb je niets te maken, want alles wat je nodig hebt, hebben ze je al bij eautohuur/rentalcars.com verkocht. Ter plekke zullen ze je dat dus niet meer verkopen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:28 schreef jack4ya het volgende:
Blijkt Dollar Car Rental... met veel matige reviews. Voornamelijk over hard selling de verzekering ed. Kennelijk moeten we even goed uitzoeken hoe het met verzekeringen zit ed...
En wellicht is een andere taktiek ook een idee. Een lagere categorie huren en dan 'upgraden' als de auto niet ongevraagd 'spontaan' als upgrade aangeboden wordt...
Wij hadden dezequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Neem gewoon een Ford Mustang, is dé amerikaanse bak en kost niet eens zoveel meer. Over verbruik hoef je je geen zorgen maken, een liter benzine kost daar omgerekend nog geen 70 cent (als ik het goed heb).
[ afbeelding ]
Ergens bij Yosemite park met 30 graden en sneeuw langs de wegen.
[ afbeelding ]
Of neem deze, zoals 1 van onze groep had, maar die is wel 5x zo duur ofzo, dat is wel zonde, maar wel een gruwelijke bak
[ afbeelding ]
Deel van de groep
[ afbeelding ]
Oja, ook lekker trouwens, 50 graden, alsof er een fohn in je gezicht blaast non-stop, benieuwd hoe warm het is op andere tijden van het jaar.
Nice, dit was ook wel een beestje hoor. 3,5 liter v6 volgens mij. En achterin heerlijk veel beenruimte wat ook wel fijn is als je met 3 bent en er continu iemand achterin zit. Andere plek kon mooi de koelbox op gevuld met koude drankjes en ijs. Wel zo fijn in de woestijnquote:Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef JDx het volgende:
Ahhh vet een Charger, de familie versie van de Challenger.
Die challenger was wel een SRT 6.1 liter Hemi
simpel antwoord, jaquote:Op maandag 30 april 2012 13:35 schreef Jabberwocky het volgende:
Kun je met een Europees rijbewijs dus gewoon rijden in de US? Ik wil dit najaar naar California en zal dan ook wel in de auto stappen.
Vandaag over een week zit ik in Page!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
Vandaag over een week zit ik in Seattle!
Chicago is echt tofquote:
Dat klinkt wel weer goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:14 schreef jack4ya het volgende:
Ik vlieg juist best graag met ArkeFly, vaak goedkoop, leuke aanbiedingen, en aangezien we beide lang zijn, is de soms erg betaalbare upgrade (comfort class) echt een uitkomst.
Kijk ook of ze toevallig een hotel erbij aanbieden. Bij de gewone reizen dus. Dat deden voor Nepal, en hebben dat als start/stop pakket gebruikt. Kostte 30 pp extra voor 2 weken hotel met transfer en ontbijtLeuke prijzen zijn mogelijk, zo eens voor 400 naar cuba, 500 mexico en 400 voor Nepal.
We zijn nu 3x ermee gevlogen, geen vertragingen. Het lijkt erop dat ze meer de reputatie hebben, dan dat het klopt. Of wij hebben stom geluk gehad. Kan ook natuurlijk. Evt. vertraging vind ik vaak sowieso niet zo'n punt, ik bedoel, hoe veel haast heb je? Is die 2/3 uur écht zo'n drama?
Zeker voor rechtstreeks vluchten kan het me gewoon echt niet boeien... ja een dag vertraging, dat zou ik niet tof vinden, maar een paar uur... /care.
Voor evt aansluitingen ben je imo gewoon zelf verantwoordelijk, helemaal als je verschillende maatschappijen gaat combineren.
Als je de reviews leest, komt ArkeFly er niet veel beter/slechter uit dan andere maatschappijen.
Van de zomer vliegen ze op Vegas voor 600,-,- vanaf 550,- (wel in juni) zelfs, rechstreeks... Ik bedoel, prima prijsje toch?
Wij zijn onze vakantie in de VS-West begonnen in Chicago. Nee dat ligt niet in het Westen van de VS, klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:00 schreef nelisb het volgende:
Hoort niet hier thuis, maar toch even vrage.
Iemand weleens in Chicago geweest?
Ik wil dit jaar 5 dagen naar New York, 2,5 dag naar Chicago, 9 dagen Californië en 3 dagen naar las Vegas en vanaf daar naar huis.
400 ¤ extra per ticket is ook wel érg veel geld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:49 schreef jack4ya het volgende:
Ja weet je, met zijn tweeen is 400,- een hoop geld! Vind ik wel tenminste, het lijkt wel alsof mensen soms liever 400,- betalen om minder kans op vertraging te hebben. Want kans op vertragin heb je altijd natuurlijk. Mijn broer vloog liever met KLM, was beter vond ie... Wat een giller toen zijn gezelschap gewoon een dag (!) vertraging had. Okay, je krijgt je geld wel na veel gesteggel terug, maar toch. Ze dachten respectabel te vliegen, voor 350,- pp extra tov een 'cheapie' ticket.
Misschien www.eautohuur.nl of www.usareisen.de (Engelse versie www.drive-usa.de)quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand nog een gouden car rental tip? Heb bij de volgende sites/bedrijven reeds gekeken;
http://www.enterprise.com
http://www.budget.com
http://www.avis.com/
https://www.alamo.com/
http://www.hertz.com/
http://www.carhire3000.com/
eautohuur is hetzelfde als carhire3000, maar dan duuder (in ieder geval als ik zocht met dezelfde data, en hetzelfde model koos)quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:45 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Misschien www.eautohuur.nl of www.usareisen.de (Engelse versie www.drive-usa.de)
En dat is incl. verzekeringen voor Europeanen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand nog een gouden car rental tip? Heb bij de volgende sites/bedrijven reeds gekeken;
<knip knip>
Volgens mij wel, de meeste waren in ieder geval juist deals voor non-US residents, je geeft vaak aan waar je 'woont', en op basis daar van krijg je een prijsindicatie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef JK het volgende:
[..]
En dat is incl. verzekeringen voor Europeanen?
De Amerikanen hebben een andere rijstijl dan Nederlanders. Waar ze in Nederland alleen het gaspedaal vol in kunnen drukken bij groen licht (ok, uitzonderingen daargelaten zoals bejaarden), doen de Amerikanen het heel rustig aan, o.a. ook vanwege de voor hun hoge brandstofprijzen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Vandaag ook in Mustang Conv. gereden in LA. Heerlijk autootje. Je bent telkens als eerste weg bij het stoplicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |