sorry hoorquote:
gisteren stond er oyenoord en dat kwam omdat ik mobiel wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef Dekatria het volgende:
Tweede keer niet goed, je doet het erom
fixedquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gisteren stond er oyenoord en dat kwam omdat ik labiel was
wat een smerig plaatje loop jij hier dan mee rondquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gisteren stond er oyenoord en dat kwam omdat ik mobiel was
kan kloppenquote:
hou je bakkus en het komt allemaal goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
wat een smerig plaatje loop jij hier dan mee rond
Komt door zijn ehm seksuele voorkeur aldus Burgemeester Van der Laan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
wat een smerig plaatje loop jij hier dan mee rond
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hou je bakkus en het komt allemaal goed
zijn we ook van het gejank van sommige af hier iddquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord 2e, eigenlijk best handig voor Ajax
Ajax 3e?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord 2e, eigenlijk best handig voor Ajax
quote:
Nee, die komen nooit door de voorrondes van de CL, meer tv-geld voor Ajax.quote:
Daar hebben jullie al patent op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, die komen nooit door de voorrondes van de CL, meer tv-geld voor Ajax.
Dat was fail ja, om te schamen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:39 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Daar hebben jullie al patent op.
Kopenhagen, Zagreb...
Lastig? Bruno Martins Indi > van Persiequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was fail ja, om te schamen.
Maar Feyenoord zal een Arsenal ofzo loten..lijkt me toch lastig.
Volgend jaar Az iddquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven ben je er eindelijk achter wat je ware club is jong?
Joh die maken we af, we hebben Mulder jonge, van Persie maakt geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was fail ja, om te schamen.
Maar Feyenoord zal een Arsenal ofzo loten..lijkt me toch lastig.
Hoor je bij dat klapvee, is dat nou echt wel een vooruitgang?quote:
Denk dat de grootste winst zal liggen bij de wedstrijdinstelling. Ik hoop vanavond echt een uitstraling te zien dat - wat er ook gebeurt - de punten terug naar Rotterdam moeten. Vanaf minuut 1 toch echt met de mes tussen de tanden. Want mochten we winnen dan worden dat drie zeer zeer waardevolle punten met vervolgens een thuiswedstrijd tegen Excelsior voor de boeg.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 04:31 schreef Oldie57 het volgende:
Kuyt mag van mij lekker naar Utrecht. Sinds Makaay, Tomasson, Hofland, etc. hebben we geen behoefte meer aan te dure, versleten spelers.
quote:Kuyt adviseerde Vlaar dringend: Blijf in De Kuip
Door: redactie
11-4-12 - 07:26 bron: AD Sportwereld
Dirk Kuyt gaf ongeveer een jaar geleden vanuit Liverpool een even vrijblijvend als dringend advies aan Ron Vlaar. De aanvaller van Oranje adviseerde de aanvoerder van Feyenoord nadrukkelijk te kiezen voor een langer verblijf in De Kuip. Liever een prominente rol als boegbeeld in Rotterdam dan voetballen bij een buitenlandse subtopper.
Nu zijn de rollen omgedraaid. Feyenoord heeft de pogingen om de 31-jarige Kuyt terug te halen in gang gezet. Het script voor zo'n transfer laat zich niet eenvoudig schrijven, maar de hoop dat het kan groeit.
Koffie in Katwijk
Vorige week kwam een mogelijke terugkeer van de publiekslieveling aan de orde in een gesprek tussen technisch directeur Martin van Geel en Kuyt. Van Geel trok naar Katwijk om een kop koffie te drinken met de spits, die het afbreukrisico bij een eventuele terugkeer kent.
Makaay-scenario
Mocht ook Kuyt nog een ander buitenlands avontuur willen aangaan, dan zou dat de kansen voor Feyenoord tot vrijwel nul reduceren. Feyenoord wil hem het liefst nu hij nog topfit is aantrekken. Ook de Ook de vermogende Vrienden van Feyenoord weigeren een fiasco zoals bij de terugkeer van Hofland, Landzaat, Makaay en Van Bronckhorst. Zij zijn op hun hoede.
Band bekend
Feyenoord beschikt nog altijd niet over de financiële middelen om hoge transfersommen te betalen voor nieuwe spelers. De band van Kuyt met Feyenoord is echter bekend in Liverpool. De spits heeft contractueel bedongen dat de Rotterdammers een voorsprong hebben op andere clubs indien hij zou mogen vertrekken. Een transferbedrag van 1,1 miljoen euro is her en der genoemd, maar de partijen zelf zeggen dat dit bedrag niet klopt. Een transfersom terugverdienen is voor Feyenoord onmogelijk.
Grote geld
Zijn salaris in Engeland (circa vijf miljoen euro per seizoen) kan Feyenoord natuurlijk nooit ophoesten. Kuyt zal dus financieel fors moeten inleveren bij een terugkeer, helemaal als hij voor de komende twee jaar in Spanje of Italië nog een lucratief contract kan tekenen. In dat geval praat je zo over tien miljoen euro of nog meer die hij zomaar laat vallen als hij deze zomer al voor de Eredivisie kiest.
Creatief
Bij Feyenoord zien ze misschien oplossingen. De miljoenen die Kuyt nu incasseert, kan hij bij Liverpool alleen nog komend jaar verdienen. Feyenoord kan hem bijvoorbeeld een meerjarig contract aanbieden waarin hij de komende seizoenen telkens ongeveer een miljoen per jaar incasseert. Met daarnaast de mogelijkheid om zijn eerste stappen als trainer bij de club te zetten. Dat gebeurt nu met Giovanni van Bronckhorst.
Open armen
Ronald Koeman heeft de deur wagenwijd open gezet. Het geloof dat er een mededeling uit Manchester komt voor een langer verblijf van John Guidetti, wordt in Rotterdam-Zuid steeds kleiner. 'Kuyt is, als het lukt, niet de vervanger van Guidetti', meent Koeman. 'Dat klinkt denigrerend. Kuyt is gewoon een meerwaarde voor dit Feyenoord.'
Dat is ook weer schromelijk overdreven. Kuijt is i.t.t. Makaay een compleet andere spits. Op de een of andere manier denk ik dat je meer hebt aan Dirkie dan aan Roy toendertijd. Mede door zijn inzet op het veld.quote:Op woensdag 11 april 2012 05:58 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]![]()
En Dirk moet het i.t.t. een Makaay ook nog eens vooral hebben van zijn ijver. Dat gaat alleen maar minder worden met zijn 32 jaar.
Dat is wel iets waar rekening mee gehouden moet worden inderdaad. Daarom ben ik in eerste instantie ook geen voorstander van zijn komst. Als het kan opgevangen met goedkopere en gelijkwaardige, wat mij ongeloofwaardig lijkt, spelers dan vooral kiezen voor dat laatste. Heb er echter geen problemen mee als het een constructie wordt zoals in het artikel hierboven omschreven.quote:Daarbij een topsalaris en ook nog eens 0 restwaarde. Schijnbaar niks geleerd van de vorige crisis?
Hij speelt ook niet, nogal wiedes. Voor iemand die geen centrale spits is doet hij het niet slecht op zijn positie. Geloof ook niet dat hij vaak geblesseerd is geweest bij Liverpool.quote:Ik koester Dirk zeker als fantastische ex-speler maar nu niet weer aan gaan beginnen. Het is trouwens sowieso al geen doelpuntenmachine de laatste tijd
Cijfers nemen wel af. Dat heeft meer te maken met het feit dat hij op de bank begint.quote:201112 35 5
201011 37 16
200910 50 11
2008-09 51 15
2007-08 48 14
2006-07 48 14
Jaaaaaquote:
Lijkt me dat we dat gewoon lekker doen met Achabar. Die is over een paar jaartjes wel klaar voor de top.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:21 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
At Happel, er moet sowieso een vervanger komen die iets voorstelt en niet weer zo´n transfervrije pannenkoek a la Fernandez.
Alleen de vraag is of je dat moet zoeken in een Dirk Kuyt. Zou namelijk ook wel eens fijn zijn als wij een spits kunnen opleiden die we over 2 of 3 jaar voor de hoofdprijs kunnen verkopen.
Die is nog niet eens klaar voor het eerste. Laat staan de top.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:22 schreef Siyara het volgende:
[..]
Lijkt me dat we dat gewoon lekker doen met Achabar. Die is over een paar jaartjes wel klaar voor de top.
Die jongen speelt érg goed bij de jeugdelftallen, en hij is nog ernstig jong. Ik geloof dat hij nu 18 is?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:25 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Die is nog niet eens klaar voor het eerste. Laat staan de top.
Ik denk niet dat we iets anders kunnen halen dan een transfervrije speler. Of het moet echt een koopje zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:21 schreef Das-Phantom het volgende:
At Happel, er moet sowieso een vervanger komen die iets voorstelt en niet weer zo´n transfervrije pannenkoek a la Fernandez.
goeie. Ik zou hem persoonlijk niets kwalijk nemen als hij er vanavond 3 inlegt. Hij moet gewoon goed spelen voor z'n huidige clubquote:Op woensdag 11 april 2012 10:37 schreef Gert het volgende:
AD:
Feyenoord Fans overspoelen Facebook Vormer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |