waren de grieken en Star Wars fan keigoed inquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je broer kan ook je neukertje zijn.
geen hond zou kijken als iedereen allemaal als meneer pastoor over de baan rolde.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit effect had BNN kunnen verwachten. Kandidaten die grappig, gillend en alles kapot rijdend over het circuit gaan.
Fakers....
Ik vind de stoere rijders het minst interessant...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
geen hond zou kijken als iedereen allemaal als meneer pastoor over de baan rolde.
twee tieten op het stuur en gaaaaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef trovey het volgende:
Ik zit te wachten op degene die gaat sturen met zijn neus (of een ander onderdeel).
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Freak188 het volgende:
Die vrouw van de jury lijkt op die lerares in Southpark.
oh joh.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
Het zijn eigenlijk gewoon dezelfde kandidaten als vorig jaar, maar dan andere kandidaten
Bij de mannen iets lager.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
twee tieten op het stuur en gaaaaan
sturen met een stijfje mag niet van mijn moederquote:
Denk dat het bij haar zonder schoenen niet veel anders isquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik zou echt niet kunnen rijden met zulke schoenen
Ja. Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Denk dat het bij haar zonder schoenen niet veel anders is
Ik doe mn schoenen uit als ik zulke hakken draag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik zou echt niet kunnen rijden met zulke schoenen
Flauwe moeder heb jij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
sturen met een stijfje mag niet van mijn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |