ik vind het tofquote:Op woensdag 25 april 2012 10:20 schreef KataStrofe het volgende:
Pff.. Ik lees net hoe hard ze Shammies gaan omgooien in MoP, ben benieuwd of ik het nog leuk ga vinden om het te blijven spelen. Alle buff totems weg, alleen nog searing en situatie totempjes over, k weet nog niet of ik het daarmee eens ben..
Mss toch maar een tank rerollen, is de guild iig blij mee
precies. minder lasten, meer lustenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef KataStrofe het volgende:
Haha nee tuurlijk niet, maar ik vond het wel soort van handig dat ik altijd backuptotems had. Voor mezelf, of als er even geen DK in de Raid is oid.
Maar goed, het valt ook eigenlijk wel mee, was even mn eerste reactieWe krijgen er wel leuke totems voor terug zie ik
de lvl 87 talent (in een elemental veranderen, ben de naam kwijt) schijnt ook erg goede burst damage op te leveren voor elemental (lava burst spamquote:Op woensdag 25 april 2012 11:27 schreef KataStrofe het volgende:
Nice, ik ben heel benieuwd, misschien toch maar even in die beta gaan klooien.
Volgens mij worden Shamans ook erg vervelend in PvP, met al die Root/Snare/Slow dingen, nog erger dan nu XD
...quote:Op woensdag 25 april 2012 12:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is er btw ook een illegale manier om in die beta te komen? Heb geen invite gekregen, zou echt graag willen spelen.
....quote:Op woensdag 25 april 2012 12:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is er btw ook een illegale manier om in die beta te komen? Heb geen invite gekregen, zou echt graag willen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |