Haha nice! Ook heel fijn dat je gewoon naast elkaar zit en sneller wat naar elkaar kan brullenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
doen wij hier ook
Nou ja, de tank-healer combi, want om de dps zitten we niet zo in. Mijn tank tankt toch in dps-gear en doet doorgaans de meeste dps
Wauw, lijkt me idd gaaf om gamende ouders te hebbenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:58 schreef Silmarwen het volgende:
Gisteren met GI en mijn ouders nieuwe chars gestart op Earthen Ring.
Vader = hunter (zijn derde)
Moeder = warrior (haar tweede)
GI = disc priest
Sil = druid tank
Allemaal taurens. Goed om mijn pappa beetje up te cheeren.
het went.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:16 schreef Abby79 het volgende:
Ow crap...
Ik heb nu een max level Alliance poppetje!![]()
Da's knap! Gister was je nog lvl 80quote:
d'oh!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:21 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Da's knap! Gister was je nog lvl 80
Nou, fijnquote:Op donderdag 19 april 2012 10:11 schreef KataStrofe het volgende:
Haha nice! Ook heel fijn dat je gewoon naast elkaar zit en sneller wat naar elkaar kan brullen
Mijn Tweedequote:Op donderdag 19 april 2012 09:58 schreef Silmarwen het volgende:
Gisteren met GI en mijn ouders nieuwe chars gestart op Earthen Ring.
Vader = hunter (zijn derde)
Moeder = warrior (haar tweede)
GI = disc priest
Sil = druid tank
Allemaal taurens. Goed om mijn pappa beetje up te cheeren.
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:41 schreef GI het volgende:
We hebben hiervoor met mijn zwager erbij al een keer 1-80 gedaan met een groepje.
Wordt nu makkelijker door de Dungeon FinderEven snel naar level 15 levellen. En daarna naast de class-trainer blijven staan om op die manier snel te kunnen blijven trainen
Ghahahaha oei! XD Fanatiekelingquote:Op donderdag 19 april 2012 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, fijnMoet je mijn 'ik zie alles wat er gebeurt' vriend hebben die vindt dat ik minstens net zo goed als de raiders in het guild moet zijn
'What the fuck are you doing!!!'
'Jesus, go LEFT!'
'Thanks for the heals' (nadat hij dood neervalt)
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, fijnMoet je mijn 'ik zie alles wat er gebeurt' vriend hebben die vindt dat ik minstens net zo goed als de raiders in het guild moet zijn
'What the fuck are you doing!!!'
'Jesus, go LEFT!'
'Thanks for the heals' (nadat hij dood neervalt)
De reden dat ik geen arena meer met hem doe. Dat hij precies weet wat elke class wanneer kan en doet: prima.quote:
http://www.nu.nl/buitenla(...)anslagen-plegen.htmlquote:In 2006 nam Breivik een jaar vrij om het spel World of Warcraft te spelen. Het was naar eigen zeggen een martelaarscadeau voor hemzelf omdat hij vastbesloten was een zelfmoordactie uit te voeren. "Ik heb daar mijn hele leven over gedroomd, om een sabbatical te nemen om World of Warcraft te spelen. Sommigen willen om de wereld zeilen, anderen nemen een jaar vrij om te golfen, ik nam een jaar om World of Warcraft te spelen."
Hoe kan hij daar nu zijn hele leven over gedroomd hebben, WoW bestaat toch nog niet zolang. Of heeft hij echt een vooruitziende blikquote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)anslagen-plegen.html
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De reden dat ik geen arena meer met hem doe. Dat hij precies weet wat elke class wanneer kan en doet: prima.
Ik weet dat nietHet eindigde meestal in een FU!! *klik* * Isabeau opent Fok en kijkt zo boos mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |