Ik zit te webfeuden, te jijbent-en, te farmarama-en, te prikborden en te fok-ken!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. Al die vensters.... ik hou het niet meer bij....
FOK!-en ken ik welquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit te webfeuden, te jijbent-en, te farmarama-en, te prikborden en te fok-ken! [ afbeelding ]
omdat dan het topic naar KPD zou verhuizen ipv FHFquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
Die TT
Waarom niet Ballen gooien en paalzitten?
Oja, zo nog ff in KPD kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
omdat dan het topic naar KPD zou verhuizen ipv FHF
Maar goed... ik ging slapen
Wordt mij iets te crowded...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ligt iedereen nu bij maffe in bed?
Neuhquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ligt iedereen nu bij maffe in bed?
Ik kan het wel vragen maar als ik het nog één keer vraag ben ik bang dat er een bowlingbal chirurgisch uit mijn hol gehaald moet worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
Die TT
Waarom niet Ballen gooien en paalzitten?
Ik ben voor!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan het wel vragen maar als ik het nog één keer vraag ben ik bang dat er een bowlingbal chirurgisch uit mijn hol gehaald moet worden.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou Merlijn, ik leg de sleutel onder deurmat, zie ik je dan over 3 uur![]()
* Ireth slaat linkerbeen over rechterbeen heen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan het wel vragen maar als ik het nog één keer vraag ben ik bang dat er een bowlingbal chirurgisch uit mijn hol gehaald moet worden.
* Merlijn geeft paal aan JK, auto in stapt.quote:
jij past er ook nog wel bij hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn geeft paal aan JK, auto in stapt.
Stapelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
jij past er ook nog wel bij hoortis wel maar 140 cm breed :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |