Knal er wat pvp items bij voor de ilevel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:06 schreef Nezhi het volgende:
Ik ben echt zo moe van instancen. Twee dingen willen niet droppen waardoor mijn ilevel nog steeds niet hoog genoeg is om andere normals te doen. Fucking stonecore, wordt er schijtziek van.
Ik zit op een rp server, dus alles wat een beetje redelijk is maar ilevel 353 kost 5000gquote:
Als je level 84 bent zou ik gaan questen. Heb daar zelf ook een hekel aan, maar de snelste manier om van 84 naar 85 te gaan is toch echt Twilight Highlands. Vergeet ook niet de Crusible of Carnage te doen die zich daar bevindtquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:53 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik zit op een rp server, dus alles wat een beetje redelijk is maar ilevel 353 kost 5000g
Ik heb een hekel aan pvp. Ik ben nu level 84 dus kan dat nog niet aan, maar heb genoeg epics in mijn inventory.
Klopt. Panda's, pokemon (pet battle), farmville (je kan je eigen soort van boerderij krijgen om herbs en stuff op te telen geloof ik), dat trekken al die testosteron pubertjes allemaal niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]want die vinden panda's allemaal maar stom
Vroeger kreeg je een boekje bij de quests vlakbij de portal van AV. Daar stond in hoe het werkte. Vergelijking met een ui. http://www.wowwiki.com/Peeling_the_Onionquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:34 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Klopt. Panda's, pokemon (pet battle), farmville (je kan je eigen soort van boerderij krijgen om herbs en stuff op te telen geloof ik), dat trekken al die testosteron pubertjes allemaal niet.
En ik begin ein-de-lijk te snappen hoe alterac valley werkt... damn wat een vage battleground is dat. Verbaast me dat niemand er nog een fatsoenlijke guide voor geschreven heeft (of iig eentje die ik kan vinden)
Nee,quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Want zodra MoP uitkomt, stoppen alle retards met het spelen van het spel?
Je moet nog even op mij wachten hahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Nee,
guild is op dit moment niet actief en heel veel mensen quiten dus de leuke mensen waar ik een beetje content mee kon doen die stoppen. Dan wil je iets met randoms doen en dan kom je mensen tegen die echt niks kunnen of willen.
Gratz. Op naar de rest?quote:Op zondag 22 april 2012 18:30 schreef cherrycoke het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)ement#201:14865:a894
Flying High Over Skettis
Earn exalted status within the Sha'tari Skyguard.![]()
wat een gigantische tering grind was dat zeg.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef Blistering het volgende:
Kun je nog zoveel punten hebben, zonder noemenswaardige FoS tel je niet mee
Gigantische tering grind?quote:Op zondag 22 april 2012 18:30 schreef cherrycoke het volgende:
Flying High Over Skettis
Nu is dat een grap. Je had het eens op level 70 moeten doen net zoals ikquote:Op zondag 22 april 2012 18:30 schreef cherrycoke het volgende:
Flying High Over Skettis
Adibags.quote:
Ik ken het ben een Druid.quote:
och, m'n dk gaat ook hard die kant op.quote:
Ja, dat heb ik al 100x gehad, maar in Storm Peaks helemaalquote:
je kunt 'm zelfs targetten en zijn target zien.quote:Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef Nezhi het volgende:
Mobus in Vashj'ir kun je ook over de hele wereld zien als die spawnt
Dubbele classes ftwquote:Op maandag 23 april 2012 11:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
och, m'n dk gaat ook hard die kant op.
gisteravond m'n 7 lvl 85 gedinged, een 2e ele/resto shaman (Joezo @ dragonblight).
stand: 2x BM/SV hunter, 2x ele/resto shaman, 1 frost/blood DK, 1x prot pala, 1x disc priest
Die melding krijg je over heel Northrend, vorige week stond ik in Howling Fjord, ginh mn NPC scan ook voor m piepen XDquote:Op maandag 23 april 2012 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al 100x gehad, maar in Storm Peaks helemaal
Volgens mij liggen de inschattingen uiteen van 2 tot 7 maanden...quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wanneer verwachten jullie de release? September/November of al van de zomer?
Komt er nietquote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoop dat er nog iets komt zoals in WOTLK met halion
Ik verveel me momenteel echt nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:52 schreef KataStrofe het volgende:
Nah, dat er geen Halion achtig iets komt hebben ze officieel geroepen... Blizzard kennende wordt het weer lekker maanden lang verveeld janken met zn allen, net als aan het eind van elke vorige uitbreiding XD
En datquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:17 schreef Junglebeast het volgende:
Diablo3 komt er. Dus kun je daar even zoet mee zijn tot MoP er is.
....betekent dit dat we 'Have Group, Will Travel' kwijtraken?quote:•Ride Like the Wind (Level 21) - Increase flight path travel speed by 25%. Replaces Have Group, Will Travel.
quote:Time Off (Level 27) - Increases rest gained by 100%.
Otherworldly Discounts (Level 30) - Reduce Void Storage and Transmogrification costs by 10%.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe guildperks op mmo-champion:
[..]
....betekent dit dat we 'Have Group, Will Travel' kwijtraken?![]()
die level 27 perk maakt alts levellen nog makkelijker, alsof dat nog niet makkelijk genoeg isquote:En nieuw:
[..]
Ik vond het zo fijn dat als ik iets aan het doen was en iemand mee wilde ik zo makkelijk kon summonenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Niet have group will travel. Nu moet je wel altijd een warlock in de raid hebben
Oh ik ook niet hoor!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verveel me momenteel echt nietHeb er weer helemaal zin in
Als je met 25 man bent is er altijd wel iemand die nog kan summonenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:47 schreef Wolve000 het volgende:
De summoning stones bij de instances zullen wel blijven natuurlijk. Maar het blijft ondanks z'n lange cd toch een erg fijne perk...
Het is nu idd zo reuze handig. En herinner je je icc nog met de summoning stone? Lekker allemaal in een andere fase en dus kon je niet samen summonenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom halen ze dat nou weer weg? Juist ideaal dat je niet 5 minuten bezig bent bij summoning stones. En dat lijkt me ook geen essentieel onderdeel van het spel, dat geklooi met summons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |