Wat logisch voor mij klinkt, het is een kadootje voor voor deze zwangerschap geweest..quote:Op donderdag 12 april 2012 19:54 schreef jesje1982 het volgende:
Vervelend allemaal meiden.
Hier het vloeien gestopt, nu een soort bruine smurrie wat nog komt.
Maar zo heel af en toe een beetje bloed erbij.
Vandaag toch maar de stoute schoenen aangetrokken, en gemeld dat ik morgen echt niet ga redden om te werken.
Ga graag werken, afleiding enzo...alleen al 3 nachten berroerd geslapen, dus ga proberen morgen eens uit te slapen. Dus maandag maar weer proberen.
In onze vitrine kast een mooi plekje gemaakt. Echofoto gedichtje erbij op een tegeltje (voetstappen) en de bola erbij die ik van mijn vriend kreeg toen ik zwanger was. (zal hem sowieso nooit dragen bij een evt. volgende zwangerschap ) toch een soort bijgeloof denk
Heb ik vandaag stiekem al gedaan... Ene kant wil ik graag weer dat ik mijn schouders eronder zet... alles blijft liggen..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:40 schreef Fieder het volgende:
Jesje, fijn dat je een mooi plekje hebt kunnen maken. En dat het bloeden minder aan het worden is.
Lekker uitrusten, is helemaal niet gek dat je dat even nodig hebt.![]()
Dolfina hoe is het nu met je? Plak dr gewoon nog een sip dag aan vast?
Dat is heel normaal, dat hebben we allemaal (gehad)quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:14 schreef Kursor het volgende:
Sorry dat ik over iedereen heen wals...heb pas komende dinsdagmiddag de eerste afspraak in het ziekenhuis. Gaat dus nog even duren voor er echt wat gaat gebeuren.
Zit er zelf nu zo in dat ik me nog even niet in jullie kan inleven. Excuses daarvoor.
Een prachtig plekje idd.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik kijk een half dagje niet en meteen nieuwe mensen erbij..
Diaan, wat zit je in een moeilijke en rottige situatie nu.. Ik blijf hoop voor je houden dat het toch goed blijkt, ook al denk je zelf van niet
Kursor, voor jou ook heel veel sterkte!
Jesje, wat zal je een mooi plekje hebben gemaakt. Neem nog even lekker de tijd voor jezelf, ook heel belangrijk!
Hier het mailtje van mijn vriendin. Ze nam het me kwalijk dat ik zo erg met de miskraam bezig was en haar leek te vergeten. Het blijkt dat zij afgelopen weken ook wat stappen heeft gezet die belangrijk waren maar ik wist het niet. Ook had ik een tijdje terug wat op twitter geplaatst, iets in de richting dat het me tegen viel wat mensen laten horen. Zij nam aan dat ik dat als aanval bedoelde op haar en haar vriend had gezegd dat het inderdaad zo was maar zo bedoelde ik het niet. Dat was gewoon algemeen, bijna niemand die ik ken heeft ook iets laten horen.
En als laatste bleek het haar dwars te zitten dat ik vorige week in haar buurt was en haar dat niet heb laten weten. Dat heb ik toen bewust niet gedaan.. Het was mijn eerste dag weg na de miskraam en dat wou ik graag alleen doen. Mijn man moest werken en ik wou even alleen zijn tussen onbekende mensen.
Ik begrijp haar wel maar ik heb nooit iets met kwade bedoelingen gedaan. En als ze het me gewoon had gevraagd had ik dat uit kunnen leggen. Dat heb ik vandaag ook gedaan maar verder nog geen reactie.
Het voelt wel een beetje rot, alsof ik voor mijn plezier mijn eigen wereldje gemaakt heb. Voor mijn gevoel kon ik toen niet anders, ik trok het anders gewoon ook niet. Mijn eigen zussen, die toch ook mijn beste vriendinnen zijn, zeiden dat ze me niet eens herkenden. Er was gewoon even geen contact met mij te krijgen op dat moment.
Ik vind het jammer dat zo'n verdrietige situatie als mijn miskraam nu ook nog dit als nasleep moet hebben in ieder geval..
Geeft niks, iedereen moet zn verhaal kwijt sterkte nog evenquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:14 schreef Kursor het volgende:
Sorry dat ik over iedereen heen wals...heb pas komende dinsdagmiddag de eerste afspraak in het ziekenhuis. Gaat dus nog even duren voor er echt wat gaat gebeuren.
Zit er zelf nu zo in dat ik me nog even niet in jullie kan inleven. Excuses daarvoor.
Sterkte ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
Kursor heel veel sterkte!![]()
De echo was duidelijk: er zat geen vruchtje meer. Baarmoeder was mooi schoon, geen bloedresten meer en baarmoederslijm was al mooi dun aan het worden. Niet wat je graag wil horen, maar als de zwangerschap niet goed is, is het wel fijn dat het zo is. Ik blijf vandaag maar thuis van het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |