Adibags.quote:
Ik ken het ben een Druid.quote:
och, m'n dk gaat ook hard die kant op.quote:
Ja, dat heb ik al 100x gehad, maar in Storm Peaks helemaalquote:
je kunt 'm zelfs targetten en zijn target zien.quote:Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef Nezhi het volgende:
Mobus in Vashj'ir kun je ook over de hele wereld zien als die spawnt
Dubbele classes ftwquote:Op maandag 23 april 2012 11:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
och, m'n dk gaat ook hard die kant op.
gisteravond m'n 7 lvl 85 gedinged, een 2e ele/resto shaman (Joezo @ dragonblight).
stand: 2x BM/SV hunter, 2x ele/resto shaman, 1 frost/blood DK, 1x prot pala, 1x disc priest
Die melding krijg je over heel Northrend, vorige week stond ik in Howling Fjord, ginh mn NPC scan ook voor m piepen XDquote:Op maandag 23 april 2012 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al 100x gehad, maar in Storm Peaks helemaal
Volgens mij liggen de inschattingen uiteen van 2 tot 7 maanden...quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wanneer verwachten jullie de release? September/November of al van de zomer?
Komt er nietquote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoop dat er nog iets komt zoals in WOTLK met halion
Ik verveel me momenteel echt nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:52 schreef KataStrofe het volgende:
Nah, dat er geen Halion achtig iets komt hebben ze officieel geroepen... Blizzard kennende wordt het weer lekker maanden lang verveeld janken met zn allen, net als aan het eind van elke vorige uitbreiding XD
En datquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:17 schreef Junglebeast het volgende:
Diablo3 komt er. Dus kun je daar even zoet mee zijn tot MoP er is.
....betekent dit dat we 'Have Group, Will Travel' kwijtraken?quote:•Ride Like the Wind (Level 21) - Increase flight path travel speed by 25%. Replaces Have Group, Will Travel.
quote:Time Off (Level 27) - Increases rest gained by 100%.
Otherworldly Discounts (Level 30) - Reduce Void Storage and Transmogrification costs by 10%.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe guildperks op mmo-champion:
[..]
....betekent dit dat we 'Have Group, Will Travel' kwijtraken?![]()
die level 27 perk maakt alts levellen nog makkelijker, alsof dat nog niet makkelijk genoeg isquote:En nieuw:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |