SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Daarom zal ik die er ook uit te editenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:46 schreef Dizorn het volgende:
Hmm die laatste posts kloppen niet helemaal geloof ik
Herken ik wel. Toen ik jonger was (26 zoiets), en MSNchatrooms nog bestond maakte een meid van geloof ik 22 een opmerking dat het saai was op haar werk en ze er neerslachtig van werd. Ik zei voor de grap, joh ik breng je wel bloemen, dat fleurt de boel op. Zei ze bluf tegen me. Nou, de volgende dag heb ik de trein gepakt, ben uitgestapt en heb bloemen gekocht, ben haar werk binnen gewandeld, heb ff zitten zweten maar toch doorgezet. Zij geloofde niet dat ik zou komen en hoorde van de receptie dat er een gozer met bloemen voor haar was.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:41 schreef eefje801 het volgende:
Die paiqer waar ik deze week een eerste date mee heb heeft al een ansichtkaart gestuurd op vakantie. Das ook wel nieuw voor mij. Ik maakte maar een grapje en nu heb ik een kaart op tafel liggen.
Ha ha wat leuk! Nou ehm.. de Paiqer is jonger dus het past in het plaatje dan. Hij heeft al wel meer van die dingen gedaan. Wordt wat te herkenbaar ben ik bang. Vandaag voor het eerst gebeld, niet mijn favoriete ding.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Herken ik wel. Toen ik jonger was (26 zoiets), en MSNchatrooms nog bestond maakte een meid van geloof ik 22 een opmerking dat het saai was op haar werk en ze er neerslachtig van werd. Ik zei voor de grap, joh ik breng je wel bloemen, dat fleurt de boel op. Zei ze bluf tegen me. Nou, de volgende dag heb ik de trein gepakt, ben uitgestapt en heb bloemen gekocht, ben haar werk binnen gewandeld, heb ff zitten zweten maar toch doorgezet. Zij geloofde niet dat ik zou komen en hoorde van de receptie dat er een gozer met bloemen voor haar was.
Ze heeft direct vrij af genomen, we zijn wat gaan drinken, uiteindelijk nam ze me mee naar haar ouders huis, ik moest doen alsof ik van haar school kwam omdat haar ouders het niet zomaar goed zouden vinden als ze iemand van internet meenam naar huis...En toen ben ik meegegaan om haar kamer te bekijken en de rest hou ik voor mezelf...
![]()
![]()
Wil je erover praten?quote:
Ja da's wel maf. Maar ik herinner me dat ik echt nooit iemand mee naar huis nam. Behalve als ze een weekendje weg waren. Ik vond dat zelf gewoon niet relaxt vroeger.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:49 schreef Dizorn het volgende:
22 en dan niet iemand naar huis mogen nemen?
En je bent bij deze een echte vrouw. Lekker wispelturig. Eerst zeggen dat je niet ver wil reizen, en dan zeggen dat voor een leuke date reizen niet uitmaaktquote:Op woensdag 11 april 2012 00:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daarom zal ik die er ook uit te editen
Ha! Ninja quote!
nee klopt niet, 19 was ze, en ja ze woonde nog thuis. Haar pa kwam niet eens van de bank af of keurde mij een blik waardig, haar moeder mij maar vragen stellen over die school, ik wist geeneens de naam van die school...quote:Op woensdag 11 april 2012 00:49 schreef Dizorn het volgende:
22 en dan niet iemand naar huis mogen nemen?
Het ging niet om mijn leeftijd of die van haar, maar dat ik van die "enge" internet afkwam. Misschien was ik wel een Norman Bates, of een ander gevaarlijke mafkees, weten zij veel. Ik denk dat het ook wel een rol speelde hoe het 10 jaar geleden tegen internet werd gekeken dan nu.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:52 schreef eefje801 het volgende:
@Dizorn je hebt gelijk, het is te laat voor mij om nog begrijpend te lezen. Het is inderdaad wel de leeftijd waarop je dat zelf zou moeten kunnen bepalen.
Ik zocht in de buurt inderdaad, maar het liep even anders. En aangezien date leuk genoeg is wil ik daar dan best wat moeite in steken, ondanks dat dat niet zo gepland was.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
En je bent bij deze een echte vrouw. Lekker wispelturig. Eerst zeggen dat je niet ver wil reizen, en dan zeggen dat voor een leuke date reizen niet uitmaakt
ha ha is ook zo, was een andere tijd. ICQ enzoquote:Op woensdag 11 april 2012 00:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het ging niet om mijn leeftijd of die van haar, maar dat ik van die "enge" internet afkwam. Misschien was ik wel een Norman Bates, of een ander gevaarlijke mafkees, weten zij veel. Ik denk dat het ook wel een rol speelde hoe het 10 jaar tegen internet werd gekeken dan nu.
Woont die koffiegast ver weg of heb je nou alweer een andere lijntje uithangen? (ik heb het gevoel iets gemist te hebben?)quote:Op woensdag 11 april 2012 00:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zocht in de buurt inderdaad, maar het liep even anders. En aangezien date leuk genoeg is wil ik daar dan best wat moeite in steken, ondanks dat dat niet zo gepland was.
koffiedate woont niet echt om de hoekquote:Op woensdag 11 april 2012 00:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Woont die koffiegast ver weg of heb je nou alweer een andere lijntje uithangen? (ik heb het gevoel iets gemist te hebben?)
Kan je een ruwe schatting geven qua afstand?quote:Op woensdag 11 april 2012 00:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
koffiedate woont niet echt om de hoek
Ik gok een kilometer of 60quote:Op woensdag 11 april 2012 01:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kan je een ruwe schatting geven qua afstand?
Nee, 's avonds, ik heb vakantie, maar hij nietquote:
Nog leuker, tweede datequote:Op woensdag 11 april 2012 01:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, 's avonds, ik heb vakantie, maar hij nietIs overigens 2e date
Ik heb geen auto, dat maakt het wel lastiger. En hij woont in een dorp zonder station... en ik durf niet in de busquote:Op woensdag 11 april 2012 01:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nog leuker, tweede dateAh en 60 kilometer is te overzien. De date van het kaartje woont ook 45 km verderop.
Slaap lekker en thnxquote:Op woensdag 11 april 2012 01:09 schreef eefje801 het volgende:
Alvast veel plezier dan @pien en bedankt allemaal voor het warme welkom. Ik duik erin.
Wel terugkomen he en ons op de hoogte houden van je paiqvoortgang, is toch gezelliger en trusten.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:09 schreef eefje801 het volgende:
Alvast veel plezier dan @pien en bedankt allemaal voor het warme welkom. Ik duik erin.
Durft niet in de bus? Wat is dat voor onzin?quote:Op woensdag 11 april 2012 01:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, dat maakt het wel lastiger. En hij woont in een dorp zonder station... en ik durf niet in de busMaar goed, das allemaal ook wel opgelost inmiddels
Lang verhaal, iets met paniekaanvallen enzoquote:Op woensdag 11 april 2012 01:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Durft niet in de bus? Wat is dat voor onzin?
Jou 30 mg oxazepam meegeven bij een busreis danquote:Op woensdag 11 april 2012 01:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lang verhaal, iets met paniekaanvallen enzoTrein gaat nog wel, maar bus is kut
Hoe komt het toch dat iedereen dat tegenwoordig zo goed kent? Vroeger kende niemand het. Ik heb het ook wel eens gehad btw...quote:Op woensdag 11 april 2012 01:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jou 30 mg oxazepam meegeven bij een busreis dan
Heb altijd pammetjes in m'n tas zitten als ik met OV moet jaquote:Op woensdag 11 april 2012 01:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jou 30 mg oxazepam meegeven bij een busreis dan
Nouja, als arts ken ik het, dat het goed helpt tegen angstreacties (tegen angststoornissen zelf niet natuurlijk, de achterliggende gedachten moet met therapie opgelost wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 01:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat iedereen dat tegenwoordig zo goed kent? Vroeger kende niemand het. Ik heb het ook wel eens gehad btw...
Normaal ga je niet daten?quote:Op woensdag 11 april 2012 01:41 schreef Puntenjager het volgende:
Geee, dat daten is wel een redelijk prijzige aangelegenheid:
=> 100 autokilometers (2 x 50) maakt 17,50 Euro oid
=> parkeren kost zelfs op 2e paasdag 6,60 Euro
=> klimbos.nl kost 19,50 Euro
=> eten kost 32 Euro (pp)
Totaal 75 Euro dus. En geen klik/chemistry. Maar goed, ze was erg lief en het was gezellig.
Het was overigens pas mijn tweede date ever ('Normaal' ga je niet daten maar komt
'het' er gewoon een keer van. Dat is gelijk ook het geforceerde van daten.)
Ben je nou een echte arts? Een huisarts? Tussen de patienten door FOK je ff of zo?quote:Op woensdag 11 april 2012 01:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja, als arts ken ik het, dat het goed helpt tegen angstreacties (tegen angststoornissen zelf niet natuurlijk, de achterliggende gedachten moet met therapie opgelost worden)
Nee ok. Maar ik ben later wel eens gaan drinken met mensen die ik in de kroeg of op een feestje had ontmoet. Je weet dan wel (een beetje) hoe ze er uitziet, maar het is net zo onwennig vind ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:54 schreef Puntenjager het volgende:
@ de hand van god
Nou, de meeste mensen komen elkaar gewoon een keer tegen. Normaal gaat het iig een stuk natuurlijker dan een date die je (wij hier) via een datingsite afspreekt. Dat zijn toch beladen ontmoetingen die iets ongemakkelijks hebben... juist omdat ze afgesproken zijn met een bedoeling die er heel dik bovenop ligt. Misschien is dat als je wat ouder wordt heel normaal, maar ik vind het niet extreem relaxed moet ik zeggen.
Ik ben basisarts, maar heb 2 banen. En artsen werken geen 24 uur hoor, 's avonds ben ik gewoon vrij. Toevallig ben ik 1 dag in de week vrij. Maar de meeste artsen zijn vrij saai en Fok!ken niet meer. Ja als student in SES, maar daarna zelden...quote:Op woensdag 11 april 2012 01:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ben je nou een echte arts? Een huisarts? Tussen de patienten door FOK je ff of zo?
Heb je nog een beetje voordeel op de datingmarkt met het feit dat je arts bent? Volgens mij houden vrouwen daar wel vanquote:Op woensdag 11 april 2012 02:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben basisarts, maar heb 2 banen. En artsen werken geen 24 uur hoor, 's avonds ben ik gewoon vrij. Toevallig ben ik 1 dag in de week vrij. Maar de meeste artsen zijn vrij saai en Fok!ken niet meer. Ja als student in SES, maar daarna zelden...
Overdag, zitten er gaten tussen de spreekuren, dus dan post ik af en toe wat. Net zoals veel ICTers tussen het systeembeheren door hier posten
Andersom werkt het ook: geneeskundestudentes of vrouwelijke artsen hebben bij mij ook altijd een puntje extra, vraag me niet waaromquote:Op woensdag 11 april 2012 09:13 schreef Fokko89 het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje voordeel op de datingmarkt met het feit dat je arts bent? Volgens mij houden vrouwen daar wel van
Het lijkt mij juist niet, tenminste niet voor mij. Bedoel iemand zou slim moeten zijn dan, maar daarbij moet ie ook super veel werken vaak en tja, verder vind ik het beroep nou ook weer niet super interessant.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:13 schreef Fokko89 het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje voordeel op de datingmarkt met het feit dat je arts bent? Volgens mij houden vrouwen daar wel van
Bij de oppervlakkige types wel, maarja daar zit je ook niet echt op te wachten. Uiteindelijk gaat het om je als persoonquote:Op woensdag 11 april 2012 09:13 schreef Fokko89 het volgende:
[..]
Oppervlakkige types denken arts= hoog inkomen oid?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bij de oppervlakkige types wel, maarja daar zit je ook niet echt op te wachten. Uiteindelijk gaat het om je als persoon
Jammerquote:Op woensdag 11 april 2012 08:08 schreef Cue_ het volgende:
De date met baardmans was niet super. hij had wel lekker gekookt, beetje gekletst, daarna door naar de pubquiz. Allemaal wel oke, maar de klik was opzich ver te zoeken. Dus dat wordt geen tweede date
Ik zou een man niet uitkiezen op z'n beroep ofzo, hoewel arts dan wel weer zegt dat iemand enige mate van intelligentie bezit, en intelligentie is wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 09:13 schreef Fokko89 het volgende:
[..]
"zijn meisje" "eindelijk te ontmoeten" ??quote:Op woensdag 11 april 2012 11:56 schreef heloef het volgende:
Goede TT. Mijn beste vriend vertrekt over twee weken naar Amerika om zijn meisje eindelijk eens te gaan ontmoeten.
Ze hebben al een jaar een lange afstandsrelatie. Hij woont hier, zij in Californie.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"zijn meisje" "eindelijk te ontmoeten" ??
Maar elkaar nog nooit gezien?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben al een jaar een lange afstandsrelatie. Hij woont hier, zij in Californie.
Ze hebben elkaar ontmoet op DeviantArt of iets in die richting.
Inderdaad. Alleen via internet.quote:
Volgens mij is het zo'n echte Amerikaanse dus er zal gebeden worden, in overload.quote:
Laten we bidden dat dit niet gebeurd. Praten met onzichtbare vriendjes is zo 0quote:Op woensdag 11 april 2012 12:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n echte Amerikaanse dus er zal gebeden worden, in overload.
Of geen zin, of niet geintresseerd, of geen tijd..quote:Op woensdag 11 april 2012 13:17 schreef Kloonhommel het volgende:
Je hebt gelijk...![]()
Nou, gisteren weeral een match weggegooid, wel online maar geen reet terugzeggen. Die is dan niet serieus denk ik dan?
Kan, maar toevallig herinnerde ik me haar naam van 1 jaar geleden, toen vond ik maar haar niks, al herinner ik me niet meer waarom precies. Ze had zo een makkelijk te onthouden naam applemeisje. Sowieso zit bij fangirls een schroefje los...quote:Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of geen zin, of niet geintresseerd, of geen tijd..
Zo min mogelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef Pien85 het volgende:
Echt, ik haat 2e dates... what the hell moet ik aan?
/care!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef Pien85 het volgende:
Echt, ik haat 2e dates... what the hell moet ik aan?
Dat komt later Qquote:
Nee, maar wil dr wél goed uitzien enzoquote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
/care!
hij wilt dus al een 2e date... het boeit niet meer
Maar dat is toch niet zo moeilijk, wat ga je eigenlijk doen?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat komt later Q
[..]
Nee, maar wil dr wél goed uitzien enzo
Koffie drinkenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zo moeilijk, wat ga je eigenlijk doen?
Hoe drink jij je koffie?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Koffie drinken![]()
En het is wél moeilijk, want ik heb heel veel kleren
Jij denkt dat we alleen koffie gaan drinken?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe drink jij je koffie?Casual niet te moeilijk. Via paiq?
Vast niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij denkt dat we alleen koffie gaan drinken?
logisch!quote:
Nee, had vorige keer gewoon iets uit de kast getrokkenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
logisch!
maar de druk zou eraf mogen....
kies het op 1 na leukste dat je hebt.... ik gok dat je het leukste vorige keer aan had... simpel.
Doe dat nu dan ook, te lang nadenken over je outfit is niet gaat je outfit echt niet beter van worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, had vorige keer gewoon iets uit de kast getrokkenWil nu wél iets echt leuks aan..
het is zo simpel..... waar jullie altijd de stress vandaan halen?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, had vorige keer gewoon iets uit de kast getrokkenWil nu wél iets echt leuks aan..
te veel klerenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
het is zo simpel..... waar jullie altijd de stress vandaan halen?
En hoe vol is jouw kast?quote:
En waar hangen de kleren die je wel draagt als je naar een date gaat?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vol met kleren die ik niet zou dragen op een date
Op m'n bureau vooral.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
En waar hangen de kleren die je wel draagt als je naar een date gaat?
Been there done thatquote:Op woensdag 11 april 2012 14:15 schreef Kloonhommel het volgende:
Trek kleren aan die niet kapot scheuren als je ze snel uittrekt en ook geen vele riempjes en touwtjes en knoopjes.
Is bodypainting niets voor jou?
Hell no!quote:
Ja, ik hou het simpel... Met iets leuks er onderquote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef Perzephone het volgende:
Eerste zes/zeven dates zorg ik er iig voor dat ik een mooi setje aanheb, en sowieso niet dezelfde kleren..![]()
Al een idee wat het gaat worden?
Klinkt als een leuke datequote:Op woensdag 11 april 2012 15:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Been there done thatHoewel niet op een date
Wat is simpel bij jou eigenlijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:01 schreef Pien85 het volgende:
Ja, ik hou het simpel... Met iets leuks er onder
Spijkerbroek, laarsjes, zwart shirtje met redelijk decolleté enzoquote:
Vanavondquote:
makkelijk toch....quote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Spijkerbroek, laarsjes, zwart shirtje met redelijk decolete enzo
Gebruik geen woorden die je niet kan spellenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Spijkerbroek, laarsjes, zwart shirtje met redelijk decolete enzo
Ik zag het te laatquote:Op woensdag 11 april 2012 15:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gebruik geen woorden die je niet kan spellen
Maar ik ben blij dat je je eigen decolleté (zo dus)
vindt
Prima.quote:
Gek genoeg twijfel ik daar niet aanquote:Op woensdag 11 april 2012 15:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Prima.
Ik hoop dat hij ook vanavonddoet. Suc6
Hoe laat hebben jullie afgesproken?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Straks mijn date maar eens ophalen. Koffie @ casa Joe.
Have funquote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Straks mijn date maar eens ophalen. Koffie @ casa Joe.
19:20quote:
Thanks en dat komt denk ik wel goed.quote:
quote:
Dankjewel!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Dizorn het volgende:
Je hoeft ook zeker niet wanhopig te zijn om op paiq wat te proberen, juist niet zelfs. Maar hé, succes
En door paiq te liken op facebookquote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef Perzephone het volgende:
Paiq kan leuk zijn hoorHangt een beetje van de verwachtingen af denk ik, kost niets dus zullen ook wat mede marktwaarde checkers zijn haha
Hmm op den duur krijg je ook meer coins door te beoordelen of iemand een goede match is
Hehe dat gaat em bij mij ook niet wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En door paiq te liken op facebookMaar ik zit er niet echt op te wachten dat mijn allemaal op fb kunnen zien dat ik paiq zit
best zonde als je daar een week mee heb zitten kletsen en er een klik was...quote:Op woensdag 11 april 2012 17:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
nadeel, je wil wel eens schrikken van een foto...
Ach ik zit al zo lang op Paiq dat ik nog genoeg coins heb kan nog 10 tallen oneliners versturenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hehe dat gaat em bij mij ook niet worden
Nadeel, je hebt teveel keus en maakt soms afspraken tegelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 17:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Paiq is gratis, geen credits nodig.
Gewoon lekker die 2 speeddates gebruiken per dag.
Verder gewoon wachten tot jij uitgenodigd wordt...
Mijn huidige date komt er ook vandaan
voordeel, je leert elkaar globaal kennen voordat je foto's ziet
nadeel, je wil wel eens schrikken van een foto...
nee je praat 2 minutenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:32 schreef rival het volgende:
[..]
best zonde als je daar een week mee heb zitten kletsen en er een klik was...
Hey (naam),quote:Op woensdag 11 april 2012 17:40 schreef Gummiebeer het volgende:
Straks maar eens dat speeddaten doen dan.
Alleen ben ik zo beroerd met chatten, ik weet nooit hoe te beginnen.![]()
Als het gesprek eenmaal loopt gaat het goed, maar dat begin altijd..
Iets met "hoi" werkt vaak welquote:Op woensdag 11 april 2012 17:40 schreef Gummiebeer het volgende:
Straks maar eens dat speeddaten doen dan.
Alleen ben ik zo beroerd met chatten, ik weet nooit hoe te beginnen.![]()
Als het gesprek eenmaal loopt gaat het goed, maar dat begin altijd..
Manipulatief kutwijf.....quote:
toch niet beter hey/hai/hi?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:42 schreef Gummiebeer het volgende:
Laat ik maar eens beginnen met "hoi" , dat lijkt redelijk.
Gey Gay Gaiquote:
Ja ho, wacht eens even. Eerst pic schieten, uploaden zodat we kunnen zien of het goed bij elkaar past enz...quote:Op woensdag 11 april 2012 17:45 schreef Pien85 het volgende:
Zo. Omgekleed, opgemaakt... Zo de deur maar 's uit gaan dan
Kan weinig mis gaan met een zwart shirt en een spijkerbroekquote:Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja ho, wacht eens even. Eerst pic schieten, uploaden zodat we kunnen zien of het goed bij elkaar past enz...
Bummer...quote:Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan weinig mis gaan met een zwart shirt en een spijkerbroekDus geen pics
Kippen in het hok.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan weinig mis gaan met een zwart shirt en een spijkerbroekDus geen pics
Euj, vrouwelijke input hierquote:Op woensdag 11 april 2012 17:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gey Gay Gai
snapez vous?
niet doen dus.
Geef ff door waar je heen gaat...quote:Op woensdag 11 april 2012 17:47 schreef Pien85 het volgende:
Mensen, fijne avond, ik ga richting date[me=Pien85] stiekem toch een beetje nerveus is[/me]
Dat zal wel loslopenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Geef ff door waar je heen gaat...
just in case je niet meer terug komt
Aah sorry man.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Geef ik je net de ideale opener...
ga je toch je eigen ding doen
#StelDanOokGeenVraag
Het loslaten van je ex en andere leugens...quote:
Wat heb je aan een foto van een ex zonder nummer of Facebookquote:Op woensdag 11 april 2012 17:55 schreef Dizorn het volgende:
Ah, daar hoef ik niet te komen. Tenzij die foto's erg leuk zijn![]()
Gozer, niet doen. Laat alles links liggen mbt je ex. Ook de fotos, de mailtjes, de brieven, alles. Je maakt je zelf nog gek zo...quote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik lees net alle emails van me ex destijds (3 jaar terug)
that was some sick shit... borderline man wtf
bordeline dinnetje?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik lees net alle emails van me ex destijds (3 jaar terug)
that was some sick shit... borderline man wtf
Een half uur!? Hier 5-7 minuten max. Tik je zo langzaam of zeggen ze weinig terug?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
nee je praat 2 minuten
dan kan je kiezen wel of geen tweede gesprek
dan praat je 10 minuten
dan kan je kiezen wel of niet in de vriendenlijst
dan kan je doorpraten en wordt de foto steeds zichtbaarder.
kwestie van half uurtje ong
I second that.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
bordeline dinnetje?
Dat is een hel, been there, done that. Als partner heb je het zwaarder te verduren dan het borderline geval...
Totally agree...quote:Op woensdag 11 april 2012 17:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
bordeline dinnetje?
Dat is een hel, been there, done that. Als partner heb je het zwaarder te verduren dan het borderline geval...
Ghe he...quote:Op woensdag 11 april 2012 18:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Zullen we een "mijn ex was een borderliner" clubje oprichten?
Verdomme, je zal er bijna zelf borderline van krijgen..
ik zei een half uur, omdat ik dan wist dat ik safe zatquote:Op woensdag 11 april 2012 18:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een half uur!? Hier 5-7 minuten max. Tik je zo langzaam of zeggen ze weinig terug?
Ja dis me ex van 3 jaar terug, moest ff in me mail kijken toevallig...... en ik zag opeens 697 concepten, ik denk wtf... maar dat waren alle emails van haar toen, van 7 verschillende accounts.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
bordeline dinnetje?
Dit is dus echt waar....quote:Op woensdag 11 april 2012 18:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Zullen we een "mijn ex was een borderliner" clubje oprichten?
Verdomme, je zal er bijna zelf borderline van krijgen..
Nog te gekker!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Och. Kleren die verscheurd zijn, politie aan de deur krijgen, altijd het gevoel hebben dat je op eieren loopt, niet vertrouwd worden, geclaimed worden bij het leven, aangevlogen worden, the works!
Eén groot feest, borderline-dinnetjes!
Ancient history gelukkig. En dat stuk kende ik al, maar dat vat het wel verdomd goed samen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nog te gekker!
Jij wordt net zo!
Ben je nu nog niet weg?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Pien85 het volgende:
Hoop mensen met borderlineexen! Ik heb ook een borderline ex, mag ik ook bij jullie clubje?
Nee.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Pien85 het volgende:
Hoop mensen met borderlineexen! Ik heb ook een borderline ex, mag ik ook bij jullie clubje?
Ik zit in de tram :p FOK!ken op mobiel ftwquote:
Over 5 minuten kan ik zwaaienquote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef Dizorn het volgende:
Zwaai even naar me dan als je hier langs komt
Nerd!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit in de tram :p FOK!ken op mobiel ftw
Gezellig!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Pien85 het volgende:
De club is weer net zo snel kapotgegaan als opgericht omdat je een en ik citeer uit haar signature "manipulatief kutwijf" toe hebt gelaten...quote:
Ik wist het wel! Ik vroeg het nog in DM aan haar en zij maar hardnekkig ontkennen!!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan zal ik zo langzamerhand maar eens aanstalten maken de koffiedate op te gaan pikken bij het station. Begreep dat ze een beetje nerveus was.
Dat ligt aan jou denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit komt op mij over als een verkapt spam bericht, of ligt dat aan mij.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo kwam het in eerste instantie op mij ook over. Maar gezien zijn postgeschiedenis krijgt ie 't voordeel van de twijfel
Als het for the time being maar gezellig was toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De club is weer net zo snel kapotgegaan als opgericht omdat je een en ik citeer uit haar signature "manipulatief kutwijf" toe hebt gelaten...
Ah, ik hoor het al, je bent een oneminuteman he?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als het for the time being maar gezellig was toch?
Goh sherlock; Tis ook niet dat bepaalde iemanden wel heel graag lieten doorschemeren dat t zo was....quote:Op woensdag 11 april 2012 18:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wist het wel! Ik vroeg het nog in DM aan haar en zij maar hardnekkig ontkennen!!
Nam je mijn post serieus of wou je gwoon ff mij 1 keertje afzeiken?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Goh sherlock; Tis ook niet dat bepaalde iemanden wel heel graag lieten doorschemeren dat t zo was....
Is wel eens gebeurd. Tijdje met andere vaste club hier die redelijk wat met elkaar hebben afgedate. KReeg je netjes verslag vanquote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef Perzephone het volgende:
Zou best awkward zijn, twee mensen in hetzelfde topic die hier neer gaan zetten hoe het was
Heeft Kasta nou Seven nog gezien? Hij stuurde daar altijd op aan. (of was het nou andersom?)quote:Op woensdag 11 april 2012 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is wel eens gebeurd. Tijdje met andere vaste club hier die redelijk wat met elkaar hebben afgedate. KReeg je netjes verslag van
Geen ideequote:Op woensdag 11 april 2012 20:00 schreef Kloonhommel het volgende:
Heeft Kasta nou Seven nog gezien? Hij stuurde daar altijd op aan. (of was het nou andersom?)
Ah tof!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is wel eens gebeurd. Tijdje met andere vaste club hier die redelijk wat met elkaar hebben afgedate. KReeg je netjes verslag van
Alles voor een minuutje, maar het was toch een gezellig clubje for the time being?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ah, ik hoor het al, je bent een oneminuteman he?
Ja, 1 minuut lang was het heel erg tof!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alles voor een minuutje, maar het was toch een gezellig clubje for the time being?
Het was leuk, helaas is het clubje een vroegtijdige dood in gegaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, 1 minuut lang was het heel erg tof! [ afbeelding ]
Heb je het over de matches zelf of over speeddates? Dat laatste heb ik altijd de volledige beide tijden uitgezeten zonder kicks. Als babbelen niet je sterkste eigenschap is zou ik het bij RP proberen waar zij eerst afgaan op je foto en dan op je babbelstijl. Bij Paiq gebeurd dat in omgekeerde volgorde.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef Puntenjager het volgende:
Beetje slowchat hier...
Net weer midden in een chat op Paiq gekickt. Juist toen het gesprek een beetje ging lopen (lees: net op het moment dat ze zelf wat spraakzamer werd).
Ik vind het toch moeilijk om na zoveel afgekapte chats vrolijk verder te gaan. Ik twijfel nog niet aan mezelf, maar ik vraag me toch af waar het in godsnaam misgaat steeds...
Is ook lastig, vooral via paiq niet te persoonlijk opvatten iigquote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef Puntenjager het volgende:
Beetje slowchat hier...
Net weer midden in een chat op Paiq gekickt. Juist toen het gesprek een beetje ging lopen (lees: net op het moment dat ze zelf wat spraakzamer werd).
Ik vind het toch moeilijk om na zoveel afgekapte chats vrolijk verder te gaan. Ik twijfel nog niet aan mezelf, maar ik vraag me toch af waar het in godsnaam misgaat steeds...
Welke kleur had je gewild en is het nu geworden dan? Wanneer is die date zodat je misschien nog tijd genoeg over hebt om het op te lossen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Is ook lastig, vooral via paiq niet te persoonlijk opvatten iig!
Merk soms dat mensen wat sceptisch en niet echt vrolijk zijn tijdens een speeddate, zo jammer..
Denk dat ik mijn aankomende date verkloot heb, haarverf is raar uitgevallen hehe
Nouja je weet wel ongeveer hoe mijn haarkleur er uitzag toch? Wilde het ietsje donkerder, chocoladebruin, maar het is nu bijna puurquote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welke kleur had je gewild en is het nu geworden dan? Wanneer is die date zodat je misschien nog tijd genoeg over hebt om het op te lossen.
Niet zo goed opletten jijquote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef Dizorn het volgende:
Waarom weet hij wel je haarkleur, en ik niet? Waarom heb ik een foto gemist?
Komt wel goed. Succes met je komende date...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nouja je weet wel ongeveer hoe mijn haarkleur er uitzag toch? Wilde het ietsje donkerder, chocoladebruin, maar het is nu bijna puur![]()
Date moet ik nog even fixen, was eigenlijk vanaf morgen van plan datum te plannen
Danku dankuquote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Komt goed. Succes met je komende date...
Dat zal je dan niet heel erg veel moeite kostenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:49 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Danku danku![]()
Anders probeer ik jou nog wel es te verleiden tot die koffie
Have funquote:
Hm ja das waar, ik stuur zo wel wat danquote:Op woensdag 11 april 2012 22:14 schreef Dizorn het volgende:
Als ik voor mezelf spreek, zou ik bij een oneliner eigenlijk toch alleen maar kijken naar de foto. Of het moet echt een heul opvallende zin zijn. Dus gewoon "hoi" zeggen, want hij vond je toch al mooi eruit zien?
Entijdens jullie date toch nog even fokken
Het rare is juist dat ik een extreem makkelijke prater1 ben. Omdat ik mezelf niet zo fotogeniek2 vind, dacht ik dat dat wat relaxtere Paiq wel zou werken voor me, maar het valt vies tegen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je het over de matches zelf of over speeddates? Dat laatste heb ik altijd de volledige beide tijden uitgezeten zonder kicks. Als babbelen niet je sterkste eigenschap is zou ik het bij RP proberen waar zij eerst afgaan op je foto en dan op je babbelstijl. Bij Paiq gebeurd dat in omgekeerde volgorde.
Voor de helft van de wereldbevolking een volstrekt logische gedachte. Voor de andere helft totale nonsens.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Perzephone het volgende:
Denk dat ik mijn aankomende date verkloot heb, haarverf is raar uitgevallen hehe
Fair enough.. Maar als ik het mij toch aan ga trekken, voel ik mij natuurlijk niet relaxt op de date zelf - met alle gevolgen van dienquote:Op woensdag 11 april 2012 23:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Voor de helft van de wereldbevolking een volstrekt logische gedachte. Voor de andere helft totale nonsens.
Let wel: jij vindt nu alleen je haar iets te donker. Een andere vrouw vindt het misschien helemaal niet lelijk. Een man vindt het zeer waarschijnlijk helemaal geen probleem. Net alsof jij alleen met precies die en die haarkleur aantrekkelijk bent![]()
Maar je voelt je niet relaxed omdat je denkt dat je niet aantrekkelijk bent dan (aantrekkelijk voor je date/anderen!! Voor jezelf hoef je niet aantrekkelijk te zijn, anders zou je ook fully dressed up 's avonds alleen op de bank zitten)quote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Fair enough.. Maar als ik het mij toch aan ga trekken, voel ik mij natuurlijk niet relaxt op de date zelf - met alle gevolgen van dien
morgen dusquote:Op woensdag 11 april 2012 23:37 schreef eefje801 het volgende:
hmm date van deze week reageert niet op berichtje..onderbuikgevoel..klopt hopelijk niet.
Heb maar een date gemaakt met iemand van Paiq die al lang wil afspreken en ook best een leuke vent is. Gaan naar de Ikea, ha ha. wat ergIk moet er naartoe en hij wilde wel mee en daarna iets drinken
het is een loser.. helaas. Ik merkte al dat het telefoongesprek wat ongemakkelijk was gister maar ja, het was ook voor het eerst. Nu ben ik net even offline gegaan op msn en hij was meteen weer online. Dat soort dingen heb ik echt zo'n hekel aan. Zeg het dan gewoon dat je alleen spanning zoekt ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:39 schreef Dizorn het volgende:
Naar de Ikea, dat is wel origineel in ieder gevalHoop dat je date gewoon druk is en daarom niet reageert, anders is 't een loser
ha ha neequote:Op woensdag 11 april 2012 23:44 schreef Dizorn het volgende:
Nouja als hij voor jou de Ikea wil trotseren dan zou ik me geen zorgen maken toch?
Ah dat is ook gezelligquote:Op woensdag 11 april 2012 23:48 schreef Dizorn het volgende:
Nog niets vaststaan. Wil zeker wat gaan afspreken binnenkort maar dan moet ze wel online zijnEn anders heb ik in ieder geval een koffie-date klaarstaan voor zondag
Ha ha ja dat is dan lastigquote:Op woensdag 11 april 2012 23:52 schreef Dizorn het volgende:
Ze is eigenlijk wel vaak online, afgelopen week veel zitten praten hoorMaar nu vanavond niet toevallig, en had net in m'n hoofd dat ik iets wilde gaan voorstellen
Haha dan is het leuke voor hem echt niet de Ikea denk ik zoquote:Op woensdag 11 april 2012 23:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja he? ik snap niet dat hij mee wil naar de Ikea maar hee.. als hij dat leuk vind
En na die drie dates ben je elkaar weer zat?quote:
je had het toch al eens gedaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren wezen speeddaten. Best leuk om een keer te doen
Ja 2 maanden terug. Vorige keer niets, van gister weet ik nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je had het toch al eens gedaan?
en wat is eruit gekomen?
Zelf nog wat leuks gezien/gesproken?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja 2 maanden terug. Vorige keer niets, van gister weet ik nog niet.
Ja aantal leuke dames gesproken.quote:
Krijg je niet pas later de uitslag? Of krijgen alleen de vrouwen de gegevens van de man?quote:
ik heb geen flauw idee hoe het gaat of wat dan ook... je zit tegenover elkaar gok ik en moet om de zoveel tijd wisselen.... maar dan weet je het toch meteen?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krijg je niet pas later de uitslag? Of krijgen alleen de vrouwen de gegevens van de man?
Was 1 of andere reden voor.
Achteraf vul je een formulier in met wie van degene waarmee je gepraat hebt nog eens contact zou willen hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:45 schreef rival het volgende:
ik heb geen flauw idee hoe het gaat of wat dan ook... je zit tegenover elkaar gok ik en moet om de zoveel tijd wisselen.... maar dan weet je het toch meteen?
Al kost het wel 36 euroquote:Binnen 24 uur ontvang je de matchmail en staan jouw matches online op jouw profiel. Hier staan je leukste dates vermeld en bij een wederzijdse match staat hier een emailadres van de 'match'. Indien diegene ook een foto heeft geupload, staat er ook een foto bij. De foto is een extra service van speeddaten.nl en uiteraard niet verplicht.
goedkoper dan een datequote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Aah het wordt zelfs in Enschede gehouden
[..]
Al kost het wel 36 euro![]()
Duur geintje, dat datenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb je die daarna ook nog eens!
Heb je nou gebatst met Hungry_Joe?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je nou gebatst met Hungry_Joe?
(alsof het niet duidelijk was)
Dat betekent een Ja dus.quote:
gaat mis met paiq. ze zullen er vast wel zijn maar ik heb er (in het verleden, zit er al lang niet meer op en nooit lang op gezeten) nog nooit een leuk, spontaan of lekker wijf op gesproken. allemaal dik, en er kwam vaak geen woord uit. behalve dat ze het druk hadden of zo.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef Puntenjager het volgende:
Beetje slowchat hier...
Nooit last van gehad.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
gaat mis met paiq. ze zullen er vast wel zijn maar ik heb er (in het verleden, zit er al lang niet meer op en nooit lang op gezeten) nog nooit een leuk, spontaan of lekker wijf op gesproken. allemaal dik, en er kwam vaak geen woord uit. behalve dat ze het druk hadden of zo.
al hebben ze een libido zo hoog als de eiffeltoren, als ze dik ('mollig/stevig') zijn heb je daar niet zoveel aan heh.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nooit last van gehad.
Het zijn vaak wel kattenvrouwtjes, of vrouwtjes met een hoog libido, die eenzaam in een dorpje zitten...
Nr1 vond je niet leuk genoeg, óf haar verbinding viel weg, dat kan natuurlijk ook. Nr2 heb je zelf weggeklikt mag ik hopen en Nr3 klinkt gewoon als een ENORM kutwijf.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren op paiq speeddates gedaan.
Nr1 ging eigenlijk best goed. Lang en leuk gechat en foto's gezien, doorgechat en opeens was ze offline.![]()
Nr2 was niet zo spraakzaam en qua taal en spellingsgebruik een nono.
Nr 3 wou met mij chatten en begon gelijk over opleiding, werk. Kwam erg zakelijk over.
Mijn beroep vond ze maar niks want zij had een beter beroep, beter betaald (volgens haar dan, lerares op een basis school)
Nr3 heb ik dan ook heerlijk getrollt totdat ze offline ging.
Nr 1 wou zelfs al afspreken voor een motorrit. Nu zegt dat niet alles natuurlijk op de chat.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nr1 vond je niet leuk genoeg, óf haar verbinding viel weg, dat kan natuurlijk ook. Nr2 heb je zelf weggeklikt mag ik hopen en Nr3 klinkt gewoon als een ENORM kutwijf.
Eigenlijk zou iedere Paiqer een standaard mooning-foto erop hebben moeten staan voor dat slag.
Ah zulke types zijn erg! Eerste klinkt wel leuk thoughquote:Op donderdag 12 april 2012 16:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Nr 3 wou met mij chatten en begon gelijk over opleiding, werk. Kwam erg zakelijk over.
Mijn beroep vond ze maar niks want zij had een beter beroep, beter betaald (volgens haar dan, lerares op een basis school)
Nr3 heb ik dan ook heerlijk getrollt totdat ze offline ging.
Sorryquote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niet meer zo trollen volgende keer he
Idd, een kwestie van een paar toetsaanslagen meer.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:10 schreef Dizorn het volgende:
Vooral leuk als het de laatste minuut gewoon helemaal stil is, en dan alsnog weggeklikt worden
als in, ze had gewoon even kunnen zeggen 'sorry ik hoef je niet'
Ja, ik ben wel zo'n persoon.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:28 schreef rival het volgende:
zeggen jullie dat zelf wel direct dan als je foto's ziet en ze bevallen niet?
Ja. Gewoon iets simpels dat ie mn type niet is ofzoquote:Op donderdag 12 april 2012 17:28 schreef rival het volgende:
zeggen jullie dat zelf wel direct dan als je foto's ziet en ze bevallen niet?
Excuses, volg het topic niet dagelijks sorryquote:Op donderdag 12 april 2012 19:31 schreef Dizorn het volgende:
Die vraag is nu wel in korte tijd al heel vaak gesteld
Ik had wrsch niet duidelijk gemaakt dat genoemde katten- en dorpsvrouwtjes schoonheden warenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
al hebben ze een libido zo hoog als de eiffeltoren, als ze dik ('mollig/stevig') zijn heb je daar niet zoveel aan heh.
het oog wil ook wat. mijn oog that is.
Eerlijk gezegd denk ik inderdaad niet dat er veel mensen lager dan een 7 zullen krijgen..quote:Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie dat ik zowaar een 7.3 heb voor m'n foto op Paiq. Valt me niet tegen eigenlijk.
Of krijgt iedereen standaard een 7 minimaal?
Volgens mij is het op een schaal van 5 tot 10quote:Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie dat ik zowaar een 7.3 heb voor m'n foto op Paiq. Valt me niet tegen eigenlijk.
Ga me niet vertellen dat jij met die 7.3 succes hebt op Paiq.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef Ronaldsen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij met die 7.3 succes hebt op Paiq.en wat zegt dat dus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij met die 7.3 succes hebt op Paiq.Die punten zeggen hoogstens iets over de vrouwen waaraan je gematched wordt qua uiterlijk. Verder moet je het nog altijd hebben van wederzijdse aantrekkingskracht/nieuwsgierigheid hebben.. en een leuk praatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto's zeggen niets inderdaad. Vorige week een oneliner gestuurd aan een gozer die ik dr wel leuk uit vond zien. Chatten... Maar jezus dr kwam geen stom woord uitquote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die punten zeggen hoogstens iets over de vrouwen waaraan je gematched wordt qua uiterlijk. Verder moet je het nog altijd hebben van wederzijdse aantrekkingskracht/nieuwsgierigheid hebben.. en een leuk praatje
Helemaal jouw type!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vraag me af wat eigenlijk de hoogst gemeten match-score is. Zat zelf eens op een 9.2, en dat gesprek liep aardig, niet bijzonder, komt er een foto tevoorschijn van iets wat ik het beste kan omschrijven als een zonnebadende rollade... Ik dacht eerst nog dat ze naakt was, maar delen van haar bikini vielen weg onder de uitstulpende massa's vlees...
We krijgen nog een verslag van je. Met pikante details!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vraag me af wat eigenlijk de hoogst gemeten match-score is. Zat zelf eens op een 9.2, en dat gesprek liep aardig, niet bijzonder, komt er een foto tevoorschijn van iets wat ik het beste kan omschrijven als een zonnebadende rollade... Ik dacht eerst nog dat ze naakt was, maar delen van haar bikini vielen weg onder de uitstulpende massa's vlees...
Maar zoveel te raden is er niet meer over zag ik al.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
We krijgen nog een verslag van je. Met pikante details!
Jawel! Waren jullie zenuwachtig? Zijn jullie er nog op uitgegaan? Hoe vonden jullie de koffie smaken? (quote:Op donderdag 12 april 2012 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar zoveel te raden is er niet meer over zag ik al.
Nee, nee, lekkerquote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel! Waren jullie zenuwachtig? Zijn jullie er nog op uitgegaan? Hoe vonden jullie de koffie smaken? ().
En: komt date 2?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef love_sharon het volgende:
Ik mis de 3rdRock-date verhalen wel.
Inderdaad, zijn koffie beschrijvingen waren geniaalquote:Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef love_sharon het volgende:
Ik mis de 3rdRock-date verhalen wel.
Maar vooral dat iedereen daarna de dates zo ging beschrijven, ook de dates tussen users zelfquote:Op donderdag 12 april 2012 23:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn koffie beschrijvingen waren geniaal
Lees maar 50 topics terug ofzo. 3rDRock is een user die hier al tijdje niet meer komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |