Klopt, we zijn in SF ook gewoon voor wat simpels gegaan, alles idioot duur, zeker als je echt een goed hotel wil. Je betaalt daar dan per nacht wat je in Vegas voor een weekend betaaltquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef jack4ya het volgende:
Dan zou je je lol opkunnen in SF... wat is die stad lastig/duur om wat fatsoenlijks te vinden. (wij wel iig, maar we deden als ad hoc.)
Ik weet niet of je op mijn link doelt, maar ik heb nu niet naar de prijzen gekeken. Toen hebben wij in ieder geval zéker niet die prijs betaald, nog niet de helft denk ik. Was oktober 2009.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:04 schreef jack4ya het volgende:
225,-? Mwoah, ik heb toch een ander idee bij niet zo duur.
250 per nacht? We hebben voor die hostel nu 120 per nacht betaald. De hostel die wij geboekt hebben stond trouwens niet op booking.com, via hostelbookers opgezocht en daarna op de website van de hostel zelf geregeld (nog iets goedkoper)quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef jack4ya het volgende:
We zaten in motel 6, dat was goedkoper dan de hostel. En het enige beschikbaar onder de 250 (booking). Vlakbij Union, en gratis parkeren. (!) Wel weinig seksie,... Maar weer sliepen er alleen. Toch nog 125,-
Wij zaten in het Sir Francis Drake. Geweldig om een keer te doen, super mooie club bovenin, maar je slaapt eigenlijk alleen maar in je hotel dus zou het nooit weer doen, kan je beter je geld anders besteden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, we zijn in SF ook gewoon voor wat simpels gegaan, alles idioot duur, zeker als je echt een goed hotel wil. Je betaalt daar dan per nacht wat je in Vegas voor een weekend betaalt
Makkelijkste lijkt me om gewoon een navigatiesysteem bij je auto te huren. Toen wij in FL waren hebben we dat ook gedaan, hij was zelfs in het nederlandsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand ervaring met US maps kopen bij TomTom en deze op een ouder model TomTom installeren? Voor mijn type (One 30 series) zijn ze beschikbaar voor een alleszins redelijke prijs, maar ik vraag me af of het handig werkt en of de maps compleet zijn, het is totaal: 799.8mb grootte, en bevat "meer dan 8 miljoen km / meer dan 5 miljoen mijl"
Terwijl als ik bijvoorbeeld de US map opzoek voor een nieuwer/beter model TomTom (XXL) dan is het ineens ruim 1,5gb en bevat het "meer dan 10.5 miljoen km / meer dan 6.6 miljoen mijl".
Dat het in grootte van bestand verschilt kan ik snappen, maar die 2e bevat dus 2,5 miljoen meer KM, en nergens kan je vinden wat dan zo ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |