Helaas het is niet de Backstreet Boysquote:Op woensdag 11 april 2012 06:34 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Van de Backstreet Boys, hangt boven je bed.
ja schattig wel...quote:
Onbeduidend.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:25 schreef HPLC het volgende:
Trekt een kleuterpistool
(nou ben ik heel benieuwd wat jullie van mijne vinden![]()
)
Hence the name.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi plaatje van een gierige krab uit de beste Tekenfilmserie van de laatste 10 jaar
Nee, joh, die gast uit mijn UI is een knappe Hollywood-acteur en dit is een screenshot uit een vet coole actiefilm.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Poison_Mushroom het volgende:
Ziet eruit of ie in het donker aan kindjes zit.
Off-topic: nee, er komen vlammen uit de uitlaatquote:Op woensdag 11 april 2012 19:05 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hangt er nou een man aan die ambulance vast?
dat ben ik niet he.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Sanddr het volgende:
Leuke UI maar we weten natuurlijk allemaal dat vrouwen enkel naar complimenten vissen.
Nee, da's toch heerlijk? Het gevoel van euforie van die man, die met veel bewondering naar het schouwspel van deze blonde dame kijkt, en dit uit met een vreugdedansje.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik heb die UI altijd al eng gevonden.
Een vrouw die een worst in haar mond doet, terwijl een man met een rode jas en een rode pet daar geilend naar kijkt. Vervolgens doet de vrouw de worst uit haar mond, waarop de man vrolijk gaat springen.
Eng toch?
quote:
cutequote:
Kloptquote:Op donderdag 12 april 2012 18:12 schreef FuckThisName het volgende:
[..]
Jij hebt mij toch met dat Sexii plaatje geholpen"?? Wietparkiet?
Jeeeeej!quote:
Rode lippen, piercing en sigaret.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef murderotic het volgende:
Ik zie er schaamlippen en een clitoris in.
milkshake? Mijn god dat is kolonel Hans Landa uit de film Inglourious Basterds, en hij houdt een grote pijp vast. Geen milkshake.quote:
Ja wat een kutserie. Veel te absurd. Was even hun namen kwijt. Ik vind ze allebei stom. rare UIquote:
Ik heb hem.gekregen jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 07:39 schreef JohannesKozijn het volgende:
Gejat van Cosmo2.0 of vice versa. Ik vind m lelijk iniedergeval. Cosmo had ook welles een poespiraat als UI en die vind ik mooier.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:22 schreef JohannesKozijn het volgende:
wel zielig dat'ie alleen een kop heeft
Hele mooie foto van een heel mooi kasteel. In Gent.quote:
HOEZO ENG MENS!!!! HOE KUN JE!!!??quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:46 schreef FuckThisName het volgende:
Eng mens (sexyshnorpower!!! mijn motto!)
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
jezus, wat kijkt die man/vrouw mij eng aan. Ik vind dat soort borden in monden stom, trouwens.
Hoe durf jij dit edele schoeisel een "schoen" te noemen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:54 schreef JohannesKozijn het volgende:
Roze schoen bij een zijspiegel. waarom als UI?
ik durf alles op internet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:56 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Hoe durf jij dit edele schoeisel een "schoen" te noemen?
Hoezo Breivikblik? Prachtige foto toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Volgens mij durf je ook wel alles buiten het internet als ik in die Breivikblik van je kijk.
Sowieso prachtig. Ik detecteer echter wel een bepaalde focus waar ik koude rillingen van krijg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hoezo Breivikblik? Prachtige foto toch?
Is dat een reactie op de leuke-jongen-UI of de sip-gezichtje-UI. De eerst genoemde UI mag ik niet meer gebruiken helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |