abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110244275
Vervelend allemaal meiden.

Hier het vloeien gestopt, nu een soort bruine smurrie wat nog komt.
Maar zo heel af en toe een beetje bloed erbij.

Vandaag toch maar de stoute schoenen aangetrokken, en gemeld dat ik morgen echt niet ga redden om te werken.
Ga graag werken, afleiding enzo...alleen al 3 nachten berroerd geslapen, dus ga proberen morgen eens uit te slapen. Dus maandag maar weer proberen.

In onze vitrine kast een mooi plekje gemaakt. Echofoto gedichtje erbij op een tegeltje (voetstappen) en de bola erbij die ik van mijn vriend kreeg toen ik zwanger was. (zal hem sowieso nooit dragen bij een evt. volgende zwangerschap ) toch een soort bijgeloof denk
Ik ben nog niet zo origineel...
  donderdag 12 april 2012 @ 20:33:56 #52
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_110246660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:54 schreef jesje1982 het volgende:
Vervelend allemaal meiden.

Hier het vloeien gestopt, nu een soort bruine smurrie wat nog komt.
Maar zo heel af en toe een beetje bloed erbij.

Vandaag toch maar de stoute schoenen aangetrokken, en gemeld dat ik morgen echt niet ga redden om te werken.
Ga graag werken, afleiding enzo...alleen al 3 nachten berroerd geslapen, dus ga proberen morgen eens uit te slapen. Dus maandag maar weer proberen.

In onze vitrine kast een mooi plekje gemaakt. Echofoto gedichtje erbij op een tegeltje (voetstappen) en de bola erbij die ik van mijn vriend kreeg toen ik zwanger was. (zal hem sowieso nooit dragen bij een evt. volgende zwangerschap ) toch een soort bijgeloof denk
Wat logisch voor mij klinkt, het is een kadootje voor voor deze zwangerschap geweest..
Was die goed gegaan... had je hem wel gebruikt bij een evt. volgende zwangerschap.

Lekker uitslapen!!!!! Het is je gegund!! :*
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_110247132
Kom me hier helaas ook melden...

Vanmiddag met elf weken m'n eerste echo gehad. Afgelopen zaterdag flink wat bloedverlies met een flink stolsel (waarin ik van schrik een vruchtje meende te herkennen). Ik dacht toen dat het over was, maar het bloeden zette niet door, dus toch weer een sprankje hoop. Helaas...op de echo twee vruchtzakjes, maar niet met kleine dansende poppetjes erin (mijn mooie herinnering aan de eerste echo van m'n dochter), maar met onduidelijke structuren erin. Al heel vroeg misgegaan dus, waarschijnlijk bij de splitsing naar tweeling.

De vk hoopt voor morgen een afspraak op de poli in het ziekenhuis te kunnen maken.
pi_110247156
Jesje, fijn dat je een mooi plekje hebt kunnen maken. En dat het bloeden minder aan het worden is.
Lekker uitrusten, is helemaal niet gek dat je dat even nodig hebt. :*

Dolfina hoe is het nu met je? Plak dr gewoon nog een sip dag aan vast? :*
pi_110247305
Och Kursor, ik las het al in het andere topic. Heel verdrietig voor je! ;(
Schrijf hier maar van je af hoor. En als je vragen hebt pm je maar!!
Dikke knuffel.
  donderdag 12 april 2012 @ 20:44:11 #56
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_110247409
Och Kursor ik las dat het mis was, maar dit had ik nog niet gelezen... wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. :* Ik hoop dat jullie het een goed plekje kunnen geven.
Make love, not war ☮
pi_110252807
Kursor, ook hier nog even een smakkerd! :*
  donderdag 12 april 2012 @ 22:34:33 #58
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_110254982
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:40 schreef Fieder het volgende:
Jesje, fijn dat je een mooi plekje hebt kunnen maken. En dat het bloeden minder aan het worden is.
Lekker uitrusten, is helemaal niet gek dat je dat even nodig hebt. :*

Dolfina hoe is het nu met je? Plak dr gewoon nog een sip dag aan vast? :*
Heb ik vandaag stiekem al gedaan... Ene kant wil ik graag weer dat ik mijn schouders eronder zet... alles blijft liggen..
Maandag is sowieso mijn streven!

Kursor... :'( morgen dus spannende dag?
Ik zal aan je denken :*
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_110256182
Ik kijk een half dagje niet en meteen nieuwe mensen erbij..
Diaan, wat zit je in een moeilijke en rottige situatie nu.. Ik blijf hoop voor je houden dat het toch goed blijkt, ook al denk je zelf van niet :*

Kursor, voor jou ook heel veel sterkte! :*

Jesje, wat zal je een mooi plekje hebben gemaakt. Neem nog even lekker de tijd voor jezelf, ook heel belangrijk!

Hier het mailtje van mijn vriendin. Ze nam het me kwalijk dat ik zo erg met de miskraam bezig was en haar leek te vergeten. Het blijkt dat zij afgelopen weken ook wat stappen heeft gezet die belangrijk waren maar ik wist het niet. Ook had ik een tijdje terug wat op twitter geplaatst, iets in de richting dat het me tegen viel wat mensen laten horen. Zij nam aan dat ik dat als aanval bedoelde op haar en haar vriend had gezegd dat het inderdaad zo was maar zo bedoelde ik het niet. Dat was gewoon algemeen, bijna niemand die ik ken heeft ook iets laten horen.
En als laatste bleek het haar dwars te zitten dat ik vorige week in haar buurt was en haar dat niet heb laten weten. Dat heb ik toen bewust niet gedaan.. Het was mijn eerste dag weg na de miskraam en dat wou ik graag alleen doen. Mijn man moest werken en ik wou even alleen zijn tussen onbekende mensen.
Ik begrijp haar wel maar ik heb nooit iets met kwade bedoelingen gedaan. En als ze het me gewoon had gevraagd had ik dat uit kunnen leggen. Dat heb ik vandaag ook gedaan maar verder nog geen reactie.
Het voelt wel een beetje rot, alsof ik voor mijn plezier mijn eigen wereldje gemaakt heb. Voor mijn gevoel kon ik toen niet anders, ik trok het anders gewoon ook niet. Mijn eigen zussen, die toch ook mijn beste vriendinnen zijn, zeiden dat ze me niet eens herkenden. Er was gewoon even geen contact met mij te krijgen op dat moment.
Ik vind het jammer dat zo'n verdrietige situatie als mijn miskraam nu ook nog dit als nasleep moet hebben in ieder geval..
E.
pi_110256718
Kursor, heel veel sterkte.. Wat een rot nieuws zeg.. :*
pi_110256896
Spark, ik vind dat die vriendin van jou zich nogal egoïstisch opstelt. Vooral jammer voor jou! :*
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:29:48 #62
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_110259714
Sparkling, wat ik eerder al zei: "een echte vriendin komt terug" en begrijpt dat je een eigen wereldje krijgt met een gebeurtenis.
Dat men je niet terug herkent is logisch, want ze kennen je als open persoon en op dat moment zit je in je eigen wereldje. Iets wat niet in je aard ligt, normaal gesproken.

Kom op zeg, als je een pas geboren kindje hebt, zit je ook in je eigen wereldje... Alleen om een andere reden!!
Zucht... sommige mensen moeten eerst dit meegemaakt hebben denk ik wel eens..

:* je doet het goed Sparkling!!
Jij hebt niets fouts gedaan, dit is een miscommunicatie wegens geen begrip
Fokbijbel!
pi_110265006
Sorry dat ik over iedereen heen wals...heb pas komende dinsdagmiddag de eerste afspraak in het ziekenhuis. Gaat dus nog even duren voor er echt wat gaat gebeuren.

Zit er zelf nu zo in dat ik me nog even niet in jullie kan inleven. Excuses daarvoor.
pi_110265544
Dat begrijpen wij allemaal hoor Kursor! Het is zo allesomvattend ook.. Daar hoef je geen sorry voor te zeggen! :*
E.
pi_110265843
Diaan, heel veel succes bij de echo vanochtend!
E.
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:08:21 #66
114177 Diaan73
pi_110271236
Kursor heel veel sterkte! :*

De echo was duidelijk: er zat geen vruchtje meer. Baarmoeder was mooi schoon, geen bloedresten meer en baarmoederslijm was al mooi dun aan het worden. Niet wat je graag wil horen, maar als de zwangerschap niet goed is, is het wel fijn dat het zo is. Ik blijf vandaag maar thuis van het werk.
Make love, not war ☮
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:17:02 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110271636
Niet leuk idd Diaan, maar wel fijn dat alles er verder rustig uit zag.
Een hele, hele dikke kus van mij. :*
pi_110271706
Helaas was het dus zondag echt het vruchtje dat je hebt gezien. Ik vond het trouwens erg fijn dat je de foto hebt willen delen.

Goed aan jezelf denken hoor Diaan; als het meer dan een dagje thuis wordt...

Je lichaam is echt al een heel eind met opruimen. Vreemd om dat fijn te vinden, in ieder geval om op te schrijven. Maar ik denk wel dat ik het begrijp.

Voor mij voelt het nu heel raar dat die twee er in aanleg nog helemaal zitten, terwijl ze als ik het goed begrepen heb minder ver gekomen zijn dat die van jou.

Vanmorgen moest ik m'n papieren ophalen bij de vk, die lagen netjes klaar. Gelukkig kwamen we haar tegen en ze had wel tijd om wat te praten. Bij vlagen erg moeilijk. Heb nog wel zo'n klein knuffellappenpopje erbij gevraagd als die ik bij de intake gekregen had. Huilen.
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:25:56 #69
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_110271999
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:14 schreef Kursor het volgende:
Sorry dat ik over iedereen heen wals...heb pas komende dinsdagmiddag de eerste afspraak in het ziekenhuis. Gaat dus nog even duren voor er echt wat gaat gebeuren.

Zit er zelf nu zo in dat ik me nog even niet in jullie kan inleven. Excuses daarvoor.
Dat is heel normaal, dat hebben we allemaal (gehad)
Dit soort momenten mag je ego zijn, tot die conclusie waren we al gekomen.. :*
Fokbijbel!
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:32:57 #70
114177 Diaan73
pi_110272256
Kursor, "graag gedaan" voor wat betreft het delen van de foto.

Het is inderdaad vreemd om dat fijn te vinden maar zo voelt het echt. Sinds mijn eerste bloeding 2 weken geleden had ik het gevoel dat het niet goed was en At ik in onzekerheid. Nu is er duidelijkheid en is het fijn dat mijn lichaam doet wat hij moet doen. Ik kan me voorstellen dat het ontzettend raar is als de vruchtjes/vruchtzakjes er nog zitten en je weet dat het niet goed is. Zo kun je het zelf ook nog niet goed afsluiten.

Fijn dat je vanmorgen nig even gesprek met vk hebt gehad. Ik heb zelf de assistente nog even gesproken en vk zal mij nog bellen.

Dikke knuffel :*

BE dankje! :*
Make love, not war ☮
pi_110274344
Oh jongens toch -O-
Ik reageer niet even vaak, omdat dit een kloonaccount is en in- en uitloggen op mobiel vaak niet zo soepel gaat, waardoor ik met mijn kloon in hele verkeerde topics post, maar ik lees wel mee.
Wat afschuwelijk dat er weer een aantal nieuwe dames bij gekomen zijn!

En Kursor, ik vind het niet meer dan logisch dat je nu over iedereen heen walst, en zo zie ik dat ook helemaal niet. Het is gewoon verschrikkelijk wat jou nu overkomt en het verdriet van anderen houdt je nu helemaal niet bezig. Dat is hartstikke logisch en niemand neemt je dat kwalijk :*
pi_110282567
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik kijk een half dagje niet en meteen nieuwe mensen erbij..
Diaan, wat zit je in een moeilijke en rottige situatie nu.. Ik blijf hoop voor je houden dat het toch goed blijkt, ook al denk je zelf van niet :*

Kursor, voor jou ook heel veel sterkte! :*

Jesje, wat zal je een mooi plekje hebben gemaakt. Neem nog even lekker de tijd voor jezelf, ook heel belangrijk!

Hier het mailtje van mijn vriendin. Ze nam het me kwalijk dat ik zo erg met de miskraam bezig was en haar leek te vergeten. Het blijkt dat zij afgelopen weken ook wat stappen heeft gezet die belangrijk waren maar ik wist het niet. Ook had ik een tijdje terug wat op twitter geplaatst, iets in de richting dat het me tegen viel wat mensen laten horen. Zij nam aan dat ik dat als aanval bedoelde op haar en haar vriend had gezegd dat het inderdaad zo was maar zo bedoelde ik het niet. Dat was gewoon algemeen, bijna niemand die ik ken heeft ook iets laten horen.
En als laatste bleek het haar dwars te zitten dat ik vorige week in haar buurt was en haar dat niet heb laten weten. Dat heb ik toen bewust niet gedaan.. Het was mijn eerste dag weg na de miskraam en dat wou ik graag alleen doen. Mijn man moest werken en ik wou even alleen zijn tussen onbekende mensen.
Ik begrijp haar wel maar ik heb nooit iets met kwade bedoelingen gedaan. En als ze het me gewoon had gevraagd had ik dat uit kunnen leggen. Dat heb ik vandaag ook gedaan maar verder nog geen reactie.
Het voelt wel een beetje rot, alsof ik voor mijn plezier mijn eigen wereldje gemaakt heb. Voor mijn gevoel kon ik toen niet anders, ik trok het anders gewoon ook niet. Mijn eigen zussen, die toch ook mijn beste vriendinnen zijn, zeiden dat ze me niet eens herkenden. Er was gewoon even geen contact met mij te krijgen op dat moment.
Ik vind het jammer dat zo'n verdrietige situatie als mijn miskraam nu ook nog dit als nasleep moet hebben in ieder geval..
Een prachtig plekje idd.
Maar die vriendin van jou joh! echt balen dat ze dit zo opgevat heeft, ze had mijns inziens moeten begrijpen dat jij even alleen met jezelf bezig bent. is toch logisch!

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:14 schreef Kursor het volgende:

Geeft niks, iedereen moet zn verhaal kwijt sterkte nog even :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
Kursor heel veel sterkte! :*

De echo was duidelijk: er zat geen vruchtje meer. Baarmoeder was mooi schoon, geen bloedresten meer en baarmoederslijm was al mooi dun aan het worden. Niet wat je graag wil horen, maar als de zwangerschap niet goed is, is het wel fijn dat het zo is. Ik blijf vandaag maar thuis van het werk.
Sterkte ook :*

Wat mezelf betreft dit dagje vrij doet me goed. Heerlijk uitgeslapen tot 11.00 en ik lag gisteren om 21.30 vrijwel meteen in slaap gevallen met een pilletje wel ...maar goed t is een begin na bijna 2 weken waardeloos slapen.
Net even de stad in geweest met mn mannetje ergens koffie gedronken heeft me even goed gedaan.
Ik ben nog niet zo origineel...
pi_110283966
Kursor, niemand zal je het 'walsen' kwalijk nemen hoor.
Ik vond het eerst heel naar dat mijn vruchtje er nog zat, maar nu achteraf gezien heb ik zo wel afscheid genomen. Je moet dus nog tot dinsdag... Neem je tijd, doe rustig aan. Als je wat wilt weten PM je maar. Ohh dat popje. ;(

Oh Diaan, dus toch...Sterkte hoor :* Idd 'fijn' dat je lichaam nu doet wat het zou moeten doen en zichzelf zo goed aan het herstellen is. Neem jij ook vooral de tijd die je nodig hebt!

Sparkling ik vind het knap dat je zo rustig blijft. :( Wat een &#@#$. Voel je alsjeblieft niet schuldig meid!! Echt niet!!! Ik snap dat je dr liever niet kwijt wilt maar dit is gewoon niet goed. Laat niet over je heen lopen, je hebt niks om sorry voor te zeggen.

Dikke knuffel voor iedereen O+
pi_110285278
Hè, Diaan.. Dus toch! Ik begrijp dat het je rust geeft maar het is gewoon heel verdrietig en oneerlijk! Word je zwanger van een cadeautje en die wordt dan weer afgenomen. Heel veel sterkte!! :*

Fieder, ik was ook best wel boos maar ik begrijp ook dat zij in een zware situatie zat waardoor ze minder begrip voor mij kon opbrengen. Zij heeft gezegd dat ze onredelijk reageerde en ik vind het goed zo. Het kwetst me wel, maar ze is ook te waardevol om te laten gaan.

Blehh, ik voel me soms zo dubbel trouwens. Ik snak naar een nieuwe zwangerschap, wil het zo graag! En dan voel ik me ook weer rot naar het kindje wat nu in mijn buik had moeten zitten. Alsof ik die vergeet door een nieuwe zwangerschap, onzin natuurlijk maar toch..
E.
pi_110287145
Oh sparkling das nie leuk om te denken! :* Ik heb dat helemaal niet eigenlijk?
Ik heb zelf tegen het kindje gezegd dat het goed is zo, dat het mag gaan en dat ik er altijd van zal houden, en of het op ons wil passen. ;( En of het snel een broertje of zusje deze kant op kan sturen. Heeft mij geholpen.
Sorry aan de minder 'zweverigen' onder ons...

Fijn dat je het soort van uitgepraat hebt nu met je vriendin. Knap van je! Het is op internet ook heel makkelijk om je mening te roepen, maar als je het zelf meemaakt is het veel genuanceerder. Ik had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan als jij. Maar van een afstandje word je gewoon boos. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')