Misschien moeten jullie gaan communiceren via webcam. Dan zou dit probleem ook opgelost zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lichaamstaal is 70% van hetgene hoe te interpreteren, als dat ontbreekt ga ik makkelijk alles serieus nemen.
Bro-fist, tik ''m aan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Geen Weiss-actie uitvoeren, hij is mijn knuffeljood.
Omdat een of andere arbitraire Jood-Turk die zich continu en consistent infantiel gedraagt zegt dat ik naar een psycholoog moet gaan, zal ik even een afspraak boeken.quote:
Audi..quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sowieso Audi. Allemaal bazenauto's.
Dag Mugabe. Sommige van ons zullen je weer zien in de hellevuur.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
'Zimbabwaanse dictator Mugabe op sterven'
hadi eyw
Box ouwequote:
Die hebben zo weer een Mugabe 2.0 klaarstaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
'Zimbabwaanse dictator Mugabe op sterven'
hadi eyw
Zowiezoo de ekte ekte turkenbak BMW:quote:
Jij bent een fake en een stalker. Thats why.quote:
ga jij eens lekker terug de cel inquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij bent een fake en een stalker. Thats why.
Je apk is vervallen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zowiezoo de ekte ekte turkenbak BMW:
[ afbeelding ]
Olum serieus, jij bent echt een anti-sociaal wezen, niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga jij eens lekker terug de cel in
Ik zou niet weten waarom ?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Zowiezoo de ekte ekte turkenbak BMW:
[ afbeelding ]
Je kan beter over een auto praten waarvan je op zn minst de velgen kan betalen.quote:
I prefer Yalniz Kurtquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Olum serieus, jij bent echt een anti-sociaal wezen, niet?
Let op je woordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga jij eens lekker terug de cel in
Zo'n auto is op dit moment onbestaande. In de toekomst zal een Bentley echter geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ?
[..]
[..]
Je kan beter over een auto praten waarvan je op zn minst de velgen kan betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |