Nee hoor; oordoppies doen het ook primaquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:30 schreef Duvel het volgende:
Drempels, altijd pret. Kan het kwaad als ik geen siliconen op de rubbers kwak?
Ik weet hoe een auto werkt; in theorie. Praktijk is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ah flikker op man, een spuitbussie vasthouden lukt toch wel?of heb je van die gemanicuurde handjes?
Krikkie eronder, 4 of 5 bouten/moeren losdraaien, wiel eraf en psssssssht.. is niet bepaald rocket-science hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik weet hoe een auto werkt; in theorie. Praktijk is een ander verhaal.
Spuitbus beethouden kan ik nog net wel. En ik heb niet bepaald gemanicuurde handen, vergeleken met mijn klasgenoten heb ik de grootste klauwen. En dat laten ze me weten op een niet zo leuke manier
Redelijkquote:
We'll see. Eerder als half 5 gaat sowieso niet lukken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
5 uur is al aan de late kant gezien de dag van de week
Zou kunnen, kaasschaafquote:
Charming, je smeert haar bammetjes!quote:
Als ik het niet vergeetquote:
Is het extra aroma bevallen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Hmm. De boterham met kaas heb ik al op.
Mijn vriendin smeert mijn bammetjes niet.quote:
Leuk hoor, wij doen het zelf. Zijn 's ochtends niet zo bijster sociaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:24 schreef Anne het volgende:
Als we allebei werken doen we het allebei (al doet SD het meestal nog steeds vaker als ik).
Ik had hem al gezien. Maar bedankt voor den tip !quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:36 schreef Sounddragon het volgende:
2CV: [tk] Ferrari enzo 1:10 Lego 8653
Dat heb ik ook gehoord, maar mijn ervaring is dat het reuze meevalt (lees: dat WD40 niets met rubber doet behalve smeren). Ik gebruik dus rustig WD40 op rubber (en plastic ! ) maar zal het niet hardop aan anderen adviseren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
Klopt; WD40 en rubber zijn niet bepaald vriendjes, daarom zei ik ook: siliconenspray
Niet geluktquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Redelijk.
Ik ben nu zelfs 'pauze' aan het houdenen heb mij voorgenomen niet later dan 5 uur naar huis te gaan.
bij jou ook al niet....quote:
Komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:22 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen! Volgens mij heb ik nog het ritme van doordeweeks.
ga je vandaag niet overwerken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Komt me bekend voor.
Ben gedouched, aangekleed, klaar voor de werkdag.
Oh wacht.
omdat het werk afmoet?quote:
Mijn drukste deel zit in de laatste week van het project...quote:
het zonnetje schijntquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn drukste deel zit in de laatste week van het project...
Als het heeft geregend, dan kraakt ie nog een klein beetjequote:Op vrijdag 13 april 2012 18:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord, maar mijn ervaring is dat het reuze meevalt (lees: dat WD40 niets met rubber doet behalve smeren). Ik gebruik dus rustig WD40 op rubber (en plastic ! ) maar zal het niet hardop aan anderen adviseren.
Enneh, nylon wordt goed gesmeerd door water heb ik me laten vertellen. Wellicht dat het opgevallen is dat het gekraak bij natte omstandigheden niet aanwezig is ?
koop een Alfa, dan weet je zeker dat ie kraakt, piept etcquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als het heeft geregend, dan kraakt ie nog een klein beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |